kolos22 Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 "Twoja twarz brzmi znajomo 2" wygrywa z konkurencją - 2,2 mln widzów. http://media2.pl/badania/114300-Twoja-twarz-brzmi-znajomo-2-wygrywa-z-konkurencja-22-mln-widzow.html Jakoś mnie to nie dziwi - w końcu po godzinie 22:00 Polsat nie ma żadnej konkurencji ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Fajny program, czasem oglądam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavl6 Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Polsat zarobił z tytułu reklam 25 mln zł. Chyba czas przestać żalować Solorza jak to niby dołożył do interesu. Dziwią mnie te głosy twierdzące, że niby na MŚ nie zarobił. Nie dość, że ludzie płacili za płatne kanały to jeszcze dostał kasę z reklam, więc zarobił podwójnie, a gdyby MŚ były tylko w stacji otwartej to zarobiłby tylko za reklamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
browar Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Cenna uwaga Reklamy leciały nawet na PV1 Np., ostatnie reklamy na Polsat na finał. Play musiał zapłacić Polsatowi jak za zboże, gdyż ich reklama poleciała jako pierwsza w PRIME TIME. Na reklamach Polsat zarobił, zarobił na płatnych kanałach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Polsat chyba sam jest zaskoczony tak znakomitymi wynikami. Znowu zrobili świetny interes dzięki fantastycznej grze Polaków. Teraz pewnie się cieszą, że tak to wszystko się potoczyło. Puszczając wszystkie mecze w otwartym Polsacie raczej z samych reklam by tyle nie wyciągnęli, choć nie wiem do końca jakie to są sumy i mogę się mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavl6 Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Myślę, że Solorz nie dopuściłby do tego, żeby stracił choćby grosz na MŚ . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STARS.TV Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Nikt nie bierze jednej rzeczy pod uwagę, tego meczu miało nie być w Polsacie! Reklamy zostały sprzedane do Polsat Volleyball... jak wiemy w obu kanałach szło dokładnie to samo, z tymi samymi reklamami. Może się okazać, że reklamodawcy zaliczyli duży bonus i płacą tylko z widownię PV1 Reszta to farcik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavl6 Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Jak znam Solorza to pewnie w ostatniej chwili wszystko tak poustawiali, żeby reklamodawcy musieli zapłacić za reklamy na Polsacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Nawet gdyby finału MŚ nie było na Polsacie, to i tak reklamodawcy zapłaciliby za emisję reklam na tym kanale. W końcu Polsat w trakcie transmisji meczów nie miał przerwy w nadawaniu, tylko emitował programy, które pozwalały na emisję większej ilości reklam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 A ja z innej beczki... Hels kitchen i jego wstawka (chyba) na Warszawę, a w tle głos komentatora mówiący, że wstaje kolejny dzień nad piekielną kuchnią, czy ten obrazek Wam czegoś nie przypomina? Bo mi toczka w toczkę obrazek z początku zwiastunu do LE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Drugą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” ogląda średnio 1,53 mln osób. Program o 140 tys. widzów podnosi oglądalność Polsatu względem ub.r. W czasie jego emisji kanał przegrywa z TVP2 i TVN w całym rynku, ale w grupie komercyjnej jest drugi. http://www.wirtualnemedia_pl/artykul/hell-s-kitchen-oglada-1-5-mln-widzow-show-przegrywa-z-tvp2-i-tvn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fan tv Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Ja wolę Top Chef. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wislok Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Wydaje się,że Top Chef ma większą konkurencję- "Na dobre i na złe" i LM na jedynce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Finał MŚ w siatkówce Polska- Brazylia w Polsacie miał 8,4 mln widzów a nie 5,87 mln - Nielsen zweryfikował dane. Oglądalność PV1 wyniosła zatem 1,2 mln a nie 3,78 mln. http://www.press.pl/newsy/telewizja/pok ... w-Polsacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TimesSquare Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 I tak nic nie pobije geniuszy od solorza, którzy bredzili coś o 17 mln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Te 17 mln było chwilową oglądalnością w szczycie, podobnie jak 10 mln przy meczu otwarcia. A z tym PV1 długo nie mogłem uwierzyć, no i była to jednak pomyłka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iko Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Finał MŚ w siatkówce Polska- Brazylia w Polsacie miał 8,4 mln widzów a nie 5,87 mln - Nielsen zweryfikował dane. Oglądalność PV1 wyniosła zatem 1,2 mln a nie 3,78 mln. http://www.press.pl/newsy/telewizja/pok ... w-Polsacie Porządna wpadka. Jednak chyba te 3,78 mln było nie do uwierzenia dla wielu osób. Telemetry się pomyliły o jedynie 3 bańki. A to złośliwe urządzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solderowy123 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 A ja sam przez jakieś 40 minut sądziłem, że te 17 mln to suma oglądania całego programu. Cóż, każdy może się mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Pomyłka wynikała z błędnego zaklasyfikowania przez urządzenia kanału, który oglądał Widz - prawdopodbnie telemetry bazują na próbkach dzwięku audycji i nie potrafiły odróżnić kanału ze względu na emisję tej samej audycji (jak wiadomo nawet reklamy były z jinglami Polsatu więc formalnie PV1 był wtedy kopią Polsatu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Ale po co dorabiasz niepotrzebną ideologię tak, jakbyś wyprodukował lub znał doskonale te urządzenia. Urządzenie, to urządzenie. Nic nie jest doskonałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AtoMan Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Ale taką informację podawano do publicznej wiadomości wielokrotnie - telemetry rozpoznają stacje po analizie dźwięku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Mnie chodzi tylko oto, że na wszystkie te badania należy patrzeć z przymrużeniem oka. A nie brać je na serio! Do serca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AtoMan Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Jak można nie brać ich na serio, skoro to na ich podstawie kształtowany jest rynek TV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Kształtują rynek TV? A mają inny wybór? Nikt nic innego nie wymyślił ale to wcale nie oznacza, że to jest doskonałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wislok Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Czyli jak widać odkodowanie finału było jednak bardzo istotne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.