Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Coś mi się wydaje, że zaraz w grudniu zobaczy, że jednak musi zapłacić! Do 31 grudnia 2009 ale cały abonament. W CP wszystko jest "poplątane" :wink:

 

Tak było w przypadku rozwiązania umowy z miesięcznym okresem wypowiedzenia skutecznym na koniec miesiąca kalendarzowego.

 

Wydaje mi się, ale mogę się mylić, że umowy z grudnia 2007 miały 3 miesięczny okres wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się wydaje, że zaraz w grudniu zobaczy, że jednak musi zapłacić! Do 31 grudnia 2009 ale cały abonament. W CP wszystko jest "poplątane" :wink:

Czemu Ty kolego dzisiaj zamęt na forum siejesz, napierw w wątku cyfry+ a teraz tu:)

Nic nie bedzie musial placic, umowa sie skonczy 12 grudnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy dostanie listem informację o zmienie regulaminu, ale wysyłane są one "po trochu", ja np jeszcze nie dostałam, a koleżanka tak, jak dostaniesz, piszesz pismo, że nie zgadzasz sie na regulamin i z końcem miesiąca masz koniec umowy :)

 

// ale oczywiście umowa musi być po okresie podstawowym, jeśli nie, to wyślą kiedy ten dzień nastanie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musicie być po okresie podstawowym !!!

umowa mogła być zawarta nawet 31 Października 2009 i można ja rozwiązać bez żadnych konsekwencji.

jest zmianka, że CP nie może rościć zadnych praw odszkodowania za zerwanie umowy

(mam to czarno na białym) dziś wydałem ok 20 wzrów rozwiązania umowy ze względu na zmianę regulaminu.

Miałem 1 umowę CP na siebie dla teśćów - wczoraj poszło wypowiedzenie.

 

Dystrybutor C+ ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dystrybutor C+ ;)

@DCF I co, myślisz, że jak zaczniesz wciskać ludziom taki kit, że można wypowiedzieć umowę na czas oznaczony z powodu zmiany regulaminu, który zacznie obowiązywać dopiero po okresie oznaczonym umowy, to abonenci CP zaczną masowo rozwiązywać umowy i będą pchać się do twojego punktu C+ drzwiami i oknami, a ty tym samym dostaniesz od C+ premię :] Wciskasz taki sam kit, jak niektórzy twoi koledzy, dystrybutorzy C+ chodzący po domach i straszący ludzi tym, że za kilka miesięcy w Polsce zlikwidują tv naziemną i namawiają ludzi do podpisania umowy z C+, bo tylko tak będzie można w dalszym ciągu oglądać jakikolwiek kanał tv, a sam koszt instalacji C+ to 350 zł (tyle sobie w lutym wycenili za instalację C+ w pewnym punkcie dystrybucyjnym C+ z Radomia) albo i więcej, bo i o takich przypadkach gdzieś czytałem :shock:

A może skoro masz to, czyli regulamin czarno na białym, to może zapodaj jakiś skan tego pisemka i potwierdź, to co piszesz, a nie na siłę próbuj potwierdzić to za pomocą wyłącznie swoich słów :> Bo inaczej, to wychodzi na to, że jednak jest inaczej i jest tak, jak napisałem wyżej :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę się z wami przekrzykiwał.

przykład z dzisiaj: Umowa CP podpisana 3 miesiące temu, dzwonimy z abonentem na infolinie i mówimy, że chcemy wypowiedzieć umowę

oczywiście konsultant, ze nie ma takiej możliwości ;) No to my mu mówimy "rozwiązujemy w związku ze zmianą regulaminu"

no i konsultant: 'hmmm, mmmm, aaaa - proszę przesłać wypowiedzenie"

 

Co konsultant się pomylił ???

 

Wierzcie mi, że nie piszę głupot - zanim coś napiszę to sprawdzam informacje

 

P.S. Oczywiście, że zależy mi na sprzedaży C+ bo z tego żyję, a dzięki CP będzie żyło mi się lepiej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 100% się założę, że nie wpadłeś na pomysł aby spytać o imię i nazwisko konsultanta i zapisać godzinę rozmowy. przesłać wypowiedzenie, a je pozytywnie rozpatrzeć to 2 różne rzeczy. to co konsultant mówi nie musi być koniecznie prawdą. gratuluję pomysłowości, ale każdy kij ma dwa końce i myślę, że będziesz żałował tego co robisz jak przyjdą pierwsi niezbyt zadowoleni abonenci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DCF No właśnie, konsultant nie powiedział ci w jaki sposób wypowiedzenie zostanie rozpatrzone - będzie przyjęte, czy odrzucone - i od kiedy to konsultanci na infolinii decydują o tym :roll: Może poprostu nie był zorientowany za bardzo w tym temacie i chciał to ukryć; zresztą te "hmmm mmmm aaaa" oznaczać może, że nie był do końca pewny tego co powiedzieć, ale jednak powiedział, żeby przysłać, a co będzie dalej, to nie jego sprawa...

P.S. Oczywiście, że zależy mi na sprzedaży C+ bo z tego żyję, a dzięki CP będzie żyło mi się lepiej ;)

Wciskanie takiego kitu jak np. wmawianie ludziom, że niedługo zlikwidują tv naziemną po to by podpisywali umowę z platformą, to nie sprzedaż, a wyłącznie naciąganie, bo wtedy mniej zorientowane w temacie przyszłości tv naziemnej osoby podpisują umowę pod presją likwidacji dostępu do jakiegokolwiek kanału tv, a nie dlatego, że wiedzieli, że zamiast analogowej tv naziemnej będzie cyfrowa tv naziemna, ale i tak zdecydowali się na tą konkretną platformę :?

No i nadal nie widzę skanu nowego regulaminu CP (czytaj prawdziwego dowodu na swoje słowa) na potwierdzenie tego co wmawiasz co niektórym... a podobno masz to czarno na białym :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie muszę udowadniać i nie zamieszczam skanu bo nie mam możliwości zeskanowania.

Nie wiem jak to jest: Jakieś 20min temu miałem kolejnego abonenta, który twierdzi: dzwoniłem na infolinie

i mogę wypowiedzieć umowę (jeden cykl rozliczeniowy)

Pytam go ile czasu ma CP i odpowiada, że podpisywał umowę w Lutym.

Pytam: Czy wszyscy popadli w zbiorową paranoję i mówią bzdury ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem że wiem wszystko ale im bardziej wczytuję się w ten wątek i im częściej kontaktuję z CP tym bardziej głupieję. A sprawa wygląda tak:

Mam umowę na 2 lata która kończy się 10.12.br. Wysłałem rezygnację dnia 3.10.br i mam potwierdzenie że została ona zarejestrowana 7.10.br.

Byłem pewien że obowiązuje mnie 3 miesięczny okres wypowiedzenia tj. do 10.01.2010, ale w połowie października otrzymałem telefon z CP z informacją że obowiązuje mnie 1 miesięczny okres wypowiedzenia z tego powodu że w trakcie trwania umowy podpisałem dodatkową umowę na RelaxMix. Zapytano się też mnie czy interesowała by mnie specjalna oferta promocyjna dla stałych klientów i obiecano telefon za początku grudnia.

Wczoraj dzwoniłem do CP w innej sprawie i przy okazji zapytałem o rozwiązanie mojej umowy. Panienka z CP ku mojemu zdumieniu poinformowała mnie że obowiązuje mnie 3 miesięczny okres wypowiedzenia ale będzie on liczony dopiero od 10.12.br !! bowiem spóźniłem się z wymówieniem o miesiąc.

Teraz już jestem całkiem głupi ale mam nadzieję że ktoś z Was mnie oświeci o co w tym wszystkim chodzi.

 

Pozdrowienia.;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na infolinii za każdym razem będziesz miał inną odpowiedź :D skoro zrobiłeś wszystko w terminie to od 10.10 powinny liczyć się trzy miesiące. miesięczny okres wypowiedzenia miałeś najprawdopodobniej na pakiet relax mix, ale liczy się okres wypowiedzenia dla głównej umowy. to co wczoraj usłyszałeś to jestem pewien, że konsultant myślał, że dopiero chcesz wypowiedzieć umowę i dlatego tak Ci powiedział (wtedy miałoby to sens). zadzwoń jeszcze raz, spytaj się się od kiedy zarejestrowano wypowiedzenie, jaki okres wypowiedzenia i z jakim dniem zostanie rozwiązana umowa. za każdym razem trzy razy pytaj się czy na pewno :wink: wiem, że to porąbane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...