Paranoic Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Coś mi się wydaje, że zaraz w grudniu zobaczy, że jednak musi zapłacić! Do 31 grudnia 2009 ale cały abonament. W CP wszystko jest "poplątane" Tak było w przypadku rozwiązania umowy z miesięcznym okresem wypowiedzenia skutecznym na koniec miesiąca kalendarzowego. Wydaje mi się, ale mogę się mylić, że umowy z grudnia 2007 miały 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin67 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Wydaje mi się, ale mogę się mylić, że umowy z grudnia 2007 miały 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Ja podpisywałem umowę w grudniu 2007 i miałem okres wypowiedzenia 3 m-ce, co też z wielką radością uczyniłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Coś mi się wydaje, że zaraz w grudniu zobaczy, że jednak musi zapłacić! Do 31 grudnia 2009 ale cały abonament. W CP wszystko jest "poplątane" Czemu Ty kolego dzisiaj zamęt na forum siejesz, napierw w wątku cyfry+ a teraz tu:) Nic nie bedzie musial placic, umowa sie skonczy 12 grudnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipii Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Czy to prawda że Jetix Play znika z oferty? Czy w związku z tym można rozwiązać umowę bez kary? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DCF Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Możesz rozwiązać umowę bo CP zmienił regulamin !!! Dziś dostałem pisemko i nową umowę do podpisania płaciłem 9.90 a teraz mam płacić 11.90 Chyba ich po...... Poniżej info, że mogę wypowiedzieć umowę (1 cykl rozliczeniowy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Nie orientujecie się może, czy w związku z podwyżką, CP przysyła nowy regulamin? Pytam, bo chciałbym wymówić umowę i akurat mam okazję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiciak Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 każdy dostanie listem informację o zmienie regulaminu, ale wysyłane są one "po trochu", ja np jeszcze nie dostałam, a koleżanka tak, jak dostaniesz, piszesz pismo, że nie zgadzasz sie na regulamin i z końcem miesiąca masz koniec umowy // ale oczywiście umowa musi być po okresie podstawowym, jeśli nie, to wyślą kiedy ten dzień nastanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyfra.warszawa Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 ale sprytnie pomyśleli cwaniaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DCF Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Nie musicie być po okresie podstawowym !!! umowa mogła być zawarta nawet 31 Października 2009 i można ja rozwiązać bez żadnych konsekwencji. jest zmianka, że CP nie może rościć zadnych praw odszkodowania za zerwanie umowy (mam to czarno na białym) dziś wydałem ok 20 wzrów rozwiązania umowy ze względu na zmianę regulaminu. Miałem 1 umowę CP na siebie dla teśćów - wczoraj poszło wypowiedzenie. Dystrybutor C+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiciak Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Nie musicie być po okresie podstawowym eehh...dziwne, bo regulamin wchodzi w życie w momencie zakończenia okresu podstawowego...i to jest właśnie podstawą wypowiedzenia ale będziesz miał fajnie jak te 20 osób wróci z powrotem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Dystrybutor C+ @DCF I co, myślisz, że jak zaczniesz wciskać ludziom taki kit, że można wypowiedzieć umowę na czas oznaczony z powodu zmiany regulaminu, który zacznie obowiązywać dopiero po okresie oznaczonym umowy, to abonenci CP zaczną masowo rozwiązywać umowy i będą pchać się do twojego punktu C+ drzwiami i oknami, a ty tym samym dostaniesz od C+ premię Wciskasz taki sam kit, jak niektórzy twoi koledzy, dystrybutorzy C+ chodzący po domach i straszący ludzi tym, że za kilka miesięcy w Polsce zlikwidują tv naziemną i namawiają ludzi do podpisania umowy z C+, bo tylko tak będzie można w dalszym ciągu oglądać jakikolwiek kanał tv, a sam koszt instalacji C+ to 350 zł (tyle sobie w lutym wycenili za instalację C+ w pewnym punkcie dystrybucyjnym C+ z Radomia) albo i więcej, bo i o takich przypadkach gdzieś czytałem A może skoro masz to, czyli regulamin czarno na białym, to może zapodaj jakiś skan tego pisemka i potwierdź, to co piszesz, a nie na siłę próbuj potwierdzić to za pomocą wyłącznie swoich słów :> Bo inaczej, to wychodzi na to, że jednak jest inaczej i jest tak, jak napisałem wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DCF Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Nie będę się z wami przekrzykiwał. przykład z dzisiaj: Umowa CP podpisana 3 miesiące temu, dzwonimy z abonentem na infolinie i mówimy, że chcemy wypowiedzieć umowę oczywiście konsultant, ze nie ma takiej możliwości No to my mu mówimy "rozwiązujemy w związku ze zmianą regulaminu" no i konsultant: 'hmmm, mmmm, aaaa - proszę przesłać wypowiedzenie" Co konsultant się pomylił ??? Wierzcie mi, że nie piszę głupot - zanim coś napiszę to sprawdzam informacje P.S. Oczywiście, że zależy mi na sprzedaży C+ bo z tego żyję, a dzięki CP będzie żyło mi się lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 na 100% się założę, że nie wpadłeś na pomysł aby spytać o imię i nazwisko konsultanta i zapisać godzinę rozmowy. przesłać wypowiedzenie, a je pozytywnie rozpatrzeć to 2 różne rzeczy. to co konsultant mówi nie musi być koniecznie prawdą. gratuluję pomysłowości, ale każdy kij ma dwa końce i myślę, że będziesz żałował tego co robisz jak przyjdą pierwsi niezbyt zadowoleni abonenci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 @DCF No właśnie, konsultant nie powiedział ci w jaki sposób wypowiedzenie zostanie rozpatrzone - będzie przyjęte, czy odrzucone - i od kiedy to konsultanci na infolinii decydują o tym Może poprostu nie był zorientowany za bardzo w tym temacie i chciał to ukryć; zresztą te "hmmm mmmm aaaa" oznaczać może, że nie był do końca pewny tego co powiedzieć, ale jednak powiedział, żeby przysłać, a co będzie dalej, to nie jego sprawa... P.S. Oczywiście, że zależy mi na sprzedaży C+ bo z tego żyję, a dzięki CP będzie żyło mi się lepiej Wciskanie takiego kitu jak np. wmawianie ludziom, że niedługo zlikwidują tv naziemną po to by podpisywali umowę z platformą, to nie sprzedaż, a wyłącznie naciąganie, bo wtedy mniej zorientowane w temacie przyszłości tv naziemnej osoby podpisują umowę pod presją likwidacji dostępu do jakiegokolwiek kanału tv, a nie dlatego, że wiedzieli, że zamiast analogowej tv naziemnej będzie cyfrowa tv naziemna, ale i tak zdecydowali się na tą konkretną platformę No i nadal nie widzę skanu nowego regulaminu CP (czytaj prawdziwego dowodu na swoje słowa) na potwierdzenie tego co wmawiasz co niektórym... a podobno masz to czarno na białym :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DCF Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Nic nie muszę udowadniać i nie zamieszczam skanu bo nie mam możliwości zeskanowania. Nie wiem jak to jest: Jakieś 20min temu miałem kolejnego abonenta, który twierdzi: dzwoniłem na infolinie i mogę wypowiedzieć umowę (jeden cykl rozliczeniowy) Pytam go ile czasu ma CP i odpowiada, że podpisywał umowę w Lutym. Pytam: Czy wszyscy popadli w zbiorową paranoję i mówią bzdury ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ddd3 Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Może by ktoś skana wrzucił z tym nowym regulaminem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Jeśli ktoś go już otrzymał, no i oczywiście może zrobić skan tego pisma A wszyscy, którzy nie mogą lub nie muszą nic udowadniać niech siedzą cicho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socozek Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Wysłałem wypowiedzenie umowy w poniedziałek, gdyż umowę mam od 21.12.2007r. Obowiązuje mnie 3-miesięczny okres wypowiedzenia, ok. Skoro zmienili regulamin, mogę umowę od razu rozwiązać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 jeśli dostaniesz po 21.12 nowy regulamin to możesz wysłać jeszcze raz wypowiedzenie skuteczne na koniec najbliższego okresu rozliczeniowego. a nowy regulamin do wglądu na stronie CP: http://www.cyfrowypolsat.pl/obrazki/roz ... 009_03.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1234l Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Witam Jaka powina byc data na wypowiedzeniu do CP 2 grudnia czy doliczyc jeden miesiac wypowiedzenia i wpisac date 2 styczen ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paranoic Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Nie pisz daty - po problemie Napisz formułkę w stylu: "w najbliższym możliwym terminie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicker Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Data jest najmniej istotna, bo i tak Cyfrowy Polsat bierze pod uwagę jedynie datę dostarczenia rezygnacji, a nie wysłania listu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speedy179 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Myślałem że wiem wszystko ale im bardziej wczytuję się w ten wątek i im częściej kontaktuję z CP tym bardziej głupieję. A sprawa wygląda tak: Mam umowę na 2 lata która kończy się 10.12.br. Wysłałem rezygnację dnia 3.10.br i mam potwierdzenie że została ona zarejestrowana 7.10.br. Byłem pewien że obowiązuje mnie 3 miesięczny okres wypowiedzenia tj. do 10.01.2010, ale w połowie października otrzymałem telefon z CP z informacją że obowiązuje mnie 1 miesięczny okres wypowiedzenia z tego powodu że w trakcie trwania umowy podpisałem dodatkową umowę na RelaxMix. Zapytano się też mnie czy interesowała by mnie specjalna oferta promocyjna dla stałych klientów i obiecano telefon za początku grudnia. Wczoraj dzwoniłem do CP w innej sprawie i przy okazji zapytałem o rozwiązanie mojej umowy. Panienka z CP ku mojemu zdumieniu poinformowała mnie że obowiązuje mnie 3 miesięczny okres wypowiedzenia ale będzie on liczony dopiero od 10.12.br !! bowiem spóźniłem się z wymówieniem o miesiąc. Teraz już jestem całkiem głupi ale mam nadzieję że ktoś z Was mnie oświeci o co w tym wszystkim chodzi. Pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 masz potwierdzenie to sie tego trzymaj. 3 miesiace mija w styczniu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 na infolinii za każdym razem będziesz miał inną odpowiedź skoro zrobiłeś wszystko w terminie to od 10.10 powinny liczyć się trzy miesiące. miesięczny okres wypowiedzenia miałeś najprawdopodobniej na pakiet relax mix, ale liczy się okres wypowiedzenia dla głównej umowy. to co wczoraj usłyszałeś to jestem pewien, że konsultant myślał, że dopiero chcesz wypowiedzieć umowę i dlatego tak Ci powiedział (wtedy miałoby to sens). zadzwoń jeszcze raz, spytaj się się od kiedy zarejestrowano wypowiedzenie, jaki okres wypowiedzenia i z jakim dniem zostanie rozwiązana umowa. za każdym razem trzy razy pytaj się czy na pewno wiem, że to porąbane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.