zibi-s Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Czy po złożeniu wypowiedzenia w punkcie nc+ otrzymujemy na tą okoliczność potwierdzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Tak, otrzymujesz potwierdzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic229 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Witam, nie tak dawno przedłużyłem umowę z NC+. Przez pierwsze pół roku będę płacił 15 zł, a w końcowym okresie 104 zł. Mam pytanie odnośnie płatności. Jeśłi od samego początku będę robił przelewy po 104 zł. to będzie to trakaktowane po prostu jako nadwyżka i przy końcu umowy ten bilans sie wyrówna ? Pytam ponieważ te największe sumy chcę zapłacić od razu w pierwszym okresie, a dopiero w końcowym odciąże swój budżet i będę płacić po 15 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Możesz w ten sposób płacić tak, jak napisałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic229 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 OK, dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eskimos Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 równe 14 dni temu zawarłem umowe przez telefon, umowa była jak pisałem wyżej na innych warunkach wprowadzona do systemu niż ta którą zawarłem, złożyłem reklamacje ok, ale ta pseudo umowa mi nawet nie przyszła do domu a mineło 14 dni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serbinek26 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 w czwartek wypelnilem formularz kontaktowy pytajac w nim czy moge wykupic dekoder bo nie chce placic tych narzuconych 20 zl za wynajem i dodalem pare gorzkich slow o tym ze jestem 15-letnim abonentem pierwszy raz zostalem tak przekrecony -zawsze odpowiedz byla nastepnego dnia-teraz mija tydzien i nie raczyli odpowiedziec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Nie możesz wykupić, ale jeśli masz kartę cameleon (taką z logo Cyfra+) to możesz oddać im ten dekoder i kupić sobie własny na wolnym rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Jak ma się jeden PVR po cyfrze, to nic nie płaci się. Chyba, że dało im się naciągnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed250 Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 dziś złożyłem reklamacje , nałożyli mi opłatę najmu dekodera , chyba ich cycki swędzą - inaczej się umawialiśmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asiafan Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 nie wiem czy w odpowiednim dziale bo pytałem już 3 krotnie i bez odzewu tak więc czy jeśli w APSie zostawiam pismo można tam dodać by przy kontakcie telefonicznym dzwonili tylko od danej godziny i nie wczesniej? ostatnim razem gdy ręcznie wysłałem pismo to połowicznie się do tego dostosowali trza było im mówić by zadzwonili za godzine bo teraz nie można się skupić na negocjacjach i tyle a poranne i południowe godziny to w ogóle w gre nie wchodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
materna Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 No to i ja dodam swoje 3 grosze. 19 września zmigrowałem do nc+ z dawnej Cyfry+. W umowie migracyjnej za opłatą 10 zł miesięcznie otrzymałem kurierem dekoder mediabox+ wraz z kartą conax. Próby aktywacji karty conax udały się dopiero po około kilku dniach. Zostały mi nadane upewnienia demo i zostałem zapewniony że w ciągu kilku dni nowy dekoder wraz z kartą zostaną zarejestrowane na moim koncie abonenta. Niestety do dnia dzisiejszego a mamy listopad nikt ncplus nie potrafi przypisać karty do mojego konta. Może nie byłoby to dla mnie tak istotne, jednak notorycznie co jakiś czas tracę uprawnienia do odbioru kanałów. Czasami jest to kilka kanałów a czasem jak to miało miejsce 12 listopada niemal wszystkie za wyjątkiem TVP1, TVP2, Polsat i kilku innych. Za każdym razem muszę dzwonić na infolinię, tłumaczyć całą sytuację i prosić o nadanie uprawnień do odbioru kanałów. Niestety ciągle demo. W ubiegły czwartek 13 listopada 2014 r. po ponad 30 minutowym oczekiwaniu na połączenie z centrum obsługi, konsultant zapewnił mnie że uprawnienia zostaną nadane w ciągu godziny i ktoś z nc+ zadzwoni do mnie aby w aktywować kartę conax. Uprawnienia owszem zostały nadane ale dopiero po około 18 godzinach. I nie jest to wina leżąca po mojej stronie gdyż zarówno siła jak i jakość sygnału docierające z satelity są bardzo dobre, poza tym dekoder był ustawiony na kanale 11 tak jak zalecał konsultant. Wczoraj 19 listopada 2014 r. ponownie straciłem dostęp do kanałów ale tym razem do wszystkich. Po włączeniu dekodera wyświetliła się informacja o sile sygnału i prośbie na oczekiwanie na aktywację. Ręce mi opadły. Dziś rano nasmarowałem reklamację, że żądam rozwiązania umowy z ich winy. Przez wiele lat z cyfrą nigdy nie zdarzyła się podobna historia a tu przez 2 miesiące skutecznie wyleczyli mnie z przywiązania do marki. Napisałem że jest to ostatnia umowa podpisana z nimi i wolę już zapłacić parę groszy więcej ale mieć sygnał od operatora kablowego nie martwiąc się że raptem ktoś odetnie mi sygnał. Ja rozumiem że problemy i awarie się zdarzają ale tu już ewidentnie przegięli pałę. Coś mnie na szczęście tknęło i nie oddałem karty cameleona i starego dekodera sd. Ale nie będę przecież płacił za mediaboxa który jest zupełnie bezużyteczny. Najlepsze w tym wszystkim jest to że oni w tym momencie zupełnie nie mają pojęcia jaki sprzęt i kartę posiadam. Przy którymś telefonie konsultant zapytał czy na pewno mam mediaboxa w domu bo on w systemie nic takiego nie widzi. Bajzel na kółkach. A napisałem im jeszcze na koniec, że życzę im aby na polski rynek wszedł SKY, ale za pewnie nie zrozumieją aluzji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Mam zapytanie odnośnie umowy. Mam ją do lutego 2015. Czy mogę już teraz wysłać wypowiedzenie? Czy na wypowiedzeniu muszę wpisać numer abonenta i numer umowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Możesz wysłać już. Nr. abonenta w zupełności wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Mam zapytanie odnośnie umowy. Mam ją do lutego 2015. Czy mogę już teraz wysłać wypowiedzenie? Czy na wypowiedzeniu muszę wpisać numer abonenta i numer umowy ? Nie musisz nic wysyłać, możesz wypowiedzenie złożyć w punkcie nc+(mają już gotowe druki wypowiedzeń) i jest od razu zarejestrowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 No to i ja dodam swoje 3 grosze. 19 września zmigrowałem do nc+ z dawnej Cyfry+. W umowie migracyjnej za opłatą 10 zł miesięcznie otrzymałem kurierem dekoder mediabox+ wraz z kartą conax. Próby aktywacji karty conax udały się dopiero po około kilku dniach. Zostały mi nadane upewnienia demo i zostałem zapewniony że w ciągu kilku dni nowy dekoder wraz z kartą zostaną zarejestrowane na moim koncie abonenta. Niestety do dnia dzisiejszego a mamy listopad nikt ncplus nie potrafi przypisać karty do mojego konta. Może nie byłoby to dla mnie tak istotne, jednak notorycznie co jakiś czas tracę uprawnienia do odbioru kanałów. Czasami jest to kilka kanałów a czasem jak to miało miejsce 12 listopada niemal wszystkie za wyjątkiem TVP1, TVP2, Polsat i kilku innych. Za każdym razem muszę dzwonić na infolinię, tłumaczyć całą sytuację i prosić o nadanie uprawnień do odbioru kanałów. Niestety ciągle demo. W ubiegły czwartek 13 listopada 2014 r. po ponad 30 minutowym oczekiwaniu na połączenie z centrum obsługi, konsultant zapewnił mnie że uprawnienia zostaną nadane w ciągu godziny i ktoś z nc+ zadzwoni do mnie aby w aktywować kartę conax. Uprawnienia owszem zostały nadane ale dopiero po około 18 godzinach. I nie jest to wina leżąca po mojej stronie gdyż zarówno siła jak i jakość sygnału docierające z satelity są bardzo dobre, poza tym dekoder był ustawiony na kanale 11 tak jak zalecał konsultant. Wczoraj 19 listopada 2014 r. ponownie straciłem dostęp do kanałów ale tym razem do wszystkich. Po włączeniu dekodera wyświetliła się informacja o sile sygnału i prośbie na oczekiwanie na aktywację. Ręce mi opadły. Dziś rano nasmarowałem reklamację, że żądam rozwiązania umowy z ich winy. Przez wiele lat z cyfrą nigdy nie zdarzyła się podobna historia a tu przez 2 miesiące skutecznie wyleczyli mnie z przywiązania do marki. Napisałem że jest to ostatnia umowa podpisana z nimi i wolę już zapłacić parę groszy więcej ale mieć sygnał od operatora kablowego nie martwiąc się że raptem ktoś odetnie mi sygnał. Ja rozumiem że problemy i awarie się zdarzają ale tu już ewidentnie przegięli pałę. Coś mnie na szczęście tknęło i nie oddałem karty cameleona i starego dekodera sd. Ale nie będę przecież płacił za mediaboxa który jest zupełnie bezużyteczny. Najlepsze w tym wszystkim jest to że oni w tym momencie zupełnie nie mają pojęcia jaki sprzęt i kartę posiadam. Przy którymś telefonie konsultant zapytał czy na pewno mam mediaboxa w domu bo on w systemie nic takiego nie widzi. Bajzel na kółkach. A napisałem im jeszcze na koniec, że życzę im aby na polski rynek wszedł SKY, ale za pewnie nie zrozumieją aluzji. To dziwne! Że tu na Forum taki post zostaje niezauważony? Przecież, ta sytuacja może spotkać każdego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woocash Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 "Każdego" kto używa sprzętu dedykowanego od operatora Jest to następny dowód na to jak prosto można zostać oszukanym (nieświadomym abonentem) przez nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondis Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Witam Was. Chciałbym prosić o pomoc, ponieważ jestem na dzień dzisiejszy w kropce. Ale od początku. Od około 3 lat jestem posiadaczem dekodera Opticum ITI HD X8. Dekoder kupiłem na własność i przez pierwsze 2 lata używałem go w ofercie n na kartę. Ponad rok temu zadzwonił do mnie konsultant z nc+ i zaproponował mi przejście na abonament w nc+ - pakiet Comfort+ z opcją Muli+ za 29 zł. miesięcznie i umową na 12 m-cy(do końca października 2014). Zgodziłem się gdyż oferta wydała mi się atrakcyjna. Z uwagi na to,że potrzebowałem drugi dekoder, postanowiłem umowę dokończyć, i z końcem września wysłałem wypowiedzenie umowy. Dokłanie 8 października zadzwoniła do mnie konsultantka z nc+ i zaproponowała mi korzystną propozycję kontynuacji umowy na 24 mc-e w dobrej cenie oraz bogatą ofertę -Pakiety Comfort, Multi oraz Extra. Ja jej mówiłem,że mam własny dekoder po n na kartę, i chciałbym mieć dwa dekodery z multiroomem tzn. MediaBox+ oraz drugi BOX+. Ona potwierdziła to, i powiedziała żebym za kilka dni udał się do Punktu nc+ w moim mieście po odbiór tych dekoderów. Jakież było moje zdziwienie jak po kilku dniach udałem się do punktu nc+ i tam się dowiedziałem że nie ma dla mnie takiej opcji. Powiedziano mi, że z własnym dekoderem nie ma opcji wymiany sprzętu. Po prostu zostałem wprowadzony w błąd. Nie bacząc na nic tego samego dnia zadzwoniłem do BOK nc+ oczywiście długo czekałem na połączenie z konsultantem, ale osoba nie była zorientowana w temacie, kluczyła nieporadnie, przełączała mnie do innych osób, ale w gruncie rzeczy nikt mi nie pomógł. Nie patrząc na nic zdegustowany ich podejściem 18 października czyli 10 dni o kontaktu z konsultantką wysłałem im rezyzgnację z tej wirtualnej ''umowy na odległość''- argumentując nierzetelnością konsultantów, oraz brakiem profesjonalizmu w podejściu do klienta. Po kilku dniach odezwała się do mnie ponownie konsultantka nc+ i powiedziała, że mają 30 dni na rozpatrzenie tej reklamacji, mimo mojego zdenerwowania, że chciałem im podziękować, że zostałem wprowadzony w błąd i kończę umowę- nie reagowała. Po następnych kilku dniach zadzwonił do mnie inny konsultant, już spokojnie powiedziałem mu, że chciałem z nimi kontynuować umowę, ale na innych warunkach na dwa dekodery, jednakże skoro nie mogę to muszę to zakończyć. On to spokojnie przyjął. 21 listopada otrzymałem list od nc+. Czytam: -Z przykrością przyjęliśmy wiadomość o rezygnacji z naszych usług. Umowa uległa rozwiązaniu 31/10/2014r. Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za spędzony z nami czas. W wyniku ostatecznego rozliczenia do zapłaty pozostaje kwota : 1518,00 zł. Ręce mi opadły. Byłem w szoku, jak można tak potraktować klienta. Ciekawostką jest to, że kanały wszystkie mam które powinny być. Dekoder był zakodowany tylko od 1 do 4 listopada, później wszystko zostało odkodowane. Proszę o Waszą pomoc, gdyż nie wiem co mam w tej sytuacji zrobić. Proszę o radę i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Zadzwoń i najpierw dowiedz się na jakiej podstawie na liczyli Ci taką kwotę. Potem będzie można myśleć co dalej. Pewnie sprawa trafi do Rzecznika Praw Konsumenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondis Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Na tej Nocie Księgowej jest napisane: Obciążyliśmy- 1518,00 zł. - Kara umowna za niedotrzymanie warunków promocji. Ja się pytam - jakiej promocji ?. Mam dalej swój stary 3 letni Dekoder Opticum X8, -żadnego nowego sprzętu, -a konsultantka po prostu była niedouczona, albo celowo wprowadziła mnie w błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Pewnie policzyli Ci za tą umowę z 2 dekami, których nigdy nie dostałeś. Napisz pismo do nich, wyjaśniające całą sprawę i czekaj na odpowiedź. W między czasie idź do Rzacznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondis Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Dzięki za info. Zastanawiam się właśnie nad udzieleniem im stosownej odpowiedzi i postraszeniem, że jeśli nie cofną tego pisma to skieruję sprawę do UOKiK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Witam, mam do was pytanie jak majac dwa abonamenty na ten sam numer pesel zalogowac sie na drugi z nich (ten nowszy) do ica? Przeciez przy logowaniu [podajemy pesel i haslo wiec automatycznie loguje mi sie do starej umowy. Jak zalozyc konto i zalogowac sie na nowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuwi1 Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Zdaje się, że jak się zarejestrujesz (obojętnie, który numer abo.) i zalogujesz, będziesz mógł się "przełączać" między umowami. Na 99% jestem pewien, ale może ktoś to potwierdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Powiedzcie jeszcze czy do dzialania na dekoderze hbo go wymaga konta podstawowego net vod czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.