Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – dyskusja ogólna


vibor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kanały Grupy Canal+ Polska w ofercie Polsat Media

Cytat

1 stycznia 2024 roku biuro reklamy Polsat Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w 13 kanałach telewizyjnych należących do Grupy Canal+ Polska.

Grupa Canal+ Polska to wiodący wydawca oraz nadawca kanałów telewizyjnych segmentu premium, jak również agregator oraz drugi największy dystrybutor pakietów płatnej telewizji w Polsce.     

W ofercie Polsat Media znajdą się takie kanały jak Ale Kino+, CANAL+ Domo, Planete+, MiniMini+, teleTOON+, Novelas+, CANAL+ PREMIUM, Canal+ Kuchnia, Canal+ FAMILY, Canal+ Sport, Canal+ Sport 2, Canal+ Sport 3, Canal+ Sport 5.

Stacje telewizyjne należące do Grupy Canal+ charakteryzuje bardzo duża różnorodność tematyczna, a programy emitowane w kanałach Grupy są skierowane do bardzo szerokiej grupy odbiorców. Znajdziemy tu m.in. niezwykle bogatą ofertę filmową i serialową, sportową, dokumentalną, lifestyle’ową i dziecięcą.  

Polsat Media to największe biuro reklamy telewizyjnej na polskim rynku, zarówno pod względem liczby obsługiwanych kanałów, jak i udziału w oglądalności. W tym roku 78 kanałów wygenerowało SHR w grupie A16-59 na poziomie 35% (Dane: Nielsen Media, za okres styczeń-październik 2023).   

Źródło -> Polsat Media

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć, czy ktoś tutaj też dostał rachunek za styczeń w kwocie ok. 70% wyższej niż do tej pory (chodzi mi o sytuację 'po zakończeniu obowiązywania umowy')?

 

Umowa skończyła mi się kilka lat temu, ale miesięczna kwota była taka sama, więc był spokój, aż tu nagle taka podwyżka...

Edytowane przez marikart
Dodatkowa informacja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marikart Jeśli masz umowę na czasie nieoznaczonym już od dłuższego czasu i płaciłeś dużo mniejszy abonament, to być może przez jakiś błąd systemu podwyższono Ci opłaty. Jedyne co to złożenie reklamacji w takim przypadku z prośbą o korektę i przywrócenie prawidłowych opłat, które płaciłeś zgodnie z warunkami Twojej umowy. Tak w ogóle co Ci policzyli więcej pakiet główny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lakiman

Wydzwaniał wtedy, jakie wyróżnienie mnie spotkało.  Niestety jak widać wielu dało się nabrać.

 

Edytowane przez Kirk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co z tego ? zapłacą za 10 lat jak w ogóle sądy będą jeszcze działać, przy obecnej inflacji to będzie frytkowe. A każdy zapłaci przy kolejnej umowie 10 zł więcej na poczet kar, nazywając promocją :D

Edytowane przez Kiler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

CANAL+ złoży odwołanie:

 

Cytat

"CANAL+ Polska działa z poszanowaniem praw konsumenta i stale usprawnia procesy sprzedażowe, tak aby były jak najbardziej transparentne dla naszych Klientów. Pragniemy zaznaczyć, że zarzucane nieprawidłowości dotyczyły pojedynczej oferty realizowanej przez partnerów zewnętrznych, którzy zajmują się sprzedażą naszych usług" - czytamy w odpowiedzi rzecznika CANAL+ Polska Piotra Kaniowskiego.

 

"Podkreślamy, że konsultanci zewnętrzni w trakcie kontaktu z Klientem nie ukrywali celu rozmowy, a skrypty rozmów, którymi się posługiwali, były przygotowane prawidłowo. Skala reklamacji dotycząca umów zawieranych przez telefon była niska i rozpatrywana na korzyść Klienta" - dodał rzecznik.

Źródło: UOKiK nałożył ogromną karę na CANAL+. Operator zapowiada odwołanie

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mi kto naliczył ponad 30 zł z karty z tyłka z CANAL+ Online przy voucherze i czekałem z dobre dwa miesiące na wyjaśnienie sytuacji? Też jakaś firma zewnętrzna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Krzysiek11:) napisał(a):

"CANAL+ Polska działa z poszanowaniem praw konsumenta...

Naprawdę? Znam osobiście przypadek, w którym konsultant, bawiący się w tzw. łowcę jeleni, sprzedał dodatkową umowę abonentowi, któremu rzekomo nie przysługiwał już multiroom w jednym gospodarstwie domowym. Rozbił mu multiroom na dwie osobne umowy bo ponoć "inaczej się nie da".

Człowiek nieobeznany w temacie jest w konfrontacji z cwanym "doradcą" niemal bez szans. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.01.2024 o 13:45, marikart napisał(a):

Cześć, czy ktoś tutaj też dostał rachunek za styczeń w kwocie ok. 70% wyższej niż do tej pory (chodzi mi o sytuację 'po zakończeniu obowiązywania umowy')?

 

Umowa skończyła mi się kilka lat temu, ale miesięczna kwota była taka sama, więc był spokój, aż tu nagle taka podwyżka...

U mnie identyczna sytuacja, zmienili rabat na pakiet do -1 PLN, o dziwo zostawili pełen rabat na pakiet canal+.  Spróbuję napisać reklamacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, shevchenko1987 napisał(a):

Sam dostałem taki telefon. Byłem idealnym, potencjalnym "jeleniem", bo akurat minięło mi 10 lat z C+. I to podobno dlatego miałem dostać darmowy dodatkowy dekoder. 😂 Jednak nie mogłem zrozumieć dlaczego ten dodatkowy dekoder miał mieć inny pakiet. Drążyłem więc temat i się okazało, że darmowy to on jest, ale przez kilka miesięcy, a później stawka standardowa. Podziękowałem za ten  "prezent", za który sam musiałem zapłacić. Parodia to była. 😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z końcem stycznia moje dwie umowy przechodza na czas nieoznaczony na bardzo korzystnych warunkach (wśród nich oferta za 25zł za zrezygnowanie z multiroomu po cyfrze). Żadna z przedstawianych ofert nawet nie jest bliska warunkom, które będę miał z automatu.

 

Konsultant straszy, że nie jest to gwarantowana cena i zmienić się może po pierwszym miesiącu. Domyślam się, że to ściema. Czy ktoś z Was siedzi dłużej na umowie nieoznaczonej? Czy komuś w ogóle C+ podwyższyło cenę abonamentu kiedykolwiek na umowie bezterminowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, zetor2 napisał(a):

z końcem stycznia moje dwie umowy przechodza na czas nieoznaczony na bardzo korzystnych warunkach (wśród nich oferta za 25zł za zrezygnowanie z multiroomu po cyfrze). Żadna z przedstawianych ofert nawet nie jest bliska warunkom, które będę miał z automatu.

 

Konsultant straszy, że nie jest to gwarantowana cena i zmienić się może po pierwszym miesiącu. Domyślam się, że to ściema. Czy ktoś z Was siedzi dłużej na umowie nieoznaczonej? Czy komuś w ogóle C+ podwyższyło cenę abonamentu kiedykolwiek na umowie bezterminowej?

Kilka postów wyżej pisałem o tym, sam jestem na nieoznaczonej od stycznia 2021, po przejściu z promocyjnej oczywiście wskoczyło kilka złotych więcej, ale to było w umowie i byłem tego świadomy, wciąż była to atrakcyjna oferta. Teraz w styczniu otrzymałem rachunek (dobrze że w ogóle na niego spojrzałem) o 60% większy, bez żadnej informacji, aneksu itp. Napisałem maila, ale się upierają że jest OK.

Edytowane przez MartinSnow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, MartinSnow napisał(a):

Kilka postów wyżej pisałem o tym, sam jestem na nieoznaczonej od stycznia 2021, po przejściu z promocyjnej oczywiście wskoczyło kilka złotych więcej, ale to było w umowie i byłem tego świadomy, wciąż była to atrakcyjna oferta. Teraz w styczniu otrzymałem rachunek (dobrze że w ogóle na niego spojrzałem) o 60% większy, bez żadnej informacji, aneksu itp. Napisałem maila, ale się upierają że jest OK.

Ale ten wyższy rachunek musi z czegoś wynikać. W umowie jest jasno napisane jakie są warunki po przejściu na nieoznaczony. Musi być jakieś wypowiedzenie ze strony c+.

 

Tak jak czerstwy pisał dekoder muszę zwrócić bo był zrabatowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, LorDx napisał(a):

Pewnie umowa MH, rezygnacja z jednej umowy powoduje utratę rabatów na drugiej, ale czy także na nieokreślonym to ciekawe :)

 

 

W umowie tej promocyjnej jest zapis, że warunki promocyjne będą obowiązywać tak długo jak utrzymana jest umowa główna. Jako warunki promocyjne należy rozumieć cenę 25 (c+, mp) w okresie oznaczonym i 38 po okresie oznaczonym.


umowa główna 9.99 na czas oznaczony i 13 po po okresie oznaczonym.

 

jedyny haczyk to 20zl za dzierżawę dekodera pvr. Który i tak nigdy nie został wyjęty z pudełka, w moim przypadku.

 

nawet viaplay jest według umowy utrzymany za 34zl za full pakiet

 

Złożenie wypowiedzenia byłoby błędem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...