Skocz do zawartości

VIVA Polska


Peter Parker
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No szału nie będzie jak przez x lat gra się muzykę, później od tego się odcina hasłem gramy programy po czym wraca się do muzyki. Finał jest taki, że VIVA DANCE przez cały dzień ma średnio 3 tyś widzów a Spanie z gwiazdami ( co to w ogóle jest??????) ma 46 tys widzów :) Ale jak mówię, nic nie dzieje się szybko w tym biznesie, nawet przy tak wielkim zasięgu technicznym. To jeszcze może dobrze chwycić, potrzeba czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze ale te zmiany trwają 2 tygodnie dopiero, niech tak będzie przez pół roku, to potem można gadać i tak lepiej by VIVA wyszła na muzyce DANCE niż na tych beznadziejnych programach. Pozatym powinni się bardziej reklamować, wina tu jest taka że niestety sami są sobie teraz winni bo odzwyczaili ludzi od muzyki, to teraz jest ciężko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No szału nie będzie jak przez x lat gra się muzykę, później od tego się odcina hasłem gramy programy po czym wraca się do muzyki. Finał jest taki, że VIVA DANCE przez cały dzień ma średnio 3 tyś widzów a Spanie z gwiazdami ( co to w ogóle jest??????) ma 46 tys widzów :)

Obawiam się, że wszystko zakończy się czarnym scenariuszem. A w czym leży problem? W promocji swojego pasma. Nie mogą na pozostałych kanałach dać choćby wzmianki o VIVA Dance?

 

Zwyczajnie ludzie szukając muzyki w tv nie szukają jej już na VIVIE. Trzeba dać sygnał, że na VIVIE się GRA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No szału nie będzie jak przez x lat gra się muzykę, później od tego się odcina hasłem gramy programy po czym wraca się do muzyki. Finał jest taki, że VIVA DANCE przez cały dzień ma średnio 3 tyś widzów a Spanie z gwiazdami ( co to w ogóle jest??????) ma 46 tys widzów :) Ale jak mówię, nic nie dzieje się szybko w tym biznesie, nawet przy tak wielkim zasięgu technicznym. To jeszcze może dobrze chwycić, potrzeba czasu.

Takie "spanie z gwiazdami" trwa 25 minut a pasmo Viva Dance ponad 12h. Więć jak to rzetelnie orzec o oglądalności ???(mówię to jako student socjologii :P) Na pewno oglądalność muzyki 15-18 jest większa niż 8-14

Nie zmienia to faktu że reklama muzycznego pasma jest KONIECZNA !!! Widz który był uświadamiany "Gramy programy" pomimo zasięgu technicznego, marki kojarzącej się z muzyką, obecnie SUPER play listą nie trafi bez reklamy ...

Pożyjemy - zobaczymy. Liczę że muzyka do 18 zostanie :) Zobaczymy co dadzą na wiosnę w okolicach kwietnia/maja ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Viva Germany has the same situation like we earlier. Music ends at 12.00.

All in all I don't understand this, because they share channel with CC, which start at 17.00.

If it's not better that VIVA would be with music only?

 

Sorry for their version of the channel. They have a lot of interesting things in the base of the clips were: a lot of dance clips 90s and Club Rotation 90-00's. Would be better if the Germans sold the base clips for Viva Polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...