Rafus Opublikowano 5 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2020 Właśnie mogli by dać wszystkie kanały niekodowane z Astry. No ale jak zawsze muszą trochę kanałów okroić. Co zrobić. Pozostaje się cieszyć że w ogóle można oglądać kanały z innego satelity. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 6 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2020 Ciekawe kiedy canal+ ott zastąpi nc+ go na dekoderach francuskie ui ultraboxsa bardzo mi się podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 6 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2020 @_Artek_ nie jesteś konsekwentny. Najpierw napisałeś, że telewizja satelitarna w związku z wprowadzeniem usługi OTT zostanie " ubita" . Poco w takim razie operator ma ponosić dodatkowe koszty zmiany oprogramowania dekodera sat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 6 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2020 Chociażby po to żeby dać możliwości które ma już konkurencja. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xmucekx Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 Witam! Mam pytanie na jakiej rozdzielczości ogladacie tv?? 1080p czy 2160p? 1 kanał jest w 4k to wł sie na 2160p a pozostałe full hd. Mi z 2160p dekoder przelącza rozdzielczość a mam dobry kabel hdmi 4k próbowałem porty hdmi w tv zmienic i dalej to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 2160p cały czas ustawione na dekoderze. Może idź wymień ten dekoder skoro sam zrzuca do 1080p. U mnie przy słabym kablu znikał obraz, ale dekoder sam nie zrzucał na niższą rozdzielczość. Wymiana kabla na 18 Gbps rozwiązała wszelkie problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xmucekx Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 Mam właśnie 18Gbps kabel. Ale na 2160p działa przez jakiś czas pare dni i przy otpaleniu dekodera zrzuca na 1080p. Jakość na 2160p nie jest lepsza na kanałach full hd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe40 Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 Od ponad miesiąca wyskakuje mi taka plansza Plansza ta wisi od kilku do kilkudziesięciu sekund. Najczęściej pojawia się przy zmianie kanałów, ale nie tylko. Ostatnio na Canal+ Premium męczyła mnie przez kilka minut. Pojawiała się i znikała. Są dni ,że nie pojawia się wcale. Czasami po tej pierwszej pojawia się też taka, ale nie zawsze Plansze te zaczęły się pojawiać po przedłużeniu umowy i włączeniu nowego pakietu (poprzedni był comfort, teraz nowy comfort) Pierwsze co zrobiłem to przesłałem uprawnienia przez Strefę Canal+. Nie pomogło. Napisałem wiadomość do Canal+. Ich pomoc polegała też na wysłaniu uprawnień. Problemu to nie rozwiązało. Kazali mi sprawdzić jakość sygnału (poziom- 93%, jakość- 84%) Czyli to też nie jest przyczyną. Teraz stwierdzili, że to awaria dekodera i kazali mi go zanieść do salonu do ekspertyzy. Taka wizyta w salonie nie ma sensu. Są dni, że usterka nie występuje ani razu. Może ktoś z kolegów miał podobny przypadek i zna rozwiązanie problemu. Nie chciałbym wymieniać dekodera bo szkoda mi nagrań. Chyba, że drugi dekoder odtworzy nagrania z dysku, który teraz posiadam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinos Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 (edytowane) W dniu 5.09.2020 o 07:40, Rafus napisał: Właśnie mogli by dać wszystkie kanały niekodowane z Astry. No ale jak zawsze muszą trochę kanałów okroić. Co zrobić. Pozostaje się cieszyć że w ogóle można oglądać kanały z innego satelity. jest gdzieś lista kanałów dostępnych z Astry na dekoderze? Edytowane 7 Września 2020 przez Martinos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 21 minut temu, pepe40 napisał: Od ponad miesiąca wyskakuje mi taka plansza Plansza ta wisi od kilku do kilkudziesięciu sekund. Najczęściej pojawia się przy zmianie kanałów, ale nie tylko. Ostatnio na Canal+ Premium męczyła mnie przez kilka minut. Pojawiała się i znikała. Są dni ,że nie pojawia się wcale. Czasami po tej pierwszej pojawia się też taka, ale nie zawsze Plansze te zaczęły się pojawiać po przedłużeniu umowy i włączeniu nowego pakietu (poprzedni był comfort, teraz nowy comfort) Pierwsze co zrobiłem to przesłałem uprawnienia przez Strefę Canal+. Nie pomogło. Napisałem wiadomość do Canal+. Ich pomoc polegała też na wysłaniu uprawnień. Problemu to nie rozwiązało. Kazali mi sprawdzić jakość sygnału (poziom- 93%, jakość- 84%) Czyli to też nie jest przyczyną. Teraz stwierdzili, że to awaria dekodera i kazali mi go zanieść do salonu do ekspertyzy. Taka wizyta w salonie nie ma sensu. Są dni, że usterka nie występuje ani razu. Może ktoś z kolegów miał podobny przypadek i zna rozwiązanie problemu. Nie chciałbym wymieniać dekodera bo szkoda mi nagrań. Chyba, że drugi dekoder odtworzy nagrania z dysku, który teraz posiadam. Ustawienia lnb prawidłowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe40 Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 (edytowane) Tak prawidłowe. Mam wide banda i tak mam ustawione. Siła sygnału poszczególnych polaryzacji Edytowane 7 Września 2020 przez pepe40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOL Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 Czy zauważył ktoś pogorszenie (przyciemnienie) obrazu na C+4K? Problem jest tylko na tym kanale. Wiem że nie jestem odosobniony w tej kwestii, bo na Facebooku kilka osób także o tym wspomina. Link do dyskusji na FB: https://www.facebook.com/groups/1200476996790456/permalink/1650182218486596/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 jest gdzieś lista kanałów dostępnych z Astry na dekoderze?Lista z astry nie ma tu nic do rzeczy. U mnie i nie tylko u mnie pojawia się taki komunikat niedługo po przeskanowaniu satelity. Czy to z astra czy to bez. Soft w tych dekoderach jest skopany. Było już o tym. Dekodera nigdzie nie zanos bo wymiana nic nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 Na adb nie mam takiego problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 Ty nie masz a u mnie na ADB czasem się pojawia. Świeżo po skanowaniu satelity to dopiero. Później się uspokaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 To chyba jednak wina dekodera bo na moim Technicolorze też nie ma takiego problemu. Dekoder użytkują ponad rok czasu najpierw na instalacji z konwerterem Twin a od kilku miesięcy Unicable. Błąd Aktywacja 60 nigdy się u mnie nie pojawił natomiast ten z brakiem sygnału pojawiał się sporadycznie zaraz po wymianie dekodera.Od tego czasu jednak były jednak dwie aktualizacje po których komunikat przestał się pojawiać. Inna opcja to być może kwestia konwertera. Kilka dni temu ktoś też opisywał podobne problemy na szerokopasmowym konwerterze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe40 Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 Dekoder mam ponad dwa lata. Do momentu przedłużenia umowy czyli sierpnia tego roku i włączenia nowego pakietu nie miałem nigdy takich komunikatów. Konwerter mam od połowy listopada 2019. Nie będę na razie wymieniał dekodera. Może kiedyś wypuszczą nowe oprogramowanie, które coś pomoże nie tylko na tą przypadłość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 Robiłeś restart do ustawień fabrycznych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WebMat Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 (edytowane) U mnie ten komunikat z "aktywacją [60]" pokazywał się tydzień temu przez pół wieczoru przy przełączaniu kanałów. Nie wiem czy to ma jakikolwiek związek, ale tego samego dnia były burze na Warszawą i chwilami nie działały kanały z transponderów C+. Ani wcześniej ani później nie zauważyłem takich komunikatów. Edytowane 8 Września 2020 przez WebMat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe40 Opublikowano 8 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2020 U mnie nie ma to związku z pogodą. Najczęściej występuje przy zmianie kanałów. Reset do fabryki zrobię w dniu dzisiejszym. Robiłem tylko reset poprzez odłączenie od prądu i włączenie dekodera bez karty. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Widzę, że to nie tylko mój problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 8 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2020 Wydaje mi się że problem dotyczy konwerterów Unicable, ja na zwykłym Twin nie mam takiego problemu, no ale mam ADB, więc pytanie czy ci co mają ADB z Unicable też mają taki problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 8 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2020 Ja mam problem na diseq ADB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2020 5 godzin temu, PawelTSW napisał: Wydaje mi się że problem dotyczy konwerterów Unicable, ja na zwykłym Twin nie mam takiego problemu, no ale mam ADB, więc pytanie czy ci co mają ADB z Unicable też mają taki problem? Źle ci się wydaje, bo jak pisałem wcześniej nie mam tego problemu na unicable. Jak chcesz wiedzieć czy adb ma problemy z unicable to zadawaj pytanie w odpowiednim wątku. Tutaj robisz bałagan takimi pytaniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 15 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2020 Ciekawe, kiedy HDR w Netflix (kanał 222) w tym cacku techniki i kiedy logo nc+ zniknie z sprzętu PC+ , która działa od ponad roku? Parodia z ich strony, jako poważnej spółki, która szykuje debiut na GPW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysz Opublikowano 15 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2020 ADUSIEK XPS 5, przyłączam się do Twoich pytań i też czekam na odpowiedź, kiedy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.