Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – dyskusja ogólna


vibor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba im się zaczyna nudzić w tej Platformie zamiast zając się Ale Kino i wprowadzić kanały na wzór Cine+ i zmienić nazwę nSportu bo nie ma już nazwy platformy NC+ Infosport+ Moto+ (dla żużla)

 

Canal+ Family przerobić na Canal+ Lifestyle i połączyć Kuchnia z Domo i zamiast nich stworzyć kanał Cine+ Frisson i Cine+ Emotion a z Ale Kino Cine+ Premier

Edytowane przez Golbi84
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, muza_tv napisał:

Kuchnia+ oraz Domo+ pod nowymi nazwami Canal+ Kuchnia i Canal+ Domo ruszą 15 kwietnia 2021 roku

 

Zmiany zapowiadano wcześniej, więc to nie jest Prima aprilis.

 

Ja się naprawdę nie dziwie, że miasta, miasteczka czy wsie w Polsce wyglądają jak wyglądają. Z tymi wszystkimi reklamami, plandekami, pastelozą, chaosem architektonicznym, brakiem gustu. Co jak co, ale Polacy nie mają zmysłu estetycznego i to niestety widać. Polski oddział nie potrafi nawet prawidłowo skopiować logo od matki. Nawet nie są w stanie skopiować samych siebie, bo w logo C+ Domo na Czechy, które wypuścili pół roku wcześniej nie ma kapitalików.

 

Pomijając fakt, że wygląda to okropnie. Za chwilę zunifikują wszystkie kanały, wtłoczą te wszystkie kilkanaście nazw w jedną formę. Francuzi jeszcze jakoś grali krojem czcionki (np. "family" z małych liter), u nas wszystko urzędniczo ujednolicone. Przecież to jest kompletnie nielogiczne. C+ Sport to kompletnie inny kanał niż docelowy C+ Kuchnia, oferowany w zupełnie innym pakiecie, do innej grupy docelowej, z innym charakterem. To dlaczego przybierają identyczną formę graficzną? Przecież to kłóci się z podstawowymi założeniami brandingu.

 

Zwróćcie uwagę, że centrala stara się kierować logiką i wychwytuje te mechanizmy. Marka CANAL+ przyporządkowana jest do segmentu premium, kanały z "plusem" to płatne kanały tematyczne, zaś marka "C" to kanały niekodowane (C8, CStar, CNews). Każdy kanał lub paczka kanałów (Cine+, Sport+) z "plusem" ma inne założenia graficzne, aby się między sobą różniły. Ale jednocześnie jest to na tyle mądrze i subtelnie wymyślone, aby było widać, że całość pochodzi z tej samej rodziny.

 

Ba, to idzie dalej. Tradycyjne kanały linearne C+ mają inną formę graficzną niż strumieniowe kanały dostępne tylko w myCANAL. Nawet jest to podkreślone poziomymi liniami - ciągły strumień. I nie są tak cha_msko zrobione, bo polski oddział zaraz je...łby jednolity prostokąt. Ale gdzie tam... oni nawet nie widzą takiej potrzeby. Wszystkie wydarzenia, dostępne w strumieniu, pokazują na kanale "CANAL+ Na żywo". I ty nie wiesz, co to k...a za twór, gdzie tego szukać. I dlaczego jak jest kilka wydarzeń, to jest kilka takich samych kanałów "CANAL+ Na żywo". Przecież nawet na YouTubie poszczególne kanały mają inną nazwę. Z kolej na ekranie wygląda to tak jakbyśmy oglądali dawny linearny, telewizyjny C+, bo widnieje napis "CANAL+ Na żywo"...

 

Canal-plus-promotion-vente-privee-veepee

 

Cine+

Spoiler

Kanały telewizyjne Cine+

 

mth-logos-cineplus.jpg

 

Kanały strumieniowe Cine+ (też wtedy inaczej):

 

cinevalentin2.png

 

Sport+

Spoiler

mth-logos-sportplus.jpg

 

C8, CStar, CNews

Spoiler

C8-CSTAR-CNEWS.png

 

Planete+

Spoiler

mth-logos-planeteplus.jpg

 

Dla dzieci

Spoiler

eb1c302939825a2796d0b3b860394c9f.jpg

 

Lifestyle

Spoiler

     Cuisine_plus.png                 Maisonplus.png

 

Inne

Spoiler

62191561comedie-1432803505.jpgCHN43FB_378.PNG

 

Pełno innych wersji pod serwisy na życzenie, pakiety kanałów (tylko wybrane). Wszystko bardzo ładnie się prezentuje.

Spoiler

Canal-Rogne1.jpg 78076920

 

Edytowane przez WebMat
  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Taki śmieszno-straszny :). Pani prezes nadal uważa np. publikowanie całego sezonu serialu od razu za fanaberię, albo twierdzi, że internetowa droga dystrybucji jest dla młodych ludzi, którzy "nie chcą już konsumować tradycyjnej telewizji przed dużym telewizorem".

Nie wspomnę już, że powiedziała, że Netflix planuje uruchomić kanał linearny, kiedy od ponad pół roku takowa usługa "Direct" w aplikacji jest testowo we Francji, a Polska dostała z kolei "shuffle play" i pisały o tym wszystkie portale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając artykuł  nasunęła  mi się myśl z orkiestrą na Tytanicu, który nabierał wody.

"Mamy własne algorytmy, które badają zachowanie klientów. Wiemy, co nasz klient lubi, a czego nie. "...  ;-)

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, lakiman napisał:

"Mamy własne algorytmy, które badają zachowanie klientów. Wiemy, co nasz klient lubi, a czego nie. "

Żeby wiedzieć co klient lubi, a czego nie należy klienta słuchać, a nie stosować wyłącznie algorytmy. A ze wsłuchiwaniem się w to co mówią abonenci mają wielki problem. Żeby się nie okazało, że te przewspaniałe algorytmy zaprowadzą ich na manowce.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A najśmieszniejsze jest to , iż wiele opcji , błędów , możliwości w zupełnie innym kierunku rozwoju tego tonącego statku widzi taki każdy " ciut " zapalony i realnie patrzący użytkownik jak wielu z Nas ,  ta Pani jest jak plaster oderwany od rany , trzeba go od razu wymienić bo im dłużej się będzie nosić wda się  gangrena :D

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, bgmnt napisał:

Taki śmieszno-straszny :). Pani prezes nadal uważa np. publikowanie całego sezonu serialu od razu za fanaberię, albo twierdzi, że internetowa droga dystrybucji jest dla młodych ludzi, którzy "nie chcą już konsumować tradycyjnej telewizji przed dużym telewizorem".

 

:-D Zamiast dużego ekranu  telewizora, powinien wystarczyć ekran np smartwatcha...

Dlatego, może Eurosporty  są w 720p w Canal+ Online.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, meckbar napisał:

Żeby wiedzieć co klient lubi, a czego nie należy klienta słuchać, a nie stosować wyłącznie algorytmy. A ze wsłuchiwaniem się w to co mówią abonenci mają wielki problem. Żeby się nie okazało, że te przewspaniałe algorytmy zaprowadzą ich na manowce.

 

5 godzin temu, patryszq napisał:

A najśmieszniejsze jest to , iż wiele opcji , błędów , możliwości w zupełnie innym kierunku rozwoju tego tonącego statku widzi taki każdy " ciut " zapalony i realnie patrzący użytkownik jak wielu z Nas ,  ta Pani jest jak plaster oderwany od rany , trzeba go od razu wymienić bo im dłużej się będzie nosić wda się  gangrena :D

 

Zgadzam się z każdym słowem. Tak właśnie jest.

 

Tam powinien rządzić człowiek, który pasjami 16-18 godzin dziennie myśli o C+. Który po prostu ma ambicje i chce stworzyć najlepszą telewizję, najlepsze treści, chce zdobywać rynek, walczyć. Dla którego to jest całe jego życie, jego pasja, jego dzieło... A oni "robią karierę", "spełniają się zawodowo", "łączą pracę z macierzyństwem". Patrzą na swój partykularny interes, mają zawężone horyzonty, tak naprawdę mają to wszystko głęboko w d...ie, byleby pensja wpływała i żeby później przeskoczyć do jakiejś innej korporacji.

 

Ich telewizja nie pasjonuje, nie dostrzegają jej potencjału, nie wiedzą jak wykorzystać Internet.

 

Najlepsze jest to, że Pani menadżer ma świadomość, że telewizja to są treści (czego poprzedni prezesi pojąć nie potrafili). Tylko k...a jakoś nie widzę, żeby się do tego stosowali. Niech mi ktoś wymieni chociaż jedno nazwisko, które C+ wypromował w ciągu ostatnich 10 lat? Jakąś gwiazdę, osobowość? A jakiś znany program telewizyjny (przecież chwalą się, że są telewizją), którzy wszyscy w Polsce znają?

 

Krwawią moje oczy i moje serce jak widzę lub słyszę Korwin-Piotrowską i że można było tak zhańbić poczciwą markę jaką była kiedyś C+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Toma441 napisał:

Czy ja dobrze widzę, że teraz w ofercie (zarówno platformy, jak i online) będą dwa kanały Canal + Domo? Wygląda to komicznie. Byłem przekonany, że po  rebrandingu Domo + zostanie "wchłonięty" przez C+ Domo, który funkcjonuje krócej. 

@Toma441 Kanał CANAL+ Domo, który powstał pod koniec 2020 roku jest przeznaczony na rynek czeski i słowacki i ma dostosowaną ramówkę bardziej pod te rynki i pojawiają się tam chyba też programy kulinarne. Natomiast kanał CANAL+ DOMO o dawnej nazwie Domo+ jest przeznaczony tylko na rynek polski z osobną ramówką bez programów kulinarnych.

Edytowane przez lukx95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@michael112 Ja jako Abonent oferty satelitarnej CANAL+ mam w serwisie CANAL+ online w ramach swojego abonamentu dostępną tylko jedną wersję kanału CANAL+ DOMO przeznaczoną na polski rynek. Także zapewne dostępność kanału CANAL+ Domo na rynek czeski i słowacki w pakietach serwisu CANAL+ online, to po prostu błąd, albo dali go jako taki bonus dla tych osób co wykupują jedynie dostęp do pakietów CANAL+ online, a nie posiadają abonamentu na telewizję satelitarną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może powinno się to traktować właśnie jako swego rodzaju bonus. To tak jakby ktoś mający wykupiony abonament PC+ dostał w wersji online obok MTV Polska dostęp do MTV Europe, lub obok HBO, dostęp do HBO Czech i/lub HBO Adria. W końcu to ich kanał (Canal+ Domo dla Czech) i mogą z nim robić co chcą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...