Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

6 minut temu, Saturn45 napisał:

choć netflix w dekoderze, jeśli chodzi o szybkość i poruszanie się po menu jest lepszy.

Oj, nie zgodzę się z tobą ;) Widocznie to zależy od modelu Smart TV

Na moim Samsungu działa rewelacyjnie Netflix, a aplikacja na dekoderze to taki dodatek (ciekawostka)

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, kingofsouth napisał:

Oj, nie zgodzę się z tobą ;) Widocznie to zależy od modelu Smart TV

Na moim Samsungu działa rewelacyjnie Netflix, a aplikacja na dekoderze to taki dodatek (ciekawostka)

Tak, masz rację, pisałem o moim tv sprzed pięciu lat (Samsung).

Sprawdzę jeszcze czy przy podłączeniu dekodera (optyk) bezpośrednio z kinem domowym omijając tv będzie 5.1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.04.2020 o 08:12, m.sta napisał:

Juz w samym netflixie nie ma wyboru ścieżki z dźwiękiem 5.1, więc wygląda na to że aplikacja nie wypuszcza w ogóle dźwięku 5.1 

 

Jak to sprawdzacie? Odpaliłem Netflixa z kumplem na ADB (JADA) i normalnie jest 5.1 do wyboru w aplikacji Netflix ? Śmiga HDR i 5.1 na raz bez problemów.

 

Pamiętajcie, że dekoder:

- musi mieć włączone w ustawieniach Dolby Digital na TAK

- TV lub kino domowe musi raportować, że DD wspiera w EDID, jeśli spięte po HDMI (uwaga - może np. któreś wejście w TV nie raportuje, czasami przepięcie może pomóc)

I te same zasady są w Technicolorze.

 

Z wyłączonym Dolby w dekoderze - nie ma wyboru ścieżki 5.1 w Netflixie (no bo w końcu jak jest wyłączone, to jak i po co ma działać? :) ).

 

Także coś tu pokiełbasiliście. Na JADA jest 5.1 w Netflixie. No, najwyżej jeśli była jakaś awaria na tygodniu i dlatego wam nie śmigało?

Edytowane przez catnip
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie macie wrażenia że efekty/muzyka w filmie jest zbyt głośna względem lektora (netflix na ADB)? - oglądając normalne programy  z oferty c+ tego nie ma... na aplikacji w TV jest to bardziej zrównoważone i nie ma tego wrażenia

 

Dostałem info na czacie od konsula :

 

1. Brak ikony sciszania/podgłaszania - to nie jest dłąd tylko celowe aby nie zasłaniać obrazu

2. Dekoder mam podłączony poprzez optyka do FiiO DO3 następnie analogowo do zestawu głosników aktywnych 2+1 i na aplikacji Netflix jest bardzo duża dysproporcja siły dźwięku aktorów/ lektora względem siły dźwięku efektów/muzyki - efekty/muzyka jest dużo głośniejsza od aktorów/lektora - konsula napisał że to przez to jest dźwięk aktorów jest tylko w 1 głośniku i muszę sobie wyregulować - co radzicie?

Edytowane przez robertokot25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, catnip napisał:

 

Jak to sprawdzacie? Odpaliłem Netflixa z kumplem na ADB (JADA) i normalnie jest 5.1 do wyboru w aplikacji Netflix ? Śmiga HDR i 5.1 na raz bez problemów.

 

Pamiętajcie, że dekoder:

- musi mieć włączone w ustawieniach Dolby Digital na TAK

- TV lub kino domowe musi raportować, że DD wspiera w EDID, jeśli spięte po HDMI (uwaga - może np. któreś wejście w TV nie raportuje, czasami przepięcie może pomóc)

I te same zasady są w Technicolorze.

 

Z wyłączonym Dolby w dekoderze - nie ma wyboru ścieżki 5.1 w Netflixie (no bo w końcu jak jest wyłączone, to jak i po co ma działać? :) ).

 

Także coś tu pokiełbasiliście. Na JADA jest 5.1 w Netflixie. No, najwyżej jeśli była jakaś awaria na tygodniu i dlatego wam nie śmigało?

Mam dekoder (JADA) ADB ustawiony na DD Tak, podłączony do kina domowego optykiem. Na kanale m.inn. MTV HD mam 5.1. Natomiast w Netflixie nie mam wyboru tej opcji jest tylko dżwięk stereo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

nie wiem czy to dobre miejsce ale potrzebuje pomocy, może ktoś miał podobny problem, ultrobox 4k od ADB i problem z WIFI. Otóz od jakiegoś czasu mój dekoder rozłącza połączenie wifi i chcąc go od nowa połączyć, nie widzi w ogóle żadnej sieci wifi. Dopiero po odłączeniu od prądu i ponownym włączeniu, po zalogowaniu się, dekoder od razu widzi sieci wifi i momentalnie sie łączy. Następnie włączam nc+go i oglądam np. hbo go, po dosłownie godzinie połączenie WIFI się zrywa i problem od nowa. Dzwoniłem na infolinię, konsultant kazał mi przywrócić ust. fabryczne i pomogło, lecz niestety znów na godzinę.

Jeśli chodzi o internet to Orange światłowód 300Mb i działa idealnie, tym bardziej, że mam w drugim pokoju wifibox i tam wszystko ok, gdzie router internetu jest dalej niż do ultraboxa. Może ktoś poradzi, z góry dziękuję i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Saturn45 napisał:

Mam dekoder (JADA) ADB ustawiony na DD Tak, podłączony do kina domowego optykiem. Na kanale m.inn. MTV HD mam 5.1. Natomiast w Netflixie nie mam wyboru tej opcji jest tylko dżwięk stereo.

 

Jak masz to podpięte do TV i jaki model TV. Czy TV obsługuje Dolby? I ADB i Technicolor mają zrobione tak, że muszą dostać po HDMI informację z EDID, że jest obsługa DD. Jeśli nie dostaną - i na jednym i na drugim w Netflixie nie będzie 5.1, bez znaczenia jak jest dla kanałów TV. Jeśli na ADB nie masz, na Technicolorze teraz też byś w tej chwili nie miał. Obydwa dekodery zachowują się tak samo. Jeśli masz inne wejścia w TV, spróbuj przepiąć dekoder, może pomoże.

Możesz spiąć Ultraboxa z kinem po HDMI i kino z TV?

 

@robertokot25 - może w kinie możesz zmienić sposób miksowania audio? generalnie - radzimy wyregulować :)

Edytowane przez catnip
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dekoder połączony optykiem z kinem domowym, i w netflixie wyboru ścieżki 5.1 nie ma. A dźwięk 5.1 działa mi jak oglądam tv na kanałach które dźwięk 5.1 emitują. Mam stary tv który nie ma wyjścia optycznego i nie odbiera pewnie dźwieku 5.1 więc dekoder może faktycznie nie wie że netflix powinien wysłać dziwiek 5.1 po optyku

Edytowane przez m.sta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, catnip napisał:

 

Jak masz to podpięte do TV i jaki model TV. Czy TV obsługuje Dolby? I ADB i Technicolor mają zrobione tak, że muszą dostać po HDMI informację z EDID, że jest obsługa DD. Jeśli nie dostaną - i na jednym i na drugim w Netflixie nie będzie 5.1, bez znaczenia jak jest dla kanałów TV. Jeśli na ADB nie masz, na Technicolorze teraz też byś w tej chwili nie miał. Obydwa dekodery zachowują się tak samo. Jeśli masz inne wejścia w TV, spróbuj przepiąć dekoder, może pomoże.

Możesz spiąć Ultraboxa z kinem po HDMI i kino z TV?

 

@robertokot25 - może w kinie możesz zmienić sposób miksowania audio? generalnie - radzimy wyregulować :)

Dekoder z TV - kabel HDMI

TV z kinem domowym - kabel optyczny

dodatkowo dekoder z kinem domowym - kabel optyczny

Model TV Samsung UE40F6640

Netflix w TV ma do wyboru 5.1 w menu aplikacji i działa

TV obsługuje 5.1 i DTS 

Chodzi o to że Netflix w dekoderze nie pokazuje opcji 5.1 do wyboru

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Saturn45 napisał:

Dekoder z TV - kabel HDMI

TV z kinem domowym - kabel optyczny

dodatkowo dekoder z kinem domowym - kabel optyczny

Model TV Samsung UE40F6640

Netflix w TV ma do wyboru 5.1 w menu aplikacji i działa

TV obsługuje 5.1 i DTS 

Chodzi o to że Netflix w dekoderze nie pokazuje opcji 5.1 do wyboru

 

 

Wiem o co chodzi - u nas pokazuje, właśnie dlatego zastanawiam się dlaczego u was tego nie widać.

Ty masz najbardziej rokujący zestaw, bo TV dobry - do jakiego wejścia w TV masz wpięty Ultrabox? Spróbuj go przepiąć i zrestartować Ultraboxa. Wejścia w telewizorach nie zawsze mają takie same możliwości, są wejścia pod MHL. Może przepięcie dekodera pod inne wejście u Ciebie załatwi sprawę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Saturn45 napisał:

Dekoder z TV - kabel HDMI

TV z kinem domowym - kabel optyczny

dodatkowo dekoder z kinem domowym - kabel optyczny

Model TV Samsung UE40F6640

Netflix w TV ma do wyboru 5.1 w menu aplikacji i działa

TV obsługuje 5.1 i DTS 

Chodzi o to że Netflix w dekoderze nie pokazuje opcji 5.1 do wyboru

 

Samsung nie prześle dźwięku wielokanałowego z urządzenia podłączonego przez HDMI dalej po optyku do amplitunera. Dźwięk zawsze będzie downmixowany do stereo. W instrukcji powinieneś mieć to opisane. 

Netflix widzi tv jako urządzenie stereo, dlatego nie udostępni ścieżki 5.1.

Podłącz boxa bezpośredniego do amplitunera.

Edytowane przez red_fork
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie tego bugu z napisami w aplikacji netflix na ADB :

"napisy nie działają zbyt dobrze, przynajmniej na tym filmie co oglądałem : czasem wyświetlają się u góry albo bardzo szybko znikają, duzo napisów nie pojawia się wcale mimo że aktorzy coś mówią" 

konsul napisał żeby wykonać reset dekodera z menu do domyślanych ale pokasują się pewnie listy ulubione ale czy to pomoże nie wiedział - ktoś próbował? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, red_fork napisał:

Samsung nie prześle dźwięku wielokanałowego z urządzenia podłączonego przez HDMI dalej po optyku do amplitunera. Dźwięk zawsze będzie downmixowany do stereo. W instrukcji powinieneś mieć to opisane. 

Netflix widzi tv jako urządzenie stereo, dlatego nie udostępni ścieżki 5.1.

Podłącz boxa bezpośredniego do amplitunera.

Niestety nie mam gniazd HDMI w amplitunerze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Pawel napisał:

Z tego co napisał wcześniej ma takie podłączenie i na kanałach telewizyjnych ma 5.1.

Tak, mam podłączony dekoder z kinem domowym optykiem.

Dodałem zdjęcie - brak możliwości wyboru dźwięku 5.1 i tak jest we wszystkich filmach.

Netflix.jpg

 

 

Edytowane przez Saturn45
dodanie zdjęcia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...