syncro0 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Przedłużyłem umowę wczoraj bez multiroom - córka mnie gnębi że ją pominąłem. Chciałbym dobrać dla niej 1x multiroom. Moja oferta to Familijny Max HD + Sport HD za 49,90/msc (umowa na 15 msc). Jak wyglądałoby wzięcie multiroom? Czy mógłbym anulować tę umowę która obowiązuje od wczoraj i podpisać nową - dokładnie taką samą na takich samych warunkach tylko z multiroomem? Przejdzie to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRczi6622 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Zadzwoń na infolinię CP, myślę że da radę. Bo teraz masz zapewne tak jakby okres promocyjny do kolejnego miesiąca rozliczeniowego. Jeśli wszystko się uda to w ciągu 7dni dostajesz kurierem dodatkowy dekoder i umowę do podpisania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Co ile trzebą chodzić z tą kartą?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Różnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Co ile trzebą chodzić z tą kartą?? Wystarczy "luknąć" wyżej, lenistwo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syncro0 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 Ja jeszcze w sprawie przedstawionej 5 postów wyżej. Czy jest możliwość że od 3 czerwca do CP nie wpłynęła od kuriera jeszcze umowa którą podpisałem? W sensie że nie jest jeszcze w systemie zaksięgowana? Co 2 dni dzwonię do CP w sprawie rozwiązania mojego problemu z multiroomem i non stop mi mówią że za 2 dni mam zadzwonić bo wtedy już na pewno umowa u nich będzie w komputerze. I nie ma. Mam nadzieję że nie grają na zwłokę żeby minął mi 10-dniowy termin na odstąpienie od umowy zawartej na odległość, by później powiedzieć "nic sie nie da zrobić - sorry takie prawo". Bo każdy konsultant mówi że mam 2 opcje - albo odstąpienie od umowy i zawarcie nowej - z multiroomem, albo przedłużenie umowy (przyjeżdża kurier z nową umową i dekoderem multiroom, tylko żeby przedłużyć, a właściwie podpisać nową umowę, to CP musi mieć moją obowiązującą umowę w komputerze aby wyświetliły się oferty dla mnie). Wszystko ok tylko boje się ze jak odstapie od umowy to zostanie mi zaproponowany pakiet taki jak każdemu przy pierwszym podpisywaniu umowy. A ja mam wynegocjowany fajny pakiet przedłużeniowy - Familijny Max HD + Sport HD za 49.90/msc umowa na 15 msc i chciałbym przy nim zostać (bez dokładania 10 zł za Film HD i Cinemax HD bo nie oglądam filmów w tv tylko wypożyczam na bluray). Orientuje się ktoś jak to dokładnie jest w tym CP w mojej sytuacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 Ja bym nie czekał, tylko wysyłał odstąpienie od umowy (pod warunkiem, że nie wyraziłeś zgody na świadczenie usług według nowych zasad natychmiast). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syncro0 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 zgoda na świadczenie usług według nowych zasad? Nie bardzo rozumiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 Przedłużając telefonicznie umowę zgodziłeś się na natychmiastowe świadczenie usługi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syncro0 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 Nie zwróciłem na to uwagi. Wyraziłem chęć przedłużenia umowy. Po jednym czy dwóch dniach przyjechał kurier z umową i dekoderem - podpisałem umowę i odjechał. Ale wydaje mi się że nie zgodziłem się na natychmiastowe świadczenie usługi z tego względu, że konsultanci sami od siebie zwrócili uwagę na to, że mam możliwość na odstąpienie od umowy do 10 dni - jako jedna z opcji rozwiązania mojego problemu. Jeżeli zatem wspomieli że mogę odstąpić od umowy - to chyba nie zgodziłem się na to o czym mówisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 Jeżeli jest tak jak mówisz, to nie czekałbym na "zarejestrowanie umowy" w systemie CP tylko od razu wysłał bym odstąpienie. Powiem ci, że mi też kiedyś rejestrowali umowę ponad tydzień, pomimo, tego, iż miałem potwierdzenie w jakim dniu ją otrzymali. Jednym słowem "bałagan". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syncro0 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 Chyba masz rację. Tylko jaką mam pewność że po tym jak odstąpię od umowy, zostanie mi zaproponowana oferta dokładnie taka sama jaką wynegocjowałem tydzień temu? Jaką mam pewność że nie potraktują mnie jak nowego klienta i zaproponują umowę na zwykłych warunkach - takich jak na stronie CP.pl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 Decyzja i kalkulacja należy do Ciebie. Nikt z nas Ci nie zagwarantuje zachowania pracowników obsługi klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRczi6622 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 Jak zamawiałem opcje multiroom, wszystko przebiegło szybko i sprawnie. Przedłużenie oferty przez telefon, zgoda na świadczenie usług dopiero po dostarczeniu dekodera (kanały nadane promocyjne działały już po dniu od telefonu - nie wyrażałem zgody na natychmiastowe świadczenie usług), kurier z dekoderem był po dwóch dniach. Na koncie ICOK po dniu od telefonu widniał już dekoder i numer karty dodatkowego dekodera. Wszystkie dane (nadane pakiety, długość umowy itd.) zaaktualizowały się z nowym okresem rozliczeniowym. Żadnych zastrzeżeń do CP, to co przez telefon było mówione jest na koncie ICOK. Zawsze jeśli coś nie pasuje rozmowy są nagrywane - jak konsultant coś obiecał a tego brak, wystarczy stosowne pisemko reklamacyjne, rozmowa zostaje wysłuchania, przeprosiny od CP są, naliczone opłaty anulowane (jeśli są). Wystarczy kilka minut poświęcić na przeczytanie umowy i regulaminu. NC+, CP brak jakichkolwiek niegodności, problemów - co wynegocjuje, mam. Mi osobiście podpasował CP, dzięki platformie pozbyłem się dodatkowego dekodera do odbioru kanałów FTA z orbity - niech dodadzą jeszcze obsługę diseqc do 16konwerterów lub obsługę obrotnicy. A NC+ tylko dla kanału Canal + HD - szkoda, że tego jednego kanału brak w CP, reszta to powtórki powtórek zresztą jak w CP ale z ta różnicą, że taniej. Wart uwagi jest jeszcze Planete+ HD. PS:Karte przekładam co 3tyg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 zgoda na świadczenie usług według nowych zasad? Nie bardzo rozumiem. Czy konsultant kazał Ci powiedzieć słowo TAK jeśli je wypowiedziałeś to zaczęli Ci usługi według nowych zasad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syncro0 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 Co napisać w odstąpieniu? "Oświadczam, że odstępuję od umowy abonenckiej nr FB65001564, zawartej dnia 04.06.2014 r." wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson415 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 Witam, mam Cp od 6 lat, i jutro chce wziąć multiroom, czy od ręki wezmę co trzeba, i pytanie moje brzmi co trzeba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 Podpisać umowę i dodatkowy dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson415 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 a jeśli chodzi o połączenie to w jaki sposób ? bo Antena znajduje się z drugiego końca domu, więc żeby podłączyć,trzeba kabel przez cały obwód domu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 Do robson415:Co do połączenia,to multiroom jest dzielona drogą satelitarną.Np.dekoder główny masz w jednym domu,zaś dekoder dodatkowy możesz mieć np.w innym pokoju,domu,mieście bądż choćby nawet w niemczech lub czechach.Ale co do odległości to CP wykombinował jak przechytrzyć abonentów z multiroomem.Tj ograniczyć do jak najmniejszej odległości,a dokładnie do jednego gospodarstwa w sposób aktywacji karty co kilka dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 a jeśli chodzi o połączenie to w jaki sposób ? bo Antena znajduje się z drugiego końca domu, więc żeby podłączyć,trzeba kabel przez cały obwód domu... W zależności ile masz multiroomów(ile dekoderów dodatkowych) to musisz zacząć od kupna odpowiedniego konwertera(Twin,Quad,itd). I do każdego dodatkowego dekoder musisz dociągnąć osobny kabel... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson415 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 Czyli wszystko będzie trzeba kupować samemu? Od polsatu nie dostanę zestawu aby móc tylko podłączyć i oglądac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semen Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 Bez problemu dostaniesz zestaw od polsatu, ale najpierw musisz za niego zapłacić. Luknij tutaj http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-fi ... etu-tv.pdf Kabelki, efki to już we własnym zakresie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaPe Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Czy obecnie jako dekoder MR nie ma możliwości wzięcia pvr7000? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Obecnie nie ma możliwości dobrać PVR7000 jako dekoder dodatkowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.