Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – dyskusja ogólna


vibor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

mam 2 pytania:

1. czy istnieje możliwość sprawdzenia ilości zarejestrowanych urządzeń w ramach jednego konta canal  ?

2. dotyczy 4 k ultra box  - coraz częściej mam sytuację że oglądając poszczególny kanał nie mogę użyć funkcji OD POCZĄTKU, czyli mogę oglądać obraz na żywo ale nie mogę przewinąć do początku programu, od czego / jakich kanałów zależy czy ta  funkcja działa czy nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, nie wiem czy w dobrym wątku, najwyżej mnie poprawcie. 

 

mam od 2018r dekoder WIFI PREMIUMBOX+ i ostatnio coraz częściej się przycina raz dekoder raz obraz, ale myśleliśmy, że to warunki atmosferyczne itp. 

Jednak kilka dni temu padł nam dysk, który jest w zestawie do tego dekodera i będziemy musieli już zadziałać z reklamacją. 

 

Dzwoniłem na infolinię i dostałem informację, że mam zanieść do najbliższego punktu i po weryfikacji wymienią na nowy taki sam.

Pytałem czy przy okazji tej awarii można wymienić na nowszy model, to powiedzieli, że jak już to wymieniają jedynie na DualBox z dyskiem za 10zł/m a na UltraBox nie ma szans wymiany.

(twierdzą, że niby to takie same dekodery, jedynie w Ultra można więcej kanałów nagrywać) 

 

Co myślicie? Czy jestem w stanie w ramach reklamacji powalczyć o darmową wymianę? A może cisnąć o UltraBox za 10zł? Umowę (24m) mam do końca 2024. 

Edytowane przez kuba1jakub
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, connor07 napisał(a):

Zadaj sobie pytanie czy na pewno chcesz brać dual lub ultra bo są problemy z tymi dekoderami

 

Wymieniłem ostatnio telewizor obsługujący już 4K, dlatego pomyślałem, że może jest dobra okazja przy awarii obecnego sprzętu na wymianę na nowszy dekoder, nie czekając do końca umowy. 

Jednak teraz doczytałem, że Dualbox nie ma S/PDIF (optyczne dźwięku), którego potrzebuje, wiec jeżeli miałbym wymieniać to chyba tylko na Ultrabox (którego Pani konsultantka powiedziała, że nie ma możliwości dostania). 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, cidik napisał(a):

myślałem nad Duo, ale kupiłem uboższą wersje, czyli Vu+ UNO 4K SE

Do oglądania Canal+ w zupełności wystarczy. Ja mam Duo 4k i nie wykorzystuję wszystkich jego możliwości zwłaszcza że coraz mniej oglądam tv.

Edytowane przez opensource
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą obejrzałem w Canal+ Online na Canal+ Premium premierę programu "Ucieczka z utopii", o mieszkańcach uciekających z Korei Północnej. Jest fenomenalny, świetnie nakręcony i przygotowany. Polecam wszystkim.

 

Bez-tytu-u.png

 

Mam świadomość jak to wygląda, jak wyglądają trasy i jak trudno jest uciec - jednak i tak pod koniec się rozpłakałem po tym co zobaczyłem i usłyszałem od uciekających. Nie płaczę podczas oglądania jakichkolwiek materiałów (poza zakończeniem ostatniego odcinka 3. sezonu The Grand Tour i kilku innych bardzo wyjątkowych sytuacji).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś dostał rekompensatę za brak kanałów TVP 3 i/lub TVP INFO?

Ja dopiero wczoraj zgłosiłem reklamację i jeszcze nie wiem ile/jak mi wyliczą.

Najpierw dość szybko dostałem propozycję korekty w wysokości 1/30 opłaty abonamentowej za każdy dzień bez czekania na rozpatrzenie reklamacji. Gdy się zgodziłem to dostałem pytanie jak długo był ograniczony dostęp do kanałów (jakby nie wiedzieli). Odpowiedziałem. W odpowiedzi przyszła informacja o zarejestrowaniu zgłoszenia i że odpowiedzą do 30 dni.

Więc nie wiem czy ostatecznie traktują to jako reklamację czy jakieś inne zgłoszenie.

 

W mojej umowie przy TVP INFO HD jest adnotacja, że to kanał FTA. Ale przy TVP 3 nie ma żadnych dopisków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.01.2024 o 11:24, LorDx napisał(a):

MP 30 zł jest na nieznaczonym :) nie rabatują jej na nieokreślonym, przynamiej ja mam tak w umowie.

 

możesz doprecyzować? 

jest okres oznaczony i nieoznaczony (nie ma czegoś takiego jak nieokreślony)

W mojej umowie, przy utrzymaniu umowy głównej, w umowie dodatkowej MP zostaje na 0zł na nieoznaczonym, jedynie za pakiet główny wzrasta z 25 na 34 oraz za najem PVR (a nie mam, bo mam kartę ci+) 5zł

Edytowane przez zetor2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o czarny moduł ci+ ECP z kartą cayman, zamiast dekodera. Moduł CI+ używam we własnym dekoderze vu+ .

Przejrzałem jeszcze raz szczegóły promocji na tę umowę dodatkową, przysługującą za oddanie drugiego cameleona.  Jest w niej na końcu zapis, że w przypadku konfliktu warunków z opisanymi w innych dokumentach, to ona ma pierwszeństwo. 

Właściwie to wynika z niej, że Canal+ nie ma możliwości zmiany warunków umowy na mniej korzystne dla mnie, a może nawet nie ma możliwości wypowiedzenia jej.

Najważniejsze to nie wysyłać wypowiedzenia, co często jest sugerowane tu na forum, dla lepszych negocjacji.

 

Konsultanci zarzekali się, że gwarancja ceny jest tylko w pierwszym miesiącu okresu nieoznaczonego, lecz nie widzę takiej możliwości.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konflikt tylko powstaje w czasie trwania promocji, gdy promocja ustaje wskakują ceny normalne, MP to zawsze pakiet dodatkowy.

Jest rozpisane co należy do pakietu głównego a co nie,

23 godziny temu, sw3 napisał(a):

Czy ktoś dostał rekompensatę za brak kanałów TVP 3 i/lub TVP INFO?

Ja dopiero wczoraj zgłosiłem reklamację i jeszcze nie wiem ile/jak mi wyliczą.

Najpierw dość szybko dostałem propozycję korekty w wysokości 1/30 opłaty abonamentowej za każdy dzień bez czekania na rozpatrzenie reklamacji. Gdy się zgodziłem to dostałem pytanie jak długo był ograniczony dostęp do kanałów (jakby nie wiedzieli). Odpowiedziałem. W odpowiedzi przyszła informacja o zarejestrowaniu zgłoszenia i że odpowiedzą do 30 dni.

Więc nie wiem czy ostatecznie traktują to jako reklamację czy jakieś inne zgłoszenie.

 

W mojej umowie przy TVP INFO HD jest adnotacja, że to kanał FTA. Ale przy TVP 3 nie ma żadnych dopisków.

Pewnie TVP im zapłaci za brak usługi, w rzeczywistości my wszyscy.

Tylko że TVP nadawało plansze, operatorów bym za to akurat nie winił, tylko właściciela sygnału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LorDx Są różne promocje i niektóre opcje dodatkowe mają też cenę promocyjną także na czasie nieoznaczonym umowy. W regulaminie takiej promocji na opcję dodatkową w tabeli jest podana cena do końca okresu oznaczonego umowy i obok jest cena po tym okresie. Także są promocje, gdzie cena na czasie nieoznaczonym jest cennikowa lub promocyjna w zależności od tego co mówi regulamin promocji dla danej opcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, LorDx napisał(a):

Tylko że TVP nadawało plansze, operatorów bym za to akurat nie winił, tylko właściciela sygnału.

Wiadomo że to nie wina operatora ale umowę mam z operatorem.

TVP nie nadawało plansz tylko (z krótkimi wyjątkami) inne kanały wraz z logo tych kanałów. Gdyby nadawali cokolwiek z logo TVP 3 i TVP INFO albo bez żadnego logo (ale co innego niż na innych kanałach) to sytuacja byłaby bardziej skomplikowana. Ale skoro to były zwyczajne duble innych kanałów to sprawa jest prosta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FTA nie są gwarantowane w żadnym wypadku, a reszta zależy od gwarancji jakie udzielił operator na kanał.

Reklamacje mają obowiązek przyjąć na cokolwiek ale nie muszą się do niej przychylać z automatu.

Sami siebie będą kontrolować gdyby poszło urzędowo :D, kolejne działa polityczne dasz im do reki.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plotki związane z wycofaniem paczki kanałów canal+ z oferty orange iptv powoli się potwierdzają.
Ciekawe czy doczekamy się w tym roku pełnego dekodera hybrydowego od canal+. lub aktualizacji obecnych z możliwością ustawienia "iptv only" wzorem Polsat box 4k. 

Edytowane przez _Artek_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...