Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no właśnie, niby twierdzą, że korzystniej jest przedłużyć umowę...ale na tą chwilę nic nie mogą konkretnie odpowiedzieć,- co nie jest dobrą wróżbą, - info jedynie takie, że dekoder przy przedłużeniu mógłby być nawet za 1 zł, ale- koszt dekodera jest jednorazową opłatą i stać mnie na zapłacenie nawet 100 zł czy więcej, - a mieć ileś tam kanałów bez opłat co wychodzi wg mnie taniej, ...czyli, co?, proponujecie wymówić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobry pomysł :idea: pewnie, że dla nich korzystniej przedłużyć Ci umowę bo konsultant ma z tego prowizję, na poważnie to moim zdaniem jest to bardziej opłacalne choćby z tego względu, że przedłużenie będzie na 2 lata, a nową umowę możesz sobie podpisać na chwilę obecną nawet na 13 miesięcy. zawsze możesz odstąpić od wypowiedzenia i przedłużyć telefonicznie, jeśli zaproponują coś co uznasz za korzystne dla Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ kwia7ek, Twoja strata, że nie przeczytałeś co CP Ci przysłał, podpisałeś i odesłałeś. Tym samym przedłużyłeś okres podstawowy umowy. Regulamin otrzymałeś zapewne przez pomyłkę i nie obowiązuje Cię, w dalszym ciągu masz cenę, którą płacisz od początku umowy. Tak jak na infolinii powiedzieli, nowy regulamin będzie obowiązywał Cię po okresie umowy, którą do nich odesłałeś. Nie ma sensu przestać płacić, po dwóch tygodniach zablokują sygnał, a "dług" będzie rósł, a Ty będziesz miał zablokowany dekoder.

 

Chyba mnie nie zrozumiałeś i tego co napisałem, jeśli jest jakakolwiek zmiana do regulaminu to mam prawo wcześniej rozwiązać umowę bez ponoszenia kar finansowych. Co innego mówią na infolinii CP bo nigdy Ci prawdy nie powiedzą, chciałem się jednak upewnić czy i w tym przypadku mam rację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwracam się z ogromną prośbą do wszelkich osób, które otrzymały zmianę do regulaminu oraz cennik z dnia 1 listopada 2009r.

Przesyłkę listową z nowym regulaminem i cennikiem, który wszedł w listopadzie poprzedniego roku, otrzymałem na początku stycznia 2010, czyli z 2 miesięcznym poślizgiem lub nawet 3 miesięcznym jeśli czytać to co zostało napisane w nowym regulaminie i w ustawie.

Najwidoczniej przedłużyłeś sobie umowę z CP (tzn. okres podstawowy) a osoby posiadające podpisane umowy promocyjne nadal korzystają z dotychczasowych cen zgodnie z zawartą umową (w tym przypadku nie ma możliwości zerwania promocyjnej umowy bez ponoszenia kary). Dopiero po ukończeniu obowiązywania okresu promocyjnego, gdy umowa automatycznie przechodzi na czas nieokreślony, abonent korzysta z usług zgodnie z nowym cennikiem (dla umów na czas nieokreślony) lub może skorzystać z promocji dla stałych klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem rezygnację z CP na początku stycznia, i tu mam pytanko:

 

Czy CP powinien wysłać do mnie jakieś pismo o tym iż takowe pismo do nich wpłynęło i jest im przykro i inne tego typu bzdety oraz do kiedy trwa okres wypowiedzenia. tak jak to robi np. Cyfra+

 

Bardzo proszę o odpowiedź jak wygląda procedura wypowiedzenia umowy o abonament w CP, pierwszy raz wypowiadam umowę z CP i wiem że CP robi spore trudności przy rozwiązaniu umowy ,o tym już krążą legendy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kwia7ek,coś tam podpisałeś ale to było w lipcu ub.r.(nowego reg.nie miałeś).Z chwilą otrzymania pisma z nowym reglaminem i umową możesz ją podpisać i będziesz na umowie na czas określony przez rok i płacił to samo.Jeśli jej nie podpiszesz,będziesz płacił 2zł więcej.Te "poślizgi"to nie są ważne,dodlegałeś staremu regulaminowi.

Napisałeś do CP że nie akceptujesz n.regulaminu,no ale konkretnie umowy nie wypowiedziałeś ? Dlatego takie odpowiedzi konsultantów.

Ja w pomyłki nie wieżę,że komuś wysłali n.regulamin w okresie umowy podstawowej.w mojej rodzinie były takie dwa przypadki.

Trudno o konkrety,bo nie wiem co z tym wypowiedzeniem,a żeby to powtórzyć to chyba czas minąl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Prosiłbym o rade bo się trochę pogubiłem...

Mianowicie, mam umowę na czas nieokreślony, abonament mam opłacać do 6 każdego miesiąca. Wysłałem wypowiedzenie i dotarło ono do CP 5.11.2009 (potwierdzenie odbioru). I teraz moje pytanie. Kiedy upływają te 3 miesiące wypowiedzenia? Musze jeszcze płacić za luty i dopiero 6.03.2010 mi wyłączą czy może już w lutym pożegnam się z CP?!

Z góry dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo proszę o pomoc.

Umowa z CP wygasła mi w listopadzie; mieli mi zmniejszyć kwotę abonamentu, jednak przysyłając aneks uwzględnili starą kwotę abonamentu, w związku z tym odesłałam im ten aneks bez podpisu; do tej pory nie otrzymałam nowego aneksu; chcę rozwiązać umowę...

Okres rozliczeniowy zaczyna się 20 każdego miesiąca. Czy pisząc o rozwiązaniu umowy muszę uwzględnić okres 3 miseięcznego wypowiedzenia, czyli będę musiała płacić abonament włącznie do 20 kwietnia? (zakładając że pismo o rozwiązanie umowy otrzymają przed 20 lutym)?

Mógłby ktoś przesłać wypowiedzenie takiej umowy?

Będę wdzięczna!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za okres od 6 lutego do 6 marca nie powinieneś już płacić, a po 6 lutym wyłączą Ci sygnał, ale najlepiej zadzwoń na infolinię albo zaloguj się do iCOK'a i sprawdź czy nie musisz płacić. bywa często, że wypowiedzenie nie wprowadzone i inne takie.

Dzięki. Faktycznie muszę do nich zadzwonić, bo właśnie dostałem sms-em ponaglenia do płacenia za luty... :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o wyjaśnienie -miałem umowę podpisana na rok ,w listopadzie 2008 roku na Super Film + HBO HD (93.80zł/m).W listopadzie 2009 wszedł nowy regulamin CP.Do tej pory nie zostałem powiadomiony o powyższej zmianie czy to znaczy że: 1/nowy regulamin mnie nie obowiązuje? a jeśli nie to dlaczego ? 2/nadal płacę niezmieniona stawkę za powyższy pakiet , 3/ czy mogę z powyższych powodów rozwiązać umowę w terminie miesięcznego wypowiedzenia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanał mam zagwarantowany w umowie. Kanał znika z winy operatora. Nie jest zastąpiony żadnym innym kanałem o tej tematyce, więc dla czego nie można zerwać umowy? A tak po za tym CP nie poinformowało abonentów że zamierza usunąć jakiś kanał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi nawet o podobną tematykę nowego kanału. W umowie jest wyraźnie podana nazwa kanału. Skoro CP przestaję go dostarczać klientowi, to ten ma prawo zerwać umowę. I tyle w tym temacie. CP często ma zapędy do tworzenia nowego prawa, ale delikatne straszonko i zmięknie im na pewno rura ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...