Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak poradził @lucass zadzwoniłem dzisiaj jeszcze raz do CP. Miła (jak zawsze :lol: ) panienka po długim sprawdzaniu podała 3 już wersję dotyczącego mnie okresu wypowiedzenia. Mianowicie teraz ponoć na 200 % (taka była pewna swego ) koniec okresu wypowiedzenia przypada w moim przypadku 10.01.2010. Czyli tak jak myślałem pierwotnie. Na wszelki wypadek zażądałem od CP potwierdzenia na piśmie. Ponoć takowe wysyłają.

A na przyszłość muszę zaopatrzyć się w sprzęt do nagrywania rozmów. Tylko ciekawe czy to coś da ??

 

Pozdrowienia.;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam cztery dekodery CP wszystkie opłacane. Do dwóch na których opłacam pakiet MINI dostałem już nowy regulamin i mam zamiar wysłać rezygnacje. Czy jak napisze pismo że nie zgadzam się z nowym regulaminem to mi wszystkie dekodery wyłączą? Jeden dekoder mam na czas określony z familijnym i do niego jeszcze nic nie przyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak piszesz że masz 4 dekodery to masz 4 karty 4 różne nr abonenta. W rezygnacji napisz na która opłacaną karte + przypisany do niej nr abonenta masz zamiar zrezygnowac i wszystko :smile:

A tak w ogóle jak przychodzą pisma do abo to zazwyczaj przed Nazwiskiem jest nr abonenta. Wysyłając rezygnacje na jedna karte nie wyłacza ci innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początki listopada wysłałem do CP wypowiedzenie umowy (umowa obecnie na czas nieokreślony, 3 m-ce wypowiedzenia). Dostałem już potwierdzenie odbioru pocztą. CP odebrał mój list 13.11 br.

Czy w 'historii kontraktu' w ICOK powinna się pojawić jakaś notatka nt. otrzymania wypowiedzenia (na razie brak takiej informacji)? Po jakim czasie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam umowę na czas nieokreślony, w umowie 3 miesięczny czas wypowiedzenia, okres rozliczeniowy 12 każdego miesiąca. Chciałbym zrezygnować z umowy na rzecz promocji n-ki ale musiałbym prze 3 miechy płacić równolegle 2 abonamenty. Nie przysłano mi jeszcze nowego regulaminu i jak to zrobić żeby zerwać natychmiastowo z powodu zmian w reg. Mają w ogóle zamiar rozesłać to do wszystkich czy tylko do posiadających umowę na czas określony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zarejestrowałem się na forum licząc na pomoc. Jestem abonentem Polsatu Cyfrowego ok. 4 lat, umowa przeszła na czas nieokreślony. Obowiązuje mnie miesięczny okres rozliczeniowy. Wysłałem wymówienie umowy, które dotarło do CP 7 października, okres rozliczeniowy kończy się 27 każdego miesiąca

Czyli jest tak:

7.10- CP rejestruje wypowiedzenie

1.11-rozpoczyna się wypowiedzenie zdaniem CP (początek miesiąca KALENDARZOWEGO)

27.11-do tego dnia mam opłacony abonament.

 

I tak dochodzi do mnie pismo, że rozwiązanie umowy nastąpi z dniem 1 grudnia, a okresy rozliczeniowe są niepodzielne, w związku z czym do 27 grudnia mam opłacić kolejny abonament (za trzy dni 28-30 listopad). Ponadto mogę w każdej chwili skorzystać z oferty CP, przy czym jak się pokażą środki na koncie to CP uznaje że właśnie z oferty korzystam. I tutaj się boję wpłacić pełnego abonamentu za zaledwie trzy dni, bo to rozbój w biały dzień, ponadto czy CP nie uzna przypadkiem że właśnie postanowiłem skorzystać z ich oferty? Trzy razy dzwoniłem do biura, troje konsultantów się plątało udzielając różnych informacji. Tymczasem CP śle SMS y przypominające o płatności, a dzisiaj nawet wzywające do zaległej zapłaty (przypominam że w piśmie które posiadam jak byk stoi że za te 3 dni mam zapłacić do 27 grudnia nie listopada, dotąd płaciłem z góry, teraz mam z dołu). Niemniej jednak to pismo jest tak skonstruowane, że płacąc im te 37,90 mogę się wpędzić w pętlę i nigdy się od nich nie uwolnię...

Miał ktoś taki problem?

Proszę o pomoc i radę.

Z góry dziękuję serdecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem ponownie, miły pan kategorycznie stwierdził że domagają się ode mnie ostatniej wpłaty i umowa ma wygasnąć (mam nadzieję że tak się stanie). Zapłaciłem, trudno. Sygnał ma być podobno wyłączony przez system, do dzisiaj system jeszcze sygnału nie odciął, ciekawe czy odetnie na dniach czy dopiero 27 grudnia? Jedyna obawa to czy przypadkiem CP nie zechce jednak upomnieć się o kolejne pieniążki? Tak czy inaczej nie zapłacę więcej ani grosza. :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zarejestrowałem się na forum licząc na pomoc. Jestem abonentem Polsatu Cyfrowego ok. 4 lat, umowa przeszła na czas nieokreślony. Obowiązuje mnie miesięczny okres rozliczeniowy. Wysłałem wymówienie umowy, które dotarło do CP 7 października, okres rozliczeniowy kończy się 27 każdego miesiąca

Czyli jest tak:

7.10- CP rejestruje wypowiedzenie

1.11-rozpoczyna się wypowiedzenie zdaniem CP (początek miesiąca KALENDARZOWEGO)

27.11-do tego dnia mam opłacony abonament.

 

I tak dochodzi do mnie pismo, że rozwiązanie umowy nastąpi z dniem 1 grudnia, a okresy rozliczeniowe są niepodzielne, w związku z czym do 27 grudnia mam opłacić kolejny abonament (za trzy dni 28-30 listopad). Ponadto mogę w każdej chwili skorzystać z oferty CP, przy czym jak się pokażą środki na koncie to CP uznaje że właśnie z oferty korzystam. I tutaj się boję wpłacić pełnego abonamentu za zaledwie trzy dni, bo to rozbój w biały dzień, ponadto czy CP nie uzna przypadkiem że właśnie postanowiłem skorzystać z ich oferty? Trzy razy dzwoniłem do biura, troje konsultantów się plątało udzielając różnych informacji. Tymczasem CP śle SMS y przypominające o płatności, a dzisiaj nawet wzywające do zaległej zapłaty (przypominam że w piśmie które posiadam jak byk stoi że za te 3 dni mam zapłacić do 27 grudnia nie listopada, dotąd płaciłem z góry, teraz mam z dołu). Niemniej jednak to pismo jest tak skonstruowane, że płacąc im te 37,90 mogę się wpędzić w pętlę i nigdy się od nich nie uwolnię...

Miał ktoś taki problem?

Proszę o pomoc i radę.

Z góry dziękuję serdecznie.

Jeśli Twoje wypowiedzenie dotarło 7 października a okres rozliczeniowy kończy się 27 każdego miesiąca, to okres wypowiedzenia 3 miesięczny bedzie liczony od 27 października. W zależności czy w umowie masz informacje:

 

" 3 miesięczny okres wypowiedzenia skuteczny z końcem okresu rozliczeniowego" - umowa zakończy się 27.01.2010

 

lub

 

"3 miesięczny okres wypowiedzenia skuteczny z końcem miesiąca kalendarzowego" - umowa zakończy się 31.01.2010 - w tym wypadku będziesz musiał pokryć abonament za okres 27.01.2010 - 27.012.2010 (pech!)

 

Pytanie jeszcze czy nie podpisywałeś w ciągu trwania umowy jakiegoś porozumienia, które wprowadziło okres podstawowy.

Jeśli chodzi konkretnie o Twój przypadek - umowa powinna zostać rozwiązana 27.11.2009 lub 31.11.2009 (i tu dopłacasz za 27.11.09 - 27.12.09)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nie, nie możesz, gdyż nowy regulamin zacznie Cie obowiązywać za 17 miesięcy. Dopiero po tych 17 miesiącach przyślą Ci nowy regulamin i będziesz mógł rozwiązać umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytaniem zasadniczym jest to, czy wypowiedzenie jest skuteczne na koniec okresu rozliczeniowego czy na koniec miesiąca kalendarzowego. Niestety, w Cyfrowym Polsacie różnie z tym bywa. U każdego abonenta ta kwestia może być (i zazwyczaj jest) uregulowana odrębnie. Jeśli w Twoim przypadku jest to miesięczny okres wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego, to nic nie musisz płacić Cyfrowemu Polsatowi, jeżeli natomiast umowa jest rozwiązywana ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, to tu jest problem. Jeśli oświadczenie o rozwiązaniu umowy złożyłeś 7 października br., to okres wypowiedzenia rozpoczyna się od następnego okresu rozliczeniowego bądź od następnego miesiąca. I tu jest problem w przypadku okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. Wówczas jesteś zobowiązany uiścić opłatę abonamentową za następny okres rozliczeniowy, tyle, że w wysokości proporcjonalnej do okresu świadczenia usług przez Cyfrowy Polsat, tj. za 4 dni. Niestety w Cyfrowym Polsacie kwestia wnoszenia opłat za niepełne okresy rolizczeniowe nie została uregulowana ani w umowach ani w Regulaminie, tak więc, musimy się tutaj odwoływać do przepisów kodeksu cywilnego. Wpłacenie przez Ciebie opłaty abonamentowej za okres od 27.11.2009. do 26.12.2009. nie będzie stanowiło dorozumianego wycofania oświadczenia o rozwiżaniu umowy. Dlatego ja bym zapłacił, bez obaw, że dokonanie powyższej wpłaty wywrze jakiekolwiek skutki prawne dla Ciebie. Chyba, że masz umowę rozwiązywaną, ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego, to wtedy nie płać. Tak na marginesie dodam, że w Cyfrze+ te kwestie są uregulowane o wiele przejrzyściej. Po pierwsze okresy rozliczeniowe są zawsze tożsame z miesiącami kalendarzowymi a ponadto kwestię rozwiązywania umów reguluje jednakowo dla wszystkich regulamin.

To, że Ci CP nie wyłączył jeszcze sygnału wcale nie oznacza, że jesteś z nimi związany jakąkolwiek umową. Nie zdziwiłbym się w ogóle, gdyby sygnał ci wyłączyli 27 grudnia, albowiem zapłaciłeś za usługę za pełny okres rozliczeniowy. Możesz więc przez ten okres rozliczeniowy mieć dostęp do pakietu za który zapłaciłeś nie będąc jednocześnie związanym z Cyfrowym Polsatem jakąkolwiek umową. Tak to jest jak okresy rozliczeniowe nie pokrywają się z okresami wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie

To co piszecie to są dywagacje.Po pierwsze czytajcie umowy ze zrozumieniem.Po drugie rozwiązanie jest proste.Jeśli obowiązuje okres np. 1 miesiąc a twoja płatność przypada na 07.11.09 to należy:

-wysłać wypowiedzenie poleconym za potwierdzeniem dla bezpieczeństwa np.19.10.09 aby doszło przed 07

-przed 07.11.09 dzwonisz do CP i pytasz się kiedy wypowiedzenie zostało zarejestrowane (w łapkach trzymasz potwierdzenie z Poczty

-07.11.09 rozpoczyna się okres wypowiedzenia i za niego płacisz ( tylko)

 

I jest po wszystkim.Zasada jest prosta jeśli obowiązuje np. 1 miesiąc to wypowiedzenie musisz dostarczyć przed datą rozpoczynającą ten okres rozliczeniowy (np.07).Tak samo postępujemy dla innych okresów 2, 3 miesięcznych.A jakieś rozliczenia o dopłatach za jakieś dni to [beep]oły z nieba wzięte.Dla komfortru piszesz w wypowiedzeniu że dekoder przechodzi na system pre-paid.I jeszcze raz czytajcie umowy ze zrozumieniem.Miesiąc kalendarzowy nie występuje w CP a tylko okres rozliczeniowy(pełny miesiąc zaczynający się od dowolnej daty).Być może nowy regulamin coś zmienił ale mi osobiście nic o tym nie wiadomo.

 

Pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Proszę o radę. Moja umowa na pakiet podstawowy przeszła już na czas nieokreślony. Podpisałem jednak niestety porozumienie na kanały HD, które będzie mnie obowiązywało do czerwca 2010r. W związku z tym mam pytanie. Czy jest szansa na otrzymanie nowego regulaminu z 1 listopada przed 06.2010? Wiem, że muszę zachować aktywny pakiet podstawowy w czasie obowiązywania porozumienia co do HD. Może jednak dostał już ktoś nowy regulamin w przypadku podobnym do mojego? Chciałbym zmienić umowę, która moim zdaniem, podpisałem na niekorzystnych dla mnie warunkach. A zmiana regulaminu byłaby dobrą okazją. Wiem też, że nowy regulamin został wprowadzony pod naciskiem UOKiK. Czy UOKiK wyznaczył polsatowi jakiś termin dostarczenia użytkownikom nowego regulaminu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pakiet Familijny 2-gi miesiąc na 13 m-cy. Z powodu braku możliwości ustawienia własnej listy programów VOD już w tej chwili przestałem oglądać CP i zainstalowałem sobie Cyfrę+, którą uważam za znacznie lepszą od CP. Przeczytałem prawie całe to forum i włos mi się zjeżył na głowie. To pilnowanie, zeby nie dać się wykiwać Polsatowi i w odpowiednim terminie ważnie wypowiedzieć umowę spędza mi sen z oczu. Wobec tego proszę o informację, czy już teraz mogę wysłać listem poleconym wypowiedzenie umowy oczywiście z końcem okresu, na który została zawarta, żeby mieć pewność, że dotrze na czas, ktoś ją zauważy i we właściwym terminie zarejestruje. Myślę, że te 11 miesięcy na pewno by wystarczyło. :read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Kiedyś jak wysłałem wypowiedzenie do CP, to zadzwonili do mnie, poinformowali o małej nadpłacie i kazali o tyle pomniejszyć ostatnią wpłatę abonamentu.

Możesz zawsze skorzystać z Domowej Wypożyczalni Filmowej. :wink::D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...