Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam obecnie mam umowe podpisana z polsatem na multiroom jednak chcialabym zrezygnowac z dodatkowego dekodera a podstawowy wziasc na nowa umowe. umowa podpisana 05.07.2011 zakonczyla sie w tym roku i zostala przedluzona automatycznie na 12 m-cy czyli zostalo 11 m-cy. Dzwoniac na infolinie telefonistka powiedziala ze moge zrezygnowac z dodatkowego dekodera z trzy miesiecznym wypowiedzenie a podstawowy dekoder zostawic i podpisac nowa oferte. Powiedziala ze umowa sie skonczyla i mozna zrezygnowac ale ja jednak nie rozumiem teraz tych dodatkowych m-cy czy nie bedzie za to kary.I jak trzeba by bylo sformuowac rezygnacje. Z gory dziekuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W PWU jest zapis, że po okresie podstawowym usługa Multiroom jest na czas nieokreślony i obowiązuje wyższa stawka abonamentu (35zł - przez krótki okres było też 37zł). Okres wypowiedzenia wynosi, tak jak podała konsultantka, 3 cykle rozliczeniowe. Żadnej kary nie zapłacisz za rezygnację z Multiroom'u, ponieważ okres podstawowy (obowiązkowy) już Ci się skończył.

W rezygnacji musisz zaznaczyć, że rezygnujesz tylko z usługi Multiroom i podajesz numery dekodera i karty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie miałem umowę do 06.09.2014 . Z racji tego ze nie wysłalem wypowiedzenia bo byłem przekonany ze mam do grudnia przedłużyła się ona o 12mcy . Jeśli chciałbym zerwać umowę to jakiej wysokości kare musze zapłacić ? ( abonament mam premium 99zł ) . Ewentualnie czy mogę zmienić mój obecny abonament 99zł na najtańszy pakiet ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okres wypowiedzenia wynosi w Twoim wypadku 3 cykle rozliczeniowe. Kara jest za okres, który pozostanie Ci do końca dodatkowego okresu 12 miesięcy po rozwiązaniu umowy. Kwota kary to różnica pomiędzy stawką abonamentu na czas nieokreślony (podana m.in. w PWU dołączonym do Twojej umowy) a stawką abonamentu na czas określony dla Twojego pakietu (Twoje 99,90zł) pomnożona przez ilość miesięcy pozostających do końca okresu umownego (do końca Twoich dodatkowych 12 miesięcy).

Z tego co pamiętam ta różnica to około 50zł w każdym miesiącu, czyli Twoja kara wyniosłaby około 400zł.

Jeśli chodzi o możliwość zmiany pakietów to musisz wykonać telefon do Działu Utrzymania Klienta, bo tylko u nich będziesz mógł wykonać taką operację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okres wypowiedzenia wynosi w Twoim wypadku 3 cykle rozliczeniowe. Kara jest za okres, który pozostanie Ci do końca dodatkowego okresu 12 miesięcy po rozwiązaniu umowy. Kwota kary to różnica pomiędzy stawką abonamentu na czas nieokreślony (podana m.in. w PWU dołączonym do Twojej umowy) a stawką abonamentu na czas określony dla Twojego pakietu (Twoje 99,90zł) pomnożona przez ilość miesięcy pozostających do końca okresu umownego (do końca Twoich dodatkowych 12 miesięcy).
Z tego co pamiętam ta różnica to około 50zł w każdym miesiącu, czyli Twoja kara wyniosłaby około 400zł.
Jeśli chodzi o możliwość zmiany pakietów to musisz wykonać telefon do Działu Utrzymania Klienta, bo tylko u nich będziesz mógł wykonać taką operację.

 

Dzieki za odp.

 

Zadzwonilem na infolinie i udało się mi się zmienić taryfe na rodzinny hd 19.90 na 15 miesięcy ( czy w tym pakiecie jest Polsat sport news i Polsat sport extra ? )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwonilem na infolinie i udało się mi się zmienić taryfe na rodzinny hd 19.90 na 15 miesięcy ( czy w tym pakiecie jest Polsat sport news i Polsat sport extra ? )

 

Jest ale w prezencie dla nowych abonetów. (Gwiazdka przy logo programów w rozpisce)

 

Mam pytanie czy jezeli do konca umowy zostalo 2 miesiące a mam 3 miesięczny okres wypowiedzenia to wystarczy jak wyśle wypowiedzenie :

 

"Niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usług zawartą pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia"

 

Starczy coś takiego czy coś dopisać? Widziałem ze na forum formułka jest dłuzsza ale boje sie ze jakiś niedouczony pracownik roziąże mi umowe szybciej a potem jakąś kare wlepia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałeś już i dostałeś odpowiedź w innym wątku.

Skoro jednak chcesz być bardzo precyzyjny to w piśmie do CP piszesz, że rozwiązujesz umowę z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia i ostatni/ostatnie dwa miesiące okresu wypowiedzenia pragniesz przekształcić w umowę na czas nieokreślony. Podajesz swoje dane osobowe, adresowe, pesel i numery sprzętu. Nie zapomnij się podpisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszecie tutaj, że wypowiedzenie można złożyć w dowolnym APS-ie, mam jednak pytanko czy trzeba drukować oświadczenie o wypowiedzeniu umowy czy wystarczy iść i powiedzieć, że wypowiadam a oni to już wklepią? Pytam dlatego, że jak wypowiadałem umowę z nc+ to właśnie wydrukowałem takie oświadczenie, zaniosłem do punktu a tam mi powiedzieli, że nie potrzebują mojego bo mają swoje druki i od razu po jego wypełnieniu wpisał ziomek w system.

 

EDIT: chyba sam znalazłem odpowiedź na swoje pytanie - REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG § 16 pkt. 2. Abonent, jak i Cyfrowy Polsat, uprawnieni są do rozwiązania Umowy Abonenckiej z zachowaniem dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego. Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy Abonenckiej powinno zostać złożone w formie pisemnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam zamiar rozwiązać umowę z CP ale nie wiem za bardzo jaką datę zawarcia umowy wpisać, chociaż wiem, że nie jest ona niezbędna. Miałem umowę na czas nieokreślony, później podpisałem nową na okres 29 m-cy (na umowie jest data wydruku 2012-08-22) ale okres rozliczeniowy mam do 15 dnia m-ca. W ICOK mam, że umowa ważna jeszcze 5 m-cy. Nie chcę wysłać za późno więc wyślę już niedługo. W wypowiedzeniu mogę wpisać datę 2012-08-22 czy lepiej nie wpisywać? Jako numer umowy mam napisane KX0xxxxxxx.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Chciałabym zrezygnować z usług CP (telewizja). Podstawowy okres umowy upływa 24. października,czyli pojutrze. Rozumiem, że umowa została zawarta na kolejne 12 m-cy (okres dodatkowy). Napisałam do nich i odpisali: "Strony Umowy są uprawnione do rozwiązania współpracy z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia. Przy czym zwracamy uwagę, że w razie rozwiązania Umowy przed upływem Okresu Dodatkowego, Abonent będzie zobowiązany do zapłaty kary umownej w wysokości nieprzekraczającej wartości przyznanej ulgi, pomniejszonej o proporcjonalną wartość za okres od dnia przedłużenia Umowy do dnia jej rozwiązania. Dodajemy, że jeżeli korespondencja dotycząca rozwiązania współpracy wpłynie do Cyfrowego Polsatu do dnia 24 października 2014 r., nie zostanie wystawiona nota za rozwiązanie w trakcie Okresu Dodatkowego." Zastanawiam się, czy mogę spokojnie wysłać priorytetem pismo dziś, żeby doszło do 24.? Czy rzeczywiście nie zapłacę kary (pismo w dniu kończącym okres podstawowy:/). Jeśli kara, to w jakiej kwocie, bo nijak tego zapisu nie rozumiem (ulga jakoś ponad 1000 zł, abonament 39,90). A także czy przez kolejne 3 miesiące użytkuję i płacę normalnie i przed upływem tego okresu (tylko dokładnie kiedy?) muszę zdać sprzęt (dekoder itp.) w punkcie sprzedaży? Proszę o szybką odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...