Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Juz okolo 3 miesiecy przed zakonczeniem umowy, postanowilem zerwac romans z CP. 23maja zanioslem pismo o zakonczeniu umowy, pan w salonie bez gadania przyjal, dal mi kwit z pieczatka o rezygnacji z CP (swoj druk, z moimi danymi itp, pieczatka salonu, itd), i do dzis jeszcze nikt do mnie nie dzwonil np z jakas oferta, ktora i tak nie wezme, tzn ze mam sie martwic czy cieszyc z tego powodu?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Prośba o pomoc.

W grudniu kończy mi się umowa (15mcy).W poprzednim tygodniu poszedłem złożyć wypowiedzenie (ze skutkiem na ostatniego dnia umowy) do APS (sklep Plus GSM).

Tam mnie próbowano zastraszyć, że oni mogą jak jest 30 i mniej dni bo inaczej system stwierdzi ze zerwałem umowe. Na dodatek drugo koleś powiedział żebym im udowodnił, że oni musza przejmować wypowiedzenia i oni nie będą nigdzie dzwonić żeby wyjaśnić temat.

Szlag mnie trafił i kazałem im wysłać wypowiedzenie z ich faksu a na moim potwierdzeniu wypowiedzenia zrobić adnotacje, że system im nie pozwala przyjąć wypowiedzenia 6 mcy przed zakończeniem umowy. Dzisiaj rozmawiałem z DUKiem i nie uznają takiej formy wypowiedzenia (przez faks APS)

Zasugerowano mi żeby poszedł do innego APS i tam ponownie złożył lub żebym poszedł na poczte.

Pytanie- mam walczyć z Polsatem (pismo poszło faxem ale zostałem wcześniej zweryfikowany przez pracowników punktu no i widzieli oryginał ) czy iść do następnego APSu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Moja rodzinka jest z Polsatem (jeszcze wtedy Polsat 2 Cyfrowy) od 2001 roku. 14 lat to piękny wiek, niedługo byłaby osiemnastka, ale jej nie będzie. Po wypowiedzeniu umowy, która wygaśnie końcem lipca, w salonie zaproponowano mi śmieszną ofertę jak dla abonentów z tak długim stażem: 29 miesięczna umowę z familijnym (taki jak mamy obecnie) i kilka miesięcy gratis jakiś kanałów. A na dodatek nikt nie pokwapił się zadzwonić z infolinii utrzymania klientów... Według mnie, trzeba naprawdę dać się omamić żeby wiązać się na tak długo. Jestem zawiedziony ich kiepską ofertą (nowi mają lepsze warunki). Moje pytanie odnosi się do dekodera. Kiedy wymieniali mi ze starego Samsunga DSR 7000 (był użyczony) na HD chodziły ploty, że te obecne dają na własność. W salonie CP kazano mi oddać dekoder w wyznaczonym terminie. Wie ktoś jak to w końcu jest? Pytam, bo konsultanci, sprzedawcy nie mają nawet pojęcia, że kiedyś CP nazywał się P2C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rw8888 - Wypowiedzenie wysłane faxem nie jest respektowane. Wypowiedzenie może zostać wysłane pocztą/kurierem z oryginalnym podpisem abonenta lub złożone w APS Cyfrowego Polsatu (nie Plusa). Pracownik APS CP wydaje abonentowi potwierdzenie złożenia wypowiedzenia. Tylko w ten sposób można to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po paru odpowiedziach (za które dziękuję) mam rozumieć, że tylko w APS Polsatu Cyfrowego mogę zrealizować długoterminowe wypowiedzenie a więc nawet mieszkając w Warszawie musze ganiać przez poł miasta (dużo ich nie jest) żeby mieć pewność.

Ponadto- złożyłem reklamacje na APS (w załączeniu wysłałem skan kopii faxu na której pracownik napisał ze nie przyjął mi pisma ze względu na cyt ,, system nie pozwala na dokonanie wypowiedzenia w takim trybie”. Moje stanowisko: zostałem zweryfikowany przez pracownika APS (okazałem dowód) który potwierdził pisemnie, że mając moje wypowiedzenie w rekach nie przyjmuje je w trybie 5 miesięcznym tylko może przyjąć w trybie 30 dniowym po którym zapłacę kare za pozostałe 4 miesiące. Następnie na moje życzenie ten osobnik wysłał z faksu APS moje wypowiedzenie do Centrali.

TO NIE JA WYSŁAŁEM FAKS.Więc moim zdaniem wypowiedzenie powinno być zaakceptowane (porównajcie to z kwitami które składacie w oddziałach banków i które są wysyłane do Centrali zarówno skanem jak i faksem).Wiem, że powinienem wbrew opowiadanym brednią złożyć pismo ale z drugiej strony mam adnotacje pracownika APS.

Ponieważ nie chce mi sie boksować z Polsatem, pójdę jednak jutro do innego pobliskiego APS (tez Plusa) i złoże tam ponownie wypowiedzenie (obojętnie jakie brednie usłyszę).

Tylko pytanie- czy mogę cisnąć potem Polsat żeby mi mailem lub na icoka potwierdzili kiedy zostanie rozwiązana umowa? Czy olać bo jak twierdzi osoba z infolinii będę miał kopię wypowiedzenia gdzie jest napisane z jakim terminem rezygnuję.

 

Ktoś mi napisał, że zostałem olany – po tym jak mi koleś z APS powiedział że wypowiedzenie można składać nie do 30 dni ale od 30 dni i mniej do zakończenia umowy, mam inne zdanie.

 

Jeszcze jedno – na moje pytanie czy APS może mi odmówić przyjęcia wypowiedzenia dostałem dzisiaj informacje z Polsatu, że żaden oficjalny dokument tego nie normuje, że to ustalenia wewnętrzne miedzy firma a jej partnerami ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po co masz tracić czas i nerwy i chodzić do salonu Plusa? Udaj się do Cyfrowego Polsatu i załatwisz to bez problemu.

Po drugie masz okres wypowiedzenia pełnego jednomiesięcznego rozliczenia, więc mniej niż 30 dni które usłyszałeś jest czystą brednią lub nie wiedzą pracownika salonu Plusa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rw8888 - Nie rozumiem czemu sobie stwarzasz problemy. Czemu nie możesz tego wypowiedzenia wysłać pocztą? Wysyłasz poleconym za potwierdzeniem odbioru i po problemie. Tylko nie zapomnij podpisać się na wypowiedzeniu. Gdybyś nie dostał zwrotki, to dzwonisz sam do DUK i pytasz czy wypowiedzenie dotarło. Jeżeli definitywnie chcesz pożegnać się z CP to wypowiedzenie nabierze swojej mocy zgodnie z umową, a jeżeli chcesz wysłać wypowiedzenie tylko po to, aby otrzymać fajną nową umowę, to konsultant z DUK od razu ci coś zaproponuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rw8888 - Salony Plusa nie są punktami pełnej obsługi Cyfrowego Polsatu i odwrotnie. Tak jak nie załatwisz wszystkich spraw w APS-ach CP związanych z Plusem, tak w salonach Plusa nie załatwisz wszystkich spraw związanych z CP. Tak samo nie jest ważne, kto wysyła FAX z wypowiedzeniem umowy, taka forma nie jest respektowana i abstra[beep]ąc od Twojej sytuacji, awaria systemu informatycznego lub sprzętu informatycznego w APS-ie nie zwalnia Cię z Twoich obowiązków.

Skoro takim problemem jest dojechanie do APS-u CP to za kilka złoty wyślij list polecony i po sprawie. Taniej, spokojniej i ze 100% pewnością sukcesu. Chyba, że Twoim celem jest stworzenie teorii jaki to CP jest "be" i nie pozwala Ci wypowiedzieć umowy na Twoich zasadach, a tylko na określonych w umowie i regulaminie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dzięki za rady ale po pierwsze ja temat wypowiedzeń mam w jednym palcu (od lutego 2013 to 3razy 12/5 a teraz 15/5 i czekam żeby za miesiąc znowu atakować 12/5 + inne umowy w rodzinie).Po drugie -pewnie ze znowu (do tej pory tak robiłem) mogę wydać te 7 zł na list i stać w minimum 20 min kolejce lub jechać w korkach przez pół Warszawy jak mam dwa oficjalne APS Polsatu Cyfrowego pod nosem które wg infolinii musza mi przyjąć takie wypowiedzenie.

 

swojadroga – akurat po tobie nie spodziewałem się że napiszesz takie ….. o jakiś teoriach i szkalowaniu CP i co najlepsze ,,moich zasadach”. Masz zły dzień to nie pisz w ogóle jak masz obrażać bezpodstawnie innych. Przecież sami pracownicy CP (trzech rozmówców) twierdza, że moje wypowiedzenie powinno być przyjęte w każdym APS (a jeśli masz inne informacje to dlaczego dopiero teraz to piszesz?) i uważają osoby z Plusa za jakiś niedorozwojów. Idąc dalej twoim tokiem rozumowania to niech skasują w punktach Plusa możliwość składania wypowiedzenia i wtedy będzie wszystko jasne (bo albo jest możliwość albo nie ma).I jakbyś nie zrozumiał, powtórzę :odpuściłem walke z CP i to za ich przykazaniem mam się udać do APS, żeby złożyć wypowiedzenie którego data będzie się liczyła z dniem pierwszego wypowiedzenia.

 

Kończąc -akurat o CP mam o wiele lepsze zdanie niż np. o nc+ czy UPC ale się boje że przy braku reakcji na nie prawidłowości szybko się ta firma zrówna w dół.

 

Ale po co masz tracić czas i nerwy i chodzić do salonu Plusa? Udaj się do Cyfrowego Polsatu i załatwisz to bez problemu.

Po drugie masz okres wypowiedzenia pełnego jednomiesięcznego rozliczenia, więc mniej niż 30 dni które usłyszałeś jest czystą brednią lub nie wiedzą pracownika salonu Plusa.

-takie było moje własnie przesłanie, że ludzie wypowiadajacy takie brednie nie moga byc olewaczami.

Ale żeby mi ktoś znowu nie zarzucił czegos- to krytykuje pracowników Plusa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam 2 miesieczny okres wypowiedzenia który przespałem, umowa kończy sie z końcem obecnego miesiąca

W icok-u w zakładce telewizja mam:

Pozostały okres obowiązywania umowy: 1 miesiąc oraz informacja że przy braku mojego oswadczenia ulega po okresie podstawowym przedłużeniu na czas nieokreślony.

Czyli mam rozumiec że sładając wypowiedzenie teraz to będzie ono miało swój skutek z końcem września?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 2 miesieczny okres wypowiedzenia który przespałem, umowa kończy sie z końcem obecnego miesiąca

W icok-u w zakładce telewizja mam:

Pozostały okres obowiązywania umowy: 1 miesiąc oraz informacja że przy braku mojego oswadczenia ulega po okresie podstawowym przedłużeniu na czas nieokreślony.

Czyli mam rozumiec że sładając wypowiedzenie teraz to będzie ono miało swój skutek z końcem września?

Nie dostałeś informacji o zmianie regulaminu oraz że okres wypowiedzenia zostaje skrócony do 1 miesiąca :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...