Skocz do zawartości

Dekoder HD5500s


Cyfek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Ja na swoim HD 5500s (multiroom) również nie mam aktualizacji (numer modułu z początkiem 18 4613). 

 

Korzystając z okazji zadam inne pytanie. Działa u Was poprawnie wybudzanie TV przy włączaniu dekodera? Oczywiście jeśli chodzi o mnie to funkcję HDMI CEC mam aktywną w dekoderze i TV Samsung KU6100, a opcja ta działa tylko w przypadku gdy do TV przez HDMI mam podpięty tylko TV. Po wpięciu dodatkowo PC nie działa to wogóle, nawet gdy PC jest wyłączony. Wydaje mi się, że przestało to prawidłowo działać w grudniu po aktualizacji oprogramowania. Obecnie działa to tak, że włączając TV włącza się także dekoder, wyłączając TV wyłącza się dekoder. W drugą stronę - czyli po włączeniu dekodera nie włącza się TV. Też tak macie? Oczywiście tak jak pisałem działa to tylko wtedy, gdy do TV nie ma wpiętego żadnego innego urządzenia.

Edytowane przez brzeczyszczykiewicz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może właśnie trochę inaczej. Liczba realnie działającego sprzętu z poprzedniego zakresu jest tak mała, że aby mieć lepszy pogląd na sprawę ewentualnych błędów zdecydowali się pozwolić drugiej grupie użytkowników na aktualizację. Dzięki temu może wychwycą ewentualne błędy, których poprzednia grupa mogła nie dostrzec? ;)

Mój niestety jest zbyt "nowy" - czekam cierpliwie dalej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa aktualizacja ma fatalną czcionkę i tło.

Jak można tak pomniejszyć czcionkę i nie dać opcji jej powiększenia oraz podłożenia innego koloru tła???

Stara wersja było dużo lepiej widoczna. Teraz przełączając programy guzik widać. Na TV 32" trzeba mieć sokoli wzrok by coś dojrzeć. Sprawdza się na 50" ale nie mniejszych.

Czy programiści nie mają rozumu? Jak można wypuścić taki bubel nie licząc się z osobami które nie mają już idealnego wzroku albo oglądają TV z większej odległości. Dla mnie jest to na pewno powód do nieprzedłużania umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilku ludzi na Facebooku żali się, że mają problemy z aktualizacją dekodera. Czyli, że trwa proces aktualizacji i na tym stoi. Dekoder się resetuje. Albo że za każdym przy uruchomianiu pojawia się ten proces mimo, że jest już zaktualizowany. Też tak ktoś z was ma? Żeby to nie wpłynęło na dalszy proces. Bo znów będzie trzeba długo czekać, aby wszyscy otrzymali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie wystąpił żaden problem. "Zawieszenie" się aktualizacji może być spowodowane słabym sygnałem z anteny.
Na zapętloną aktualizację można spróbować brutalnego odłączenia od zasilania. Poza tym, zawsze można bezpłatnie problematyczny dekoder wymienić w APS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LOL, 450 tyś. już dostało. Widać, że ilość odbiorników jest dość spora. :) Kolega z nr modułu 17... jeszcze nie dostał, ja mam 22.....  i również nie dostałem. Po numerach modułów widać, że grono użytkowników modelu HD5500s jest dość spore. :)

Edytowane przez Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem ogromny wielbłąd w nowym sofcie. Otóż w starym oprogramowaniu, kiedy oglądałem nagranie z dysku, a miałem zaplanowane inne nagranie na ten czas, to nagrywało się tak jak powinno. W nowym sofcie zaczyna się nagrywać dopiero po wyjściu z odtwarzanego materiału. Ogromny błąd i mocno uprzykrzający korzystanie z dekodera :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mingo, na poprzedniej wersji (pomarańczowej) jest tak samo :)

 

U mnie, tak, jak u @mingo, dało się oglądać i nagrywać.

 

A mój dekoder jednak do wymiany. Pisałam wcześniej o problemach z nagrywaniem właśnie.Dekoder nie widział nagrań, czasem nie nagrywał. Po podpięciu dysku do modelu HD 3000 wszystkie problemy zniknęły. Wina więc dekodera. Pójdzie do wymiany. 

Mogę się domagać wymiany na ten sam model? Bo w APS-ie najbliższym powiedzieli, że 5500s nie mają i mogą wymienić tylko na 2000 lub 3000. Mam prawo wymagać od nich wymiany na model, który posiadam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...