Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Czy masz dostępny np. kanał Polsat Film HD na pozycji 26? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Ten kanał jest na liście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 (edytowane) Proszę, zweryfikuj jakość i moc sygnału na pozycji 21- Polsat Sport HD, 26 - Polsat Film HD i 39 - Comedy Central HD. Rekomendowane procentowe wskazanie powinno zawierać 65%. Jeśli pomiary będą poniżej tej wartości, spróbuj ponownie ustawić swoją antenę zgodnie z instrukcją: http://www.cyfrowypolsat.pl/cyfrowy_polsat_montaz_zestawu_sat_instrukcja_01.pdf W celu prawidłowej konfiguracji zalecam korzystanie z miernika, który ułatwi ustawianie czaszy. Następnie zainstaluj ponownie kanały i zweryfikuj, czy są już dostępne pozostałe , np. Polsat HD. Edytowane 28 Października 2019 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Polsat Sport HD 61%/66 Polsat Film HD 64%/84 Comedy Central HD 64%/84% i po ponownym wyszukiwaniu Polsat HD 64%/84% więc mi się wydaje że to wina dekodera, bo wcześniej takich problemów nie miałem dopiero gdzieś one pojawiło około września Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Jeśli kanał jest dostępny, proszę ponowić uprawnienia i pozostawić na tej pozycji i za jakiś czas zweryfikować, czy nadal widoczne są nieprawidłowości przedstawione na zdjęciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Ok na razie powróciło wszystko do normy jeśli się powtórzy sytuacja to raczej będę wymieniał wtedy dekodera 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 1 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 No i znowu dekoder pokazał że on rządzi - nagrałem program i obraz czarny. Jedno wielkie dziadostwo. Muszę wytrzymać do stycznia , może będzie można bezkarnie wypowiedzieć umowę za wyłączenie action. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 1 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 A spróbuj jeszcze raz wejść w to nagranie- ja czasami na Evo mam takie zwiechy że wchodzę w nagranie i nic, ale klikam STOP i jeszcze raz start i działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 1 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 To nie pierwszy raz - nic nie pomaga. Obraz nadal czarny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 1 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 Dobrze że ja się pozbyłem tego ustrojstwa. Miałem nonstop te same problemy co @czytnik.Co ustawiłem jakieś nagranie do zrealizowania, to w 50% na 50% się nie nagrywało. Jak gra w ruletkę. Czarny obraz, a pasek buforowania szedł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 W dniu 1.11.2019 o 10:24, czytnik napisał: No i znowu dekoder pokazał że on rządzi - nagrałem program i obraz czarny. Jedno wielkie dziadostwo. Muszę wytrzymać do stycznia , może będzie można bezkarnie wypowiedzieć umowę za wyłączenie action. Abym mógł pomóc w tej kwestii, proszę o odpowiedź na pytanie, które zadałem w wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Napisałem odpowiedż 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 Witam dziś mam kolejny problem z dekoderem na wyświetlaczu znikły mi napisy odłaczalem zasilacz i go ponownie i tak samo się dzieje, oto zdjęcie na potwierdzenie Dekoder https://imgur.com/gallery/zdhChw8 , a dekoder normalnie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 10 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2019 Tak to już jest z tym dziadostwem. Ja wymieniłem na "nowy" , bo stary nagrywał czarny obraz. I dalej to samo raz nagra dobrze a raz czarny obraz. Jak bym chciał inny dekoder to muszę przedłużyć umowę i drugi raz zapłacić aktywację. No ale to cały Polsat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 10 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2019 Właśnie muszę spróbować podejść do punktu o wymianie dekodera o ile będą mieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 Napisz do mnie w tej sprawie w wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 20 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2019 15 dni temu wymieniłem dekoder hd7000 na inny , ale niestety okazało się że też działa wadliwe. Przez ICOK ( za radą Specjalisty Cyfrowego Polsatu) , wysłałem opis całej sytuacji. Niestety dostałem odpowiedź standardową , mam jechać ponad 15 km, aby wymienić dekoder zapewne na taki sam czyli taki który będzie mi nagrywał programy jako czarny ekran. Chyba CP doszło do wniosku taniej będzie się mnie pozbyć niż dać mi lepszy dekoder, bez aktywacji. Zabaczymy kto się będzie cieszył w styczniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Witam. Sugeruję, abyś postąpił zgodnie z wiadomością, którą otrzymałeś drogą mailową. Podczas wizyty w punkcie pracownik przeprowadzi diagnostykę i jeśli wykryje usterkę, to dokona wymiany zestawu na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 @Specjalista Cyfrowy Polsat Szczerze to kogo bym nie wysłał na sprawdzenie sprzętu to wszyscy wracają z nowymi z informacją, że dekodera nawet nie podpinano do instalacji. Więcej w jednym z waszych punktów przeprowadzałem nawet krótkie "szkolenie" z obsługi dekodera. Takie to wasze serwisy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Z poziomu forum mogę jedynie podpowiadać możliwe rozwiązania i wskazówki. W pewnych kwestiach niezbędna jest bardziej wnikliwa analiza, dlatego też zalecam postępowanie zgodnie z otrzymaną instrukcją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 2 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witam. Sugeruję, abyś postąpił zgodnie z wiadomością, którą otrzymałeś drogą mailową. Podczas wizyty w punkcie pracownik przeprowadzi diagnostykę i jeśli wykryje usterkę, to dokona wymiany zestawu na nowy. Na nowy to chyba nie , raczej na używany , przecież taki już dostałem i jest nie sprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 W tym przypadku proszę o podanie numeru karty do dekodera w wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokietek Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 W dniu 18.10.2019 o 18:18, OlafS napisał: Żaden dekoder PVR nie może służyć jako multiroom Może jeśli się pomylą. W październiku przedłużaliśmy telefonicznie umowę i był PVR HD7000 jako główny a dwa HD5500S jako dodatkowe i była wymiana na EVOBOX PVR. Przyjechał kurier z aneksem i dekoderem, a w aneksie że do zwrotu HD5500S a nie PVR HD7000 . To oddaliśmy zgodnie z tym co w aneksie, który się podpisało. Przez pierwszy miesiąc w ICOK to dziwnie wyglądało a teraz PVR HD7000 widnieje jako multiroom. Gdyby ktoś nie wierzył może wrzucić screenshoty z zamalowanymi danymi karty itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 No to się komuś nieźle poj, ale podejrzewam że jak będziesz robił kolejny aneks to się raczej dopatrzą i wymienią 7000 na 550s, a kartę z którego wkładasz do którego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robinson Opublikowano 18 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2020 No cóż, temat ma 79 stron, więc pozwolę sobie zadać krótkie pytanie bez dokładnego szukania. Otóż mam odbiornik na Enigmie2, ale ostatnio ktoś z rodziny wziął abonament Polsatu i dostał PVR HD 7000. Moje pytanie jest proste. Czy jest tam jakakolwiek szansa komputerowej edycji list ulubionych kanałów? Chyba nie? Pewnie trzeba się męczyć ręcznie? Albo przynajmniej czy jest możliwość zaznaczenia wielu kanałów i grupowego ich przenoszenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.