Skocz do zawartości

Dekoder PVR 7000


kamil.szymczak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 13.10.2019 o 08:07, Jakub471 napisał:

Czy ktoś miał nie raz u was problem, przy włączeniu dekodera że pokazało mi że brak zainstalowanych kanałów, od czasu do czasu tak się dzieje że muszę instalować od nowa kanały ?


Proszę, spróbujcie przywrócić ustawienia fabryczne. Jeśli sytuacja nie ulegnie zmianie, to udajcie się do punktu w celu diagnostyki sprzętu i ewentualnej wymiany na nowy.

Edytowane przez Specjalista Cyfrowy Polsat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.10.2019 o 11:32, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Proszę, spróbujcie przywrócić ustawienia fabryczne. Jeśli sytuacja nie ulegnie zmianie, to udajcie się do punktu w celu diagnostyki sprzętu i ewentualnej wymiany na nowy.

Na nowy? Inny PVR?
Przecie już tego dekodera PVR 7000 nie produkują...
Od kilku lat.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku tego urządzenia, możliwa jest wymiana w punkcie jedynie na taki sam model. Dostępność jest uzależniona od stanu magazynowego danego salonu.
 

Jeśli się nie uda, sugeruję przedłużeniem umowy z nowszym sprzętem, a gdy będziesz zainteresowany, napisz do mnie wiadomość prywatną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, czytnik napisał:

A co się stanie jeżeli w punkcie niema HD7000 ?

W tym wypadku wymiana nie zostanie zrealizowana, można zweryfikować również dostępność w innym punkcie. Przed wizytą jest również możliwość kontaktu z wybranym salonem: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp

W przypadku zainteresowania ofertą, zachęcam do wysłania wiadomości prywatnej.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.10.2019 o 11:32, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:


Proszę, spróbujcie przywrócić ustawienia fabryczne. Jeśli sytuacja nie ulegnie zmianie, to udajcie się do punktu w celu diagnostyki sprzętu i ewentualnej wymiany na nowy.

Przywróciłęm ustawienia fabryczne na razie pomogło zobaczymy czy jeszcze raz ten problemu nie będzie

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Cyfek napisał:

Czy ten dekoder jest dostępny dla przedłużających umowę? Jeśli tak to tylko jako główny czy MR tez? 

Tak, oczywiście możesz dobrać ten model wraz z przedłużeniem umowy. Jeśli do końca Twojego kontraktu pozostało mniej niż 16 miesięcy, to napisz do mnie wiadomość prywatną. Jeżeli chodzi o Multiroom, to tak jak wspomniał @OlafS, te urządzenie może pełnić jedynie funkcję dekodera głównego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od pewnego czasu mam problemy z HD7000 i chciałem go wymienić.

Byłem w trzech punktach i niestety nie mają na stanie żadnego.

Żeby dostać coś innego muszę podpisać nową umowę i zapłacić drugi raz za aktywację dekodera.

Chyba czas się żegnać z tą platformą.

"Jak dbasz , tak masz"  , ale CP chyba nie che dbać o klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, czytnik napisał:

Od pewnego czasu mam problemy z HD7000 i chciałem go wymienić.

Byłem w trzech punktach i niestety nie mają na stanie żadnego.

Żeby dostać coś innego muszę podpisać nową umowę i zapłacić drugi raz za aktywację dekodera.

Chyba czas się żegnać z tą platformą.

"Jak dbasz , tak masz"  , ale CP chyba nie che dbać o klienta.


Witaj. W tej kwestii proszę, abyś napisał do mnie wiadomość prywatną. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy ktoś nie raz miał problem że zamiast nazwy kanału to mam jakieś dziwne liczby, wcześniej dekoder był przywracany do ustawień fabrycznych tutaj wklejam zdjęcie z dekodera http://imgur.com/a/WzZnfiP

Edytowane przez Jakub471
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę, ponów uprawnienia na dekoder, logując się do serwisu ICOK. Następnie po lewej stronie wybierz opcję "Usługi" --> "Telewizja" --> "Usługi serwisowe". W następnym kroku ustaw dekoder włączony na kanale 1 - Polsat HD i kliknij "Wznów połączenie z satelitą". 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...