swojadroga Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Przesyłka polecona przecież jest tzw. przesyłką rejestrowaną i na śledzeniu przesyłki widać to co dostajesz na płatnej "żółtej zwrotce". To o czym piszesz, może się zdarzyć przy liście zwykłym (nie rejestrowanym). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 (edytowane) Twierdzisz, że listy rejestrowane nie giną? Ależ giną. Jako adresat listu poleconego nieraz dostałem list od Poczty Polskiej, aby potwierdzić, że dana przesyłka rejestrowana do mnie dotarła (cele statystyczne, ile przesyłek ginie). No ok, śledzić mogę, ale przy potwierdzeniu mam nazwisko i podpis odbierającego i przede wszystkim "papier", że w CP list odebrano. W przypadku reklamacji (jak pracownik CP wypowiedzenie zaleje kawą i wyrzuci do kosza) mam od razu podkładkę, kto i kiedy odebrał. W przypadku listu poleconego bez potwierdzenia odbioru czeka mnie prawdopodobnie żmudny proces, gdzie muszę zacząć od wycieczki na pocztę. Bo CP zawsze może się wyprzeć, że otrzymał daną przesyłkę. Ale to nie miejsce na nasze dywagacje Edytowane 15 Października 2015 przez cabott Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 (edytowane) Nie rozumiemy się. W wersji elektronicznej (darmowej) masz te same informacje co na płatnej "żółtej zwrotce", która swoją drogą również może zaginąć. Różnica jest jednak taka, ze przesyłka rejestrowana jak zaginie, to będziesz to widział w śledzeniu przesyłki i nie musisz składać nawet reklamacji na poczcie Polskiej, aby się o tym dowiedzieć. PS. Elektroniczne potwierdzenie możesz sobie też wydrukować, aby mieć dowód. PS2. Nawet kancelarie prawnicze rezygnują z płatnego potwierdzenia odbioru. PS3. Widać, że nie pracowałeś w korporacji i nie znasz standardów pracy z dokumentami. Zapomnij o kawie i zalewaniu nią dokumentów. Edytowane 15 Października 2015 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UltrasAvanti Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Witam serdecznie, mam umowę z CP do 22.01.2016 i tutaj pytanie - czy wypowiedzenie muszę wysłać przed tym 3-miesięcznym okresem tj. do 22.10.2015 czy dopiero po tym terminie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Teraz w Cyfrowym Polsacie obowiązuje 1 miesięczny okres wypowiedzenia, pewnie dostałeś zawiadomienie o zmianie warunków umowy. Wypowiedzenie możesz wysłać w każdym czasie tylko musisz wskazać termin zakończenia okresu podstawowego umowy. Ja piszę ostatnie zdanie tak: Zgodnie z zapisami umowy i Regulaminu Świadczenia Usług Cyfrowego Polsatu proszę o rozwiązanie umowy abonenckiej zawartej w ramach kontraktu nr XXXXX dla karty abonenckiej o nr XXXXX, przypisanej do dekodera marki XXXXXXXXX o nr seryjnym XXXXXXXXX, pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem, wraz z końcem obecnego okresu podstawowego przypadającego na dzień 22.01.2016 r., z zachowaniem umownego 1 miesięcznego okresu wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 (edytowane) Ja piszę inaczej: Informuję, że wypowiadam Umowę Abonencką ze skutkiem na ostatni dzień jej obowiązywania, czyli xx.xx.xxx. Niniejsze wypowiedzenie jestem w stanie wycofać w przypadku przedstawienia satysfakcjonującej mnie oferty. Edytowane 16 Października 2015 przez Pytacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Można i tak, to wcale nie przeszkadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luczak_p Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 A czy ktoś z was próbował umowe zawartą z Polsatem na odległość rozwiązać po 12 miesiacu (mimo tego ze byla zawarta na 24m) ?? Ustawa z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpiecznyArt. 8. 1. Umowa o świadczenie ciągłe lub okresowe może być zawarta na czas oznaczony albo nieoznaczony. 2. Umowę zawartą na czas dłuższy niż rok poczytuje się po upływie tego terminu za zawartą na czas nieoznaczony. 3. Jeżeli czas trwania umowy nie jest oznaczony, każda ze stron może ją wypowiedzieć bez wskazania przyczyn, z zachowaniem terminu miesięcznego, chyba że strony zastrzegły krótszy termin wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Wypowiedzenie umowy na podstawie uchylonego aktu prawnego? Tego jeszcze nie było na tym forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luczak_p Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Uchylony? Masz na to jakis dowód?Stąd moje pytanie czy komuś się udało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20000220271 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Uchylony? Masz na to jakis dowód? Stąd moje pytanie czy komuś się udało http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20000220271 I wszystko w tym temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 (edytowane) A czy ktoś z was próbował umowe zawartą z Polsatem na odległość rozwiązać po 12 miesiacu (mimo tego ze byla zawarta na 24m) ?? Ustawa z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpiecznyArt. 8. 1. Umowa o świadczenie ciągłe lub okresowe może być zawarta na czas oznaczony albo nieoznaczony. 2. Umowę zawartą na czas dłuższy niż rok poczytuje się po upływie tego terminu za zawartą na czas nieoznaczony. 3. Jeżeli czas trwania umowy nie jest oznaczony, każda ze stron może ją wypowiedzieć bez wskazania przyczyn, z zachowaniem terminu miesięcznego, chyba że strony zastrzegły krótszy termin wypowiedzenia. Ja próbowałem, dokładnie powołując się na ten punkt. Umowę mi rozwiązali bez kar umownych, ale przysłali pismo, że nie zgadzają się z moją interpretacją,lecz ze względu na dobrą współprace poszli mi na rękę. Mam gdzieś w teczkach to pismo, to mogę załączyć w PM skan, jak Cię to interesuje (chociaż pewnie obecnie nie). Edytowane 19 Października 2015 przez cabott Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 (edytowane) Jestem na wypowiedzeniu umowy z karą umowną. Dzwonili do mnie z cyfrowego polsatu i zaproponowali złożenie cofnięcia rezygnacji z jednoczesnym złożeniem reklamacji, jako powód podając brak możliwości odbioru telewizji satelitarnej (poinformowałem ich, że drzewo mi się rozrasta za blokiem i mam utrudniony odbiór). Podobno przysyłają montera który to weryfikuje i jest możliwość rozwiązania umowy bez kary. Czy ktoś to przerabiał ? Edytowane 23 Października 2015 przez tomekjot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Jak będzie ciemno po cichutku wytnij drzewo i problem zniknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Jestem na wypowiedzeniu umowy z karą umowną. Dzwonili do mnie z cyfrowego polsatu i zaproponowali złożenie cofnięcia rezygnacji z jednoczesnym złożeniem reklamacji, jako powód podając brak możliwości odbioru telewizji satelitarnej (poinformowałem ich, że drzewo mi się rozrasta za blokiem i mam utrudniony odbiór). Podobno przysyłają montera który to weryfikuje i jest możliwość rozwiązania umowy bez kary. Czy ktoś to przerabiał ? Jeżeli sam CP nie chce od Ciebie pieniędzy z kary umownej i proponuje sprawdzenie instalacji... Może warto skorzystać - możliwe, że monter jakoś ogarnie temat ustawienia lub przestawienia anteny i będziesz w stanie odbierać telewizję satelitarną. To drzewo musiałoby rosnąć dosłownie tuż przed anteną - ja mam szpaler bardzo wysokich drzew kilkanaście metrów od muru (sięgają znacznie wyżej, niż antena) i żadnego problemu z ustawieniem anteny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Ja mam drzewo na wyciągnięcie ręki z balkonu- niestety. Antena była montowana w styczniu- na drzewie nie było liści. Po dodaniu kanałów HD odbiór coraz trudniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Ja próbowałem, dokładnie powołując się na ten punkt. Umowę mi rozwiązali bez kar umownych, ale przysłali pismo, że nie zgadzają się z moją interpretacją,lecz ze względu na dobrą współprace poszli mi na rękę. Mam gdzieś w teczkach to pismo, to mogę załączyć w PM skan, jak Cię to interesuje (chociaż pewnie obecnie nie). Jeżeli zrobiłeś to przed uchyleniem ustawy, czyli przed 25.12.2014 to mogło tak być - wtedy ustawa obowiązywała, choc interpretacja dyskusyjna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Ja mam drzewo na wyciągnięcie ręki z balkonu- niestety. Antena była montowana w styczniu- na drzewie nie było liści. Po dodaniu kanałów HD odbiór coraz trudniejszy No to możesz mieć problem- idzie zima i liście z drzew już lecą,zanim dotrze "majster" drzewo będzie "nagie jak dziewica"-sygnał powróci i wyjdzie że jednak chciałeś ich "wydymać" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Jeżeli zrobiłeś to przed uchyleniem ustawy, czyli przed 25.12.2014 to mogło tak być - wtedy ustawa obowiązywała, choc interpretacja dyskusyjna Tak, to było jeszcze, jak sama ustawa obowiązywała. Zresztą pisałem o tym w bieżącym wątku: https://forum.satkurier.pl/topic/184-rezygnacja-z-cyfrowego-polsatu/page-140?do=findComment&comment=677405 https://forum.satkurier.pl/topic/184-rezygnacja-z-cyfrowego-polsatu/page-160?do=findComment&comment=831633 https://forum.satkurier.pl/topic/184-rezygnacja-z-cyfrowego-polsatu/page-163?do=findComment&comment=849470 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shocco Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Witajcie. Umowa na CP kończy mi się 6 lutego 2016, dokładnie za 3 miesiące. Czy jest już za późno na wysłanie wypowiedzenia? Chodzi mi o ten okres wypowiedzenia, ktory trzeba zachować.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Można teraz wysłać spokojnie, teraz jest 30-to dniowy okres wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shocco Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Ale w umowie mam 3 miesięczny okres wypowiedzenia, nie 30 dniowy, dlatego właśnie mam wątpliwości. Jak to działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Przez kilka miesięcy tego roku CP wysyłało pisma informujące o zmianie okresu wypowiedzenia na 1-miesięczne w celu dopasowania się do obowiązujących przepisów prawa. Czy się zapoznałeś z pismem, czy nie, obowiązuje Cię 1-miesięczny okres wypowiedzenia. Pismo było wysyłane wraz z ofertami na przedłużenie umowy i były osoby, które w ogóle nie zauważyły tego pisma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shocco Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 (edytowane) Ja nie dostalem takiego pisma. Czy obowiązuje to wszystkich klientów? Edit. Sory faktycznie dostalem, teraz sprawdzilem dokładnie. Czyli co wypowiedzenie mam wysyłać miesiąc przed 6 lutego 2016? Edytowane 7 Listopada 2015 przez shocco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.