Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 7.07.2022 o 22:27, Krzysiek11:) napisał:

Ile miesięcy można pracować nad mrugająca diodą...

A ile miesięcy można czekać na przywrócenie funkcji nagrywania po czasie? Oby nie dłużej niż do końca września, wtedy kończy mi się umowa. Póki co już chyba 10 Konsultantom od przedłużania kontraktu jasno wyłuszczyłem, że bez tej funkcji współpracę zakończę, ale mam wrażenie, że bardzo się tym nie przejęli😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ircios napisał:

To wymień na moduł,  kup własny sprzęt i będziesz mógł sobie nagrywać tak jak będzie Ci się chciało. 

To mnie pewnie czeka. Moduł wtedy nie będzie od Canal+. Niemniej, jeszcze dwa miesiące, może "Prosimy o cierpliwość, pracujemy nad wdrożeniem tej funkcji." nie jest tylko pustym sloganem. 
W obecnej sytuacji nie do końca rozumiem, po co Klientom dekoder z HDD. Tylko do TimeShift? Trochę sztuka dla sztuki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś miał taki problem mianowicie na ekranie telewizora podczas oglądania kanałów poprze dekoder obraz robi się czarny i pojawiają się na nim białe plamki. Po wyłączeniu dekodera pilotem obraz jest bez zakłóceń?. Co to może być ?. Może to wina kabla hdmi lub kabla  od satelity.

Edytowane przez tektyw85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.07.2022 o 22:47, ircios napisał:

 

Jaki jest nowszy dekoder?

 

W dniu 7.07.2022 o 23:15, emarti napisał:

Dokładnie. Co to za nowszy dekoder? O czymś nie wiemy? 🧐🤔😌

 

Może chodziło mu o Box 4K, dodawanego do Canal+ Online? Został wprowadzony w 2020r, więc jakby nie patrzeć nowszy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, tektyw85 napisał:

Czy ktoś miał taki problem mianowicie na ekranie telewizora podczas oglądania kanałów poprze dekoder obraz robi się czarny i pojawiają się na nim białe plamki. Po wyłączeniu dekodera pilotem obraz jest bez zakłóceń?. Co to może być ?. Może to wina kabla hdmi lub kabla  od satelity.

A to nie jest wygaszacz ekranu ?

 

  • Popieram 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.07.2022 o 20:12, Paweł 68 napisał:

Może chodzi o dekoder używany w francuskim C+? Niestety, ale polski rynek jest traktowany na równi z afrykańskim i ten dekoder nie jest u nas oferowany.

We Francji mają ten sam dekoder tj. G9 i o dziwo został on pierw wprowadzony na polski rynek a dopiero później trafił na rynek francuski. Owszem mają tam jeszcze wersji mini tego dekodera, która nie trafiła już na nasz rynek. Różnica jest taka, że mini jest dekoderem HD, natomiast G9 tak samo jak u nas to dekoder 4K.

 

Tak więc póki co ani w PL ani FR nie ma nowszego dekodera. Obecnie w punktach są nówki, które to niedawno opuściły fabrykę ADB. 

 

Za 3-4 lata pewnie czeka nas kolejna zmiana i przełączenie wszystkich kanałów SD i HD z MPEG4 na HEVC a wtedy będzie wymagany dekoder 4K - podobnie jak to miało miejsce w 2016 roku (DVB-S/MPEG2 -> DVB-S2 MPEG4).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to przypadek ale od momentu startu nowego softu w moim ADB UltraBox zaczęły się problemy z sygnałem - dość specyficzne.

Mam instalację Unicable z Inverto Unicable 4-kanałowy IDLU-QUDL42-UNR2L-1PP z Twin Legacy.

Ostatnimi czasy, ale głównie wieczorami (nie wiem o co chodzi, ale dopołudnia działa bez zarzutu) zanika sygnał: np. jak przełączę z TVN24 na 150 MTV, to "brak sygnału" i "program nie jest nadawany". Jak w tym momencie wejdę do diagnostyki Anteny, to sygnał wpierw zero, potem na 3 z 4 kanałach OK, a na 4 zero. A po chwili - samoistnie - na 4 też się pojawia.

Drzew na linii anteny nie ma, czasza 90 cm Triax.

Wygląda na problemy z konwerterem - czy się mylę? Inverto ma 3,5 roku. Niby jest gwarancja 5-letnia, ale nigdy nie ćwiczyłem czy ona działa - i czy szukać sklepu czy jakoś można bezpośrednio do Inverto?

 

Swoją drogą -> czy zmiana konwertera na 8-kanałowy coś mi da więcej dla 1 UltraBoxa?

 

P.S. Jak trzeba przenieść do innego działu, to bardzo proszę -> piszę tutaj, bo ewidentnie problemy mi się pojawiły przy nowym sofcie. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może być zbieg okoliczności. Wygląda na uszkodzenie konwertera chociaż idealnie byłoby podłączyć do niego inny dekoder i porównać.

Zmiany na 8 kanałowy raczej nie odczujesz ale jeśli już wymieniać i nie potrzebujesz trybu legacy to taniej wyjdzie 24 kanałowy Inverto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.07.2022 o 19:48, ircios napisał:

Nie ma. I raczej nie ma co liczyć 

Urywek tekstu ze strony Canal+. Może jednak będzie ta aplikacja. 

 

HBO pracuję nad wdrożeniem aplikacji HBO Max w naszych dekoderach 4K Ultrabox+ i Wifi Premiumbox+. Do momentu zakończenia prac, polecamy korzystać z filmów i seriali HBO w kolekcji HBO, gdzie znajdują się miedzy innymi: hity filmowe Warner Bros oraz słynne produkcje serialowe HBO polskie i zagraniczne.

 

https://pl.canalplus.com/pomoc/hbomax-logowanie

Edytowane przez Kristiano Rinaldo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...