Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@_Artek_ ja też piszę co miesiąc reklamację. Tylko uważam że mój czas jest cenniejszy niż kopanie się z koniem co miesiąc. Zamiast pisania ciągłych reklamacji wolałbym spożytkować ten czas na niczym niezakłócone oglądanie telewizji. Co mi też nie jest dane w tej chwili z winy operatora. Tak to skrótowo rzecz ujmując.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.05.2023 o 11:28, wally79 napisał(a):

@Developer bardzo się cieszę że cytują moją wypowiedź bo teraz wiem, że coś z tym ktoś w końcu na poważnie zrobi. A jak nie... to w lipcu idę do rzeczoznawcy w celu wykonania ekspertyzy i idzie z mojej strony pozew w celu rozwiązania mojej umowy bez ponoszenia kary z mojej strony. 




 

Mój post też zacytowali :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mój kiedyś nawet wylądował na tweeterze, ale powiem wam tak jeśli ktoś z was ma dobrze ustawioną antenę i ma gdzieś w pobliżu punkt, w którym jest jeszcze jakiś technicolor to mimo zapowiadanej aktualizacji JADA bardzo polecam wymianę na ITCA, póki jeszcze macie do tego podstawę. ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja złożyłem 3 raz reklamację. Najpierw pierwszy telefon( pan bardzo nie miły) i wciskali kit że to moja wina że się tak dzieje że pewnie instalacja wadliwa chcieli dekoder sprawdzać jakies ustawienia itp ale nie było mnie w domu. Wieczorem drugi telefon i tam gość stwierdził że faktycznie jest to po ich stronie że wiedzą doskonale o problemie. W lipcu ma wyjść aktualizacja która ma wszystko naprawić. Moja reklamacja zostanie zatwierdzona i mam czekać na email z potwierdzeniem rekompensaty.
 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dwa razy dostałem informację .

Sprawa dotyczyła problemów z dekoderem. Nie uznałem Pana reklamacji. Szczegóły przesyłam poniżej. SZCZEGÓŁY SPRAWY W trakcie trwania umowy może Pan sprawdzić działanie dekodera w naszym punkcie. Pracownik wykona diagnostykę. ? W przypadku kiedy dekoder będzie uszkodzony, wymieni go Panu na sprawny model - taką wymianę przeprowadzimy bezpłatnie(jeżeli dekoder nie posiada uszkodzeń mechanicznych). ? Jeżeli problem pojawia się po jakimś czasie, może Pan pozostawić dekoder w punkcie - do sprawdzenia na 48 godzin. Na czas sprawdzenia dekodera, pracownik może Panu wydać sprzęt zastępczy. PODJĘTE KROKI Ciągle pracujemy nad ulepszeniem naszej oferty oraz dostępnych funkcji dekodera. Przepraszam za niedogodności. ? W trosce o Pana zadowolenie postanowiłem obniżyć o połowę rachunek za bieżący miesiąc. Korektę na kwotę 89,39 zł zrealizujemy w najbliższym możliwym terminie. Po realizacji korekty na koncie będzie Pan miał nadpłatę w wysokości 89,39 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!,

Jak wygląda proces wymiany dekodera? Mój ultrabox+ niestety ciągle się zacina - potrafi się restartować kilka razy dziennie i ciągle wyskakują różne dziwne komunikaty np. o jakimś nowym donglu wifi :-). Czy da się go w salonie wymienić i czy mogę przy tym zachować dysk twardy na którym mam nagrania.

Z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że masz uszkodzony dekoder. W salonie wymienią Ci na nowy egzemplarz bez problemu (jak podasz, co mu dolega). Pewnie też go sprawdzą, choć to nie jest regułą ;) Zależy na kogo trafisz.

Co do dysku: owszem, możesz go zachować, ale nic ci to nie da. I tak będziesz go musiał sformatować pod nowy dekoder, bo nie da rady odtworzyć nagrań zrobionych na tym starym. One są zakodowane i można je odtwarzać tylko na sprzęcie, na którym zostały zrobione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 hours ago, Simi90 said:

i czy mogę przy tym zachować dysk twardy na którym mam nagrania.

możesz zachować dysk, ale to nic nie da bo dysk jest przypisany i zaszyfrowany do danego deka. Więc jak wymienisz dekoder to dysk możesz podpiąć ponownie, ale nic nie odtworzysz i trzeba go wyczyścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie piszcie reklamacje, można wiele uzyskać. Mnie się udało zejść z opłaty za multiroom  do końca trwania umowy oraz zejść z opłaty miesięcznej za multimanpack do końca trwania umowy oraz rabaty na abonament do lipca. Tylko należy przedstawiać swoje żądania, odwoływać się od decyzji.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja złożyłem 3 raz reklamację i mam najbliższy rachunek - 50%.
 

Edytowane przez Kiler
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do zainteresowanych.

Warto zainwestować w markowy zasilacz impulsowy.

Od ok. tygodnia podłączyłem do swojego dekodera zasilacz impulsowy 12V, 5A.

Od tego czasu mam zero problemów (kilka razy pojawiła się pixeloza, bardzo krótko i na małym obszarze ekranu).

Prawdopodobnie zasilacze dodawane przez Canal+ nie są najlepszej jakości i napięcie na nich spada z obciążeniem (przynajmniej na części z nich).

Tłumaczyłoby to dlaczego mniej problemów jest przy skromniejszej konfiguracji (pojedynczy konwerter, brak dysku, brak multiroomu) oraz dlaczego jedni mają problemy duże, inni mniejsze, a jeszcze inni praktycznie w ogóle (ci bez problemów pewnie mają solidniejsze zasilacze).

Mam dekoder w pełnej konfiguracji (miltiroom, unicable, dysk).

Wcześniej pixeloza pojawiała się zwłaszcza na transmisjach sportowych, przy ostatniej aktualizacji nieco się poprawiło, po wymianie zasilacza praktycznie nie ma.

Założyłem zasilacz 5A bo taki miałem, ale być może porządny 3A też wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty nigdy, na żadnym tunerze nie miałeś żadnych zacięć obrazu?

Kilaka takich sytuacji na tydzień nie stanowi większego problemu.

Nie zawsze jest to wina tunera, czasem wina nadawcy lub pogody.

 

Nikogo do niczego nie zmuszam.

Jak ktoś chce może spróbować, jak nie to może dalej się męczyć i narzekać na operatora.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Claudio nie bardzo przekonują mnie Twoje argumenty, dlatego że chodzi o część dekoderów JADA, gdyby tak było faktycznie to przykład "z mojego podwórka" u mnie i u szwagra, obydwoje mamy JADA w pełnej konfiguracji i u mnie problemy, u niego brak problemów. Druga sprawa że po ostatniej złożonej mojej reklamacji C+ odpisało że problem został zidentyfikowany i jest nim błąd w oprogramowaniu wpływający na pracę głowicy.

Gdzie w tym wszystkim zasilacz...🤔

Edytowane przez sławek72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...