Skocz do zawartości

Multiroom Polsat Box


Matthías
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przedłużyłem umowę wczoraj bez multiroom - córka mnie gnębi że ją pominąłem. Chciałbym dobrać dla niej 1x multiroom. Moja oferta to Familijny Max HD + Sport HD za 49,90/msc (umowa na 15 msc). Jak wyglądałoby wzięcie multiroom? Czy mógłbym anulować tę umowę która obowiązuje od wczoraj i podpisać nową - dokładnie taką samą na takich samych warunkach tylko z multiroomem? Przejdzie to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze w sprawie przedstawionej 5 postów wyżej. Czy jest możliwość że od 3 czerwca do CP nie wpłynęła od kuriera jeszcze umowa którą podpisałem? W sensie że nie jest jeszcze w systemie zaksięgowana? Co 2 dni dzwonię do CP w sprawie rozwiązania mojego problemu z multiroomem i non stop mi mówią że za 2 dni mam zadzwonić bo wtedy już na pewno umowa u nich będzie w komputerze. I nie ma. Mam nadzieję że nie grają na zwłokę żeby minął mi 10-dniowy termin na odstąpienie od umowy zawartej na odległość, by później powiedzieć "nic sie nie da zrobić - sorry takie prawo". Bo każdy konsultant mówi że mam 2 opcje - albo odstąpienie od umowy i zawarcie nowej - z multiroomem, albo przedłużenie umowy (przyjeżdża kurier z nową umową i dekoderem multiroom, tylko żeby przedłużyć, a właściwie podpisać nową umowę, to CP musi mieć moją obowiązującą umowę w komputerze aby wyświetliły się oferty dla mnie). Wszystko ok tylko boje się ze jak odstapie od umowy to zostanie mi zaproponowany pakiet taki jak każdemu przy pierwszym podpisywaniu umowy. A ja mam wynegocjowany fajny pakiet przedłużeniowy - Familijny Max HD + Sport HD za 49.90/msc umowa na 15 msc i chciałbym przy nim zostać (bez dokładania 10 zł za Film HD i Cinemax HD bo nie oglądam filmów w tv tylko wypożyczam na bluray). Orientuje się ktoś jak to dokładnie jest w tym CP w mojej sytuacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zwróciłem na to uwagi. Wyraziłem chęć przedłużenia umowy. Po jednym czy dwóch dniach przyjechał kurier z umową i dekoderem - podpisałem umowę i odjechał. Ale wydaje mi się że nie zgodziłem się na natychmiastowe świadczenie usługi z tego względu, że konsultanci sami od siebie zwrócili uwagę na to, że mam możliwość na odstąpienie od umowy do 10 dni - jako jedna z opcji rozwiązania mojego problemu. Jeżeli zatem wspomieli że mogę odstąpić od umowy - to chyba nie zgodziłem się na to o czym mówisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba masz rację. Tylko jaką mam pewność że po tym jak odstąpię od umowy, zostanie mi zaproponowana oferta dokładnie taka sama jaką wynegocjowałem tydzień temu? Jaką mam pewność że nie potraktują mnie jak nowego klienta i zaproponują umowę na zwykłych warunkach - takich jak na stronie CP.pl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zamawiałem opcje multiroom, wszystko przebiegło szybko i sprawnie. Przedłużenie oferty przez telefon, zgoda na świadczenie usług dopiero po dostarczeniu dekodera (kanały nadane promocyjne działały już po dniu od telefonu - nie wyrażałem zgody na natychmiastowe świadczenie usług), kurier z dekoderem był po dwóch dniach. Na koncie ICOK po dniu od telefonu widniał już dekoder i numer karty dodatkowego dekodera. Wszystkie dane (nadane pakiety, długość umowy itd.) zaaktualizowały się z nowym okresem rozliczeniowym.

 

Żadnych zastrzeżeń do CP, to co przez telefon było mówione jest na koncie ICOK.

Zawsze jeśli coś nie pasuje rozmowy są nagrywane - jak konsultant coś obiecał a tego brak, wystarczy stosowne pisemko reklamacyjne, rozmowa zostaje wysłuchania, przeprosiny od CP są, naliczone opłaty anulowane (jeśli są).

 

Wystarczy kilka minut poświęcić na przeczytanie umowy i regulaminu. NC+, CP brak jakichkolwiek niegodności, problemów - co wynegocjuje, mam.

Mi osobiście podpasował CP, dzięki platformie pozbyłem się dodatkowego dekodera do odbioru kanałów FTA z orbity - niech dodadzą jeszcze obsługę diseqc do 16konwerterów lub obsługę obrotnicy. ;-) A NC+ tylko dla kanału Canal + HD - szkoda, że tego jednego kanału brak w CP, reszta to powtórki powtórek zresztą jak w CP ale z ta różnicą, że taniej. Wart uwagi jest jeszcze Planete+ HD.

 

PS:Karte przekładam co 3tyg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do robson415:Co do połączenia,to multiroom jest dzielona drogą satelitarną.Np.dekoder główny masz w jednym domu,zaś dekoder dodatkowy możesz mieć np.w innym pokoju,domu,mieście bądż choćby nawet w niemczech lub czechach.Ale co do odległości to CP wykombinował jak przechytrzyć abonentów z multiroomem.Tj ograniczyć do jak najmniejszej odległości,a dokładnie do jednego gospodarstwa w sposób aktywacji karty co kilka dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jeśli chodzi o połączenie to w jaki sposób ? bo Antena znajduje się z drugiego końca domu, więc żeby podłączyć,trzeba kabel przez cały obwód domu...

W zależności ile masz multiroomów(ile dekoderów dodatkowych) to musisz zacząć od kupna odpowiedniego konwertera(Twin,Quad,itd). I do każdego dodatkowego dekoder musisz dociągnąć osobny kabel...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...