CPNews Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 3 minuty temu, K63 napisał: Tutaj masz zdjęcia. To są zdjęcia poglądowe ze strony CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 Myślisz że te z dekodera będą wyglądać inaczej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszewski Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 Mam i ja nowy soft Wreszcie jest dostępny w EPG widok grid'a, a nie tylko taki pionowy, jaki był do tej pory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novladem Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 Mam i ja nowy soft Wreszcie jest dostępny w EPG widok grid'a, a nie tylko taki pionowy, jaki był do tej pory Wyślesz jakieś video ,czy ścina, i jak to ogólnie wygląda? Myślisz że te z dekodera będą wyglądać inaczej?Nie. Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 (edytowane) 6 godzin temu, Mr. Music napisał: Nie wiem, czy coś źle robię, ale po aktualizacji nie widzę możliwości utworzenia swojej listy kanałów. Najprościej, podczas oglądania danego kanału naciśnij na pilocie strzałkę w prawo i wybierz "Dodaj do ulubionych". Później naciśnij na pilocie "Ulubione" i wybierz strzałką na dół listę "Ulubione" i dalej ok. Listę można również zamieniać podczas oglądania "Strzałka w lewo" następnie strzałką w prawo aż do KANAŁY TV/ dalej można zmienić listę naciskając OK i z listy wybrać "Ulubione". Edytowane 23 Marca 2021 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianCP Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 Mój dekoder po aktualizacji działa jak narazie bardzo dobrze nie mam zastrzeżeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzanas69 Opublikowano 25 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 Ja na swój dekoder mam dostać jutro aktualizację bo przyszedł mi SMS Ile dni po otrzymaniu sms-a dostałeś aktualizację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianCP Opublikowano 25 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 1 godzinę temu, dzanas69 napisał: Ile dni po otrzymaniu sms-a dostałeś aktualizację? W poniedziałek mi przyszedł SMS że dostanę aktualizację 23 czyli na drugi dzień po otrzymaniu smsa 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cpx Opublikowano 26 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 Czy komuś po aktualizacji oprogramowania pojawia się błąd "Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie" przy próbie użycia funkcji TimeShift lub CatchUp? Przed aktualizacją ww. funkcje działały poprawnie. Oczywiście wszystkie kanały są ok. Problem pojawia się tylko podczas użycia tych funkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lycha340 Opublikowano 26 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 Ja także doczekałem się aktualizacji i wydaje mi się że obraz jest trochę trochę gorszy i nie działa regulacja głośności w dekoderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 26 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 Nikt nie mówił że będzie idealnie bo nie będzie , ale też że będzie tragicznie , zazwyczaj jest źle Zrób ponowny reset do fabrycznych mimo przeprowadzonej " pierwszej " instalacji i "powinno" działać jak wcześniej , co do jakości " obrazu " nie oczekuj zbyt wiele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cpx Opublikowano 26 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 Reset nie pomógł. Pomogło wznowienie sygnału z satelity w ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszewski Opublikowano 26 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 Godzinę temu, lycha340 napisał: Ja także doczekałem się aktualizacji i wydaje mi się że obraz jest trochę trochę gorszy i nie działa regulacja głośności w dekoderze. Co do jakości obrazu, to subiektywna ocena, ale wydaje mi się, że nic się nie zmieniło Regulacja głośności - masz ustawione w menu dekodera Stereo, czy Przestrzenny? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novladem Opublikowano 26 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 Dostałem SMS, że w najbliższych dniach dostanę aktualizację a SMS dostałem 13marca nie złe najbliższe dni. Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 26 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 (edytowane) A ja mam 2 dekodery lte w usłudze multiroom, ale aktualizacja pojawiła się tylko na jednym. Ciekawe kiedy pojawi się na drugim dekoderze Edytowane 26 Marca 2021 przez Kuczyczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 26 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 U mnie póki co ta aktualizacja sprawia więcej problemów niż pożytku. Były zwiechy, gubienie sygnału, dziś dwukrotny restart przy próbie ręcznego wyszukania kanałów. Dopiero za trzecim razem poszło. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lycha340 Opublikowano 27 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2021 W dniu 26.03.2021 o 12:24, Januszewski napisał: Co do jakości obrazu, to subiektywna ocena, ale wydaje mi się, że nic się nie zmieniło Regulacja głośności - masz ustawione w menu dekodera Stereo, czy Przestrzenny? Próbowałem różnych ustawień dźwięku ale nic nie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 28 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2021 Wejdź w menu Ustawienia => Obraz i Dźwięk ustaw => Regulacja głośności TV = Wyłączona oraz Dźwięk = Stereo. Jeśli te ustawienia nie rozwiążą problemu, przywróć ustawienia domyślne dekodera w menu Ustawienia => Ustawienia sprzętowe => Ustawienia domyślne. Sprawdź również pilotem od TV ustawienie poziomu dźwięku w telewizorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yeny Opublikowano 28 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2021 Po aktualizacji nie działa HDMI CEC. Nie pomaga reset wtyczkowy ani przywrócenie do ustawień fabrycznych. Do tej pory wszystko działało bez zarzutów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian.nora Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 @yeny - HDMI CEC tez mi nie działa.- chodź czasami zaskakuje za drugim razem. Ale jak nie zaskoczy za drugim włączeniem to juz nie zaskoczy, do wyciągniecia prądu i odczekania 10 sekund. Ktos wie jak ustawić kolejność ulubionych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 (edytowane) @yenyWitam. Proszę zatem o zapisanie w tej sprawie zgłoszenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK) w zakładce: Kontakt z Cyfrowym Polsatem - > Napisz do nas.@damian.nora W celu zmiany kolejności kanałów na liście ulubionej należy: 1. Wybrać niebieski przycisk (Ulubione) na pilocie od dekodera. Korzystając ze STRZAŁEK KIERUNKOWYCH W DÓŁ wybrać nazwę listy do edycji i zatwierdzić przyciskiem OK na pilocie. 2. Używając przycisku OPCJE oraz STRZAŁEK KIERUNKOWYCH (w górę lub w dół) z listy wybrać AKCJE i nacisnąć przycisk OK. 3. Następnie akcję KOLEJNOŚĆ - > OK. 4. Wybierać kanał używając STRZAŁEK KIERUNKOWYCH (w prawo lub w lewo) i zatwierdzić przyciskiem OK. Na miniaturze kanału pojawią się strzałki informujące, w którą stronę można kanał przesunąć. 5. STRZAŁKAMI KIERUNKOWYMI (w prawo lub w lewo) można przesunąć kanał. W miejscu docelowym gdzie ma się on znajdować STRZAŁKAMI KIERUNKOWYMI W DÓŁ, należy wybrać opcję POTWIERDŹ - > OK. Edytowane 30 Marca 2021 przez Specjalista Cyfrowy Polsat 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam70 Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 Dzień dobry. Po instalacji nowego oprogramowania w Menu MULTIROOM, na obu dekoderach informacja Usługa Nieaktywna, Internet podłączony Oba dekodery działają. - kontaktować się z ICOK, - czekać aż samo wskoczy, - czekać aż zasygnalizują brak połączenia multiroom, - nic nie robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzanas69 Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 Polecam odnośnik nr 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisss3114 Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 Witam. Mam pytanie o usługę Catch up. Mianowicie jak próbuję uruchomić odtwarzanie programu np. z wczoraj to wywala mi komunikat "nie masz dostępu do usługi umożliwiającej oglądanie programów po ich emisji...". Chciałem zapytać jak jest z tą funkcją gdyż wcześniej z niej nie korzystałem i nie wiem czy ona poprostu nie działa,czy nie działa tylko mi,czy wymaga jakiegoś zapisu w umowie. Dotąd korzystałem tylko z restartu oglądanego programu i ta funkcja na starym jak i nowym sofcie działa i działała ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzales Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 Jeżeli evobox lite to dekoder multiroom a głównym jest evobox pvr to nie będziesz mógł skorzystać z tej funkcjonalności. Działa to jeżeli głównym jest evobox hd. Od taka wola operatora bo raczej nie zależy to od możliwości sprzętowych dekoderów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.