1982misiek Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Jeśli w APS to nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) Ogólnie nie ma opcji odstąpienia od umowy zawartej w APS-ach (nie tylko chodzi o CP), ale są wyjątki. W APS-ach CP są dostępne umowy z opcją " TV na próbę" i wtedy jest 10 dni na odstąpienie od umowy. Nie ma potrzeby składania pisma. Idziesz z kompletem sprzętu (bez zestawu antenowego) pobranym przy podpisaniu umowy do APS-u i dostajesz potwierdzenie odstąpienia i zdania sprzętu. Odstąpienia i zwrotu dekodera można dokonać tylko w APS-ie, w którym zawarto umowę. Edytowane 16 Września 2016 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madridista555 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) Tylko, że ja już mam TV w CP, kilka dni temu zawarłem umowę i to raczej nie była TV na próbę. Edytowane 16 Września 2016 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 To była nowa umowa, czy przedłużenie dotychczasowej? "TV na próbę" jest tylko dla nowych klientów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madridista555 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) To była nowa umowa, zawarta 3 dni temu. Edytowane 16 Września 2016 przez Barti Każde zdanie kończymy odpowiednim znakiem przystankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) W jakim wariancie? Tutaj masz opisane wszystkie oferty dla nowych klientów i które mają opcję "TV na próbę". Edytowane 16 Września 2016 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madridista555 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) Pakiet Rodzinny + Eleven. Umowa na 24 miesiące (2 miesiące 0zł), z tym że przed upływem tych dwóch miesięcy mam się zgłosić i zrezygnować z pakietu Familijny HD, który teraz posiadam na okres 2 miesięcy. Edytowane 16 Września 2016 przez Barti Post napisany dość niechlujnie. Poprawiono fatalną pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Możesz odstąpić zatem od umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madridista555 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) Jakim cudem? Myślałem, że tylko z umów zawartych przez telefon można zrezygnować. Edytowane 16 Września 2016 przez Barti Post napisany dość niechlujnie. Poprawiono fatalną pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Czytasz w ogóle i rozumiesz co do Ciebie piszę? Skoro wiesz, to po co pytasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madridista555 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) A sorry nie zauważyłem tego posta na samej górze swojadroga a nie powinno byc to gdzieś w umowi napisane " TV na próbę" bo z tego co teraz patrze to nie widze czegoś takiego Edytowane 16 Września 2016 przez swojadroga 3 razy to samo pytanie to za dużo. Usunąłem dubel i dubel dubla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) Przeczytaj umowę wraz z regulaminami. Od deski do deski. Edytowane 16 Września 2016 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piranha Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Jak chcę rozwiązać umowę, to wypowiedzenie muszę wysłać tak jak kiedyś, 3 miesiące przed końcem umowy? Bo wyczytałem gdzieś, że wystarczy przed ostatnim okresem rozliczeniowym, czyli 1 miesiąc wstecz. Jak to jest? Jestem zawiedziony, miałem przejść na darmowy HD, ni stąd ni z owąd, przyszedł mail z CP, że przepraszają za błednie nadesłaną korespondencję i że darmowy HD mi się nie należy, dlatego jestem zmuszony rozwiązać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Zawsze pozostaje Ci opcja Mini HD za 4.99 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz5891 Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Jak chcę rozwiązać umowę, to wypowiedzenie muszę wysłać tak jak kiedyś, 3 miesiące przed końcem umowy? Bo wyczytałem gdzieś, że wystarczy przed ostatnim okresem rozliczeniowym, czyli 1 miesiąc wstecz. Jak to jest? Jestem zawiedziony, miałem przejść na darmowy HD, ni stąd ni z owąd, przyszedł mail z CP, że przepraszają za błednie nadesłaną korespondencję i że darmowy HD mi się nie należy, dlatego jestem zmuszony rozwiązać. 1 miesiąc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blom Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 (edytowane) Głupie pytanie... Oddaję sprzęt + SIM w APS, jak to wygląda? Babka sprawdza kompletność zestawu, daje kwit i mam ich z głowy? Chcę uniknąć sytuacji, kiedy po kliku tygodniach się dowiem że "panie nie działa, kara będzie"... Coś się zmieniło? Stary dekoder łyknęli bez jakiegokolwiek sprawdzania poza numerem seryjnym. Edytowane 10 Listopada 2016 przez Barti Przeniesiono post do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Pracownik APS-u nie nalicza kar. Tylko przyjmuje sprzęt i informuje o ewentualnych brakach, za które naliczana jest kara. Ewentualne uszkodzenia mechaniczne ocenia CP (w centrali) i wystawia notę obciążeniową lub nie. Sprzęt można zdać w APS-ie po rozwiązaniu umowy. Zdanie sprzętu i jego elementów składających się na komplet potwierdza na piśmie pracownik APS-u. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperrt10 Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 (edytowane) Witam, dzisiaj chciałem wypowiedzieć umowę w APS, z CP. Do końca umowy pozostało mi ponad 3 miesiące, wypowiedzenie napisane według wzoru "wraz z końcem okresu podstawowego z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia". W APS powiedzieli mi, że takie wypowiedzenie pójdzie od razu i umowa zostanie zerwana w następnym miesiącu , a nie na zakończenie umowy. Że jeśli chce to mogę sobie pocztą wysłać i wtedy może będzie wypowiedziane na koniec umowy. Jak to w końcu jest, zawsze wypowiadałem w ten sposób i było dobrze, coś sie pozmieniało? Edytowane 21 Listopada 2016 przez Barti Przeniesiono post do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Nic się nie zmieniło. Pracownikowi APS-u najwyraźniej nie chce się pracować i ci kit wciska. Obowiązkiem APS-u jest przyjąć wypowiedzenie umowy od abonenta. Z tego, co tu piszesz, wypowiedzenie napisałeś poprawnie, więc w takiej sytuacji nie ma mowy o wcześniejszym rozwiązaniu umowy z obowiązkiem zapłaty kary umownej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Złóż oficjalną skargę na tych [beep]ów, wprowadzanie klienta w błąd to nie jest zakres ich obowiązków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperrt10 Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Trochę mnie zdenerwowało takie potraktowanie klienta i wystraszyłem się, że umowa zostanie zerwana wraz z następnym miesiącem. Mimo, iż kilka razy już wypowiadałem umowę. Skarga na APS pójdzie pisemna, tak jak i wypowiedzenie pocztą. Czyli, podsumowując tak dla spokojności mojej , umowa wypowie się wraz z końcem okresu podstawowego, czyli za 3-4 miesiące? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Dokładnie. Ale jak dotrze to za kilka dni będziesz miał telefony z DUKu. Jeśli masz inny punkt APS, np. Plus to zanieś tam wypowiedzenie -no niemożliwe, by w każdym same tłuki były, a skargę to możesz walnąć przez ICOK albo zadzwoń na infolinię CP i też d... im obsmarujesz (mam nadzieję, że stosownie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Nałożono mi karę 340 zl na nie zwrócenie dekodera do 30 dni od zakończenia umowy. Czyli płacąc tą karę dekoder staje się moją własnością? Tak mam to rozumieć? Czy oprócz kary muszę go i tak zwracać? Nie dostałem pisma od CP kiedy rozwiązali umowę toteż nie mogłem dotrzymać terminu 30 dni na zwrot sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Nie, nie staje się Twoją własnością. Nadal należy go zwrócić w dowolnym APS-ie lub wysyłając Pocztą/kurierem do CP na Łubinowej 4a w Warszawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 No chyba cp zwariowal ze zapłacę im 340 zl za nic i jeszcze zwrócę sprzęt. To jaka jest wysokość kary za nie zwrócenie sprzętu wcale skoro za tydzień zwłoki jest 340zl. Czy umowę rozwiązana przez operatora da się jeszcze wznowić po zapłaceniu zaległości abo z anulowaniem kar czy juz nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.