ircios Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Myślisz? To chyba zaczęło się jak te łamańce zaczęli wciskać. Sprytnie na mieszane przez tel. ,że nie jeden miał mętlik co i za ile i do kiedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Łamańce mają na celu tylko jedno, zwiększyć końcowa cenę abonamentu, żeby startować negocjacje nowej umowy z wyższej ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheStyl Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Praktyki platformy NC+ są delikatnie rzecz mówiąc oszukańcze! Chciałbym zwrócić uwagę na fakt, że po przedłużeniu umowy nie przysyła ona żadnego dokumentu potwierdzającego warunki przedłużenia, a późniejsze rachunki nijak mają się do tergo co obydwie strony wcześniej ustaliły. W moim przypadku sprawa wygląda tak, że przedłużając umowę na kolejne 18 miesięcy zgodziłem się na abonament w wysokości 39 zł z półrocznym okresem bez opłat. Właśnie minęło owe pół roku i otrzymałem rachunek w wysokości ...59,9! Oczywiście tak tej sprawy nie zamierzam pozostawić zwłaszcza, że podobno wszystkie rozmowy są nagrywane i mam nadzieję, ze znajdzie się też moja w której czarno na białym stoi na co się zgodziłem. Będę informował o dalszych efektach mojego sporu z NC+, a już teraz uczulam na nieuczciwe zagrywki tej platformy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 A te 39 to nie była czasem średnia? Jeśli tak to reklamowanie nic ci nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyga Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 A nie miałeś HBO czy czegoś podobnego pół roku za darmo? I teraz Ci za to 20 zł nalicza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheStyl Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Przedłużając umowę wziąłem tylko najniższy abonament (Comfort+?) w stosunku do poprzedniej oferty rezygnując nawet z kanałów Canal Plus, Canal Plus Film i Film2. W zamian konsultant zaoferował mi wzbogacenie oferty sportowej (bo ta mnie interesowała) i doszły mi bodajże Eurosport, TVP Sport i Polsat Sport News. Jednak była to tylko zamiana jednych kanałów na inne i nie była to pełna opcja Premium Sport, bo do takowej brakuje mi części kanałów np. (Eurosport 2 czy SportKlub) Cena miała być taka jak napisałem powyżej i to nie uśredniona, ale po upływie półrocznego okresu bez opłat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Opłata za dekoder? Jaki masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fukas Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Śmiać się czy płakać , pisałem email do sat kuriera z opisem praktyk nc + , lawina niezadowolonych klientów płacze po forach , może portal zajmie się tym . Kto jak nie media ma pomóc abonentom . To jest jak walec , który przejeżdża bezbronnych ludzi . Tylko media to mogą nagłośnić i zmusić do zmian .Mam masę negatywnych odczuć do różnych firm .Ale to co wyprawia nc+ z nami klientami to szok i niedowierzanie , jak w państwie prawa mogą robić takie wałki . Czemu kilka lat temu , nie było słychać o tym że konsultant podpisał aneks z abonentem bez jego wiedzy , a teraz to nagminne . Może za niedługo wybiorą sami za nas pakiet i długość umowy , przecież maja monopol . Apeluje sat kurierze pomóż abonentom . Ja akurat trochę się znam (i tak mnie oszukali ) , ale jest masa ludzi którzy się nie znają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheStyl Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Za dekoder Pace PVR HD tak jak przy poprzedniej umowie nie płacę. Wciskają mi za to, że mam dodatkową opcję Premium Sport za 30zł/mies. Nie wiem jakim cudem skoro nie mam uprawnień do odbioru np. Eurosport 2, Extreme Sport czy SportKlub, a to są chyba kanały z tej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fukas Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Może szłoby napisać do mediów , list otwarty niezadowolonych klientów . Z tym trzeba coś zrobić , tak nie może być że człowiek przy podpisywaniu aneksu upewnia się parę razy , że dostanie daną ofertę a na końcu musi i tak reklamować . Albo ktoś zmienia później oferty , albo konsultanci mimo zapewnień wprowadzają świadomie inną ofertę ( czasem może się zdarzy zwykła pomyłka ) . To szczyt hipokryzji i obłudy . Trzeba to jakoś przerwać .We własnym kraju traktują nas jak śmieci . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Za dekoder Pace PVR HD tak jak przy poprzedniej umowie nie płacę. Wciskają mi za to, że mam dodatkową opcję Premium Sport za 30zł/mies. Nie wiem jakim cudem skoro nie mam uprawnień do odbioru np. Eurosport 2, Extreme Sport czy SportKlub, a to są chyba kanały z tej opcji. Premium Sport to Canal + Sport, a nie Eurosport i inne. Źle zrozumiałeś ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuwi1 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Premium Sport to dokładnie 3 kanały: Canal+ Sport, Canal+ Family i Canal+ Family 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavee Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Witam. W zeszlym roku przeszedlem z NC+ MIX na "zwykle" NC+ na pakiet UNIVERSE+ i Canal Plus Platinium. I o co mi chodzi? Zbliza sie koniec umowy. Chcialbym zlikwidowac Canal+ i zostac z samym pakietem UNIVERSE+. Czy jest ktos w stanie powiedziec jaka kwote bym placil za ten pakiet na czas nieokreslony (teraz place 59,90)? P.S. Sorry za brak polskich znakow, ale klawiatura mi "zglupiala" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Poczytaj tutaj viewtopic.php?f=174&t=32968 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1fiesta Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Śmiać się czy płakać , pisałem email do sat kuriera z opisem praktyk nc + , lawina niezadowolonych klientów płacze po forach , może portal zajmie się tym . Kto jak nie media ma pomóc abonentom . To jest jak walec , który przejeżdża bezbronnych ludzi . Tylko media to mogą nagłośnić i zmusić do zmian .Mam masę negatywnych odczuć do różnych firm .Ale to co wyprawia nc+ z nami klientami to szok i niedowierzanie , jak w państwie prawa mogą robić takie wałki . Czemu kilka lat temu , nie było słychać o tym że konsultant podpisał aneks z abonentem bez jego wiedzy , a teraz to nagminne . Może za niedługo wybiorą sami za nas pakiet i długość umowy , przecież maja monopol . Apeluje sat kurierze pomóż abonentom . Ja akurat trochę się znam (i tak mnie oszukali ) , ale jest masa ludzi którzy się nie znają Faktycznie mało ludzi się na tym zna, nie wszyscy czytają "satkurier", zapewne dopłacają do tych czytających. Umowa podpisana byłaby , praktycznie rozwiązaniem problemu, ale ta ilość makulatury którą przysyłają jest porażająca. I faktycznie trzeba reklamować, prawie wszystko, nie mają tam Norm ISO ? , bo bałagan straszny. Ja dostałem pocztą dwie umowy .... wybrałem tańszą i wówczas też podpisałbym tę przesłaną umowę w wersji tańszej. A tak to trza znów czekać, bo ktoś nie dopatrzył i otworzył mi przypadkowo furtkę. Ale to też wina naszego Państwa, że takie praktyki toleruje .... Państwa ?... czyli naszych ulubionych... Posłów. A tu zaraz będą kotyliony ... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Praktyki platformy NC+ są delikatnie rzecz mówiąc oszukańcze! Chciałbym zwrócić uwagę na fakt, że po przedłużeniu umowy nie przysyła ona żadnego dokumentu potwierdzającego warunki przedłużenia, a późniejsze rachunki nijak mają się do tergo co obydwie strony wcześniej ustaliły. W moim przypadku sprawa wygląda tak, że przedłużając umowę na kolejne 18 miesięcy zgodziłem się na abonament w wysokości 39 zł z półrocznym okresem bez opłat. Właśnie minęło owe pół roku i otrzymałem rachunek w wysokości ...59,9! Oczywiście tak tej sprawy nie zamierzam pozostawić zwłaszcza, że podobno wszystkie rozmowy są nagrywane i mam nadzieję, ze znajdzie się też moja w której czarno na białym stoi na co się zgodziłem. Będę informował o dalszych efektach mojego sporu z NC+, a już teraz uczulam na nieuczciwe zagrywki tej platformy. Przysyłają pocztą w kilka dni po przedłużeniu. Złóż reklamację, wtedy się okaże, czy to jakiś błąd konsultanta, czy się po prostu nie dogadałeś. Od jakiegoś czasu często są błędy, np. właśnie 20 złotych dodatkowo za dekoder i bez problemu po reklamacji to naprawiają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lider16 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Właśnie mam podobną sytuację, dostałem fakturę, na której chcą mnie obciązyć za Multiroon Std 20 zł i najem deka 20 zł. Dzwonić do nich czy od razu pisać reklamację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Zadzwoń,nie zaszkodzi...... Jeśli się nie wyjaśni to reklamacja oczywiście,,,,,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lider16 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Zadzwoniłem i konsultantka przyjęła moje argumenty. Zobaczymy kiedy właściwe kwoty pojawią się w systemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eskimos Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Praktyki platformy NC+ są delikatnie rzecz mówiąc oszukańcze! Chciałbym zwrócić uwagę na fakt, że po przedłużeniu umowy nie przysyła ona żadnego dokumentu potwierdzającego warunki przedłużenia, a późniejsze rachunki nijak mają się do tergo co obydwie strony wcześniej ustaliły. W moim przypadku sprawa wygląda tak, że przedłużając umowę na kolejne 18 miesięcy zgodziłem się na abonament w wysokości 39 zł z półrocznym okresem bez opłat. Właśnie minęło owe pół roku i otrzymałem rachunek w wysokości ...59,9! Oczywiście tak tej sprawy nie zamierzam pozostawić zwłaszcza, że podobno wszystkie rozmowy są nagrywane i mam nadzieję, ze znajdzie się też moja w której czarno na białym stoi na co się zgodziłem. Będę informował o dalszych efektach mojego sporu z NC+, a już teraz uczulam na nieuczciwe zagrywki tej platformy. mnie też w ciula chcą zrobić, bo miałem umowe na 4x0zł i 11x69zł, a w systemie jest 4x10zł i 11x99zł, poszła reklamacja, rozmowa była ewidentna i nie pozostawia wątpliwości, jeżeli nie rozpatrzą tego pozytywnie to od razu udaje się do rzecznika praw konsumentów, bo trafili pod zły adres, nie będa sobie ze mną pogrywali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Music Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Na jaki adres trzeba wysyłać wypowiedzenie? Można to zrobić poprzez mail? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Przez e-mial nie, ale możesz złożyć w punkcie nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trance Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Mam takie pytanie - jeżeli umowę zawarłem 9 grudnia 2013 na 12 miesięcy + miesiąc aktywacji to kończy się ona 31 grudnia br? Gdybym zawarł umowę 1 grudnia 2013 to koniec umowy byłby 30 listopada br czy również 31 grudnia br? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Tak 31 grudnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1fiesta Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Praktyki platformy NC+ są delikatnie rzecz mówiąc oszukańcze! Chciałbym zwrócić uwagę na fakt, że po przedłużeniu umowy nie przysyła ona żadnego dokumentu potwierdzającego warunki przedłużenia, a późniejsze rachunki nijak mają się do tergo co obydwie strony wcześniej ustaliły. W moim przypadku sprawa wygląda tak, że przedłużając umowę na kolejne 18 miesięcy zgodziłem się na abonament w wysokości 39 zł z półrocznym okresem bez opłat. Właśnie minęło owe pół roku i otrzymałem rachunek w wysokości ...59,9! Oczywiście tak tej sprawy nie zamierzam pozostawić zwłaszcza, że podobno wszystkie rozmowy są nagrywane i mam nadzieję, ze znajdzie się też moja w której czarno na białym stoi na co się zgodziłem. Będę informował o dalszych efektach mojego sporu z NC+, a już teraz uczulam na nieuczciwe zagrywki tej platformy. mnie też w ciula chcą zrobić, bo miałem umowe na 4x0zł i 11x69zł, a w systemie jest 4x10zł i 11x99zł, poszła reklamacja, rozmowa była ewidentna i nie pozostawia wątpliwości, jeżeli nie rozpatrzą tego pozytywnie to od razu udaje się do rzecznika praw konsumentów, bo trafili pod zły adres, nie będa sobie ze mną pogrywali. ----- a ja chciałbym ich zrobić w c...a, skoro ... przysłali mi drugą tańszą umowę, tzw "klasycznego łamańca", bez rewelacji, czyli 5 x 0zł + 10 x 79zł, i przepychanka nadal trwa. Rzecznik Praw Konsumenta .... hmm. Kiedyś kupiłem synowi buty sportowe Adidas do piłki nożnej w dużym sklepie w Centrum Handlowym M1 czyli Real, Media Markt i Praktiker w jednym i inne ...sklep Sport i coś tam, cóś jak CCC. Po tygodniu buty uszkodzone, reklamacja, oczywiście odmowa pisemna, bo użytkowane nieodpowiednio , uderzenia ?! .... przecież buty do piłki nożnej .... to nie papucie ani bambosze. One mają być odporne na uderzenia ! Więc do Rzecznika Praw Konsumenta. Napisał do tej firmy, odpowiedź przyszła, że olbrzymi Sklep ... został już zlikwidowany. I tak mój syn zlikwidował Duży Sklep , a buty kosztowały 200 zł. Pisać do Adidasa ? ... czy na Berdyczów ? A może i my powinniśmy chronić nc+, by się też sami nie zlikwidowali ......? hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.