kingofsouth Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2020 (edytowane) 6 minut temu, Saturn45 napisał: choć netflix w dekoderze, jeśli chodzi o szybkość i poruszanie się po menu jest lepszy. Oj, nie zgodzę się z tobą Widocznie to zależy od modelu Smart TV Na moim Samsungu działa rewelacyjnie Netflix, a aplikacja na dekoderze to taki dodatek (ciekawostka) Edytowane 14 Kwietnia 2020 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WebMat Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Ja tam wolę 5.1 od HDR. Oni nie przestają zaskakiwać. Po prostu nie może być normalnie, żeby wszędzie było tak samo. Musi być jakaś dodatkowa "innowacja", najlepiej w każdym modelu inna. Co jedna, to lepsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2020 5 minut temu, kingofsouth napisał: Oj, nie zgodzę się z tobą Widocznie to zależy od modelu Smart TV Na moim Samsungu działa rewelacyjnie Netflix, a aplikacja na dekoderze to taki dodatek (ciekawostka) Tak, masz rację, pisałem o moim tv sprzed pięciu lat (Samsung). Sprawdzę jeszcze czy przy podłączeniu dekodera (optyk) bezpośrednio z kinem domowym omijając tv będzie 5.1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek80 Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Panowie wymieniłem 10 letni czarny dekoder na ultraboxa jada i nie mogę za holere sparowac pilota od tv samsunga q60r z tym dekoderem. To wykonalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2020 4 godziny temu, witek80 napisał: Panowie wymieniłem 10 letni czarny dekoder na ultraboxa jada i nie mogę za holere sparowac pilota od tv samsunga q60r z tym dekoderem. To wykonalne? a odwrotnie działa? sterowanie tv pilotem od ultraboxa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 @witek80Tak wykonalne i działa bez problemu. U kolegi taki zestaw chodzi bez zarzutów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 (edytowane) W dniu 13.04.2020 o 08:12, m.sta napisał: Juz w samym netflixie nie ma wyboru ścieżki z dźwiękiem 5.1, więc wygląda na to że aplikacja nie wypuszcza w ogóle dźwięku 5.1 Jak to sprawdzacie? Odpaliłem Netflixa z kumplem na ADB (JADA) i normalnie jest 5.1 do wyboru w aplikacji Netflix Śmiga HDR i 5.1 na raz bez problemów. Pamiętajcie, że dekoder: - musi mieć włączone w ustawieniach Dolby Digital na TAK - TV lub kino domowe musi raportować, że DD wspiera w EDID, jeśli spięte po HDMI (uwaga - może np. któreś wejście w TV nie raportuje, czasami przepięcie może pomóc) I te same zasady są w Technicolorze. Z wyłączonym Dolby w dekoderze - nie ma wyboru ścieżki 5.1 w Netflixie (no bo w końcu jak jest wyłączone, to jak i po co ma działać? ). Także coś tu pokiełbasiliście. Na JADA jest 5.1 w Netflixie. No, najwyżej jeśli była jakaś awaria na tygodniu i dlatego wam nie śmigało? Edytowane 18 Kwietnia 2020 przez catnip 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 (edytowane) a nie macie wrażenia że efekty/muzyka w filmie jest zbyt głośna względem lektora (netflix na ADB)? - oglądając normalne programy z oferty c+ tego nie ma... na aplikacji w TV jest to bardziej zrównoważone i nie ma tego wrażenia Dostałem info na czacie od konsula : 1. Brak ikony sciszania/podgłaszania - to nie jest dłąd tylko celowe aby nie zasłaniać obrazu 2. Dekoder mam podłączony poprzez optyka do FiiO DO3 następnie analogowo do zestawu głosników aktywnych 2+1 i na aplikacji Netflix jest bardzo duża dysproporcja siły dźwięku aktorów/ lektora względem siły dźwięku efektów/muzyki - efekty/muzyka jest dużo głośniejsza od aktorów/lektora - konsula napisał że to przez to jest dźwięk aktorów jest tylko w 1 głośniku i muszę sobie wyregulować - co radzicie? Edytowane 18 Kwietnia 2020 przez robertokot25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 8 godzin temu, catnip napisał: Jak to sprawdzacie? Odpaliłem Netflixa z kumplem na ADB (JADA) i normalnie jest 5.1 do wyboru w aplikacji Netflix Śmiga HDR i 5.1 na raz bez problemów. Pamiętajcie, że dekoder: - musi mieć włączone w ustawieniach Dolby Digital na TAK - TV lub kino domowe musi raportować, że DD wspiera w EDID, jeśli spięte po HDMI (uwaga - może np. któreś wejście w TV nie raportuje, czasami przepięcie może pomóc) I te same zasady są w Technicolorze. Z wyłączonym Dolby w dekoderze - nie ma wyboru ścieżki 5.1 w Netflixie (no bo w końcu jak jest wyłączone, to jak i po co ma działać? ). Także coś tu pokiełbasiliście. Na JADA jest 5.1 w Netflixie. No, najwyżej jeśli była jakaś awaria na tygodniu i dlatego wam nie śmigało? Mam dekoder (JADA) ADB ustawiony na DD Tak, podłączony do kina domowego optykiem. Na kanale m.inn. MTV HD mam 5.1. Natomiast w Netflixie nie mam wyboru tej opcji jest tylko dżwięk stereo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joy66 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Witam, nie wiem czy to dobre miejsce ale potrzebuje pomocy, może ktoś miał podobny problem, ultrobox 4k od ADB i problem z WIFI. Otóz od jakiegoś czasu mój dekoder rozłącza połączenie wifi i chcąc go od nowa połączyć, nie widzi w ogóle żadnej sieci wifi. Dopiero po odłączeniu od prądu i ponownym włączeniu, po zalogowaniu się, dekoder od razu widzi sieci wifi i momentalnie sie łączy. Następnie włączam nc+go i oglądam np. hbo go, po dosłownie godzinie połączenie WIFI się zrywa i problem od nowa. Dzwoniłem na infolinię, konsultant kazał mi przywrócić ust. fabryczne i pomogło, lecz niestety znów na godzinę. Jeśli chodzi o internet to Orange światłowód 300Mb i działa idealnie, tym bardziej, że mam w drugim pokoju wifibox i tam wszystko ok, gdzie router internetu jest dalej niż do ultraboxa. Może ktoś poradzi, z góry dziękuję i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Spróbuj na routerze zmienić kanał nadawczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 (edytowane) 4 godziny temu, Saturn45 napisał: Mam dekoder (JADA) ADB ustawiony na DD Tak, podłączony do kina domowego optykiem. Na kanale m.inn. MTV HD mam 5.1. Natomiast w Netflixie nie mam wyboru tej opcji jest tylko dżwięk stereo. Jak masz to podpięte do TV i jaki model TV. Czy TV obsługuje Dolby? I ADB i Technicolor mają zrobione tak, że muszą dostać po HDMI informację z EDID, że jest obsługa DD. Jeśli nie dostaną - i na jednym i na drugim w Netflixie nie będzie 5.1, bez znaczenia jak jest dla kanałów TV. Jeśli na ADB nie masz, na Technicolorze teraz też byś w tej chwili nie miał. Obydwa dekodery zachowują się tak samo. Jeśli masz inne wejścia w TV, spróbuj przepiąć dekoder, może pomoże. Możesz spiąć Ultraboxa z kinem po HDMI i kino z TV? @robertokot25 - może w kinie możesz zmienić sposób miksowania audio? generalnie - radzimy wyregulować Edytowane 18 Kwietnia 2020 przez catnip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.sta Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 (edytowane) Ja mam dekoder połączony optykiem z kinem domowym, i w netflixie wyboru ścieżki 5.1 nie ma. A dźwięk 5.1 działa mi jak oglądam tv na kanałach które dźwięk 5.1 emitują. Mam stary tv który nie ma wyjścia optycznego i nie odbiera pewnie dźwieku 5.1 więc dekoder może faktycznie nie wie że netflix powinien wysłać dziwiek 5.1 po optyku Edytowane 18 Kwietnia 2020 przez m.sta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 33 minuty temu, catnip napisał: Jak masz to podpięte do TV i jaki model TV. Czy TV obsługuje Dolby? I ADB i Technicolor mają zrobione tak, że muszą dostać po HDMI informację z EDID, że jest obsługa DD. Jeśli nie dostaną - i na jednym i na drugim w Netflixie nie będzie 5.1, bez znaczenia jak jest dla kanałów TV. Jeśli na ADB nie masz, na Technicolorze teraz też byś w tej chwili nie miał. Obydwa dekodery zachowują się tak samo. Jeśli masz inne wejścia w TV, spróbuj przepiąć dekoder, może pomoże. Możesz spiąć Ultraboxa z kinem po HDMI i kino z TV? @robertokot25 - może w kinie możesz zmienić sposób miksowania audio? generalnie - radzimy wyregulować Dekoder z TV - kabel HDMI TV z kinem domowym - kabel optyczny dodatkowo dekoder z kinem domowym - kabel optyczny Model TV Samsung UE40F6640 Netflix w TV ma do wyboru 5.1 w menu aplikacji i działa TV obsługuje 5.1 i DTS Chodzi o to że Netflix w dekoderze nie pokazuje opcji 5.1 do wyboru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 42 minuty temu, catnip napisał: @robertokot25 - może w kinie możesz zmienić sposób miksowania audio? generalnie - radzimy wyregulować to jest zestaw aktywnych głośników 2+1, a nie kino domowe - z regulacji na subie jest volume, treble i bass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 2 godziny temu, Saturn45 napisał: Dekoder z TV - kabel HDMI TV z kinem domowym - kabel optyczny dodatkowo dekoder z kinem domowym - kabel optyczny Model TV Samsung UE40F6640 Netflix w TV ma do wyboru 5.1 w menu aplikacji i działa TV obsługuje 5.1 i DTS Chodzi o to że Netflix w dekoderze nie pokazuje opcji 5.1 do wyboru Wiem o co chodzi - u nas pokazuje, właśnie dlatego zastanawiam się dlaczego u was tego nie widać. Ty masz najbardziej rokujący zestaw, bo TV dobry - do jakiego wejścia w TV masz wpięty Ultrabox? Spróbuj go przepiąć i zrestartować Ultraboxa. Wejścia w telewizorach nie zawsze mają takie same możliwości, są wejścia pod MHL. Może przepięcie dekodera pod inne wejście u Ciebie załatwi sprawę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Problem by pewnie rozwiązało podpięcie dekodera pod kino domowe kablem HDMI o ile amplituner dysponuje takim wejściem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.sta Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 A tak w ogóle to powinien działać dźwięk 5.1 w kolekcjach VOD? Bo 5.1 nie działa także na hbo go, kolekcji ale kino, fox, nat geo play, tak samo jak w netflixie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red_fork Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 (edytowane) 13 godzin temu, Saturn45 napisał: Dekoder z TV - kabel HDMI TV z kinem domowym - kabel optyczny dodatkowo dekoder z kinem domowym - kabel optyczny Model TV Samsung UE40F6640 Netflix w TV ma do wyboru 5.1 w menu aplikacji i działa TV obsługuje 5.1 i DTS Chodzi o to że Netflix w dekoderze nie pokazuje opcji 5.1 do wyboru Samsung nie prześle dźwięku wielokanałowego z urządzenia podłączonego przez HDMI dalej po optyku do amplitunera. Dźwięk zawsze będzie downmixowany do stereo. W instrukcji powinieneś mieć to opisane. Netflix widzi tv jako urządzenie stereo, dlatego nie udostępni ścieżki 5.1. Podłącz boxa bezpośredniego do amplitunera. Edytowane 19 Kwietnia 2020 przez red_fork Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Odnośnie tego bugu z napisami w aplikacji netflix na ADB : "napisy nie działają zbyt dobrze, przynajmniej na tym filmie co oglądałem : czasem wyświetlają się u góry albo bardzo szybko znikają, duzo napisów nie pojawia się wcale mimo że aktorzy coś mówią" konsul napisał żeby wykonać reset dekodera z menu do domyślanych ale pokasują się pewnie listy ulubione ale czy to pomoże nie wiedział - ktoś próbował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 4 godziny temu, red_fork napisał: Samsung nie prześle dźwięku wielokanałowego z urządzenia podłączonego przez HDMI dalej po optyku do amplitunera. Dźwięk zawsze będzie downmixowany do stereo. W instrukcji powinieneś mieć to opisane. Netflix widzi tv jako urządzenie stereo, dlatego nie udostępni ścieżki 5.1. Podłącz boxa bezpośredniego do amplitunera. Niestety nie mam gniazd HDMI w amplitunerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red_fork Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Godzinę temu, Saturn45 napisał: Niestety nie mam gniazd HDMI w amplitunerze. To podłącz optykiem boxa do amplitunera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Z tego co napisał wcześniej ma takie podłączenie i na kanałach telewizyjnych ma 5.1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 (edytowane) Godzinę temu, Pawel napisał: Z tego co napisał wcześniej ma takie podłączenie i na kanałach telewizyjnych ma 5.1. Tak, mam podłączony dekoder z kinem domowym optykiem. Dodałem zdjęcie - brak możliwości wyboru dźwięku 5.1 i tak jest we wszystkich filmach. Edytowane 19 Kwietnia 2020 przez Saturn45 dodanie zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red_fork Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 (edytowane) 9 godzin temu, Saturn45 napisał: Tak, mam podłączony dekoder z kinem domowym optykiem. Dodałem zdjęcie - brak możliwości wyboru dźwięku 5.1 i tak jest we wszystkich filmach. Amplituner obsługuje DD+? Edytowane 19 Kwietnia 2020 przez red_fork Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.