Tomo21 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 No ale ja już mam opłacony abonament do końca umowy. I chciałbym się dowiedzieć właśnie czy da się żeby oni to zwrócili czy raczej lepiej to wykorzystać na jakiś dodatkowy pakiet/ DWF ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Możesz wysłać prośbę mailem lub faxem by te pieniądze przelali Ci na konto lub przesłali pocztą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Ale zrobią to, czy raczej ciężko będzie odzyskać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 bez problemu odeślą pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Nie ma takiej możliwości aby Twoje pieniądze gdzieś tam przepadły. Napisz pismo a w nim podaj konto bankowe na które mają przelać nadpłatę - środki niewykorzystane. Gwarantuję, że pieniądze zostaną przelane, z tym, że trochę to potrwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Jest 2 możliwości + te które zostały już wymienione: 1) Idziesz do APS i w systemie pełnomocnik wprowadza dane na jakie konto mają zostać przelane środki - jest to reklamacja 2) Jeżeli masz 2 dekodery CP to można przeksięgować środki z jednego konta na drugie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Po jakim czasie od zakończenia umowy i przejścia na FTA CP wyłącza sygnał kanałów z pakietów (tych nie FTA)? Pytam ponieważ na FTA przeszedłem w sobotę, mamy wtorek i wszystko nadal świeci. Dodam jeszcze to, co pisałem wcześniej. Przez dwa lata umowy, mimo, że płaciłem tylko za Familijny, to nie wiedzieć czemu miałem włączony Relax Mix. Jakby tak jeszcze teraz dalej tego nie wyłączyli, to miałbym Relax Mix za 0 złotych P.S. Pewnie ktoś zapyta, czemu się tym chwalę i czy nie boję się, czy CP w jakiś sposób mnie dojdzie i wyłączy sygnał. No to odpowiem: kompletnie nie zależy na ich kanałach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitter Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Mają bajzel i tyle. Po jakimś czasie zablokują wszystko i będą twierdzić, że abonament jest nieopłacony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Mnie wyłączyli po rezygnacji z Pakietu Mini na czwarty dzień po zakończeniu umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mb79 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Dzięki Waszym radom i wskazówkom zrezygnowałem z usług CP bez większych problemów. Napisałem list polecony z potwierdzeniem odbioru zgodnie ze schematem umieszczonym na tym forum. Po kilku dniach zadzwonili z CP z pytaniem czy na pewno i dlaczego. Umowa wygasła wczoraj i przesiadłem się na C+. Chce się upewnić: czy po zakończeniu umowy z CP dekoder (Echostar 717) przechodzi na moją własność i mogę go sprzedać/oddać lub cokolwiek będę chciał ? Dekoder i antenę wykupowałem na własność. Jak wygląda sytuacja z karta CP-czy należy ją oddać lub odesłać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Jak masz sprzet wykupiony na wlasnosc to wszystko jest twoja wlasnoscia dekoder, karta i antena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtek Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 W 2006 roku podpisalem umowe z CP na 13 miesiecy - placilem wtedy 35zl. Jako, ze Okres Podstawowy skonczyl sie juz dawno temu, to prawie od 2 lat place 37,90zl za Pakiet Famililijny. Teraz chcialbym rozwiazac umowe i zastanawiam sie, ktorego wzoru rozwiazania uzyc - tego na czas okreslony czy nieokreslony? Wzory sa moim zdaniem dosc dziwnie napisane - np. "Informuję, iż nie zamierzam kontynuować umowy zawartej na Czas Nieokreślony ". Tylko ja nie zawieralem umowy na czas nieokreslony - ona sie sama taka zrobila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Na czas nieokreslony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Umowa po 13mies.jest automatycznie umową na czas nieokreślony i w tym czasie możesz ją wypowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Witam, Posiadam dwie osobne umowy na CP. Jedna jest na pakiet Relax mix + HBO a druga na pakiet familijny. Obie zostały zawarte na czas określony (25 mcy) i kończą się w okolicach czerwca 2010. Na tą drugą umowę z pakietem familijnym przyszedł już nowy regulamin. W związku z tym mam następujące pytanie: Czy mogę wypowiedzieć umowę na pakiet familijny wysyłając pismo pocztą, że nie zgadzam się ze zmianą regulaminu, czy jednak muszę jeszcze kiblować z polsatem do czerwca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Ale czy Ty nie dzielisz 1abonamentu na dwie umowy? Myślę że masz umowę na pak.fam.i porozumienie na RM+HBO przy jednym tunerze.Jeśli tak,to możesz to wszystko (3 pakiety)wypowiedzieć w wyznaczonym czasie,jak w piśmieCP. Pakiet RM+HBO nie mógł być bez podstawowego Familijnego. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Trochę mało precyzyjnie to napisałem: Na jednym tv mam dekoder hd z Familijnym + Relax Mix + HBO Na drugim tv mam dekoder sd tylko z pakietem Familijnym Są to dwie samodzielne umowy. Nowy regulamin przyszedł razem z drukami opłat i propozycjami podwyższenia pakietu Familijnego do Relax Mix. Oznacza to, że tą drugą umowę na którą przyszedł nowy regulamin mogę wypowiedzieć? Najchętniej to bym wypowiedział 2 na raz. Myślicie, że to możliwe mimo, że nie przyszły druki z nowym regulaminem na tą pierwszą umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Mozesz tylko wypowiedziec umowe na ten kodekoder co dostales nowy regulamin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Dzięki za informacje. Zaraz właśnie idę na pocztę i wysyłam zawczasu to wypowiedzenie (wg wzoru na forum z drobną zmianą dt. powodu rozwiązania umowy). Od przysłania nowego regulaminu nie minął nawet tydzień więc nie powinno być problemu. Już się nie mogę doczekać, kiedy przyjdzie na ten drugi telewizor bo płacić sumarycznie blisko 115zł za coś takiego i jeszcze nie mieć kanałów hd w cenie to jakaś porażka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enef Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Witam, mam pytanie, jakie kanały zostaną mi po tym jak zrezygnuję z CP? Czy w ogóle ten dekoder będzie działał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Jak wykupiles dekoder na wlasnosc to bedzie dzialal,i bedziesz mogl odbierac programy FTA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ola24 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Zostaną Ci kanały FTA np. Tele5, Rebel tv, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enef Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Jak wykupiles dekoder na wlasnosc to bedzie dzialal,i bedziesz mogl odbierac programy FTA. [beep]a tragedia Dzięki za szybką odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas111 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Witam, jako, że to mój pierwszy posta chciałbym się przedstawić i przywitać serdecznie wszystkich;-) Chciałbym prosić Was o pomoc w sprawie CP. Moja sytuacja wygląda następująco: pierwsza umowa wygasła w listopadzie, więc przeszedłem wg tego co wyczytałem w wątku na umowe na czas nieokreślony. Teraz dostałem od nich nową umowę do podpisania, którą wysłała podpisaną do nich moja mama (na nią jest CP) bez przeglądania oferty promocyjnej (wiem - głupota), otrzymała jedynie ulge w wysokości 24zl na okres podstawowy umowy - 12 miesięcy. Dzwoniłem wczoraj do CP i oni tej umowy jeszcze nie zaksięgowali, zresztą obowiązywać ma dopiero od 5 stycznia 2010. Teraz chciałbym zrezygnować z CP gdyż chciałbym przejść na C+. Mam od nich oczywiście nowy regulamin, czyli rozumiem, że obowiązuje mnie miesiąc wypowiedzenia. Ponadto w piśmie jakie mi wysłali piszą, że w razie zerwania umowy musze dostarczyć je do 1.01.2010 " w drodze pisemnego oświadczenia przesłanago na adres CP. W przypadku skorzystania z powyższego uprawnienia Umowa abonencka ulegnie rozwiązaniu z końcem najbliższego okresu rozliczeniowego przypadającego nie wcześniej niż 30 dni od daty wpływu wypowiedzenia, a CP nie przysługują roszczenia odszkodowawcze z tytułu rozwiązania umowy zawartej na warunkach promocyjnych". Ponadto, jeszcze nie zapłaciłem za styczeń abonamentu (termin do 5.01.2010). Więc mam pytanie, co, jeśli wysłałbym im dzisiaj jeszcze wypowiedzenie umowy (wiem, że do jutra to może do nich nie dotrzeć), i nie zapłacił za ten styczniowy abonament, czyli w tym momencie wyłączają mi sygnał i jestem niby na tym okresie wypowiedzenia ale go nie odbieram. Co oni mogą w tej sytuacji mi zrobić? Czy moge sie z nimi kłócić? Najciekawsze jest jeszcze to, że jak zadzwoniłem wczoraj do nich to konsultant powiedział mi, że od każdej podpisanej umowy w terminie 10 dni można odstąpić bez jakichkolwiek konsekwencji. Czy w takim razie nie lepiej poczekać, aż zaksięgują te nową umowę i od razu z niej zrezygnować? Wiem, że to troche masło maślane co tu pisze, ale jestem kompletnie w tym zielony, więc proszę o pomoc. Z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Musisz dostarczyć do CP rezygnację tej umowy i zmieścić się w 10 dniach.Po tym czasie nic Ci nie pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.