Ktosiu Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 Czyli to tylko błąd softu a nie samego CEC w boxie. Też miałem przez jakieś 2 lata jednego z pierwszych Mi box 4k i nigdy nie było problemów z tym problemów. To mi wygląda raczej tylko na problem ze współpracą z niektórymi modelami TV, problem można było łatwo obejść podłączając HDMI-CEC inserter i zyskiwało się zawsze pełna obsługę z pilota tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaugrana18 Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 Witam, użytkuję mi boxa s 4k i ostatnimi czasy potrafi się sam zrestartować podczas oglądania. Coś zepsuli?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 23 godziny temu, Emilio1985 napisał(a): PS @diabeu Możesz na spokojnie instalować najnowsze Kodi 20.0 Nexus https://mirrors.kodi.tv/releases/android/arm/kodi-20.0-Nexus-armeabi-v7a.apk I do tego nowszy Inputstream Adaptive http://ftp.halifax.rwth-aachen.de/xbmc/addons/nexus/inputstream.adaptive+android-armv7/inputstream.adaptive-20.3.2.zip Wtyczka Viaplay bez zmian. Nie wiem czy wszystko dobrze zainstalowałem bo jak włączam Viaplay przez kodi to mam całkiem inne menu niż w aplikacji Viaplay. Ale oglądam teraz jakąś transmisje z piłki ręcznej i działa o wiele lepiej niż na dedykowanej aplikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 @diabeu menu oczywiscie bedzie zupelnie inne bo to w gruncie rzeczy aplikacja Kodi, a nie Viaplay. Tylko za pomocą wtyczki "pobiera" zawartość z serwisu Viaplay. W Kodi mozesz tez ustawic odswiezanie na 50Hz, co dodatkowo poprawi płynność. Mozesz też pobawić się apką Refresh Rate. Na MiBox S powinna działać. Napisałem mini poradnik tutaj: https://forum.satkurier.pl/topic/47384-android-tv-i-automatyczne-przełączanie-częstotliwości-odświeżania-w-aplikacjach-rozwiązanie/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 51 minut temu, Emilio1985 napisał(a): @diabeu menu oczywiscie bedzie zupelnie inne bo to w gruncie rzeczy aplikacja Kodi, a nie Viaplay. Tylko za pomocą wtyczki "pobiera" zawartość z serwisu Viaplay. Czyli chyba dobrze zainstalowałem skoro śmigają i filmy i seriale jak i transmisje. Dodatkowo od razu widać lepsza jakość transmisji live. Wypróbuję też ta apke o której piszesz, ale na razie i tak jest progres w porównaniu z dedykowana aplikacja zarówno na LG jak i na mi boxa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 3 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2023 Właśnie zauważyłem za na mi boxie w aplikacji Prime Video nie włącza mi HDR, na tych tytulach, które go mają i które w tym samym czasie na apce na LG web OS bez problemu mają włączony HDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 26 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2023 Od wczoraj mam komunikat że połączono z siecią wi fi ale brak internetu. Tymczasem w innych urzadzeniach podłączonych do tej sieci wszystko jest normalnie. Resetowałem te pudło już kilka razy, zapominałem sieć i ponownie wpisywałem hasło itp i dalej to samo. Nawet walnąłem tym badzieiwem o podłogę i też bez skutku. Ktoś ma jakieś pomysły? Co ciekawe Netflix normalnie działa, a wszystkie inne aplikacje wywalają błąd o braku dostępu do sieci. Przecież to są k... jakieś jaja. Zaraz te badziewie wywalę na śmietnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek67 Opublikowano 26 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2023 (edytowane) Dwa rozwiązania: reset rutera a jak to nie pomorze to Xioami do ustawień fabrycznych. Sprawdź też DNS w ruterze i na telefonie. Edytowane 26 Czerwca 2023 przez bartek67 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 26 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2023 Właśnie sprawdziłem na innych sieciach i to samo. Czyli reset do fabrycznych chyba zostaje. Ale nie chcę mi się potem tego wszystkiego od nowa instalować, zwłaszcza że zaś te wtyczki do kodi na Viaplay gdzieś posiałem. Czyli [beep] na smketnik poleci. Po resecie działa ale wszystko jest wyzerowane a nie chce mi się tego konfigurowac. Ktoś chce odkupic to badziewie? Poinstalowalem wszystko i dzisiaj wieczorem to samo. [beep] to [beep] przez okno do śmietnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 27 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2023 (edytowane) Czy ktoś zauważył też u siebie problem z rozpoczęciem odtwarzania odcinków dowolnych seriali w serwisie C+ Online? Objawia się to tym że po uruchomieniu aplikacji, wybraniu dowolnego odcinka serialu pojawia się ekran z oznaczeniem wiekowym i zamiast audycja wystartować trwa tak jakby uruchomione w pętli buforowanie audycji z kręcącym się kółkiem na środku oznaczenia wiekowego i próba jego uruchomienia, czasem widać jakby mignięcie obrazu. Po pewnym czasie pojawia się tylko czarny ekran na 30-60 s, później jeszcze raz ekran z oznaczeniem wiekowym i odcinek serialu wreszcie startuje. Wymuszalem zatrzymanie aplikacji, czyszczenie pamięci podręcznej, ale problem dalej się pojawia tylko cały opisany ceremoniał trwa krócej. Dla ciekawostki jeśli zechcę odtworzyć inny odcinek serialu niż ten wadliwy to on zazwyczaj uruchamia się od razu bez przeszkód. Przy filmach czasem też zauważyłem wspomniany problem. Dotyczy to jednak tylko tej aplikacji? Ktoś wie o co chodzi? Mam najnowszą wersję aplikacji Edytowane 27 Czerwca 2023 przez rotalplus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2023 Pojawiła się u mnie jakaś dziwna aktualizacja na miboxie. Update oneday 4467. Też ją macie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pogoda Opublikowano 7 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2023 Jest to aktualizacja do Android tv 12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 7 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2023 Jak to prawda, to jest to drugie urządzenie z tym systemem po Chromecast. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2023 3 godziny temu, pogoda napisał(a): Jest to aktualizacja do Android tv 12 To ciekawe. Była nie raz dyskusja w tym wątku, ze wsparcie dla pierwszej generacji miboxa zakończono. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 7 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2023 Jak narazie h mnie bez problemów po aktualizacji do ATV 12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2023 Ja zacząłem wczoraj pobierać ale po kilku minutach trochę się przestraszyłem i zatrzymałem aktualizację. Dzisiaj chciałem wznowić i już jest niedostępna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 7 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2023 Ja tu widzę, że Mi Box S dostał 12, a Mi Box został z 9. To jak w końcu jest? https://www.androidtv-guide.com/streaming-gaming/xiaomi-mi-box-s/ https://www.androidtv-guide.com/streaming-gaming/xiaomi-mi-box/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 7 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2023 (edytowane) Mam zarówno zwykłego i wersję S. Na obu u mnie brak aktualizacji, pewnie idzie partiami albo wstrzymali po tych zgłaszanych problemach u wielu osób. Ale co ciekawe na wersji S nic się nie zmieniło, a na zwykłym mimo braku aktualizacji zmieniło się UI. Coś podobnego do tego -> https://www.theverge.com/2021/2/3/22263131/android-tv-software-update-ui-interface-menus-google-chromecast-refresh Różnica tylko taka, że nie ma zakładki Discover i nie pojawiają się te propozycje seriali jak Pose na tym screenie, od razu jest pasek z ulubionymi aplikacjami. Gdzieś widziałem, że część osób miała już to wcześniej, ale u mnie wskoczyło dopiero właśnie teraz. EDIT: na wersji S też właśnie wskoczyło nowe UI, ale aktualizacji systemu nadal brak. oba urządzenia pozostały na 9 Edytowane 7 Września 2023 przez nix124 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrozio11 Opublikowano 7 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2023 U mnie Mi Box 4k już kilka tygodni temu dostał nowy wygląd menu. Co do Androida to 9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 7 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2023 Jeden box z 2016, a drugi z 2018. Oba zawstydzają telewizory nawet za pół mln zł. Jeśli chodzi o aktualizacje, rzecz jasna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 8 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2023 Niektórzy mają bootloop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 12 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2023 12 to ostatnia aktualizacja dla S905X. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 11 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2023 Chciałbym się zapytać, czy ktoś z was posiada tego Mi Boxa 2 generacji? Ogólnie to zrobiłem najgłupszą rzecz, czyli sprzedałem poprzedniego Mi Boxa przy posiadaniu wbudowanego Smart TV w Philipsie. Chodzi tak siermiężnie, że najchętniej kupiłbym z powrotem tego Mi Boxa. A cena widziałem, że jest w miarę przystępna - 239zł w Media Expert. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.