Speedy179 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Tak jak poradził @lucass zadzwoniłem dzisiaj jeszcze raz do CP. Miła (jak zawsze ) panienka po długim sprawdzaniu podała 3 już wersję dotyczącego mnie okresu wypowiedzenia. Mianowicie teraz ponoć na 200 % (taka była pewna swego ) koniec okresu wypowiedzenia przypada w moim przypadku 10.01.2010. Czyli tak jak myślałem pierwotnie. Na wszelki wypadek zażądałem od CP potwierdzenia na piśmie. Ponoć takowe wysyłają. A na przyszłość muszę zaopatrzyć się w sprzęt do nagrywania rozmów. Tylko ciekawe czy to coś da ?? Pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał24 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Witam! Mam cztery dekodery CP wszystkie opłacane. Do dwóch na których opłacam pakiet MINI dostałem już nowy regulamin i mam zamiar wysłać rezygnacje. Czy jak napisze pismo że nie zgadzam się z nowym regulaminem to mi wszystkie dekodery wyłączą? Jeden dekoder mam na czas określony z familijnym i do niego jeszcze nic nie przyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin81 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Jak piszesz że masz 4 dekodery to masz 4 karty 4 różne nr abonenta. W rezygnacji napisz na która opłacaną karte + przypisany do niej nr abonenta masz zamiar zrezygnowac i wszystko A tak w ogóle jak przychodzą pisma do abo to zazwyczaj przed Nazwiskiem jest nr abonenta. Wysyłając rezygnacje na jedna karte nie wyłacza ci innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwik Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Na początki listopada wysłałem do CP wypowiedzenie umowy (umowa obecnie na czas nieokreślony, 3 m-ce wypowiedzenia). Dostałem już potwierdzenie odbioru pocztą. CP odebrał mój list 13.11 br. Czy w 'historii kontraktu' w ICOK powinna się pojawić jakaś notatka nt. otrzymania wypowiedzenia (na razie brak takiej informacji)? Po jakim czasie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.wojtek Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 U mnie w COK pojawiła się (nie wiem kiedy) nowa "umowa" - "FTA" od «data-zakończenia-umowy» Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartuzzi Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Posiadam umowę na czas nieokreślony, w umowie 3 miesięczny czas wypowiedzenia, okres rozliczeniowy 12 każdego miesiąca. Chciałbym zrezygnować z umowy na rzecz promocji n-ki ale musiałbym prze 3 miechy płacić równolegle 2 abonamenty. Nie przysłano mi jeszcze nowego regulaminu i jak to zrobić żeby zerwać natychmiastowo z powodu zmian w reg. Mają w ogóle zamiar rozesłać to do wszystkich czy tylko do posiadających umowę na czas określony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Nie zerwiesz natychmiast umowy, obowiązuje Cię 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Co innego gdybyś miał już nowy regulamin. Wtedy nie byłoby problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartuzzi Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 No ale właśnie. Dla kogo jest przygotowany nowy regulamin? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejuss Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Witam Zarejestrowałem się na forum licząc na pomoc. Jestem abonentem Polsatu Cyfrowego ok. 4 lat, umowa przeszła na czas nieokreślony. Obowiązuje mnie miesięczny okres rozliczeniowy. Wysłałem wymówienie umowy, które dotarło do CP 7 października, okres rozliczeniowy kończy się 27 każdego miesiąca Czyli jest tak: 7.10- CP rejestruje wypowiedzenie 1.11-rozpoczyna się wypowiedzenie zdaniem CP (początek miesiąca KALENDARZOWEGO) 27.11-do tego dnia mam opłacony abonament. I tak dochodzi do mnie pismo, że rozwiązanie umowy nastąpi z dniem 1 grudnia, a okresy rozliczeniowe są niepodzielne, w związku z czym do 27 grudnia mam opłacić kolejny abonament (za trzy dni 28-30 listopad). Ponadto mogę w każdej chwili skorzystać z oferty CP, przy czym jak się pokażą środki na koncie to CP uznaje że właśnie z oferty korzystam. I tutaj się boję wpłacić pełnego abonamentu za zaledwie trzy dni, bo to rozbój w biały dzień, ponadto czy CP nie uzna przypadkiem że właśnie postanowiłem skorzystać z ich oferty? Trzy razy dzwoniłem do biura, troje konsultantów się plątało udzielając różnych informacji. Tymczasem CP śle SMS y przypominające o płatności, a dzisiaj nawet wzywające do zaległej zapłaty (przypominam że w piśmie które posiadam jak byk stoi że za te 3 dni mam zapłacić do 27 grudnia nie listopada, dotąd płaciłem z góry, teraz mam z dołu). Niemniej jednak to pismo jest tak skonstruowane, że płacąc im te 37,90 mogę się wpędzić w pętlę i nigdy się od nich nie uwolnię... Miał ktoś taki problem? Proszę o pomoc i radę. Z góry dziękuję serdecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Według mnie nic innego nie pozostaje , jak tylko telefon do CP i rozmowa z kompetentną osobą i konkretne wyjaśnienie tej sprawy . Z tego co piszesz wygląda że możesz wpaść w ich pętlę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejuss Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Dzwoniłem ponownie, miły pan kategorycznie stwierdził że domagają się ode mnie ostatniej wpłaty i umowa ma wygasnąć (mam nadzieję że tak się stanie). Zapłaciłem, trudno. Sygnał ma być podobno wyłączony przez system, do dzisiaj system jeszcze sygnału nie odciął, ciekawe czy odetnie na dniach czy dopiero 27 grudnia? Jedyna obawa to czy przypadkiem CP nie zechce jednak upomnieć się o kolejne pieniążki? Tak czy inaczej nie zapłacę więcej ani grosza. :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej.wuwua Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 WitamZarejestrowałem się na forum licząc na pomoc. Jestem abonentem Polsatu Cyfrowego ok. 4 lat, umowa przeszła na czas nieokreślony. Obowiązuje mnie miesięczny okres rozliczeniowy. Wysłałem wymówienie umowy, które dotarło do CP 7 października, okres rozliczeniowy kończy się 27 każdego miesiąca Czyli jest tak: 7.10- CP rejestruje wypowiedzenie 1.11-rozpoczyna się wypowiedzenie zdaniem CP (początek miesiąca KALENDARZOWEGO) 27.11-do tego dnia mam opłacony abonament. I tak dochodzi do mnie pismo, że rozwiązanie umowy nastąpi z dniem 1 grudnia, a okresy rozliczeniowe są niepodzielne, w związku z czym do 27 grudnia mam opłacić kolejny abonament (za trzy dni 28-30 listopad). Ponadto mogę w każdej chwili skorzystać z oferty CP, przy czym jak się pokażą środki na koncie to CP uznaje że właśnie z oferty korzystam. I tutaj się boję wpłacić pełnego abonamentu za zaledwie trzy dni, bo to rozbój w biały dzień, ponadto czy CP nie uzna przypadkiem że właśnie postanowiłem skorzystać z ich oferty? Trzy razy dzwoniłem do biura, troje konsultantów się plątało udzielając różnych informacji. Tymczasem CP śle SMS y przypominające o płatności, a dzisiaj nawet wzywające do zaległej zapłaty (przypominam że w piśmie które posiadam jak byk stoi że za te 3 dni mam zapłacić do 27 grudnia nie listopada, dotąd płaciłem z góry, teraz mam z dołu). Niemniej jednak to pismo jest tak skonstruowane, że płacąc im te 37,90 mogę się wpędzić w pętlę i nigdy się od nich nie uwolnię... Miał ktoś taki problem? Proszę o pomoc i radę. Z góry dziękuję serdecznie. Jeśli Twoje wypowiedzenie dotarło 7 października a okres rozliczeniowy kończy się 27 każdego miesiąca, to okres wypowiedzenia 3 miesięczny bedzie liczony od 27 października. W zależności czy w umowie masz informacje: " 3 miesięczny okres wypowiedzenia skuteczny z końcem okresu rozliczeniowego" - umowa zakończy się 27.01.2010 lub "3 miesięczny okres wypowiedzenia skuteczny z końcem miesiąca kalendarzowego" - umowa zakończy się 31.01.2010 - w tym wypadku będziesz musiał pokryć abonament za okres 27.01.2010 - 27.012.2010 (pech!) Pytanie jeszcze czy nie podpisywałeś w ciągu trwania umowy jakiegoś porozumienia, które wprowadziło okres podstawowy. Jeśli chodzi konkretnie o Twój przypadek - umowa powinna zostać rozwiązana 27.11.2009 lub 31.11.2009 (i tu dopłacasz za 27.11.09 - 27.12.09) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejuss Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 -niczego w trakcie umowy nie podpisywałem -mam miesięczny a nie trzy miesięczny okres wypowiedzenia. -teoretycznie umowa rozwiązana, opłacone do 27 grudnia, do wczoraj system sygnału nie odłączył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario9678 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Mnie pozostało 17 miesięcy do końca umowy.Czy mogę rozwiązać umowę bez czekania na nowy regulamin od Polsatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Nie, nie możesz, gdyż nowy regulamin zacznie Cie obowiązywać za 17 miesięcy. Dopiero po tych 17 miesiącach przyślą Ci nowy regulamin i będziesz mógł rozwiązać umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maris Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Pytaniem zasadniczym jest to, czy wypowiedzenie jest skuteczne na koniec okresu rozliczeniowego czy na koniec miesiąca kalendarzowego. Niestety, w Cyfrowym Polsacie różnie z tym bywa. U każdego abonenta ta kwestia może być (i zazwyczaj jest) uregulowana odrębnie. Jeśli w Twoim przypadku jest to miesięczny okres wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego, to nic nie musisz płacić Cyfrowemu Polsatowi, jeżeli natomiast umowa jest rozwiązywana ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, to tu jest problem. Jeśli oświadczenie o rozwiązaniu umowy złożyłeś 7 października br., to okres wypowiedzenia rozpoczyna się od następnego okresu rozliczeniowego bądź od następnego miesiąca. I tu jest problem w przypadku okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. Wówczas jesteś zobowiązany uiścić opłatę abonamentową za następny okres rozliczeniowy, tyle, że w wysokości proporcjonalnej do okresu świadczenia usług przez Cyfrowy Polsat, tj. za 4 dni. Niestety w Cyfrowym Polsacie kwestia wnoszenia opłat za niepełne okresy rolizczeniowe nie została uregulowana ani w umowach ani w Regulaminie, tak więc, musimy się tutaj odwoływać do przepisów kodeksu cywilnego. Wpłacenie przez Ciebie opłaty abonamentowej za okres od 27.11.2009. do 26.12.2009. nie będzie stanowiło dorozumianego wycofania oświadczenia o rozwiżaniu umowy. Dlatego ja bym zapłacił, bez obaw, że dokonanie powyższej wpłaty wywrze jakiekolwiek skutki prawne dla Ciebie. Chyba, że masz umowę rozwiązywaną, ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego, to wtedy nie płać. Tak na marginesie dodam, że w Cyfrze+ te kwestie są uregulowane o wiele przejrzyściej. Po pierwsze okresy rozliczeniowe są zawsze tożsame z miesiącami kalendarzowymi a ponadto kwestię rozwiązywania umów reguluje jednakowo dla wszystkich regulamin. To, że Ci CP nie wyłączył jeszcze sygnału wcale nie oznacza, że jesteś z nimi związany jakąkolwiek umową. Nie zdziwiłbym się w ogóle, gdyby sygnał ci wyłączyli 27 grudnia, albowiem zapłaciłeś za usługę za pełny okres rozliczeniowy. Możesz więc przez ten okres rozliczeniowy mieć dostęp do pakietu za który zapłaciłeś nie będąc jednocześnie związanym z Cyfrowym Polsatem jakąkolwiek umową. Tak to jest jak okresy rozliczeniowe nie pokrywają się z okresami wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darbo Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Panowie To co piszecie to są dywagacje.Po pierwsze czytajcie umowy ze zrozumieniem.Po drugie rozwiązanie jest proste.Jeśli obowiązuje okres np. 1 miesiąc a twoja płatność przypada na 07.11.09 to należy: -wysłać wypowiedzenie poleconym za potwierdzeniem dla bezpieczeństwa np.19.10.09 aby doszło przed 07 -przed 07.11.09 dzwonisz do CP i pytasz się kiedy wypowiedzenie zostało zarejestrowane (w łapkach trzymasz potwierdzenie z Poczty -07.11.09 rozpoczyna się okres wypowiedzenia i za niego płacisz ( tylko) I jest po wszystkim.Zasada jest prosta jeśli obowiązuje np. 1 miesiąc to wypowiedzenie musisz dostarczyć przed datą rozpoczynającą ten okres rozliczeniowy (np.07).Tak samo postępujemy dla innych okresów 2, 3 miesięcznych.A jakieś rozliczenia o dopłatach za jakieś dni to [beep]oły z nieba wzięte.Dla komfortru piszesz w wypowiedzeniu że dekoder przechodzi na system pre-paid.I jeszcze raz czytajcie umowy ze zrozumieniem.Miesiąc kalendarzowy nie występuje w CP a tylko okres rozliczeniowy(pełny miesiąc zaczynający się od dowolnej daty).Być może nowy regulamin coś zmienił ale mi osobiście nic o tym nie wiadomo. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayss Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Witam. Proszę o radę. Moja umowa na pakiet podstawowy przeszła już na czas nieokreślony. Podpisałem jednak niestety porozumienie na kanały HD, które będzie mnie obowiązywało do czerwca 2010r. W związku z tym mam pytanie. Czy jest szansa na otrzymanie nowego regulaminu z 1 listopada przed 06.2010? Wiem, że muszę zachować aktywny pakiet podstawowy w czasie obowiązywania porozumienia co do HD. Może jednak dostał już ktoś nowy regulamin w przypadku podobnym do mojego? Chciałbym zmienić umowę, która moim zdaniem, podpisałem na niekorzystnych dla mnie warunkach. A zmiana regulaminu byłaby dobrą okazją. Wiem też, że nowy regulamin został wprowadzony pod naciskiem UOKiK. Czy UOKiK wyznaczył polsatowi jakiś termin dostarczenia użytkownikom nowego regulaminu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackn31 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Czy wypowiadając umowę muszę zwrócić Polsatowi kartę? Dekoder mam na własność (przeszedł po 13 miesiącach użytkowania). Czy po ewentualnym zwrocie będę miał możliwość oglądania programów niekodowanych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.wojtek Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Hmm... chyba nie? Później przechodzisz w tryb "prepaid" - płacisz powiedzmy 42zł i oglądasz kolejny miesiąc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Karty się nie oddaje w CP jeśli masz dekoder na własność. Z kartą nieopłaconą, możesz oglądać kanały FTA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz1945 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Witam. Mam pakiet Familijny 2-gi miesiąc na 13 m-cy. Z powodu braku możliwości ustawienia własnej listy programów VOD już w tej chwili przestałem oglądać CP i zainstalowałem sobie Cyfrę+, którą uważam za znacznie lepszą od CP. Przeczytałem prawie całe to forum i włos mi się zjeżył na głowie. To pilnowanie, zeby nie dać się wykiwać Polsatowi i w odpowiednim terminie ważnie wypowiedzieć umowę spędza mi sen z oczu. Wobec tego proszę o informację, czy już teraz mogę wysłać listem poleconym wypowiedzenie umowy oczywiście z końcem okresu, na który została zawarta, żeby mieć pewność, że dotrze na czas, ktoś ją zauważy i we właściwym terminie zarejestruje. Myślę, że te 11 miesięcy na pewno by wystarczyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Bez przesady,wystarczy 10 dni przed ewentualnym okresem wypowiedzenia.Była by szansa wcześniej,gdyby umowa była podpisana przed 1listopada.Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Hmm... Jeżeli nie przedłużę umowy (wypowiedzenie poszło) to umowa z CP przestanie mnie obowiązywać 13 stycznia. W icoku okazuje się, że mam 29 zł wolnych środków na koncie. Da się je jakoś odzyskać czy nie bardzo? Bo abo za grudzień już opłacony jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Kiedyś jak wysłałem wypowiedzenie do CP, to zadzwonili do mnie, poinformowali o małej nadpłacie i kazali o tyle pomniejszyć ostatnią wpłatę abonamentu. Możesz zawsze skorzystać z Domowej Wypożyczalni Filmowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.