Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Odpisz im że ze względu że, Twoje kompetencje nie sięgają tak wysoko, kolejną korespondencję niech CP kieruje (...i tu podaj adres cmentarza, ewentualnie dołącz ksero aktu zgonu) i niczym się nie przejmuj-umowy z powodu śmierci (w tym przypadku abonenta) tracą moc z tą chwilą z mocy prawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z powodu śmierci osoby na którą był dekoder CP wysłałem wypowiedzenie umowy z wiadomego względu, nie będę korzystał już z tego dekodera itp. Wydawałoby się, że jeśli abonent nie żyje to umowę zerwą od ręki i po kłopocie tym czasem przyszedł list i odpowiedź CP brzmi że jeszcze mam zapłacić karę za zerwanie. Jest napisane:

"Informujemy, że zgodnie z postanowieniami części A Umowy, Okres Podstawowy kończy się w dniu (tam 2018 rok). W związku z powyższym oraz mając na uwadze brzmienie Umowy, a także Regulaminu świadczenia usług, w razie jednostronnego rozwiązania Umowy przez Abonenta Cyfrowemu Polsatowi przysługuje roszczenie z tego tytułu w wysokości stanowiącej równowartość ulgi przyznanej Abonentowi w Umowie, pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia Umowy do dnia jej rozwiązania." i teraz pytanie, jakie roszczenia? jeśli dobrze rozumiem zwrot ulgi przyznanej (to jest jakieś z kosmosu 2400zl niby przyznana ulga jakaś i jest podane konto gdzie trzeba wpłacić). Czy będzie trzeba to płacić? i na jakiej podstawie takie pismo? przecież nie ja podpisywałem tą umowę a abonent też przecież śmierci nie planuje.. no bez jaj

Zrobiłeś jeden błąd, tak umowa zrywana jest od ręki ale ty nie masz pisać wypowiedzenia a przedstawić im dokument potwierdzający zgon abonenta czyli akt zgonu, Udaj się do jakiegoś autoryzowanego punktu przedstaw dokument i po sprawie, umowa zostanie zerwana.  Twoje wypowiedzenie nie ma żadnej mocy prawnej bo każdy może sobie takie słowa napisać a oni nie są w stanie tego zweryfikować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie zrobię,  dekoder i pójdę do APS. A w ogóle to ch a m s two w CP jest niewiarygodne. Zamiast wysłać wyrazy współczucia, że abonent zmarł podziękować za notabene 14 lat współpracy rodzinie abonenta to oni roszczenia wysyłają. Współczuje abonentom tej "telewizji".

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekodera nie zdasz w dniu złożenia aktu zgonu. Musi kilka dni minąć, aby było możliwe zdanie dekodera.

I zapamiętaj sobie raz na zawsze - przy zgonie abonenta rodzina ma obowiązek powiadomić jakiegokolwiek operatora o tym fakcie przedstawiając tylko skrócony akt zgonu! Tylko zgonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przefaksowana skarga o 13:00 i odpowiedź:
Szanowny Panie,
W odpowiedzi na korespondencję, która wpłynęła do Cyfrowego Polsatu S.A. w dniu 2017-01-13, uprzejmie informuje, że Umowa Abonencka z dnia (***) na Usługę Telewizja wygasła zgodnie z postanowieniami Regulaminu świadczenia usług z chwilą powzięcia przez Cyfrowy Polsat informacji o śmierci Abonenta, tj. z dniem 2017-01-13.
Informuje, że nieporozumienie w postaci pisma (***) było spowodowane tym, że data wpłynięcia do Cyfrowego Polsatu S.A aktu zgonu abonenta jest późniejsza od daty korespondencji zawiadamiającej o chęci rozwiązania umowy z Cyfrowym Polsatem S.A.  
Zawiadomienie o rozwiązaniu umowy na które dostał Pan odpowiedź wpłynęło do Cyfrowego Polsatu S.A. w dniu 2017-01-06. Dokument (***) wynika z procedury jaka następuje po wysłaniu wypowiedzenia umowy abonenckiej przez klienta żyjącego.
W przypadku wygaśnięcia umowy, istnieje obowiązek zwrotu otrzymanego w ramach Umowy udostępnionego sprzętu (***) wraz z akcesoriami w terminie 30 dni od daty rozwiązania Umowy:
a) pocztą ......
B) w dowolnym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu .....
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Mamy nadzieję, że powyższe informacje pomogą w zakończeniu przedmiotowej sprawy.

Z poważaniem
Tomasz Zawistowski
Kierownik Działu
Departament Obsługi Klienta ......

(czyli jednak się przyznali do winy bo przepraszają)

Dodatkowo wychodzi na to, że Polsat to nie ch a m stwo tylko zwyczajny bałagan, jeden dział nie wie jakie dokumenty ma drugi dział. haha a 3 dział - windykacji mi wysłał jeszcze pismo że mnie windykują. A 4 dział pocztą przysłał ofertę świąteczna przedłużenia umowy na trupa.

Edytowane przez lol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedziałem umowę ze względu na wyłączenie kanału CBS Drama. Wczoraj dostałem list od CP że wypowiedzenie przyjęte a umowa rozwiązana. Jednocześnie napisali że jeżeli umowa była rozwiązana przed upływem okresu Podstawowego to zostanie naliczony stan obciążenia o czym zostanie poinformowany w osobnej korespondencji.

Dzwoniłem na Infolinie i Pani powiedziała że kara będzie naliczona 114 zł. 

Ja jej mówię że z jakiego powodu, jeżeli wypowiedziałem umowę zgodnie z regulaminem. Kanał CBS Drama miałem gwarantowany wiec przysługiwało mi wypowiedzenie umowy beż uwzględnienia kary. Pani mówi że mam chwile poczekać i sprawdzi wypowiedzenie...po chwili mówi że faktycznie przysługiwało mi wypowiedzenie i żadnej kary nie będzie.

 

Pytam się ale przed chwilą Pani mówiła że będę miał kare? A ona że nie sprawdziła wypowiedzenia.

 

Ręce opadają. Brak kompletnej weryfikacji abonenta a później wysyłąją pisma, które nie mają żadnego pokrycia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taak, [beep]two, bałagan, a błędów we własnym zachowaniu oczywiście nie dostrzegasz? Wysłałeś wypowiedzenie (jako kto?), to jako wypowiadający zostałeś potraktowany.

 

Wysłałem wypowiedzenie jako ja. Przecież nie podpisałem się jako abonent który nie żyje. Tylko z upoważnienia abonenta. A zostałem potraktowany jak śmieć. Nie chodzi o to że zła była procedura. Tylko o to że poprawili się po fakcie jak się skapnęli że ich wina. Powinni poinformować co trzeba zrobić a nie wysyłać pisma z karami. A jakbym nieświadomie zapłacił to potem co? pewnie proces o zwrot i koszty sądu na mnie bo ja wnoszę? tak właśnie CP zastrasza biednych ludzi w Polsce.

Pytam się ale przed chwilą Pani mówiła że będę miał kare? A ona że nie sprawdziła wypowiedzenia.

Ręce opadają. Brak kompletnej weryfikacji abonenta a później wysyłają pisma, które nie mają żadnego pokrycia

 

- bo tak jak napisałem ja, CP to bałagan i nie czytaj wpisów pracowników podszywających się pod użytkowników forum typu pracownik "swojadroga" itp którzy bronią CP bo muszą. Tam nie ma zarządzania i jest syf, pracuje w syfie to broni  syfu. w CP nie szanują abonentów obecnych i traktują jak masę przyrostową liczy się tylko klient podczas podpisania papierka, a jak już podpisze to ma bulić, jak chce cokolwiek zrobić to regulaminy kary itd. Powinni się nastawiać na dobro abonenta i każdy spór rozst[beep]ć na korzyść.

Tak wiem, zaraz wszyscy pracownicy podszywający się pod abonentów będą na mnie najeżdżać że moja wina że źle wysłałem pismo. Ale moją ocenę wystawiam po 13 latach bycia pośrednio ich klientem. I były różne historie i uwierzy ktoś albo nie ale na tym forum ludzie mają więcej wiedzy o CP niż pracownicy infolinii. Zarządzanie skupem złomu jest lepiej zorganizowane niż kilka działów w CP. Przeciętna kablówka w 10 tysięcznym mieście robi lepsze oferty kanałów niż CP. A byle kwiaciarnia ma więcej współczucia do swoich klientów niż zakłamani i niedouczeni nieudacznicy z APSów. Jak to mówił jeden z biznesmenów. szkoda szczepić ryja na polsat.

Edytowane przez Barti
Wstawiając cytat innego postu, należy korzystać z odpowiedniego narzędzia na forum do tego przeznaczonego. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wszyscy tu jesteśmy pracownikami CP, a Ty jeden jesteś wzorem do naśladowania.

Aby uniknąć swojej głupoty w podejściu do sprawy należało wykonać telefon na infolinię, APS-u lub napisać maila z zapytaniem do CP co masz zrobić w wypadku zgonu abonenta, ale Ty wybrałeś najgłupsze rozwiązanie z możliwych i jeszcze się dziwisz, że taki bigos sobie zgotowałeś. Tylko teraz głupio przyznać się do własnego błędu, a wręcz bezmyślności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

- Wysłałem wypowiedzenie jako ja. Przecież nie podpisałem się jako abonent który nie żyje. Tylko z upoważnienia abonenta. A zostałem potraktowany jak śmieć./.../

Po pierwsze

-jak pisałem wyżej -z chwilą śmierci wszystkie umowy z mocy prawa przestają obowiązywać,ale nie tylko umowy,także wydane upoważnienia zmarłego - wobec czego nie miałeś prawa pisać "z upoważnienia..."

Po drugie

-skoro mimo wszystko użyłeś terminu "z upoważnienia " to zostałeś potraktowany jak abonent zrywający umowę a nie osoba zmarła,gdyż sam mocą upoważnienia przejąłeś jego prawa i obowiązki.

Po trzecie

-jeśli tylko przypadkiem nie mając takiego papieru a tylko "dla powagi" pisma użyłeś terminu "z upoważnienia" to było to przestępstwo fałszowania dokumentów i wtedy oprócz kary za zerwanie umowy ktoś mógłby poszukać odpowiedniego paragrafu z "załącznikiem w kratkę" ;)

 

Na przyszłość uważaj co piszesz, szczególnie w czyimś imieniu bo to Tobie nie jemu klejnoty mogą obciąć :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi.

Mam umowę do końca sierpnia. Chciałbym ją jednak zakończyć na już, ale: zwrócić sprzęt i wnieść opłaty abonamentowe do końca tej umowy. Tak żeby mnie polsat wyciął z listy aktywnych abonentów. Nie chcę jednak płacić kary (ula udzielona w kwocie ponad 1400 zł)

Da się? Ktoś to praktykował?

Ma to oczywiście związek z zakusami rządu na udostępnianie baz abonentów poczcie polskiej. Wiem, że to na razie projekt ale jestem pewien że szybko to wprowadzą w życie.

Widziałem wątki o zmianie w programach (CBS Drama) ale już jest za późno na skorzystanie z tej opcji.

Edytowane przez swojadroga
Połączyłem z istniejącym już tematem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy by odeszła połowa abonentów pewnie :)

mininomad@ Wątpie aby opłacenie wszystkich rachunków na raz dało opcje wykasowania abonenta z bazy danych.

Chociaż popytać nie zaszkodzi, czyli wypowiedzenie i rachunki na zero do końca umowy.

A jeśli się nie da po twojej myśli to może zainteresuj się cesją, przepisanie na kogoś innego praw i obowiązków umowy.

Edytowane przez lesi1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

interesuje mnie rezygnacja 10 dniowa po klepnięciu nowej umowy 15/3 jak to zadziała ?

czyli dnia 27.02.2017 przedłużona umowa która była do 3.09.2017r na 15/3 od 3.03.2017r wchodzą darmowe 3 msc - poinformowano mnie że od otrzymania umowy mam 10 dni na rezygnację i jakbym chciał zrezygnować jak to wygląda opłaty itd..

 

była Premium 79,99zł + multi 5zł

jest Premium 89,99zł + multi 5zł

Edytowane przez mxv1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli 6msc opłata po 79,99 + 5zł multi i umowa do 3.09.2017r

 

znalazłem taki wpis i według tego nie wiem czy obejmuje mnie 10 dni rezygnacji

 

"Powyższe warunki obowiązują od:  pierwszego dnia najbliższego Okresu Rozliczeniowego (określonego w Umowie) następującego po dniu, w którym dokonano zmiany warunków umowy za pomocą środków porozumiewania się na odległość. Pozostałe warunki Umowy Abonenckiej nie ulegają zmianie.
 
Abonentowi przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków Umowy Abonenckiej, bez podania przyczyn, poprzez złożenie oświadczenia w formie pisemnej w terminie 10 (dziesięciu) dni od dnia otrzymania potwierdzenia zmiany warunków Umowy Abonenckiej. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie nie przysługuje Abonentowi, który dokonał zmiany zakresu świadczonych usług przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, jeżeli Cyfrowy Polsat - za zgodą Abonenta - rozpoczął świadczenie Usług zgodnie ze zmienionymi warunkami Umowy przed upływem wyżej wskazanego terminu. "
Edytowane przez mxv1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostales pismo z potwierdzeniem i informacja ze mozesz odstapic?

1. Tak(od momentu otrzymania masz 10 dni aby zrezygnowac bez podawania przyczyny i konsekwencji).

 

2. Nie(czekasz na pismo albo od razu wysylasz chec odstapienia).

 

 

Nie przejmuj sie tym zapisem, kiedys po prostu nie mozna bylo odstapic od umowy zawartej telefonicznie, zostalo to zmienione bodajze w 2016 roku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Ja dziś byłem złożyć wypowiedzenie .Mam koniec umowy 14.08.2017r. I też miałem problem bo kierownik najpierw nie chciał przyjąć wypowiedzenia twierdząc że można tylko miesiąc przed końcem umowy a jak się upieralem że mam przecież w wypowiedzeniu że z zachowaniem ..... na koniec okresu podstawowego umowy to stwierdził że rozwiąże mi się umowa za miesiąc i będzie kara i że jest to umowa podstawowa to stracę rabaty wszystkie. Tłumaczyłem mu że nie rezygnuje na koniec okresu rozliczeniowego ale podstawowego umowy. Coś poklikał popatrzył popytał się czy można tak czy dzwonilem do biura obsługi czy tak można bo przecież nowe przepisy weszły ze można tylko na miesiąc przed . Gdy się upieralem że chce zostawić to stwierdził że zadzwoni w celu konsultacji . Po telefonie jednak zmienił zdanie że jednak można tak szybko składać o rozwiązanie umowy. Dzięki forum wiem jak rozmawiać z przedstawicielem Cp. Tylko dziwiłem się bo to był sam kierownik salonu i twierdzi że przepis o jednym miesiącu jest już od początku zeszłego roku.

 

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...