Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kanał mam zagwarantowany w umowie. Kanał znika z winy operatora. Nie jest zastąpiony żadnym innym kanałem o tej tematyce, więc dla czego nie można zerwać umowy?

 

Nie mam nowego regulaminu, ale na przykładzie starego:

 

pkt IV paragraf 6

W przypadku zaistnienia zdarzeń niezależnych od Cyfrowego Polsatu, uznawanych za siłę wyższą, w szczególności o charakterze prawnym, technicznym lub ekonomicznym, Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w zakresie liczby lub rodzajów programów telewizyjnych lub radiowych dostępnych w ramach Pakietu Podstawowego lub Pakietów Dodatkowych. Taka zmiana, a w szczególności również zastąpienie danego programu programem o porównanej tematyce, rezygnacja z danego programu w wyniku jego niskiej oglądalności, zaprzestania nadawania programu w wyniku zdarzeń obciążających jego nadawcę lub z przyczyn wywołanych decyzją organu administracji państwowej, orzeczeniem sądu nie stanowi zmiany Umowy, jak również zmiany niniejszego Regulaminu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w związku z usunięciem E! można rozwiązac umowę która obowiązuje jeszcze przez 15 miesięcy? Co musiałbym zrobic jesli istnieje taka możliwośc?

hmmm polsat zapłacił i umył ręce a do 16. listopada 2009r abonent nic nie może zrobić?, czy to oznacza że był winny a co z nami?

http://media2.pl/media/60534-milion-zl- ... lsatu.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poruszacie bardzo ważny dla obecnych abonentów temat. Jak wiadomo decyzją UOKiK na CP nałożono karę za stosowanie niedozwolonej klauzuli w umowie, wg. której niedozwolone jest zerwanie umowy m.in. w przypadku zastąpienia kanału innym kanałem. CP zmienił wzorzec regulaminu dla nowych klientów a od 16 listopada rzekomo rozsyła intensywnie nowy regulamin umowy do obecnych klientów, jest luty a podejrzewam że na palcach jednej ręki można policzyć forumowiczów, którzy nowy regulamin dostali. Nic dziwnego, nie zależy im przecież żeby obecni klienci rozwiązywali umowę, więc można podejrzewać, że będą robić co w ich mocy, żeby nowy regulamin dotarł możliwie najpóźniej. Ale czy to oznacza że CP może nadal stosować tą niedozwoloną klauzulę w stosunku do konsumentów, którzy nie otrzymali nowego wzorca regulaminu umowy? Myślę że warto się z tym pytaniem zwrócić do UOKiK lub Federacji Konsumentów. Ale znalazłem przydatny paragraf w Kodeksie Cywilnym:

 

Art. 3851

§ 1. Postanowienia umowy zawieranej z konsumentem nie uzgodnione indywidualnie nie wiążą go, jeżeli kształtują jego prawa i obowiązki w sposób sprzeczny z dobrymi obyczajami, rażąco naruszając jego interesy (niedozwolone postanowienia umowne). Nie dotyczy to postanowień określających główne świadczenia stron, w tym cenę lub wynagrodzenie, jeżeli zostały sformułowane w sposób jednoznaczny.

§ 2. Jeżeli postanowienie umowy zgodnie z § 1 nie wiąże konsumenta, strony są związane umową w pozostałym zakresie.

§ 3. Nie uzgodnione indywidualnie są te postanowienia umowy, na których treść konsument nie miał rzeczywistego wpływu. W szczególności odnosi się to do postanowień umowy przejętych z wzorca umowy zaproponowanego konsumentowi przez kontrahenta.

 

Na moje oko z powyższego zapisu wynika, że skoro abonent przy podpisywaniu umowy nie mógł negocjować zmiany tego zapisu w regulaminie umowy, tylko został on narzucony przez operatora, to skoro jest to zapis naruszający zbiorowe interesy konsumentów, to nie wiąże on abonenta i jeżeli w przypadku zastąpienia kanału innym abonent zechce rozwiązać umowę, to operator nie może nałożyć na tego abonenta kary umownej.

 

Warto to jeszcze skonsultować ze specjalistą, ale myślę że ten zapis w Kodeksie Cywilnym wiele wyjaśnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbuje rozwiązać umowę z CP i mam same problemy,

na początku stycznia wysłałem listem poleconym rezygnację z umowy do dnia dzisiejszego nie dostałem żadnej informacji

pisałem maile dzwoniłem i nic , aż w końcu się udało dodzwonić , facet powiedział że owszem takie potwierdzenie powinienem dostać ale , w wypowiedzeniu brakuje numeru pesel , więc chcę podać brakujące dane, ale nie można ponieważ muszę wysłać następne pismo z brakującymi danymi oraz prośbą o uwzględnienie poprzedniego pisma , albo uwzględnią albo nie, tak więc jestem już miesiąc do tyłu.

tak więc w rezygnacji z umowy powinny znajdować się następujące dane:

 

1. Imię i Nazwisko oraz pełny adres

2. Numer Telefonu

3. Numer Pesel

4. Indywidualny Numer Klienta

5. Numer karty dekodera

 

i radzę nie zapomnijcie o tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać że CP traktuje każdego jak jednego z dwóch milionów coś tam nie istotnego robaka z którym nie trzeba się liczyć tylko płacić i [beep] w kubeł,skoro i są tacy że biorąc CP ze świadomośćią iż w ofercie jest E! a teraz znika i CP udaje jak by nic się nie stało należy pokazać miejsce w szyku co do czego każdy ma prawo.W poniedziałek wysyłam wypoiedzenie ze wszystkimi szczególami tu podanymi,nikt mi kitu nie wciśnie że nie ma podstaw do wypowiedzenia,chodzi tu raczej o wmówienie że nie można tego zrobić,tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chce rozwiazac umowe z CP z powodu wycofania kanalu E!

czy musze na wypowiedzeniu podac powod ?

 

okres rozliczeniowy mam kazdego 29 dnia miesiaca

i teraz mam 30 dni od wczoraj na wypowiedzenie umowy wiec z jakim dniem mam napisac ze rozwiazuje umowe: 08.02.2010 , 28.02.2010 czy 29.03.2010 :?: za luty abo mam opacony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo prosiłbym w imieniu swoim i innych na pewno też, żeby Ci twardzi, którzy poszli na wojnę z CP w sprawie zerwania umowy z powodu odłączenia E! pisali tutaj co i jak i czym im się operacja udała. Bo jeśli byłoby to możliwe, to można by bardzo dobrze na tym wyjść. Ja szczerze mówiąc zrobiłem swoją listę kanałów 8 miesięcy temu - od tyle mam CP - i E! się w nim nie znalazł, więc ten kanał oglądałem łącznie z 15 min od początku posiadania CP. Ale teraz. Zrywam umowę (na 29 miesięcy), podpisuję nową (na 24 czy 18, nie wiem ile tam dokładnie jest) i korzystając z promocji jestem 6 czy 4 czy 3 - nie wiem dokładnie teraz ile - miesiące do przodu, bo nie muszę płacić. I jestem, przynajmniej, prawie 180 zł, jak nie dużo więcej, do przodu, a piechotą to nie chodzi. Także fajnie by było, gdyby dało się zerwać legalnie umowę z CP.

 

Niech Ci co walczą, opisują tutaj co i jak, byle szybko, by móc wymieścić się w 30 dniach i może dzięki Wam dużo osób na tym skorzysta. A CP dostanie za swoje cwaniactwo. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co da Ci zerwanie umowy z CP, ale z całą pewnością prawie nic nie oszczędzisz. od jutra przy umowie na 13 miesięcy jest 1 miesiąc gratis, przy umowie na 29 miesięcy 3 miesiące gratis i dekoder kosztuje 99 zł., więc wychodzisz na zero. na temat wypowiadania umowy się nie wypowiadam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinni grać fair, tak jak Cyfra kiedy zmienia regulamin.

Przyznam, ze w tamtym roku miałem "za darmo" Komfortowy z Cyfry+

Promocja urodzinowa, podpisana na początku Października Listopad-Czerwiec 7*30zł=210

Sprzedałem DSR 6010 za 150zł na Allegro, który C+ dała mi za 1zł. Jak można łatwo wyliczyć, za grosze miałem TV.

 

Byłby zbyt pięknie, gdyby teraz można było zrezygnować. :brawo:

CP wziąłem w promocji dla przechodzących z innych platform więc przy 13 miesięcznej umowie 3 gratis miałem.

Bardzo ładny bilans miałbym gdyby można było teraz CP podziękować za współpracę :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo zgodnie z prawem do oświadczenia woli wymagany jest podpis oświadczającego w formie tradycyjnej lub elektronicznej (kartą autoryzującą z certyfikatem, coś takiego jak mają w ZUSie) lub potwierdzenie notariusza (dla osób które nie mogą pisać z różnych powodów, nie umieją lub mają złamania kończyn). iCOK nie ma możliwości weryfikacji tożsamości w stopniu wymaganym przez prawo.

 

Inna sprawa że do rezygnacji nie powinno być takich wymagań jak przy podpisaniu umowy, bo nie nakłada to obowiązków na sygnatariusza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś wyjaśnić czemu poprostu nie wysłac rezygnacji drogą elektroniczną poprzez iCOK? Logowanie się do konta iCOK daje gwarancję poprawnych danych z identyfikacją urzytkownika oraz potwierdzenie wysłania wiadomości w dokładnym terminie.

 

 

 

Ja już próbowałem miesiąc temu, wysłałem zapytanie poprzez ibok Cyfrowego Cyfrowego Polsatu - mojej ulubionej platformy! do dnia dzisiejszego brak odpowiedzi, powielałem kilkakrotnie to samo pytanie i nic, myślałem że jak ich zasypię tymi samymi pytaniami to w końcu ktoś się zlituje i odpowie , chociaż "spadaj na drzewo" a tu ciągle nic ,

 

Odpowiedz jest jedna, gó.....a platforma - gó.....a obsługa , W Cyfrowym polszmacie mają cię za dziada, na szczęście to zrozumiałem dosyć szybko i teraz ja ich mam za dziadów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zgodzę się stan, każda opinia jest potrzebna, zarówno dla CP jaki i potencjalnych abonentów, bo informuje o tym jak odbierają firmę klienci, ubolewać należy tylko nad tym że trojan odniósł tak złe wrażenie po kontakcie z obsługą klienta, na pewno CP powinno nad tym popracować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HEJ

wysłałem dziś emaila w zalogowanym icoku ciekawe co dalej

Witam

Wysłałem do państwa wypowiedzenie umowy na pakiet familijny zawarta 21.03.2008

List wysłałem 17.01.2010

Otrzymałem pocztowe "potwierdzenie odbioru" iż dnia22.01.2010 odebrała je pani:Kujawska Anna w imieniu CYFROWEGO POLSATU

Lecz do dnia dzisiejszego tj.13.02.2010 nie otrzymałem od państwa strony żadnej informacji ustosunkowującej do mego wypowiedzenia(kiedy realnie wygasa)

 

Prosze o odpowiedź w w/w temacie

Pozdrawiam(dane zastrzeżone)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wygląda kwestia zwrotu dekodera, który miałem na udostępnienie?

Teoretycznie mam otrzymać pismo w tej sprawie, ale chciałbym wiedzieć wcześniej.

 

Rozumiem, że nadaje ubezpieczoną paczkę priorytetową za potwierdzeniem odbioru na adres:

Cyfrowy Polsat SA

ul. Łubinowa 4a

03-878 Warszawa

 

Po zwrocie otrzymuje jakieś potwierdzenie, że dekoder jest sprawny i zwrócony w komplecie?

Jak wygląda kwestia kabli z DSB-H370G. Muszę zwrócić dokładnie takie same kable SCART/component/audio jak otrzymałem czy mogę wysłać inne, tez porządne. Kwestia jest taka, że mam kilka zestawów ww. kabli i mogę mieć problem z dopasowanie tych samych. Jaki byłby ew. koszt w przypadku gdyby coś nie pasowało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki problem w dniu 15 października 2008r. podpisałem porozumienie na mocy, którego nabyłem na własność po promocyjnej cenie dekoder Samsung DSB-H370G jedynym warunkiem było związanie mnie z CP na okres 24 miesięcy. I teraz mam wątpliwość bo wysłałem wypowiedzenie tejże umowy i zastanawiam się czy CP może zażądać ode mnie zwrotu tego dekodera pomimo że jest moją własnością. Może przecież to argumentować że nie zostało wypełnione do końca łączące Nas porozumienie. Wychodzi na to że niby ja jako abonent mam prawo wypowiedzieć umowę z uwagi na brak emisji kanału E! a CP w rewanżu może zażądać ode mnie zwrotu tego dekodera. Jak byście się na to zapatrywali??? :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...