Skocz do zawartości

Multiroom Polsat Box


Matthías
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączam się do pytania - może ktoś kompetentny powie.

W APS na to pytanie uzyskałem odpowiedź, że bezwzględnie tylko aneksem do umowy i nowymi warunkami.

Na infolinii podczas składania zamówienia na CP konsultant poinformował mnie, że w każdej chwili mogę dobrać MR bez konieczności zmiany warunków umowy.

I stąd ja też nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam. Mam 2 bardzo ważne pytania ws. multiroomu.

1.Czy jak dekoder zostanie zablokowany całkowicie to można go odblokować?

2. Słyszałem że w menu powinien być taki panel do multiroomu w dodatkowych dekoderach. Lecz ja go nie mam. Czy taki panel rzeczywiście jest? Czy pojawi się dopiero gdy będzie potrzebna 1 aktywacja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wojtekmedia2 - piszesz, że nie masz zakładki Multiroom w MENU to znaczy, że karta /dekoder nie jest uruchomiony w usłudze MR i konieczny jest kontakt z TCOK, aby szybko aktywować usługę. Masz pewnie komunikat, że "Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie" lub Błąd 04/09.

Jeśli usługa MR jest aktywna w dekoderze dodatkowym to po zablokowaniu karty pojawia się komunikat o jakim pisze @bober1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To rzeczywiście nie jest jeszcze aktywny. Bo nawet w Icok nie mam nic takiego wymienionego. A może to jest spowodowane tym że przez 9 m-cy nie płacę za multiroom. Czy to nie ma znaczenia?

EDIT: Jednak na Icok są wymienione dekodery z multiroom lecz jednak mnie nie pokoi to że mam wymieniony pakiet Familijny Max HD + Film HD tylko skoro mam teraz jeszcze+ Sport HD + Cinemax HD. Bo to było przedłużanie umowy która trwała do 18 kwietnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Czy ktoś z was spotkał się z sytuacją, że został zablokowany dekoder podstawowy, wymagając aktywacji kartą z dekodera dodatkowego? Kilka dni wcześniej standardowo został zablokowany dekoder dodatkowy, a tym razem odwrotnie. Na obu dekoderach mam też zakładkę MULTIROOM (nie pamiętam czy na podstawowym powinna też ona być), przy czym w podstawowym (właściwym zgodnie z umową) podany jest numer karty dekodera dodatkowego (jako dekodera dla niego podstawowego), natomiast w dodatkowym odwrotnie (tak jak być powinno).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa telefony do BOK, rozmowa z 3 konsultantami i nie wiedzą co się stało. Jeden każe przywracać ustawienia fabryczne, drugi twierdzi że to tylko jednorazowe, a trzeci, że prawdopodobnie trzeba będzie wymienić dekodery, ale mam zadzwonić ponownie jak główny się zablokuje. W ogóle podejrzewam, że to ma związek z przedłużeniem umowy, kiedy to w systemie nastąpiła zamiana ról dekoderów - podstawowego na dodatkowy i odwrotnie. Paranoja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej coś takiego się właśnie stało.

 

I tak nie masz źle - oba dekodery działają, wszystko jest prawie normalnie :) Ja miałem kiedyś w Cyfrze+ taki numer, że po rezygnacji z MR i zwrocie karty okazało się na drugi dzień, że telewizja przestała działać. Dzwoniłem do BOK-u, ponawiałem wielokrotnie uprawnienia itp. na koniec jeden konsultant zapytał mnie o numer karty, która jest w dekoderze. Przeczytałem mu i okazało się, że zrobili takie zamieszanie, że karta, którą zdałem utrzymała pełne uprawnienia, natomiast moja dotychczas główna je straciła. Pytałem co teraz zrobić - usłyszałem, że nic się nie da zrobić, bo przecież podpisałem dokumenty zdania karty MR i na niej był numer karty, która została w dekoderze, więc oficjalnie tej karty nie mam i póki nie wróci do obiegu - nie da się jej nadać nowych uprawnień a tamta karta jako "bezpańska" trafi do centrali i zostanie potem wydana komuś. Sytuację można było (ponoć) odkręcić w jedyny sposób (udało mi się...) - tj. odzyskać kartę w punkcie C+ i oddać tę, na której uprawnienia wyłączono.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...