cabott Opublikowano 17 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 AFAIK, tak i tak. Osobiście załatwiałem w APS jedno i drugie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilyg Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 Proszę o pomoc w celu wypowiedzenia umowy. Nie chcę już dłużej korzystać z ich usług, chce rozwiązać współpracę po jej zakończeniu, ponieważ potem przejdzie na czas nieokreślony. Data wejścia w życie umowy / zmiany: 18.09.2014 Pozostały okres obowiązywania umowy: 2 miesiące 1. Obowiązuje mnie 1 miesięczny okres wypowiedzenia czy 3 miesięczny? 2. Czy mogłabym dostać link do konkretnego wzoru (3 lub 1 miesięczny), chciałabym wysłać listem poleconym za potw. odbioru. ? Z góry bardzo dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kliczko983 Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 1 miesięczny ,nie dostałeś od nich zmiany warunku umowy? Wysyłali każdemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilyg Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 Myslalam ,ze nie działa wstecz. Zalatwiam to dla rodziców, także mogę nie mieć wszystkich informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 1 miesięczny ,nie dostałeś od nich zmiany warunku umowy? Wysyłali każdemu Jeszcze nie wszyscy dostali stosowną informację i takich abonentów wtedy obowiązują zapisy umowne. Wysyłka informacji o zmianie okresu wypowiedzenia i kontynuacji umowy po okresie podstawowym na czas nieokreślony jest nadal wysyłana partiami do abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilyg Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Czy w takim razie podanie wszystkich danych + nr karty + nr dekodera oraz niniejsza treść będzie prawidłowa? Niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usług zawartą w dniu ……………………. pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec ostatniego okresu rozliczeniowego określonego w umowie. Podpieram się wzorem z: http://dokumenty.nf.pl/dokument/rezygna ... 3699740980 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Jeśli otrzymałeś (Twoi rodzice) pismo o zmianie okresu wypowiedzenia, to jest prawidłowo. W przeciwnym wypadku 1 musisz zmienić na 3. Jeśli nie masz ochoty główkować to wpisz po prostu: "z zachowaniem okresu wypowiedzenia". Na infolinii CP podają Ci (tzn. abonentowi) jaki Cię obowiązuje okres wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Wczoraj znajomy podpisał nową umowę z dekoderem na pakiet rodzinny, później kupił TV Sony z tunerem satelitarnym, i tutaj moje pytanie czy da się zamienić dekoder na moduł, czy może można jakoś rozwiązać umowę, aby podpisać nową już z modułem? Dodam że jest wieloletnim abonentem CP na innej umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Jeśli kupił w APS, ciężko będzie coś wywalczyć. Nie napisałeś, jaki dekoder, jaka umowa, czy z darmowymi miesiącami... Jeśli kupił przez neta, ma 14 dni na odstąpienie od umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Wczoraj znajomy podpisał nową umowę z dekoderem na pakiet rodzinny, później kupił TV Sony z tunerem satelitarnym, i tutaj moje pytanie czy da się zamienić dekoder na moduł, czy może można jakoś rozwiązać umowę, aby podpisać nową już z modułem? Dodam że jest wieloletnim abonentem CP na innej umowie. Powinni wymienić. Jak nie w jednym, to w drugim APS Cyfrowego Polsatu. Trzeba próbować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Po wizycie dzisiaj w APS CP, pani stwierdziła że wymieni, ale obecnie nie ma CAM CI, i dopiero w piątek będą. Oczywiście poinformuje jak sprawa została rozwiązana. Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Jeśli kupił w APS, ciężko będzie coś wywalczyć. Nie napisałeś, jaki dekoder, jaka umowa, czy z darmowymi miesiącami...Jeśli kupił przez neta, ma 14 dni na odstąpienie od umowy. Jeśli wziął w APS-ie ofertę na próbę, to może bez problemu odstąpić w ciągu 10 dni od zawartej umowy zupełnie bezkarnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TenCoByłNigdzie Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Rezygnuje z Polsatu. Powód:Odblokują mi multiroom tylko wtedy jak podpiszę z nimi umowę na 29 miesięcy EDIT:I nie będę tom przykuty do końca 2017 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 "Przykro" Nam z tego powodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Powinni wymienić. Jak nie w jednym, to w drugim APS Cyfrowego Polsatu. Trzeba próbować. Chyba, że będzie miał takiego babola w systemie, jak ja miałem, gdzie HD6000 nie dało się wymienić na moduł - brak zgodności sprzętu. Wymieniłem więc na HD5000 i znów próbowałem - ten sam błąd. To było jeszcze w okresie darmowym. Później już nie próbowałem. Wszystko opisałem w wątku viewtopic.php?f=7&t=321. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba171 Opublikowano 26 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 Witam wszystkich.Ma może ktoś jakiś sprawdzony wzór wypowiedzenia umowy z CP, na internet ? Po wysłaniu takiego wypowiedzenia " Oświadczam, iż z najbliższym możliwym okresem rozliczeniowym, zachowując okres wypowiedzenia, pragnę rozwiązać umowę zawartą pomiędzy ...... a ................. na usługę …............" CP przysłał pismo że," jednostronne rozwiązanie umowy w okresie podstawowym wiąże się z obowiązkiem zapłaty kary umownej przez abonenta". Chciałbym po okresie podstawowym który kończy się 20215-10-21 zrezygnować z ich usług. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Napisz, że chcesz zakończyć umowę wraz z końcem okresu podstawowego/oznaczonego umowy, a nie jak najszybciej. Najbliższy możliwy okres rozliczeniowy, to najbliższy miesiąc (okres rozliczeniowy) po złożeniu wypowiedzenia. Ja też zinterpretowałbym Twoje wypowiedzenie, jako ASAP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 Zgodnie z zapowiedzią tylko poinformuję, ze sprawa wymiany dekodera na moduł CAM CI przebiegła bezproblemowo, bez konieczności rozwiązywania nowo podpisanej umowy, moduł już od kilku dni działa bezpośrednio w TV. Ode mnie mały plus dla CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 Witam Miałem dziś ciekawą sytuację... otóż wypowiedziałem umowę z CP i była do końca lipca. Z racji tego, że korzystam już z innego operatora, chciałem wcześniej oddać dekoder, czyli dzisiaj (dekodery Polsatu miałem od 14lat w użyczenie począwszy od Samsunga DSR7000).... W salonie CP poinformowano mnie, że mogę oddać dopiero 1 sierpnia, na dodatek konsultantka mówiła, że możliwe że dekoder zostanie mi na własność, bo Polsat tak kiedyś dawał? Potem dzwoniono na infolinie CP i wszystko ma okazać się czy mam oddać, czy zachować 1.08 bo system nie wie... Mam do Was pytanie, jak to jest? Dawniej coś mówiono, że wymiana dekoderów SD na HD - dostaje się na własność sprzęt? Trochę mnie to zdziwiło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 W poprzednich umowach musiałbyś poszukać, a dokładniej gdzie masz pokwitowany odbiór tunera. Tam znajdziesz czy byĺ sprzedany Tobie czy użyczony na czas umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 Tutaj jest problem... dekoder Polsatu w użyczenie wziąłem w 2001 roku, potem podpisywałem jedną umowę w 2003r. i chyba 2004. Potem byłem non stop na bezterminowej z abonamentem 35-37-39.99 zł... Mówisz o umowie czy wymianach tunera? Bo wymian dekoderów było dużo przez 14lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 To być może podczas jakieś wymiany w APS zrobili przez pomyłkę dekoder na własność. Poczekaj do poniedziałku to będziesz miał 100 % pewność czy masz oddać czy też nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benobi Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 (edytowane) Czołem, Czy ktoś mógłby mi podać link do wniosku wypowiedzenia umowy? Dzięki, Benobi Czołem, Czy ktoś mógłby mi podać link do wniosku wypowiedzenia umowy? Dzięki, Benobi OK, już mam Edytowane 11 Września 2015 przez swojadroga Pytania zadajemy we właściwych tematach. Nie na chybił-trafił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor11 Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 witam, mam pytanie, gdy wzielo sie nowa umowe telefonicznie po wczesniejszym wyslaniu wypowiedzenia , a mialo by sie jednak kaprycho zrezygnowac z niej do 10 dni , do czego mam prawo wedlug mowy kolsuntanta,to mozna to zrobic telefonicznie ? i nie beda robic problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Umowa zawierana na odległość lub poza siedziba firmy tak.W Twoim przypadku jest to aneks do umowy a nie nowa umowa i trudno powiedzieć jak do tego operator podejdzie.Ja tak zrezygnowałem po klepnięciu aneksu w CP ale był to rok 2012 i wtedy nie było najmniejszego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.