jonus14 Opublikowano 13 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 To też się dzieje. Jak ja się wówczas czuje poirytowany na ten dekoder... Masakra. Ni z gruchy znika wszystko. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 (edytowane) W dniu 13.10.2019 o 08:07, Jakub471 napisał: Czy ktoś miał nie raz u was problem, przy włączeniu dekodera że pokazało mi że brak zainstalowanych kanałów, od czasu do czasu tak się dzieje że muszę instalować od nowa kanały ? Proszę, spróbujcie przywrócić ustawienia fabryczne. Jeśli sytuacja nie ulegnie zmianie, to udajcie się do punktu w celu diagnostyki sprzętu i ewentualnej wymiany na nowy. Edytowane 14 Października 2019 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonus14 Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 W dniu 14.10.2019 o 11:32, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Proszę, spróbujcie przywrócić ustawienia fabryczne. Jeśli sytuacja nie ulegnie zmianie, to udajcie się do punktu w celu diagnostyki sprzętu i ewentualnej wymiany na nowy. Na nowy? Inny PVR? Przecie już tego dekodera PVR 7000 nie produkują... Od kilku lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 W przypadku tego urządzenia, możliwa jest wymiana w punkcie jedynie na taki sam model. Dostępność jest uzależniona od stanu magazynowego danego salonu. Jeśli się nie uda, sugeruję przedłużeniem umowy z nowszym sprzętem, a gdy będziesz zainteresowany, napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 A co się stanie jeżeli w punkcie niema HD7000 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marekgd Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 Mnie odesłano do innego punktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 39 minut temu, czytnik napisał: A co się stanie jeżeli w punkcie niema HD7000 ? W tym wypadku wymiana nie zostanie zrealizowana, można zweryfikować również dostępność w innym punkcie. Przed wizytą jest również możliwość kontaktu z wybranym salonem: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp W przypadku zainteresowania ofertą, zachęcam do wysłania wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 W dniu 14.10.2019 o 11:32, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Proszę, spróbujcie przywrócić ustawienia fabryczne. Jeśli sytuacja nie ulegnie zmianie, to udajcie się do punktu w celu diagnostyki sprzętu i ewentualnej wymiany na nowy. Przywróciłęm ustawienia fabryczne na razie pomogło zobaczymy czy jeszcze raz ten problemu nie będzie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 Czy ten dekoder jest dostępny dla przedłużających umowę? Jeśli tak to tylko jako główny czy MR tez? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 Żaden dekoder PVR nie może służyć jako multiroom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 18 godzin temu, Cyfek napisał: Czy ten dekoder jest dostępny dla przedłużających umowę? Jeśli tak to tylko jako główny czy MR tez? Tak, oczywiście możesz dobrać ten model wraz z przedłużeniem umowy. Jeśli do końca Twojego kontraktu pozostało mniej niż 16 miesięcy, to napisz do mnie wiadomość prywatną. Jeżeli chodzi o Multiroom, to tak jak wspomniał @OlafS, te urządzenie może pełnić jedynie funkcję dekodera głównego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KatarzynaMadej55 Opublikowano 19 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 @Specjalista Cyfrowy Polsat Czy jest możliwość wyboru dekodera w Multiroom podczas zamawiania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 Tak. W tej sprawie proszę o wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 21 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 Od pewnego czasu mam problemy z HD7000 i chciałem go wymienić. Byłem w trzech punktach i niestety nie mają na stanie żadnego. Żeby dostać coś innego muszę podpisać nową umowę i zapłacić drugi raz za aktywację dekodera. Chyba czas się żegnać z tą platformą. "Jak dbasz , tak masz" , ale CP chyba nie che dbać o klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 21 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 Kierownik APS jak ogarnięty to może zamówić żeby dostarczyli do APS HD7000. Jak się chce to można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 3 godziny temu, czytnik napisał: Od pewnego czasu mam problemy z HD7000 i chciałem go wymienić. Byłem w trzech punktach i niestety nie mają na stanie żadnego. Żeby dostać coś innego muszę podpisać nową umowę i zapłacić drugi raz za aktywację dekodera. Chyba czas się żegnać z tą platformą. "Jak dbasz , tak masz" , ale CP chyba nie che dbać o klienta. Witaj. W tej kwestii proszę, abyś napisał do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 27 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 (edytowane) Witam czy ktoś nie raz miał problem że zamiast nazwy kanału to mam jakieś dziwne liczby, wcześniej dekoder był przywracany do ustawień fabrycznych tutaj wklejam zdjęcie z dekodera http://imgur.com/a/WzZnfiP Edytowane 27 Października 2019 przez Jakub471 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Witam. Czy sytuacja nadal występuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Po odłączeniu zasilania dekodera oraz włączenia go ponownie wyświetliło mi że jakby go przywrócono do ustawień fabrycznych . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Czy nadal opisane niedogodności powyżej mają miejsce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Proszę, ponów uprawnienia na dekoder, logując się do serwisu ICOK. Następnie po lewej stronie wybierz opcję "Usługi" --> "Telewizja" --> "Usługi serwisowe". W następnym kroku ustaw dekoder włączony na kanale 1 - Polsat HD i kliknij "Wznów połączenie z satelitą". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Na dekoderze nie miałem na liście kanałów od 1 do 10 a od 11 w górę miałem wszystkie kanały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 (edytowane) Czy ponowiłeś uprawnienia? Kanał Polsat HD nie jest dostępny na liście? Edytowane 28 Października 2019 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Uprawnienia robiłem a na liście nie miałem Polsat TVN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.