Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna


Misiek.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdź wersje oprogramownia w Ustawienia / Informacje / Dostęp warunkowy

Powinna być 1.7.3.

Wczoraj nie sprawdzałem, ale wcześniej (początek sierpnia) na pewno miałem 1.7.x.

A była w ogóle jakaś aktualizacja (dla losowo(!) wybranych beta testerów), poza falstartem kilka miesięcy temu do 1.8.5?

Edytowane przez cabott
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie raz na jakiś czas w czasie oglądania zapala się czerwona lampka(sygnalizująca tryb uśpienia). Pomaga przełączenie dekodera w tryb uśpienia i ponowne włączenie. Śledzę ten wątek na bieżąco i nie pierwsi mamy tego typu problemy.

 

Co więcej, zauważyłem bug przy ustawianiu przypomnienia. Po przełączeniu na "przypominaną" audycję przechodzi z listy ulubionych do listy wszystkie. Kolejny bug do poprawienia.

 

 

Jakbyś poczytał wątek a nie od razu zawał pytania, to byś wiedział. Konwerter Unicable nie jest konieczny, może być najzwyklejszy, nawet z jednym wyjściem(tyle, że wtedy evobox jest dość mocno ograniczony).

Do konwertera Unicable oferowanego przez Polsat nie podłączysz 3 x multiroom(ma tylko dwa zwykłe wyjścia). Jak już koniecznie chcesz mieć wyjście do 3 multiroom to możesz kupić taki, który ma jedno wyjście Unicable i 3 zwykłe. Tyle, że to dość drogi gips.

Czytałem temat i wiem, że są jakieś przejściówki na Unicable ale nie byłem pewien czy można podłączyć mutliroomy. Czyli przez Unicable będę mógł podłączyć 1 głowny dekoder i 2 multiroomy?

Ps. co będzie lepszym rozwiązaniem kupić Unicable czy Televes'a? Jeżeli miał bym 1 dekoder główny i 2 multiroomy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda nie jest to 4K,ale kolego tylko bez przesadyzmu,nie jest to jakość jak z przekazu TV,ale nie jest to też poziom IPLI

Wyrażam tylko swoją opinię, gdzie ja widzę dużą różnicę pomiędzy tym jak te same treści z HBO GO wyglądają na Evo i na innych urządzeniach, podpiętych pod tą samą sieć, ten sam amplituner, te same głośniki i ten sam telewizor. Jest dużo gorszy obraz i zdecydowanie gorszy dźwięk (tutaj z tego co widzę nie zaprzeczasz), co wyraźnie słychać jeśli tylko używasz czegoś lepszego niż głośniczki wbudowane w tv.

Jak widać HBO GO daje lepszą jakość ale z jakiegoś powodu Evo nie chce jej streamować w tej najlepszej dostępnej. Nie potrafię zmierzyć jaki idzie bitrate na Evo z HBO GO ale jeśli jest taka możliwość i ktoś to potrafi zrobić to z chęcią zobaczyłbym takie porównanie z innymi urządzeniami.

Wiem, że HBO GO to tylko "dodatek" do podstawowych funkcji dekodera ale uważam, że skoro już zdecydowano się coś takiego w dekoderze udostępnić to powinno się to zrobić dobrze :-) .

Tyle z mojej strony o HBO GO, były też podobne opinie od innych osób w tym wątku. Nie ciągnę już tematu bo znowu zacznie się usuwanie postów, itd. Tak jak pisałem, Evobox dla mnie jest świetnym dekoderem (na pewno najlepszym jaki miałem do tej pory), choć ma pewne braki mniej lub bardziej psujące jego całościowy obraz, co zapewne kolejne aktualizacje softu naprawią.

Edytowane przez macmathys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje, jest coś ewidentnie nie tak z tym jak jest napisana aplikacja HBO na Evo. Po pierwsze ma bardzo mały bufor - albo to ograniczenie HBO albo sprzętowe, nie wiem nie ja to pisałem.

Już kilkukrotnie testowałem w mojej domowej sieci odtwarzanie z Evo vs apka na iOS rzucana na TV poprzez airplay.

Ten sam internet, to samo WiFi, ten sam content, ta sama godzina.

iOS płynie a Evo się krzaczy. Nie chce mi się tego debuggować, bo nikt mi za to nie płaci, skoro znalazłem workaround ale problem na pewno istnieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i zmieniłem antenę na starą i większą ustawiłem wyszukałem kanały i teraz na Evobox-ie z Unicable  mam tak:

 

BBC BRIT HD siła 88 jakość 83

TVN HD          siła 75 jakość 76

CI Polsat         siła 100 jakość 81

 

:brawo:ja

 

 

Mam jeszcze taki problem, oglądam jakiś program i muszę np. gdzieś wyjść i włączam nagrywanie danego programu, wyłączam dekoder i wychodzę. Po przyjściu chcę obejrzeć nagrany program a tutaj albo się nie nagrał cały albo nagrało się jeszcze kawałek następnego....Evoboxy tak mają ?? HD 7000 kończył nagrywanie jak się kończył dany program.

Edytowane przez Mako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że nie rozwiązałem swojego problemu z cofaniem oglądanych programów (zwieszanie się) i problem z Wi-Fi a na moje pytanie kierowane do supporta nie uzyskałem odpowiedzi byłem zmuszony udać się do POK Cyfrowego Polsatu. Sprawdzili w kilka minut dekoder, nie udało się im również połączyć z Wi-Fi. Zaproponowali wymianę na nowy, ale z uwagi na to, że mam sporo nagrań doszedłem do wniosku, że zrobię to w innym terminie. Może po nowej aktualizacji będzie działał poprawnie a więc poczekam jeszcze. Chociaż termin "po Euro" można oznaczać do następnego Euro :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No i zmieniłem antenę na starą i większą ustawiłem wyszukałem kanały i teraz na Evobox-ie z Unicable mam tak:

 

BBC BRIT HD siła 88 jakość 83

TVN HD siła 75 jakość 76

CI Polsat siła 100 jakość 81

 

:brawo:ja

 

Mam jeszcze taki problem, oglądam jakiś program i muszę np. gdzieś wyjść i włączam nagrywanie danego programu, wyłączam dekoder i wychodzę. Po przyjściu chcę obejrzeć nagrany program a tutaj albo się nie nagrał cały albo nagrało się jeszcze kawałek następnego....Evoboxy tak mają ?? HD 7000 kończył nagrywanie jak się kończył dany program.

 

Wezwij profesjonalnego montera, twoje efekty samodzielnego ustawienia są złe i dalsze bicie piany na ten temat nie ma związku z tematem wątku. Dostałeś już pełną informacje jakie minimalne parametry są wymagane dla stabilnego odbioru.

Dalsze posty w tym temacie powinny trafić do kosza lub innego wątku.

 

 

 

Wczoraj nie sprawdzałem, ale wcześniej (początek sierpnia) na pewno miałem 1.7.x.

A była w ogóle jakaś aktualizacja (dla losowo(!) wybranych beta testerów), poza falstartem kilka miesięcy temu do 1.8.5?

 

Pytałem, na wszelki wypadek, zdarzyło się już, że ktoś miał b.starą wersje softu i dlatego miał problemy.

Większość z opisywanych problemów jest rozwiązana w najbliższej aktualizacji oprogramowania.

Wiem, że czekacie na nową aktualizacje softu. Czasami jest warto poczekać nieco dłużej, aby dostać trochę więcej :)

Nie pytajcie kiedy, ale nie jest to b.długi termin.

Jako, że nie rozwiązałem swojego problemu z cofaniem oglądanych programów (zwieszanie się) i problem z Wi-Fi a na moje pytanie kierowane do supporta nie uzyskałem odpowiedzi byłem zmuszony udać się do POK Cyfrowego Polsatu. Sprawdzili w kilka minut dekoder, nie udało się im również połączyć z Wi-Fi. Zaproponowali wymianę na nowy, ale z uwagi na to, że mam sporo nagrań doszedłem do wniosku, że zrobię to w innym terminie. Może po nowej aktualizacji będzie działał poprawnie a więc poczekam jeszcze. Chociaż termin "po Euro" można oznaczać do następnego Euro :>

 

To wygląda na problem z uszkodzonym dyskiem, którego aktualizacja softu nie rozwiąże.

Jeśli nie chcesz wymienić dekodera, to masz w menu dekodera Ustawienia / Ustawienia Sprzętowe możliwość formatowanie dysku.

Obawiam się jednak, że po problemach z WiFi pojawią się kolejne.

Część z konfiguracji dekodera jest zapisywana na dysku, stąd może wynikać problem z połączeniem sieciowym.

Masz racje, jest coś ewidentnie nie tak z tym jak jest napisana aplikacja HBO na Evo. Po pierwsze ma bardzo mały bufor - albo to ograniczenie HBO albo sprzętowe, nie wiem nie ja to pisałem.

Już kilkukrotnie testowałem w mojej domowej sieci odtwarzanie z Evo vs apka na iOS rzucana na TV poprzez airplay.

Ten sam internet, to samo WiFi, ten sam content, ta sama godzina.

iOS płynie a Evo się krzaczy. Nie chce mi się tego debuggować, bo nikt mi za to nie płaci, skoro znalazłem workaround ale problem na pewno istnieje.

 

Aplikacja na smartfony i smart tv korzysta z innych serwerów niż aplikacje na dekodery.

Być może połączenie od twojego dostawcy internetu do serwerów HBO GO dla dekoderów nie jest stabilne.

Test połączenia w aplikacji HBO GO jest wykonywany ale do serwerów dla smart tv.

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie warto, mimo paru niedociągnięć chyba niczego lepszego w tej chwili nie znajdziesz. Różnica jest ogromna, to naprawdę świetny sprzęt (zwłaszcza w zestawieniu z Unicable). Z pewnością wiele jeszcze się poprawi z kolejnymi aktualizacjami, więc tym bardziej nie ma się co zastanawiać.

 

@support458

Czy jest jakakolwiek szansa, że kwestie związane z HBO GO też będą pomyślnie rozwiązane? U mnie akurat nic nie przycina, mam na myśli bardziej różnice w jakośći strumienia a/v na Evoboxie i innych urządzeniach. Skoro faktycznie jest tak jak piszesz i jest to kwestia po stronie HBO (inne serwery), a są problemy z wydajnością oraz jakością materiału, to trzymam kciuki za to żeby jednak CP podjął razem z HBO jakieś kroki w celu poprawienia tej usługi na dekoderach.

Edytowane przez macmathys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie warto, mimo paru niedociągnięć chyba niczego lepszego w tej chwili nie znajdziesz. Różnica jest ogromna, to naprawdę świetny sprzęt (zwłaszcza w zestawieniu z Unicable).

Dzięki, będę w takim razie celował teraz w evobox aby mieć najlepszy sprzęt z możliwych jeśli chodzi o CP, w sumie nie mam sensu akceptować nic innego.

 

Abonenci nc+ też chwalą evoboxa i dziwią się czemu nie ma tak szybkiego sprzętu z ich strony, choć ostatni widziałem komentarz, że jeśli chodzi o jakość obrazu to mediabox z nc+ wypada lepiej niż evobox.

 

W moim przypadku będzie utrzymywany dekoder od każdego operatora, tak więc muszę tylko rozszyfrować który jest najlepszy z każdej ze stron... oraz dodatkowo wybrać najlepszy między nimi (jakość obrazu) jeśli chodzi o kanały wspólne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wygląda na problem z uszkodzonym dyskiem, którego aktualizacja softu nie rozwiąże.

Jeśli nie chcesz wymienić dekodera, to masz w menu dekodera Ustawienia / Ustawienia Sprzętowe możliwość formatowanie dysku.

Obawiam się jednak, że po problemach z WiFi pojawią się kolejne.

Część z konfiguracji dekodera jest zapisywana na dysku, stąd może wynikać problem z połączeniem sieciowym.

 

Skorzystałem z Twojej rady i wymieniłem sprzęt na nowy, zresztą tamten nie był stary. Poukładałem ulubioną listę programów. Wszystko działa ok, szkoda tylko, że tak szybko "padają" dekodery. Czy PC coś w tym zakresie zrobiło, bo taka wymiana, co kilka miesięcy jest chyba dość sporym obciążeniem dla firmy - producenta Evo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie to zastanawia czy sprzęty wytrzymają tak ogromny nowy soft co zapowiadają. A na dodatek ma być większy niż ten w czerwcu testowany. Mój telefon czy komputer to co aktualizacja to niestety robi się coraz słabszy. Zresztą co daleko szukać. Dawne Echostary co dostały nowy soft to zaczeły dostawać takich zawiechów, że nie szło korzystać z dekodera.

Wiadomo Evobox jest nowoczesnym dekoderem z większą wydajnością, ale boję się, że jeśli w niego dużo wpakują naraz to sprzęt nie wytrzyma. Chociaż w sumie sprzęt jest dobrze testowany to problemów nie powinno być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem takie objawy przy opisywanym problemie, gdzie Evo pluł mi się o kartę i pisał, że tego kanału nie ma w abonamencie... Ale u mnie z błędami był istny armagedon, a przywrócenie ustawień pomogło. Może ma to coś wspólnego z dyskiem, bo kiedyś opisywałem też inne problemy i wskazano mi winny dysk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem switch HDMI, żeby nie babcia nie musiała przełączać wyjścia HDMI w telewizorze.

Switch działa dobrze - zmienia porty na te, które powinien. Dekoder DVB-T działa prawidłowo i wyświetla obraz. Jak switch przełączy się na Evoboxa, to telewizor cały czas pokazuje "brak sygnału", mimo, że switch go wykrył.

Czy to może być problem z DHCP?

Link do switcha: http://allegro.pl/rozdzielacz-trojnik-hdmi-switch-3-wejscia-full-hd-i6128412222.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie nie przesyła hdcp, stąd problemy. Zresztą nigdzie w opisie sprzedawca nie podał, ze tak jest. Oddaj, i kup taki, który przesyła hdcp. Sam kupowałem na Allegro, jedynie ręcznie muszę przelaczac co ma obslugiwac.

Kupiłem switch HDMI, żeby nie babcia nie musiała przełączać wyjścia HDMI w telewizorze.

Switch działa dobrze - zmienia porty na te, które powinien. Dekoder DVB-T działa prawidłowo i wyświetla obraz. Jak switch przełączy się na Evoboxa, to telewizor cały czas pokazuje "brak sygnału", mimo, że switch go wykrył.

Czy to może być problem z DHCP?

Link do switcha: http://allegro.pl/rozdzielacz-trojnik-hdmi-switch-3-wejscia-full-hd-i6128412222.html

Edytowane przez PINOL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...