kx11 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Czy można ten dekoder wykorzystać jako drugi dekoder multiroom? Główny mam EVOBOX, podobno nie można było posiadać dwóch dekoderów z nagrywarką, ale czy nawet po wykupieniu go na własność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLANETKA Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Tak, da się. Ja tak miałem do końca stycznia, ale odchodzę od nich. Ale z tego co wiem, już teraz raczej nie da się już tak u nich zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Dało się. Już się nie da. Na bieżąco o tym piszemy w temacie o usłudze Multiroom HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi84 Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Jak nie działa przycisk w pilocie to podlega on wymianie w aps? Dodam, że klapka od baterii tez jest uszkodzona z mojej winy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Jak nie działa przycisk w pilocie to podlega on wymianie w aps? Dodam, że klapka od baterii tez jest uszkodzona z mojej winy. Tak. W celu wymiany pilota udaj się do Autoryzowanego Punktu Cyfrowego Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Witam mam problem bo nie zmienił mi się czas w dekoderze mam sporo nagrań zaplanowanych tylko godziny w epg się nie zgadzają. Problem z dekoderem czy jak ? Wydaje mi się że czas się powinien sam zmienić. Jeśli to ma znaczenie to mam ustawioną strefe GMT+1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Ustaw strefę czasową na "automatyczną". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz410 Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 Panowie, mam pytanie. Czy ten dekoder posiada funkcję "wznów nagranie"? Dzwoniłem na infolinię i pani powiedziała, że nie ma takiej możliwości. Natomiast dziś rano syn jakimś cudem poklikał i na nagranej bajce miał opcję "wznów nagranie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 Jest wznów odtwarzanie nie ma takiej opcji przy nagrywaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 No i znowu przy nagrywaniu czarny obraz. Ustawienia już tylko fabryczne - chyba czas na wymianę - wymienią go ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Tak na taki sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 No i znowu przy nagrywaniu czarny obraz. Ustawienia już tylko fabryczne - chyba czas na wymianę - wymienią go ? Najlepiej będzie, jeśli w tej sytuacji udasz się wraz z dekoderem do najbliższego punktu Plusa lub Cyfrowego Polsatu w celu diagnozy i ewentualnej wymiany sprzętu. Zostanie on zastąpiony takim samym modelem urządzenia lub podobnej klasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi84 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Ja mam czarne nagrania na disvovery hd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Wymienić na evoboxa,i problem z czarnymi nagraniami sam się rozwiąże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 I dwa razy zapłacić aktywację. Przecież to ich sprzęt. Powinni dać go gratis przy wymianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Wymienisz tylko na taki sam model nie da się na Evo bez zmiany umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 (edytowane) Nie wiem czy to dobry temat ale większości kanałów mam epg tylko do środy do 2 w nocy co jest dość dziwne bo zawsze pobieralo mi się w niedzielę i do soboty następnej zawsze było a tu tylko do środy i nie ładuje dalej. Wyłączyłem dekoder z sieci, wł. robiła się aktualizacja epg i dalej tylko do środy. To jakiś problem globalny czy tylko u mnie w dekoderze? Edytowane 7 Maja 2018 przez xut2zs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Nasze dekodery z serii HD aktualizują EPG do 3 dni. Możliwość sprawdzenia programu do 6 lub 9 dni jest w urządzeniu EVOBOX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 No dobra ale na Elevenach program do soboty i w zeszłym tyg. na wszystkich innych też do soboty a dekoder mam od kilku lat ten sam i nagle by się skróciło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Zgodnie ze specyfikacją dekodera PVR HD 7000, EPG jest dostępne na 3 dni dla wszystkich kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 To ja może uściślę: w starym sofcie (pomarańczy) EPG było na tydzień, a w nowym (black) jest tylko na 3 dni. a to co się koledze @xut2zs na Elevenach pobrało, to było tygodniowe EPG nadawane przez nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Zgodnie ze specyfikacją dekodera PVR HD 7000, EPG jest dostępne na 3 dni dla wszystkich kanałów. To sprawdz sobie na kanale epic drama - ja mam tylko pół dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 8 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 No na Axn i kulku innych w tym polsaty i eurosporty zawsze miałem na tydz. zawsze w czwartki i niedziele robiłem przeszukiwanie i było na cały tydzień nie zależnie od programu może jakiegoś fixa miałem i działał po staremu. Czyli wychodzi na to że pobiera się raz na 3 dni. Do [beep] myślałem że chociaż każdego dnia będzie przesuwać o 1 dzień do przodu. A tak muszę czekać do późnego wieczora żeby zobaczyć co będzie jutro rano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 8 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 Pytanie pewnie średnio mądre, ale wolę się upewnić przed wymianą sprzętu: na aktualnym sofcie i z konwerterem Unicable, można jednocześnie oglądać jeden kanał i nagrywać inny, przy połączeniu jednym kablem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.