Gość lakiman Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Bardzo rzadko nagrywam. Ta funkcjonalność jest mi obecnie obojętna. To co potrzebuję wyszukuję w aplikacji online. Korzystam z instalacji zbiorczej jednokablowej w bloku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 1 godzinę temu, radzion19 napisał(a): Jedyne rozwiązanie na dzień dzisiejszy to wymiana na ITCA, mi udało się wymienić po dwóch reklamacjach, i problemu nie ma. Nie jedyne. Niektórzy co mają możliwości powinni na moduł wymienić przy aneksowaniu, albo zrezygnować z rabatów i w drodze reklamacyjnej wymienić na CAMa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Nie jedyne. Niektórzy co mają możliwości powinni na moduł wymienić przy aneksowaniu, albo zrezygnować z rabatów i w drodze reklamacyjnej wymienić na CAMa.Hmm i to jest niegłupie rozwiązanie, szczególnie na drodze reklamacyjnej wymiana na moduł. Oczywiście dla kogoś kto rozważał przejście na CAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 48 minut temu, mikoko napisał(a): ...wymiana na moduł. Dla osób które dużo nagrywają to średnio plus inne ograniczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Można nagrywać kanały z pikselozą, przejść na tryb instalacji jednokablowej, wymienić na moduł lub wymienić na gorsze urządzenie. Jest wybór. (Albo uzbroić się cierpliwość i co miesiąc składać reklamację.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 1 hour ago, Markuss1 said: No właśnie - czy ktoś mógłby napisać jakie wady ma model ITCA w porównaniu z JADA. Być może też uda mi się wymienić - mam tylko chwilowe przycinki obrazu głównie na kanałach sportowych, po "menu" dekodera chodzi się dość płynnie. I sam już nie wiem, czy warto bawić się w wymianę.... Itca działa płynniej, bez zacinek obrazu przy przełączaniu kanałów, póki co bez pikselowania też. Dodatkowo nie ma problemów z zanikiem dźwięku przy konfiguracji z soundbarem. Jedyny minus jaki znalazłem to że jest bardziej wyczulony na poruszanie kablami antenowymi- potrafi pokazywać że brak sygnału na jednej z 2 anten mimo że wszystko jest ok- natomiast zdarzyło się tylko jak faktycznie ruszałem kablami jak czyściłem deka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 (edytowane) 3 godziny temu, radzion19 napisał(a): Jedyne rozwiązanie na dzień dzisiejszy to wymiana na ITCA, mi udało się wymienić po dwóch reklamacjach, i problemu nie ma. Wymienili Ci po napisaniu reklamacji czy może udało Ci się samodzielnie w punkcie wymienić? Też rozważam wymianę na ITCA, narazie ugrałem rabat na abo 60 zł i całkowite zejście z opłaty za multiroom. Mam dwa ADB i jeden jako główny ITCA. Na szczęście nie płace nic za te dekodery i za multiroom. Edytowane 5 Maja 2023 przez blade1230 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzion19 Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 W dniu 5.05.2023 o 14:29, blade1230 napisał(a): Wymienili Ci po napisaniu reklamacji czy może udało Ci się samodzielnie w punkcie wymienić? Wymieniłem samodzielnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuss1 Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 (edytowane) Godzinę temu, utede napisał(a): Jedyny minus jaki znalazłem to że jest bardziej wyczulony na poruszanie kablami antenowymi- potrafi pokazywać że brak sygnału na jednej z 2 anten mimo że wszystko jest ok- natomiast zdarzyło się tylko jak faktycznie ruszałem kablami jak czyściłem deka A czy na ITCA (przy instalacji unicable lub dwuprzewodowej) można nagrywać 3 różne kanały i oglądać czwarty (tak jak na JADA)? Menu i inne funkcje są takie same co w JADA? Z góry dziękuję za odpowiedź Edytowane 5 Maja 2023 przez Markuss1 Doprecyzowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Tak tak tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 1 hour ago, blade1230 said: Wymienili Ci po napisaniu reklamacji czy może udało Ci się samodzielnie w punkcie wymienić? Wymieniają deki od ręki bez wcześniejszego umawiania czy telefonu w punktach... problem w tym, że Itca jest bardzo mało dostępne i np jak obdzwaniałem punkty w moim dużym mieście wojewódzkim to nie mieli nigdzie i nie byli w stanie powiedzieć czy mieć będą... fartownie ostatnio się natknąłem i po wymianie działa jak należy wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 (edytowane) 5 godzin temu, PawelTSW napisał(a): Wyprosiliście rabat to teraz pozostaje się cieszyć. Przecież sami tego chcieliście Przez miesiąc nie możecie narzekać Nie wypraszałem rabatu, pisałem reklamacje na schrzanione oprogramowanie ale nigdy nie napisałem że chcę zdjęcia opłat (nawet pisałem za trzecim razem że wolałbym możliwość udostępnienia powrotu do poprzedniego softu lecz nie dostałem na ten temat odpowiedzi), a oni jedyne co zaproponowali na teraz to te nieszczęsne rabaty i zapewnienia że pracują nad rozwiązaniem. Więc nie mierz wszystkich jedną miarą. PS. U mnie w mieście (pierwszym) jak dzwoniłem do czterech APSów to Technicolorów brak, modułu nie chcę. Edytowane 5 Maja 2023 przez sławek72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 U mnie w mieście są 3 punkty, w jednym dzisiaj wydali ostatni ITCA, w dwóch nie odbierają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek73 Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 (edytowane) 2 godziny temu, sławek72 napisał(a): Nie wypraszałem rabatu, pisałem reklamacje na schrzanione oprogramowanie ale nigdy nie napisałem że chcę zdjęcia opłat (nawet pisałem za trzecim razem że wolałbym możliwość udostępnienia powrotu do poprzedniego softu lecz nie dostałem na ten temat odpowiedzi), a oni jedyne co zaproponowali na teraz to te nieszczęsne rabaty i zapewnienia że pracują nad rozwiązaniem. Więc nie mierz wszystkich jedną miarą. PS. U mnie w mieście (pierwszym) jak dzwoniłem do czterech APSów to Technicolorów brak, modułu nie chcę. U mnie też poszła reklamacja i na moje zapytanie o umożliwienie powrotu do starego oprogramowania, dostałem rabat 20 zł. Edytowane 5 Maja 2023 przez Sentence Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 Ja też pozwoliłem sobie na złożenie drugiej reklamacji. Tym razem ma ona zadziałać z rachunkiem za czerwiec. Myślę, że tylko taką drogą można wymusić na operatorze realne działanie w kierunku naprawienia problemu. Chyba że Canal+ ma to wkalkulowane i nic z tym nie zrobią. Ale to niesie ryzyko dla nich takie że obecni abonenci odejdą od nich do konkurencji po zakończeniu obecnych umów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 14 minut temu, wally79 napisał(a): Ja też pozwoliłem sobie na złożenie drugiej reklamacji. Tym razem ma ona zadziałać z rachunkiem za czerwiec. Myślę, że tylko taką drogą można wymusić na operatorze realne działanie w kierunku naprawienia problemu. Chyba że Canal+ ma to wkalkulowane Myślę, że jednak coś z tym robią, tylko nie da się poprawić oprogramowania tak szybko. Też mnie to dziwi, że wolą ponosić straty z tytułu obniżenia abanamentu, niż na czas rozwiązania problemu, przywrócić stare oprogramowanie. No ale to ich problem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pierre Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 To ja będę oryginalny... nie wiem jak u Was ta pixeloza wygląda, u mnie bardzo sporadycznie występuje na malutkim fragmencie ekranu. Tak jak pisał PawelTSW, wybrałem rabat i się cieszę;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamo71 Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 Złożyłem reklamację na wadliwe oprogramowanie i dostałem taką odpowiedź: Szanowny Panie, w związku z występującym problemem, proszę wejść w MENU > USTAWIENIA (symbol koła zębatego) > DIAGNOSTYKA > żółty klawisz na pilocie i zresetować dekoder. DALSZE KROKI Gdy dekoder zacznie się uruchamiać proszę wyciągnąć kartę i włożyć ją z powrotem, gdy pojawi się komunikat o braku karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 @adamo71 to ich standardowa odpowiedź na początek, napisz w odpowiedzi że wykonywałeś powyższe i nie ma poprawy, a problem zaczął występować po wprowadzeniu styczniowej aktualizacji softu i żądasz zakwalifikowania zgłoszenia jako reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 Myślę, że jednak coś z tym robią, tylko nie da się poprawić oprogramowania tak szybko. Też mnie to dziwi, że wolą ponosić straty z tytułu obniżenia abanamentu, niż na czas rozwiązania problemu, przywrócić stare oprogramowanie. No ale to ich problemNiekoniecznie da się zrobić downgrade softu zwłaszcza zdalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 2 godziny temu, wally79 napisał(a): konkurencji po zakończeniu obecnych umów. U konkutencjii nie ma takiej oferty. Więc jak komuś zależy na kanałach C+, to nigdzie nie pójdzie. Następna sprawa....caena za C+ nigdzie indziej nie jest tak atrakcyjna. 1 godzinę temu, daro napisał(a): Myślę, że jednak coś z tym robią, tylko nie da się poprawić oprogramowania tak szybko Poprostu szybciej wprowadzą Global One. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 @ircios Przed moim domem stoi słup na którym zainstalowane są skrzynki UPC. Jeśli przyjąć że oferta programowa jest porównywalna a w moim odczuciu jest. To do konkurencji mam naprawdę blisko. Analizując koszty w moim przypadku nie widze praktycznie żadnej różnicy w wysokości opłacanego abonamentu czy to w Canal+ czy w UPC. Jeśli przyjąć fakt, że platforma Canal+ jest konglomeratem w którym można zakupić dodatkowo ofertę Netflixa, Viaplay, HBO Max, Player czy być może w przyszłości Disney+ można wtedy przyjąć że konkurencja faktycznie wygląda blado. Ale... wykupując dostęp do serwisów streamgowych w Canal+ wiąże się to z konsekwencją opłacania takiego dostępu do serwisów streamingowych na cały okres trwania umowy co nie ma zastosowania w sytuacji gdy płacisz za te serwisy bezpośrednio Netflixowi, Viaplay itd. Wszystko ma swoje plusy jak i minusy. Ja jestem w stanie odpuścić Canal+ swój prywatny "topór wojenny" w chwili gdy Canal+ naprawi oprogramowanie dekoderów Ultrabox+ 4K producenta ADB serii JADA. Bo patrząc na dotychczasową naszą współpracę była ona pozytywna. Jednak na chwilę obecną nie akceptowalne jest przez moją osobę płacenie za dzierżawę dekoderów multiroom, które w mojej ocenie nie pozwalają mi na oglądanie telewizji w sposób niezakłócany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 Czy pomaga reset fabryczny dekodera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 Dzisiaj puściłem kolejną reklamację, z żądaniem wymiany na ITCA. W żadnym punkcie w mieście niestety nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 Czyli twoja druga w ciągu tygodnia? Na pewno Ci uznają jak będziesz tak często puszczać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.