Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Znalazłem coś takiego: http://www.satfans.com.pl/v2/undefined/ . Promocja wydaje się być bardzo podobna do tych, które już znamy z tą różnicą, że mowa jest o opcji Canal+ od 90gr.

 

Edit: Przepraszam, jednak to jest stara promocja. Za pewne te 90gr jest przy zakupie opcji "Canal+ HBO Cinemax". Ahhh... ten marketing Cyfry. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem coś takiego: http://www.satfans.com.pl/v2/undefined/ . Promocja wydaje się być bardzo podobna do tych, które już znamy z tą różnicą, że mowa jest o opcji Canal+ od 90gr.

 

 

przy promocji Wiosenne Doładowanie masz 64,80zł przez cały okres umowy za Komfortowy z Canal+, czyli:

 

Komfortowy 63,90

Canal+ 0,90zł

 

razem 64,80 zł

 

mam nadzieję, że już wszystko jasne :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyfra, z całą pewnością zorientowała się, że obecne promocje to nie był dobry ruch. Widać to chociażby po sposobie ich pozycjonowania, najpierw promowali tą z "pakiety cyfry+ 50% taniej przez 12 miesięcy", ale klient nie dawali się nabić na tą "super promocję" i szybko miejsce pierwsze zajęła oferta ze stałą ceną z Canal+ przez 18 miesięcy.

 

Optymizm jest wskazany zawsze, chcielibyście być stale ponurakami, bo ja nie ;-). Ale chyba rzeczywiście, na nic lepszego do grudnia nie mamy co liczyć, więc albo żegnaj Cyfro, albo trzeba się przemęczyć na pełnym pakiecie do grudnia ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może do Cyfry+ dotrze w końcu, że aby zyskać więcej klientów, trzeba zaproponować ciekawszą promocję i może po świętach dadzą coś nowego, lepszego niż obecne promocje. Może działania Cyfry+ są celowe, duża część osób liczyła na promocję wielkanocną i w związku z jej brakiem pewnie część osób zdecydowała się na podpisanie lub przedłużenie umowy mysląć że nic lepszego się nie pojawi. Więc może kilka dni po świętach pojawi się jakaś nowa pormocja, aby przyciągnąć tych którzy nie zdecydowali się na obecne promocje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego godzicie się na te p-i-e-r-d-o-ł-y które proponują wam konsultanci?

Przecież nawet gdybyście koniecznie chcieli zostać w cyfrze to lepiej rozwiązać umowę z końcem miesiąca

i po dwóch dniach zawrzeć nową, to pierwszy miesiąc będziecie mieć gratis.

Niby drobiazg, ale dlaczego nowi to dostają, a starych klientów olewają?

Obecna 'promocja' jest tak beznadziejna, że na pewno nic gorszego już nie dostaniecie, więc śmiało rozwiązywać umowy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mario_81 - ja mam totalnie gdzieś to że cyfra nie potrafi zarabiać i zamiast środki które posiada przeznaczyć na robienie coraz to

lepszych programów utrzymuje olbrzymią armię nikomu niepotrzebnych konsultantów.

Chcesz płacić pensję konsultantowi - twój wybór.

Ja chcę płacić za jakość programów i ewentualnie sprzętu który oferuje cyfra, a to nie jest warte pieniędzy które obecnie za to chcą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sat188

Możesz mi wyjaśnić sens Twojej błyskotliwej myśli dotyczącej utrzymania konsultantów w call center i jednoczesnego związku ze spadkiem cen usług? Przypomniała mi się anegdota, że w jednym z pism z grami ktoś w listach zaproponował, żeby były lepsze pełne wersje, bo co za problem skopiować oryginalną grę kilkanaście tysięcy razy - przy okazji pismo byłoby tańsze. MEGA LOL.

I przy okazji skonfrontuj to z argumentami, że ciężko się dodzwonić na infolinię. I dla Twojej informacji - miesiąc gratis też da się wynegocjować, ale z Twoim podejściem "ja jestem panem, ja żądam" to będzie ciężko w życiu.

Poza tym jak odniesiesz się do promocji ze stycznia WYŁĄCZNIE na przedłużenie - czyli Podstawowy+Canal+ 29zł/mies. i Komf+C+ 42zł/mies.? Rozumiem że wg Ciebie, to beznadziejna oferta?

 

A jak Ci nie pasuje oferta, to idź do CP na Boga. Zapłać 38zł za Familijny, podpisz na 2,5 roku umowę, a na przedłużenie otrzymasz... miesiąc gratis i to jak sam się odezwiesz. W N to wyśmieją Cię w twarz jak spytasz o przedłużenie umowy. Ci co podpisywali z N umowę 2 lata temu to płacą 215 za full pakiet i nie mają żadnych promocji. Więc zanim zaczniesz za przeproszeniem [beep] jadem na C+, to najpierw zorientuj się z sytuacją u konkurencji.

 

Aha, i ze znajomością procedur u Ciebie kulawo. Bo nie można podpisać nowej umowy 2 dni po zerwaniu starej.

 

Wesołych Świąt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Bo nie można podpisać nowej umowy 2 dni po zerwaniu starej.

 

A to niby dlaczego? ja w regulaminie nie widze zadnego punktu mowiacego ze nie moge zrezygnowac. Skonczy sie umowa terminowa to moja sprawa czy przedluze czy nie i moja sprawa tez jest czy zdecyduje sie podpisac nowa umowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to niby dlatego, że Cyfra blokuje podpisywanie umów od razu po zrezygnowaniu. Trzeba odczekać określony okres czasu , aby znowu podpisać na siebie umowę. (chyba 3 miesiące lub krócej). Po prostu jak przyjdziesz do dystrybutora system nie pozwoli podpisać nowej umowy na Ciebie. Jedyne wyjście to brać na inną osobę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...