Robinson Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 To zadam jeszcze jedno pytanie. Z przodu jest USB, do którego można pewnie podpiąć tylko pendriva zakupionego W Polsacie? I teraz wątpliwość: a) Czy na takiego pena można coś nagrać z satelity, a potem odtworzyć np. na kompie? Podejrzewam, że nie. b) Czy na takim penie można nagrać na kompie film mp4 lub mkv, a następnie odtworzyć go przez PVR 7000? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Nie, Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robinson Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 OK, dzięki, czyli lipa. W takim razie do czego to USB służy? To z tyłu to tylko do wifi? A to z przodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Oba służą do podpięcia dodatkowych dysków od CP i można nagrywać na nich tak jak na tym wbudowanym. Temat już poruszony, są też dyski obsługiwane z poza CP poszukaj sobie jest tu gdzieś lista Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robinson Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 OK, szkoda tylko, że takiego nagrania nie odtworzymy potem w komputerze albo na odwrót - nie można odtworzyć nagrania z pendriva na boxie. Mając odbiornik na Enigmie, trudno się z tym faktem pogodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 (edytowane) Trudno żeby Polsat oficjalnie wspierał piractwo. Teksty o rodzinnych filmikach z kamery czy smartfona wkładam między bajki. Edytowane 29 Marca 2020 przez śmiechu warte 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 6 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2020 Czy przy ustawieniu w instalacji jednoprzewodowej dwóch nośnych SCR można nagrywać jeden kanał i oglądać inny, z innego pasma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zxcvbnm Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 Czy właśnie w tym rzęchu zmieniono menu w nagraniach, dzięki czemu mogę już obejść się smakiem kilkudziesięciu nagranych w ostatnich miesiącach filmów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilan Opublikowano 21 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2020 witam. niedawno przedłużyłem umowę w CP i dostałem ten dekoder pvr hd 7000. od tego czasu właściwie nie możemy w spokoju ogladać żadnego kanału, bo wszędzie występuje klatkowanie obrazu. na poprzednim dekoderze takich problemów nie było. Na tym mamy gorszą jakość sygnału (max 50%) na poprzednim bylo 60-65. MER wynosi 12dB. czy w takim przypadku mogę reklamować ten dekoder jako wadliwy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 21 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2020 (edytowane) Skoro jest gorsza jakość sygnału to dlaczego nie poprawisz ustawienia anteny? Swoją drogą wymiana dekodera z powodu złego ustawienia anteny - ciekawe czy BOK to przyjmie. Edytowane 21 Listopada 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 21 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2020 Coś w tym jest... U rodziców po wymianie z Evobox HD na HD7000 jest gorzej. Instalacja Unicable z dwoma przewodami. Przejście z TV Republika na tvn24 czy tvn powoduje pikselozę. Trzeba odbiornik z prądu na minutę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 21 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2020 Pewnie dlatego dekoder został wycofany z obiegu i teraz próba powrotu po zmianie pakietyzacjji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilan Opublikowano 21 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2020 8 godzin temu, tail# napisał: Skoro jest gorsza jakość sygnału to dlaczego nie poprawisz ustawienia anteny? Swoją drogą wymiana dekodera z powodu złego ustawienia anteny - ciekawe czy BOK to przyjmie. Skoro pogorszenie nastąpiło po zmianie dekodera, to czemu mam zakładać że to wina anteny? Stary dekoder + ta sama antena = wszystko ok. Nowy dekoder + ta sama antena = problem. Dom stoi w tym samym miejscu, żadne nowe drzewa nie wyrosły. Pytanie: biorąc pod uwagę powyższe wskaż źródło problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 22 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2020 A wiesz co to jest głowica w dekoderze i że jedna drugiej nie równa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 22 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2020 16 godzin temu, paskud napisał: Trzeba odbiornik z prądu na minutę. Na minutę na ja jak resetuję to 5 góra 10 sekund i wszystko działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilan Opublikowano 22 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2020 5 godzin temu, tail# napisał: A wiesz co to jest głowica w dekoderze i że jedna drugiej nie równa? Jestem zwykłym odbiorcą usługi. Instrukcja strojenia anteny nie zawiera wskazówek, że te wszystkie azymuty, kąty budynku czy inne parametry są zmienne w zależności od posiadanego dekodera. Oczywiście wiem, że Polsat żadnej reklamacji na to nie przyjmie, bo po ich stronie zawsze jest wszystko ok, a winny jest klient i jego "złe ustawienia anteny". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 22 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2020 (edytowane) Dawno temu jak jeszcze była telewizja satelitarna analogowa, to byłem na takim samym etapie jak Ty i jedynym wystarczającym narzędziem do ustawienia anteny jaki mialem to był klucz "13", nie było mierników i innych bajerów takie jak są teraz. Nie miałem oporów żeby pokręcić anteną jak był słaby sygnał i jakoś nie wychodziłem z założenia że nie umiem tylko wychodziło się na balkon i próbowało. Nie wiem jakie masz warunki tam gdzie jest zamocowana antena ale jeśli wychodzisz z założenia że nie umiesz i nie chcesz to chyba tylko instalator może pomóc z tym że to są koszty. Edytowane 22 Listopada 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 22 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2020 Było już wielokrotnie wałkowane, że pvr7000 ma wadę, pomimo dobrego sygnału na niektórych częstotliwościach bedzie cięło. Miałem tak u kilkunastu moich klientów... Słyszac pvr7000 nawet nie podchodzę do tematu, szkoda mojego czasu i pieniędzy klienta. MER 12dB nie jest wartością zadowalającą nawet na czaszy Polsatu, ale jak najbardziej do przyjęcia i nie zrywa odbioru ani nie ma zakłóceń. Odbior zrywa się dopiero poniżej 9,5-10dB.Obawiam się że reklamacja i wymiana na inny pvr7000 nie rozwiąże problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 22 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2020 To wszystkie modele pvr7000 mają taką wadę i nic z tym nie zrobili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 22 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2020 Bo to jakiś feler hardware'owy nie software'owy. Po dłuższym włączeniu dekodera zaczynają bez powodu ciąć programy z dolnego zakresu około 10800-10900 MHz np. z 10834 np TVP Sport, 10911 np Europsport itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 23 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2020 W dniu 21.11.2020 o 13:55, Wilan napisał: witam. niedawno przedłużyłem umowę w CP i dostałem ten dekoder pvr hd 7000. od tego czasu właściwie nie możemy w spokoju ogladać żadnego kanału, bo wszędzie występuje klatkowanie obrazu. na poprzednim dekoderze takich problemów nie było. Na tym mamy gorszą jakość sygnału (max 50%) na poprzednim bylo 60-65. MER wynosi 12dB. czy w takim przypadku mogę reklamować ten dekoder jako wadliwy? W dniu 21.11.2020 o 18:43, paskud napisał: Coś w tym jest... U rodziców po wymianie z Evobox HD na HD7000 jest gorzej. Instalacja Unicable z dwoma przewodami. Przejście z TV Republika na tvn24 czy tvn powoduje pikselozę. Trzeba odbiornik z prądu na minutę. Witam. Proszę o ponowne ustawienie anteny zgodnie z poniższą instrukcją: http://www.cyfrowypolsat.pl/cyfrowy_polsat_montaz_zestawu_sat_instrukcja_01.pdf W celu prawidłowej konfiguracji zalecam korzystanie z miernika, który ułatwi ustawianie czaszy. Jest również możliwość zamówienia usługi monterskiej w wybranych Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp Są to czynności odpłatne według cennika wykonawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokietek Opublikowano 23 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2020 (edytowane) 3 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witam. Proszę o ponowne ustawienie anteny zgodnie z poniższą instrukcją: http://www.cyfrowypolsat.pl/cyfrowy_polsat_montaz_zestawu_sat_instrukcja_01.pdf W celu prawidłowej konfiguracji zalecam korzystanie z miernika, który ułatwi ustawianie czaszy. Jest również możliwość zamówienia usługi monterskiej w wybranych Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp Są to czynności odpłatne według cennika wykonawcy. Z całym szacunkiem, czytał pan w ogóle te posty. MER wynosi 12 db, czyli sygnał stabilny, a i tak pojawia się pikseloza. Ja miałem na tym dekoderze pikseloze albo brak obrazu i dźwięku nawet przy 15 db. A kanał Filmox Premium HD działał po wyjęciu wtyczki z prądu i ponownym włożeniu aż nie przełączyło się na inny kanał i nie wróciło z powrotem. Może zanim od razu osądzicie że winna jest instalacja klienta to sprawdzicie wszystkie serie tego modelu jak działają z różnych konwerterów i sprawdzicie gdzie leży problem. Częstotliwości transponderów z którymi jest problem macie podamy tu kilka stron wstecz. Ja bym się wstydził na waszym miejscu wracać do oferowania w sprzedaży internetowej jako jedyny dekoder pvr o którym od DAWNA się pisze że ma taką wadę. A notabene nad usterką opisaną w dziale o Evobox pvr pracujecie czy przez to że nie oferujecie go już w sprzedaży internetowej to go porzuciliście? Edytowane 23 Listopada 2020 przez lokietek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 23 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2020 (edytowane) Skoro jesteś pewny że to wina sprzętu, to wezwij instalatora i niech operator płaci za wady sprzętowe. Edytowane 23 Listopada 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokietek Opublikowano 23 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2020 Nie instalatora, tylko reklamacja na infolinii lub w punkcie. A oni co najwyżej wymienią na ten sam model albo starszy. Trzeba jasno i wyraźnie powiedzieć co i jak. Może pan @SpecjalistaCyfrowyPolsat przekaże gdzie trzeba by sprawdzili usterkę/wadę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokietek Opublikowano 29 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2020 Mam pytanie. Jaką wersję oprogramowania macie? Ja mam 1.126.4.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.