Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

Mogę powiedziec ze większego muła jak ten dekoder nie widziałem.
Nic innego nie ma z dyskiem, nie licząc starego złomu hmc4120.
Po kilku poprawkach firmware 4730cdx nie jest już takim mułem jak na początku. Porównać można do Evoboxa pvr z PB.

Jeśli chodzi o OTT ma pojawić się w końcu pilot z klawiaturą numeryczną. Szkoda jednak że vectra nie poszła w jakąś hybrydę, czyli dekoder antenowy z serwisami internetowymi. Moim zdaniem dekoder antenowy jest bardziej niezawodny niż internetowy. Tym bardziej jak im się kaszani net a DTV działa ok.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, bgmnt napisał:

Co prawda artykuł sponsorowany, ale dość ciekawe omówienie usługi TV po OTT: https://www.telko.in/tv-smart-to-dzis-duzy-atut-vectry

Wiadomo z niego też, ze launcher robi polska firma.

Jeśli spojrzeć na ofertę kanałów - Dekoder UPC 4K wygrywa.

Oferta taka sama jak przez moduł.

Musi być internet od UPC.

Jeśli chodzi o dostęp do aplikacji Vectra dzięki urządzenia opartemu o Android jest lepsza (w UPC  dostęp tylko do  Prime Video i YouTube).Działa niezależnie od tego, czy internet jest od Vectry.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, jak to jest z tym "darmowym" przyspieszeniem internetu przy przedłużaniu umowy?
Kiedyś bez problemu przy przedłużaniu dorzucali pakiet wyżej w tej samej cenie, a jak jest teraz? Zastanawiam się nad przedłużeniem umowy, ale przez ostatnie kilka miesięcy trafiło się kilka większych awarii paraliżujących mi pracę, a które były usuwane po 2-3 dni. Potem dostawałem rekompensaty w wysokości 5zł, więc....🤣 Rozważam światłowód u konkurencji, ale zobaczę co tu mi zaoferują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.04.2022 o 16:05, Arkon napisał:
Mnie bez problemu proponowali zwiększenie prędkości ze 150 na 450 w tej samej cenie. Tak przy okazji Wy też nie dostaliście jeszcze rachunku od Vectry?


Ja dostałem tydzień temu,gdybym nie dostał to bym się cieszył

3 godziny temu, Beks napisał:
 
Chociaż mogłem obejrzeć mecz Widzewa bo leciał na Extra


Także oglądałem Widzew-Korona,a teraz leci TVP Sport Wigry Suwałki - Motor Lublin 2 liga

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.04.2022 o 15:06, andrzejgratis napisał:

@TokZa free masz wymianę modemu?

Daj znać jak śmiga Technicolor CGA4236 Wifi6. ;)

 

tak, udało się na obecnych warunkach mieć wymianę. na razie ani razu nie było przerw w dostawie co było częste wcześniej. I na nowym sprzęcie jest tyle co w umowie te 600mb. Na starszym połowę tego.

W dniu 26.04.2022 o 11:30, Grobel napisał:

Potem dostawałem rekompensaty w wysokości 5zł, więc....🤣 Rozważam światłowód u konkurencji, ale zobaczę co tu mi zaoferują.

 

te rekompensaty rozkładają na łopatki

W dniu 25.04.2022 o 20:18, bgmnt napisał:

 artykuł sponsorowany, ale dość ciekawe omówienie usługi TV po OTT: https://www.telko.in/tv-smart-to-dzis-duzy-atut-vectry

Wiadomo z niego też, ze launcher robi polska firma.

 

nieprawdy w tym opłaconym artykule. na dekoderze Smart dopiero testowane jest możliwość wyboru języka/ ścieżki i to na kanałach premium Canal+ w fazie TESTÓW. Dekoder nie ma też tak podstawowej w dekoderach od kilkunastu lat opcji napisów. Takie smart.

Owszem, nowy launcher jest przyjemny dla oka i intuicyjny, acz wkurza na przykład, że wybierając kanał z listy ulubionych wychodząc z niego wraca się nie do listy ulubionych, a wyrzuca do listy wszystkich kanałów. Dodatkowe klikania by wrócić do ulubionych.

Opisy programów też są słabe. Nie ma przy serialach który odcinek, czy sezon dla programów rozrywkowych, a filmy daty produkcji i z jakiego kraju dany film. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Internet 600 Mb/s według umowy.
Czy mając prędkość 250-350 Mb/s w testach zarówno po kablu jak i WiFi6 5G jest sens zgłaszać reklamację? Rozumiem, że według umowy to jest "do 600", ale uważam że ta prędkość powinna być jednak zbliżona do oferowanej. Upload nie odbiega od oferowanej prędkości 60 Mb/s.



  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, bLaYd napisał:

Internet 600 Mb/s według umowy.
Czy mając prędkość 250-350 Mb/s w testach zarówno po kablu jak i WiFi6 5G jest sens zgłaszać reklamację? Rozumiem, że według umowy to jest "do 600", ale uważam że ta prędkość powinna być jednak zbliżona do oferowanej. Upload nie odbiega od oferowanej prędkości 60 Mb/s.


 

Moim zdaniem szanse na uznanie reklamacji są nikłe.

 

TWe9FOqme-nwQpogKu6o9HD9IZLXwDJtligZZoy-

 

 

Spróbuj na którymś z tych testów, może poprawią Ci humor:

 

https://fast.com/pl/#

https://speedomat.pl/speedtest

https://testujpredkosc.pl/speedtest

 

 

  

5 godzin temu, kfm877 napisał:

Jeśli masz GbE kartę to po kablu powinno być 600. No chyba że masz słaby komp i dysk twardy i Ci sztucznie zaniża pomiar.

 

Jakby nie miał to nie wyciągnąłby 250-350 :D

 

Edytowane przez lapin
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też uważam, że zasadne, jeśli po kablu nie ma takich wskazań. Ogółem to teraz przy nowych umowach w formułkach telefonicznych mówią (nie znalazłem w dokumentach, ale nie czytałem wszystkiego) wspominają o prędkości min. 50 proc. oferowanej, także dodatkowe zabezpieczenia sobie wprowadzili. Ja natomiast jestem od kilku dni zadowolony z wifi6 bo najmniej od oferowanego 600 miewam 450, ale zdecydowanie częściej ok 600/55-60. To chyba pierwsza rzecz w Vectrze jaką od kiedykolwiek jestem w stanie pochwalić. 

Czego powiedzieć o dekoderze Smart powiedzieć nie mogę. Wczoraj kolejny raz wieczorem awaria, kręcące się kółeczko i tak dobre 15 min, poprzednio to trwało ponad godzinę, także po g. 21. I inne takie jak brak opcji napisów wyboru lektora czy błędy w zlecaniu przypomnień czy nagrań z aplikacji na dekoder nie działające.

Edytowane przez Tok
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kfm877
@lapin
@Zuzia
@Tok

Dziękuję za odzew na moje pytanie.
Według pomiaru wykonanego przed chwilą na https://vectra.fireprobe.net/ aktualna prędkość to 355 Mb/s download i 63 Mb/s upload.
Teoretycznie zgodnie z umową (jak słusznie zauważył @lapin) minimalna prędkość w umowie to 300 Mb/s.

Mimo tego zrobiłem zgłoszenie. Kontaktowała się już Pani z Vectry, lecz nie miałem wówczas dostępu do komputera. Czekam na ponowny kontakt.

Edytowane przez bLaYd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, bLaYd napisał:

Według pomiaru wykonanego przed chwilą na https://vectra.fireprobe.net/ aktualna prędkość to 355 Mb/s download i 63 Mb/s upload.
Teoretycznie zgodnie z umową (jak słusznie zauważył @lapin) minimalna prędkość w umowie to 300 Mb/s.

Ale jest też wartość maksymalna i musisz mieć możliwość zbliżenia się do niej. Jeśli późno w nocy, czy wcześnie rano też nie możesz to może oznaczać problem z sygnałem np. modem nie jest w stanie zalogować się na wszystkie kanały dowstream.

Bo sieć nie jest nigdy przeciążona przez całą dobę tylko najczęściej w godzinach szczytu.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam UPC, mam Vectrę. A MTV 80's muszę brać z innego źródła. Zamiast dodać ten kanał muzyczny wolą wstawiać bezwartościowe śmieci w postaci np. DiZi. A w ogóle Vectra mogłaby podnieść jakość STARS.TV do HD.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...