.wojtek Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Witam, no i w końcu mnie dopadła konieczność rozwiązania umowy z CP (chociaż się trochę zagapiłem, bo żyłem w przeświadczeniu że obowiązują miesięczne okresy wypowiedzenia, o ja niemądry... ). Tak czy inaczej, doszedłem do (po przestudiowaniu forum i umowy) -- umowa została podpisana 2007-10-23 na 24 miesiące i obowiązuje do 2009-10-22 (ostatnia płatność za okres oznaczony przypada na do 2009-09-23). I teraz zamierzam się posłużyć dokumentami z działu FAQ i użyć formularza dla umowy na czas nieoznaczony (bo uwzgledniajac trzymiesieczny okres wypowiedzenia takową umowę będę wypowiadał) i przesłać je do CP przed 2009-10-23 (kolejnym okresem rozliczeniowym) aby rozwiazanie umowy weszło w życie 2010-01-22. Pytanie brzmi, czy dobrze wykoncypowałem daty: Informuję, iż nie zamierzam kontynuować umowy zawartej na Czas Nieokreślony w zakresie obowiązku zachowania aktywnego Pakietu Familijnego z dniem 2010-01-22. Umowa zawarta była w dniu 2007-10-23 … Wszystko poleconym z potwierdzeniem odbioru, etc. Mniemam, że za jakieś 2-3 tygodnie można przedzwonic do BOK celem ustalenia czy pismo do nich dotarło i potwierdzenia że umowa danego dnia zostanie rozwiązana (czyli ostatnia płatnośc przypadnie na termin do 2009-12-23)? PS. Swoją drogą to jest "świństwo" ten 3 miesięczny okres wypowiedzenia, zwłaszcza w przypadku umów an czas nieoznaczony / po zakończeniu umowy terminowej... Kilka stron wcześniej ktoś wpominał że UOKiK zakwestionował ten zapis, a dalej go widzę w umowach na stronach (chociażby "n", gdy przeglądałem regulamin nowej promocji...) -- jak to jest?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Moim zdaniem wszystko się zgadza,ale wg mnie wszystkie wymienione daty powinny mieć dzień 23.Jest przejrzyście i nie będzie brakować gdzieś jednego dnia.Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.wojtek Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 No niby tak, ale wolałbym uniknąć sytuacji, że CP potraktuje sobie ten jeden dzien na ich korzysc i doliczy jeszcze jeden okres rozliczeniowy >: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Niezależnie od tego czy napiszesz 22 czy 23, umowa zostanie rozwiązana z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia. Istotne tak naprawdę jest to, czy jest podany numer abonenta lub numer karty, po to by odnaleźć umowę, odręczny podpis, informacja o rozwiązaniu umowy i termin otrzymania przesyłki. Rozwiązanie jest wprowadzane w regulaminowym czasie, więc jeśli np. zapiszesz że chcesz rozwiązać umowę z dniem 23.11.2009 lub 27.05.2010 lub 20.01.2010 to umowa i tak zostanie rozwiązana z dniem 22.01.2010. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.wojtek Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 OK, dzięki za odpowiedzi. Dzisiaj poszło priorytetem poleconym z potiwerdzeniem. Załączyłem jeszcze kopię umowy na wszelki wypadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 No więc tak: jestem skazany niejako na CP bo u mnie w domu nie chcą słyszeć o zmianie platformy (główny powód: brak Polsatu w jakiejkolwiek innej platformie). W sumie wielkiej różnicy mi to nie robi bo ja i tak w przyszłym roku będę pewnie więcej poza domem niż w No ale tak czy inaczej ojciec gdzieś tam usłyszał od kogoś, że dobrze jest złożyć wypowiedzenie po czym podpisać umowę od nowa bo wtedy się dostaje jakieś duże promocje. Ktoś może robił coś takiego i wie jak to najlepiej zrobić? Mam jeszcze pytanie o te rzeczy, które trzeba podać w wypowiedzeniu - tam we wzorze jest coś takiego jak numer dekodera i numer abonenta. Gdzie ja to mogę znaleźć? Ani na umowie ani w iCOK nic takiego nie ma. Jest tylko numer karty, numer modułu CA, numer seryjny dekodera taki długi z literami i cyframi i tyle. Na pewno nie ma niczego takiego jak numer abonenta. To co z tych rzeczy trzeba podać? Domyślam się, że numer karty, ale co jeszcze? Numer tego modułu CA i seryjny dekodera też czy nie? A, jeszcze pytanie odnośnie samego wypowiedzenia: czy mozna to wysłać faxem?? Czy trzeba listownie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Podaj sam pesel, który jest najważniejszy i resztę tych informacji, które to udało Ci się znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Ok, wysłałem do nich poleconym. Zobaczymy co będzie. Mam nadzieję, że zadzwonią i zaproponują jakąś promocję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafnov Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Zabawne, wypowiadasz umowę i oczekujesz od razu telefonów? Prędzej promocję w punkcie sprzedaży dostaniesz. A na przyszłość: nr abonenta powinien być na kwitkach wpłaty, jeśli Ci takowe przysłali, ale nie jest potrzebny do wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.wojtek Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Mnie już nic nie zdziwi... To op sam powinien zabiegać o utrzymanie użytkownika a nie budzić się dopiero gdy ten wypowie umowę... Ja wypowiedzenie wysłałem we wtorek, telefon był w piątek, ale oferta i tak mocno średnia (6 mies familijngo mix ale umowa na 2 lata >: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 To niepokojące bo do mnie jeszcze nie dzwonili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Zadzwonią,zadzwonią..Do mnie dzwonili po 4 dniach od wysłania listu.Zaproponowali umowę na 24 miesiące na familijny oraz relax mix gratis na 6 miesięcy.Do tej pory mam familijny,relax mix,polsat sport hd. Tak naprawdę to żadna oferta.Jeśli już to na 12 miesięcy na familijny w tym4 miesiące gratis familijnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Śmiesznie - zadzwonił gość i powiedział że na chwilę obecną nie ma jakiś mega promocji, proszę poczekać do 13 grudnia (wtedy się kończy umowa), wtedy będą jakieś mega promocje dla pana jako stałego abonenta. I będą one lepsze niż dla klientów nowych. A ja miałem nadzieję że już się uda nową umowę podpisać a tu bach - czekaj do grudnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wmwjas Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 A do mnie zadzwonił Pan i spytał dlaczego wysłałem oświadczenie, że nie przedłużam umowy oraz, że ma ekstra promocje. Grzecznie odpowiedziałem, że mam inne plany. A on na to - UWAGA: "Pana umowa kończy się 11 stycznia 2010. Wysłał Pan oświadczenie 9 października, ale u nas zostało zarejestrowane... 13 października. Dlatego też rozwiążemy z Panem umowę w lutym 2010." Jak [beep]owi odpowiedziałem, że termin wypowiedzenia jest dla mnie, a nie dla CP, to zaczął mnie straszyć z Kodeksu Cywilnego, że u nich liczy się data wpływu, a nie data wysłania. Czy ma on rację? Chętnie bym się odwołał. To nie chodzi o 37,90 zł, a o zasadę. Pozdrawiam Wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Zgodnie z regulaminem CP liczy się data wpływu wypowiedzenia, więc nic z tym nie zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaspr Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 akurat to co jest w regumalinie polsatu nie ma najwekszego znaczenia. niech sie wypowie kros kto sie zna w tematyce prawniczej - czesto regulaminy firm sa sprzeczne z prawem ogolnym. ja stawiam ze polsat nie ma racji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Jeśli świadomie podpisujesz umowę w której znajduje się zapis niezgodny z prawem, to raczej jest tak, że mimo wszystko zgadzasz się na warunki, które de facto nie powinny w umowie mieć miejsca. Jeśli podpisałeś umowę z nieświadomością tego faktu np. nie przeczytałeś (nie doczytałeś) tego co podpisujesz, to teraz możesz tylko zaskarżyć to do UOKiK i czekać... na to że może w przyszłości się to zmieni Póki co, zgodnie z tym, co obowiązuje w CP, to liczy się data wpływu wypowiedzenia do CP, więc koniec umowy w lutym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaspr Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Kolego zwróć uwagę co napisałeś! Napisałeś ze jak podpisałeś cos i przeczytałeś to ten zapis obowiązuje a jak podpisałeś to samo ale nie wiedziałeś co podpisujesz to możesz sie skarżyć do UOKiK... trochę to nielogiczne. Nawet jak podpisujesz cos co nie zgadza sie z przepisami wyższej wagi (a regulamin usługi na najniższą wagę) toto NIE DZIALA. Niech za przykład posłużą ostatnio wałkowane przez media perypetie ludzi z biurami podroży. Nawet podpisując tam ze zgadzasz sie na to żeby w ostatnich 21 dniach przed wycieczka cena ci wzrosła to i tak nie maja prawa ci jej podnieść a jak to zrobią to możesz nie płacić i masz prawo pojechać i tak. Jeszcze raz powtarzam ze może rzeczywiście jest tak jak mówią w CP ale stawiam (mogę sie mylić) ze jest inaczej. Chwilowo tyko nie mogę znaleź nigdzie tego jasno napisane na jaka datę odnosi skutek takie oświadczenie woli konsumenta ze wypowiada umowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Może i nielogiczne jest to co napisałem - fakt - bo zaskarżyć możesz także umowę, gdy wiesz co podpisałeś, ale gdzie była logika, gdy podpisywało się coś z czym się nie zgadzamy - przeważnie wtedy powinno się wstać i wyjść, a nie pchać się "w bagno" A jak masz tyle kasy żeby teraz ciągać się po UOKiK, sądach itp. (zamiast zapłacić abonament o jeden miesiąc więcej), to walcz, jak sąd uzna, że to był zapis niezgodny z prawem, to wtedy możesz zwrócić się o zwrot kosztów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wmwjas Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Ale jak wygrasz sprawę, to pies trącał te 38 zł Ale warto za milionowe kary dla UOKiK, ktore zapłaci CP za te 38 zł to już będzie inna bajka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Z tego co mi wiadomo to wedlug prawa liczy sie data nadania i mało tego, jeżeli jesteśmy jeszcze w okresie zobowiazania to mamy miesieczny okres wypowiedzenia, a CP stosuje trzymiesieczny. A to gotowiec uzyty juz wielokrotnie http://images46.fotosik.pl/215/6056c82eca7447f5.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 I pewnie tak jest jak pisze dziabolek7, ale według prawa, jeśli podpiszemy jakąś umowę, to musimy się z niej albo wywiązać albo zaskarżyć ją do odpowiednich instytucji, jeśli umowa zawiera jakieś haczyki niezgodne z prawem. A nie gdybać kto ma rację, a kto się myli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaspr Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Jesli umowa z CP jest sprzeczna z innymi przepisami to po prostu wypowiadasz ja na podstawie tych wlasnie przepisow, wysylajac za potwierdzeniem odbioru list polecony i tyle. Odsylasz im dekoder i przestajesz reagowac na jakiekolwiek wezwania do zaplaty itp. Ich nastepnym krokiem jest PODANIE CIEBIE do sadu za zaleglosci gdzie ty na pierwszym posiedzniu pokazujesz kwit zwrotke odebrania przez CP wypowiedzenia umowy i tyle. Koniec basni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszw1992 Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Witam ma problem 3 miesace wypowiedzenia juz minely a ja chce zerwac umowe a w grudniu kupic CP bo pewnie beda promocje. co mam zrobic nie moge zerwac umowy bo konczy mi sie 8 grudnia to juz jest mniej niz trzy mies, czyli wypowiedzenie odpada co teraz???pomozcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Chlopie nie zalamuj w kazdej chwili mozesz teraz wypowiedziec z 3 miesiecznym okresem, jezeli wplynie do nich przed 8 listopada to skoczy Ci sie 8 lutego. A na swieta mozesz druga wziac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.