Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na razie nie sprawdzałem, rodzinka ma codziennie coś zaplanowane do nagrania, a musiałbym go odłączyć na dłuższy czas aby to sprawdzić, ale wcześniej ktoś na forum miał tego spróbować 🤔

PS.

Wcześniej z powodu pikselozy i złożonej reklamacji zdjęli mi opłatę za dekoder za luty i marzec.

Edyta:

Sprawdziłem zaplanowane nagrania i w niedzielę wieczorem mogę odłączyć dysk aż do środy, odłączę potestuję bez dysku i dam znać czy pikseluje.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, samuraj napisał(a):
Byłem dziś w APS i sobie pogadałem z właścicielem punktu, który prowadzi od x lat.
Niestety ale nie mam dobrych wiadomości, canal+ co mógł to i zrobił już dla tego deka.
Nawet podczas mojej wizyty w salonie pobawiłem się firmowym sprzętem,  podłączonym unicable i też mega pixeloza.
Pytam czy tak ma wyglądać telewizja w XXI wieku? To się tylko roześmiał i powiedział: radzę się przyzwyczaić bo może być tylko gorzej, wszędzie mega oszczędności.
Nie miał deka Technicolora, same JADY. Wymieniłem mojego na inną JADĘ, podłączyłem w domu i zaraz zgasiłem, bo tego nie da się oglądać.
Z końcem maja znów go odwiedzę.....oddając deka już ostatecznie.

Ja czegoś nie rozumiem że zrobili co możliwe, niech poprostu przywrócą oprogramowanie z przed roku gdzie wszystko działało jak należy i będzie spokój i nie będą musieli chwalić się co to nie dodali do softu bo okaże się że to wszystko już było i doskonale działało.

Edytowane przez Sentence
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym.
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Saturn45 napisał(a):

Szkoda że nie można w apce Canal+ w TV zmieniać kanały (P+ P-) tak jak w dekoderze, bo chętnie bym to zrobił by uniknąć pikselozy.

Spoko, nic straconego.

Jeszcze zdąża popsuć apkę też jakimś nieodpowiedzialnym upgrade-m, tak jak to zrobili z bardzo fajnym kiedyś dekiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta odpowiedź była do mnie?


Chodzi mi o nagrywanie wg czasu w Ultraboxie. Jak się je wywołuje na kanałach takich jak TVN24?
Przed ostatnia aktualizacją nie miałem problemu z odnalezieniem tej opcji. Teraz nie widzę, gdzie jest, a nie mogę krążyć po menu bo skasuję sobie bufor timeshiftingu zanim ją znajdę.


Czy ktoś mógłby pomóc, gdzie jest przycisk nagrywanie wg czasu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielki dzięki za upewnienie mnie gdzie szukać. Nagrałem.

Przez ponad godzinę nie miałem opcji NAGRAJ. Tam gdzie teraz pojawiła się opcja NAGRAJ miałem cały czas USUŃ. 

To USUŃ, to jakiś błąd softu, bo wisiało tam tylko dlatego, że wcześniej nagrywałem jakąś inną audycję live. Audycja ta się już w całości nagrała, więc nie było do usunięcia żadnego zaplanowanego nagrania.


Zresztą teraz, gdy zrobiłem już to nagranie z przeszłości (kończyło się ok. 15:45) to znowu po naciśnięciu OK nie ma opcji NAGRAJ. Jest USUŃ. I nawet jak zmieniam kanał i wracam do TVN24. Cały czas jest tylko USUŃ.  I to mimo iż EPG wskazuje że trwa teraz audycja, która zaczęła się od 16:00, czyli nie ta, której fragment nagrywałem.

 

Może programista się wypowie co ma na myśli ukrywając opcję NAGRAJ w takich wypadkach?

 

Już wiem w czym problem. Co innego skopali w funkcji nagrywania. Mimo iż ustawiłem nagranie od 15:41 do 15:45 to nagrało program od 16:00 do 17:05. I własnie dlatego dekoder daje cały czas opcję usunięcia zamiast nagrywania bo jest ona fragmentem aktualnie trwającej audycji.

 

I pomyśleć, że za czasów n-ki funkcja nagrywania wg czasu działała bezbłędnie, a potem jeszcze dobrze działała sporo czasu na ultraboxach. Można sobie było zrobić wiele własnych nagrań z jednej audycji. Aż się zabrali za te uaktualnienia...

Edytowane przez Jacek3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej , czy coś się zmieniło w czasie ostatniego kwartału że zniknęła aplikacja netflixa ? Nie mam od nich tej usługi tylko prosto na netflixie ale aplikacja była i byłem zalogowany moimi danymi a teraz jej nie widzę całkiem, usunęli ja dla osób które nie korzystają z netflixa za pośrednictwem C+ czy jak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moi drodzy podpowiedzcie w temacie nagrań na tym niesprawnym deku. Otóż mam u siebie taki przypadek że widzę na dysku tytuły nagranych programów/filmów a jak próbuje je odtwarzać to nie ma obrazu i dźwięku,  film jest odtwarzany bo biegnie jego czas a nic nie widać ani słychać.

Niedawno byłem w APSie i wymieniłem deka na inny, (w sumie nie wiem po co bo efekt taki sam jeśli chodzi o jakość obrazu i pixele) ale po podłączeniu do niego dysku który miałem z poprzednim dekiem nic nie mogę obejrzeć z nagrań.

Miało być tak pięknie i po wymianie deka na inny, miało się nie utracić nagrań a tu taki klops - a najlepsze w tym wszystkim jest to że jeszcze płacę za ten dysk.

Poradźcie czy coś w tym temacie można zrobić? - w sumie to do rozstania z nimi nie mam daleko bo do końca maja, ale chciałem jeszcze coś obejrzeć z tego co kiedyś nagrałem.

Będę wdzięczny za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem kto ci nagadal glupot o nietraceniu nagran

wymiana dekodera = utrata nagran

nagrania sa powiazane z dekoderem

nie da sie tego teraz naprawic

dlaczego nie zapytales na forum?

bylo o tym nie raz, ale ktos by ci napisal, chociaz bys nie tracil czasu na wymiany.

 

co do pixeli a wez odlacz ten dysk? nadal masz pixele bez dysku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, catnip napisał(a):

nie wiem kto ci nagadal glupot o nietraceniu nagran

wymiana dekodera = utrata nagran

nagrania sa powiazane z dekoderem

nie da sie tego teraz naprawic

dlaczego nie zapytales na forum?

bylo o tym nie raz, ale ktos by ci napisal, chociaz bys nie tracil czasu na wymiany.

 

co do pixeli a wez odlacz ten dysk? nadal masz pixele bez dysku?

To po co komu ten dysk odłączalny,  jak po wymianie deka jest przez nowy traktowany jak obcy?

Poza tym kiedyś dawno czytałem jakieś opracowanie na temat ultraboxów i tam było napisane że po to wprowadzili dyski zewnętrzne aby można było reklamować deki, a nie tracić zapisanych nagrań,  tak jak to było z poprzednimi dekoderami, ale widać ktoś nie sprawdził a napisał głupoty.

Ale nic to tak jak napisałem,  jeszcze tylko do końca maja i pozbędę się tego szajsu i tego operatora, po 10 latach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...