Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przed chwilą zalogowałem się na Strefę Canal+ i o ile wczoraj status mojej sprawy nosił nazwę "ZAREJESTROWANE ZGŁOSZENIE" to już dzisiaj widzę zmianę tego statusu jako "REKLAMACJA". W mojej ocenie, gdyby mieli mnie olać to wogóle by zamknęli zgłoszenie a skoro zmienili status mojej sprawy na reklamację, daje mi to przypuszczać że jednak coś z tego będzie.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, _Artek_ said:

A macie jakieś wiarygodne dane że wymiana na itca rozwiązuje problem?

Wczoraj fartownie wymieniłem swoją Jade na itca (dopiero przy podłączeniu wyszło wiec chyba sam konsul nie wiedział co wydaje) i póki co brak pikselozy. Chodzi tez płynniej (m.in. Brak przecinek przy przełącznik kanałów). Zobaczymy jak dalej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A macie jakieś wiarygodne dane że wymiana na itca rozwiązuje problem?
Ja akurat mam porównanie. Bo posiadam ICTA jako dekoder główny i na nim nie mam pikselozy czy zniekształcania dźwięku. A na dekoderach do multiroomu JADA (5 sztukach) non stop pikseloza, zanik dźwięku a nawet ostatnio pojawia się komunikat o tym że mój TV nie spełnia warunków zabezpieczenia treści (błąd HDMI HDCP) gdzie przed wprowadzeniem pierwszej aktualizacji taki problem się nie pojawiał. Wymieniałem kable HDMI i nadal to samo...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, utede napisał(a):

Wczoraj fartownie wymieniłem swoją Jade na itca (dopiero przy podłączeniu wyszło wiec chyba sam konsul nie wiedział co wydaje) i póki co brak pikselozy. Chodzi tez płynniej (m.in. Brak przecinek przy przełącznik kanałów). Zobaczymy jak dalej 

Też dziś wymieniłem na itca, powiedz czy podczas aktualizacji wyświetlał na tv butloader, bo u mnie teraz niby się aktualizuje ale na tv jest brak sygnału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, _Artek_ napisał(a):

A macie jakieś wiarygodne dane że wymiana na itca rozwiązuje problem?

Uważasz, że userzy, którzy wcześniej tak rozwiązali problem są nie wiarygodni?

Podejmij w końcu decyzję, tylko żebyś potem nie narzekał znowu na jakość sygnału. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Saturn45 ja cały czas mam taką nadzieję że kolejna aktualizacja naprawdę naprawi błędy, tylko...no właśnie kiedy ona nastąpi 🤔

@lakiman zgadzam się dekoder jest ok, tylko oprogramowanie schrzanione...

Edytowane przez sławek72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, radzion19 said:

Też dziś wymieniłem na itca, powiedz czy podczas aktualizacji wyświetlał na tv butloader, bo u mnie teraz niby się aktualizuje ale na tv jest brak sygnału.

Normalnie aktualizował się z paskiem postępu. Jedyna dziwna akcja ze do 77% szło normalnie (i długo bo ponad 20min) i nagle się zrestartował jakby gotowy był. Póki co działa wzorowo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, utede napisał(a):

Normalnie aktualizował się z paskiem postępu. Jedyna dziwna akcja ze do 77% szło normalnie (i długo bo ponad 20min) i nagle się zrestartował jakby gotowy był. Póki co działa wzorowo 

To ciekawe u mnie nic nie było, ale się zaktualizował, no też dobre 20 minut mu to zajęło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.04.2023 o 14:14, wally79 napisał(a):
Ja też napisałem zgłoszenie (reklamację) i już dostałem informację że zarejestrowali moje zgłoszenie. Mają mi odpowiedzieć w terminie 30 dni. Przynajmniej bezczelnie nie zamknęli zgłoszenia. Może coś z tego będzie. dam znać jak będę wiedział na czym stanęło.
 

U mnie też poszło dzisiaj zgłoszenie reklamacja. Czekam na ruch z ich strony.
 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, sławek72 napisał(a):

@Saturn45 ja cały czas mam taką nadzieję że kolejna aktualizacja naprawdę naprawi błędy, tylko...no właśnie kiedy ona nastąpi 🤔

@lakiman zgadzam się dekoder jest ok, tylko oprogramowanie schrzanione...

Naprawią obecne błędy, pojawia się nowe.

 

Może to bebechy są do d..y i nie radzą sobie z oprogramowaniem. Mowa o Jada, bo Itca bardzo dobrze sobie radzi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę, że to wina tych techników od ADB. Zapominacie o jednym: Technicolor nie dostał oprogramowania od ADB tylko od własnego producenta. Szata graficzna i funkcje wyglądają identycznie, jak te w Jada, ale całość oprogramowania robił ktoś inny. I wygląda na to, że zrobił to dużo lepiej...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, _Artek_ napisał(a):

Oprogramowanie jest to samo rwchnicolor ma po prostu trochę mocniejsze "bebechy" i radzi sobie z tym oprogramowaniem.......

Ok, to jak wytłumaczysz fakt, że na dekoderze Dualbox nie występuje problem pikselozy? W końcu wg Ciebie oprogramowanie jest to samo. Nie wmówisz mi, że Dualbox ma "lepsze bebechy" niż Ultrabox Jada.

Moim zdaniem oprogramowanie - pomimo cech wspólnych - posiada pewne modyfikacje (pod konkretną serię dekodera). Po prostu są to modyfikację w kodzie oprogramowania i użytkownik nie jest w stanie ich dostrzec gołym okiem. 

Zaczyna je dostrzegać, gdy pojawiają się problemy :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprogramowanie jest to samo rwchnicolor ma po prostu trochę mocniejsze "bebechy" i radzi sobie z tym oprogramowaniem.......
Myślę że tą teorię można schować między książki. Gdyż akurat Technicolor jest dekoderem starszym od ADB z serii JADA. Jeszcze się nie spotkałem by dekoder starszy był na mocniejszych podzespołach jak ten nowszy. Zawsze jest tak że z roku na rok sprzęt jest produkowany z coraz mocniejszych bebechów. W przypadku dekodera ADB został zwalony soft i tu trzeba szukać winnego. Bebechy dekodera ADB mogą być conajmniej takie same jak Technikolora jak nie delikatnie lepsze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy był poruszany ten problem, jeśli tak to przepraszam. Czy oprócz pikselozy macie problem ze znikającym obrazem i dźwiękiem? Minął miesiąc od łatki, która poprawiła "wydajność" UltraBoxa (JADA), a od wczoraj mam cyrk ze znikającym obrazem i dźwiękiem. Od czasów jak miałem dekodery od n-ki  biały-box, turbobox, mediabox i ultrabox (stara aktualizacja) do momentu starej aktualizacji dla NC+, nie miałem takich problemów jak z obecnym, który został prawdopodobnie skopany przez aktualizacje ze stycznia i marca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wally79 Ty chyba nie wiesz czym są tańsze zamienniki. Naprawdę, to, że Jada jest nowszy nie znaczy, ze ma nowsze podzespoły. Ten dekoder działa inaczej niż Technicolor od samego początku. Przykład. Śmieszne mrożenie obrazu przy przełączaniu na takim samym sofcie na początku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wally79 Ty chyba nie wiesz czym są tańsze zamienniki. Naprawdę, to, że Jada jest nowszy nie znaczy, ze ma nowsze podzespoły. Ten dekoder działa inaczej niż Technicolor od samego początku. Przykład. Śmieszne mrożenie obrazu przy przełączaniu na takim samym sofcie na początku. 
Wiem co to tańsze zamienniki. Ale celowo nie poruszałem w mojej wypowiedzi kwestii zamienników. Moją intencją było wskazanie kierunku w którym idzie nie tylko produkcja dekoderów ale ogólnie szeroko pojęta elektronika. Natomiast słusznie trzeba przyznać że producenci wszelakiego sprzętu elektronicznego dla zoptymalizowania kosztów produkcji często uciekają się w dzisiejszych czasach do stosowania tańszych komponentów do produkcji dekoderów czy szeroko rozumianej elektroniki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Villemo666H napisał(a):

Próbowałeś przywrócić ustawienia domyślne? Część osób po takim zabiegu uzyskało stabilniejsze działanie dekodera.

Właśnie przedwczoraj przywróciłem ustawienia domyślne sądząc, że zniweluje odrobinę pikselozę. Nie dość, że pikseloza została, to po przywróceniu ustawień domyślnych pojawił się cyrk z znikaniem obrazu i dźwięku. 😂 Już nie ogarniam funkcjonowanie tego dekodera. No cóż, trzeba czekać na kolejną łatkę, a ja dalej będę ich "molestować" zgłoszeniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem odpowiedź na reklamację, jest to już drugi taki rabat:

Szanowny Panie, dziękuję Panu za zgłoszenie z 20 kwietnia 2023 roku, które jest kontynuacją reklamacji rozpatrzonej przez nas 31 marca 2023 roku. Sprawa dotyczyła funkcjonowania sprzętu i jego wymiany. Zapoznałam się z Pana kontem abonenckim i na tej podstawie reklamację uznałam. SERWIS SPRZĘTU Sprawdziłam, że 22 kwietnia 2023 roku w naszym punkcie stacjonarnym wymienił Pan sprzęt w ramach potwierdzonej jego usterki. INFORMACJE TECHNICZNE Potwierdzam, że pracujemy nad rozwiązaniem utrudnień związanych z oprogramowaniem sprzętu. Przepraszam Pana za tą sytuację PODJĘTE KROKI Przekazałam Pana dane do Działu Technicznego. Konsultant kontaktował się z Panem w celu weryfikacji opisanej przez Pana sytuacji - jednak nie podłączył Pan jeszcze nowego dekodera. Z uwagi na zaistniałą sytuację wprowadziłam rabat 50 zł na Pana abonament w maju 2023 roku.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...