Project_ALF Opublikowano 6 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2017 (edytowane) Macie może funkcję telegazety? Od 2-3 dni znikła... na wszystkich kanałach, które ją mają. Wcześniej działała normalnie po aktualizacji. Edytowane 6 Września 2017 przez Project_ALF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart18 Opublikowano 6 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2017 (edytowane) Teletekst działa. Edytowane 6 Września 2017 przez bart18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Project_ALF Opublikowano 6 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2017 Aha, czyli to u mnie jest problem. Jakiś trefny dekoder mi dali. Nie pierwsza i pewnie nie ostatnia taka awaria u mnie. Tylko, że jak go zawiozłem do serwisu to podobno wszystko jest z nim okey. Działa bez zarzutu, eh... Jeśli zaś miałbym skomentować te zmiany po aktualizacji to podoba mi się tylko nowy wygląd od strony graficznej. Wszystko inne jest do bani. Niektóre przyciski na pilocie stały się zbędne, a przecież wcześniej pełniły jakieś funkcje, program TV stał się bardziej przejrzysty, ale też bardzo niewygodny. Może to kwestia przyzwyczajenia, ale spodziewałem się po tych zmianach pozytywów, a jest jak jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 6 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2017 Ktoś wcześniej już pisał o teletekście, pomaga restart dekodera. Też dzisiaj przez to przechodziłem na dodatkowym 5500s. Ciekawe czy to jednorazowa akcja, czy problem ten będzie się co jakiś czas powtarzał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Project_ALF Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Nom, nie dziwię się tej emotikonce na końcu. U mnie każdy restart, brak prądu = wielominutowym wybudzaniem trupa. Tak irytującego dekodera pod tym względem jeszcze nie miałem. Zanim w końcu zatrybi i się łaskawie włączy trzeba się porządnie nagimnastykować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 A jaki masz sygnał (wraz z MER) na kanałach: TVN, BBC Brit, CI Polsat, TVP1? Sprawdzisz to przytrzymując przez kilka sekund czerwony (obok zielonego), przycisk na pilocie. Kwestia zmiany przycisków "x" i "ostatni kanał" opisywaliśmy wielokrotnie. Wszystkie zmiany masz opisane w zaktualizowanej instrukcji obsługi dostępnej na stronie CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 9 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 Jest już zaktualizowana za stronie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Munder Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 (edytowane) WItam ! ! Wszystkie zmiany masz opisane w zaktualizowanej instrukcji obsługi dostępnej na stronie CP. ... może jakiegoś linka bezpośrednio do tej instrukcji...proszę ! ! Byłem na stronie CP i nie widziałem nic takiego... ......Nie wiem czy u mnie aktualiacja "poszła" OK. Nie było mnie kilka dni w domu, wróciłem w nocy (trochę zmęczony) i chciałem pooglądać TV. NIe wiedziałem co się dzieje, że mój dekoder tak długo się inicjuje. Wyłaczyłem wtyczkę i ponownie ją włączyłem....nadal nic tylko czerń..wykonałem to jeszcze dwa razy i dopiero potem zobaczyłem komunikat o aktualizacji oprogramowania.... Nie pasuje mi ten soft,niektóre przyciski straciły swoje funkcje, niektóre dostały nowe zadania, a ja nie mogę się jeszcze "połapać" Chciałbym skonfrontować instrukcję obsługi z moim dekoderem. Wykonał bym przywrócenie do ustawień fabrycznych,ale nie wiem jak na liście Ulubionych przesuwa się kanały w górę i w dół...(jest to dla mnie ważne bo od wielu, wielu lat mam ten sam układ kanałów i chciałbym go zachować, a nie jestem pewien, czy uda mi się to wykonać. Teraz próbowałem na obecnej liście znaleźć tą opcję, ale mi nie wyszło.... Proszę o pomoc... Pozdrawiam _________________________________________ Już wiem jak przesuwać kanały w dowolnym kierunku. Znalazłem opis na stronie: http://www.cyfrowypolsat.pl/nowy-soft/ ... czy o TEJ instrukcji obsługi pisałeś...? ? Jeśli tak to dziękuję, już znalazłem... jeszcze raz Pozdrawiam Edytowane 10 Września 2017 przez Munder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 https://forum.satkurier.pl/topic/21530-nowe-menu-w-dekoderach-cpt-hd/ Masz link do strony z instrukcjami obsługi. A co jeszcze lepsze jest tam link do materiałów video ze szczegółowym omówieniem frapujących Cię kwestii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Munder Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Witam ! ! @swojadroga Dzięki serdeczne. Teraz mi się wszystko powoli rozjaśnia ! ! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manner Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Nie akceptujesz tego, to zawsze możesz zakupić sprzęt na wolnym rynku. [...] Ciekawostką jest, że w Evobox ten widok EPG nie przeszkadza użytkownikom, ale użytkownikom "pomarańczy" już tak. jaki sprzęt dostępny na wolnym rynku może działać jako multiroom? w evobox mam widok jakby to powiedzieć płaski a nie kolumnowy - w sensie że widzę kilka kanałów na raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Żaden dekoder z wolnego rynku nie może być dekoderem multiroom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandra Opublikowano 19 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 (edytowane) Mam ciemny obraz.. EPG aktualne i kanały znajduje. Obrazu brak.czy mają awarie? Edytowane 19 Września 2017 przez sandra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 19 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 Wyłącz tuner z prądu oraz telewizor z pilotem. Po minucie włącz. Wygląda mi to na błąd HDCP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mietekzuqwertyl Opublikowano 20 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 Czasem jak odpalam dekoder np. na TVP2 to wyskakuje mi komunikat, że "ten kanał jest poza moim pakietem". Sprawdzam moc sygnału i jest na 0%, a jak przełączę na inny kanał i po jakimś czasie wrócę na TVP2 to obraz już jest. Miał ktoś taki błąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 20 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 (edytowane) Bardziej prawdopodobne, że konwerter lub przełącznik DiseqC (jeśli występuje w instalacji antenowej), jest uszkodzony, ale warto mimo wszystko sprawdzić też dekoder na innej instalacji antenowej. PS. Zapewne podobne zjawisko występuje na Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Viasat History, Polsat Doku? Edytowane 20 Września 2017 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandra Opublikowano 20 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 (edytowane) Nie mam DiSEqC. Wyłączyłem tuner, nic nie pomaga. Z tunera co jakieś 10 sekund wydobywa się cienkie brzęczenie. Nie ma dysku. Kanały wyszukuje. Dodam, że obraz przełącza się na 576p po włączeniu tunera. Po zmianie na 1080i jakość się poprawia, ale obrazu nadal nie ma. Czy to może być wina TV, kabla? Działa. Dziękuję. Edytowane 20 Września 2017 przez Barti Post napisany bardzo niechlujnie, chaotycznie. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 20 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 Dokładnie taki sam przypadek miałem, ale z kanałem Polsat HD. Wymieniona czasza, kabel i konwerter, nie pomogło. Po wymianie działało dobrze przez dzień. Uwalony był dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Offka Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Do tej pory miałam podłączony dysk DTU 320. O pewnego czasu dekoder gubi nagrania, kasuje je nawet niekiedy (chyba), nie widzi, mimo iż pokazuje że dysk ma zajętą przestrzeń. Dekoder przy okazji nowej umowy został nawet wymieniony, ale jest to samo. Próbuje jeszcze na nowym kabelku, ale myślę, że pora pomyśleć o wymianie dysku. Chciałam jednak zapytać, jaki właściwie dysk mogę zakupić? Mam listę polecanych dysków, ale czy mogę też kupić inny. Choćby taki: https://www.spam.org/dysk-zewnetrzny-pqi-h568v-500gb-6568-500gr101a-606126/ ? Czym się on właściwie różni od polecanego https://www.spam.org/dysk-zewnetrzny-pqi-hdd-2-5-h567v-plus-500gb-usb-3-0-czarny-6567-500gr101a-650979/ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Tutaj masz rekomendowane przez CP dyski: http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/img/v4/imgRD/cp-hp/Rekomendowane_dyski_wspolpracujace_z_dekoderami_CP_-_uaktualnione111.pdf Inne możesz sprawdzić, czy ktoś testował za pomocą forumowej wyszukiwarki (prawy górny róg) w tematach o dekoderach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Ja polecam Dysk 500 GB firmy Intenso. Korzystam już jakiś czas i działa bez zarzutów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Offka Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Ja polecam Dysk 500 GB firmy Intenso. Korzystam już jakiś czas i działa bez zarzutów. Który dokładnie model Pan posiada? Bo gdy szukałam tego z listy polecanej przez @swojadroga , to niestety nie znalazłam. Są, ale mają inne pojemności i nu,erki w związku z tym. Lista jest chyba jednak nieaktualna zbytnio, stąd moje pytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 (edytowane) Wklej z łaski swojej w wyszukiwarkę frazę: "Memory Station 750GB" i zapoznaj się z wynikami wyszukiwania. Zadałem sobie trud i sprawdziłem wyrywkowo dyski: Intenso, Verbatim, Samsung i Seagate - wszystkie odnalezione bez problemu w wyszukiwarce i dostępne w sprzedaży w sklepach internetowych. Więc lista jak najbardziej aktualna, tylko... Koniec dyskusji niezwiązanej z tematem. Edytowane 27 Września 2017 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie84 Opublikowano 7 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 Czy podłączając ten dysk - TOSHIBA CANVIO BASICS 1000GB HDTB310EK3AA - do dekodera, trzeba go najpierw sformatować, aby możliwe było nagrywanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 7 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 Tak. Dysk musi zostać sformatowany przez dekoder. Po takim sformatowaniu zawartość dysku będzie zaszyfrowana i nie będzie "widziana" przez komputer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.