Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś po 9 zamówiłem Adventure przez ICA, ciągle brak uprawnień, dzwoniłem do BOK, Pan powiedział że przez ICA aktywacja twa troszkę dłużej, ponieważ muszą wprowadzić dane do systemu, przez infolinie dane są odrazu wprowadzone.

Pewnie byłeś pierwszą osobą, która to zamówiła i nie wiedzieli jak to wprowadzić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam 5x0zl i 11 miesiecy po 79zl, place miesiecznie srednia 53zl, na ica mam napisane -106zl, mam nadzieje ze wszystko ok robie? Nie powinno byc +106zl??
Wszystko jest ok. Masz nadpłatę

Od kiedy kwota na minusie to nadpłata :lol2:

 

@glorusek, jeśli masz nadpłatę powinna widnieć kwota 106zł(bez minusa)

Jak poniżej

http://images.tinypic.pl/i/00583/r69z5m3obqgm.jpg

Dziś po 9 zamówiłem Adventure przez ICA, ciągle brak uprawnień, dzwoniłem do BOK, Pan powiedział że przez ICA aktywacja twa troszkę dłużej, ponieważ muszą wprowadzić dane do systemu, przez infolinie dane są odrazu wprowadzone.

Zamawiając cokolwiek przez ICA aktywacja trwa do 48 godzin, zresztą jest tam napisane

Dostęp do opcji dodatkowej ADVENTURE TV HD zostanie nadany w ciągu 48 godzin. Opłata za wybraną opcję będzie doliczona do rachunku w kolejnym miesiącu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat nieścisłości w opłatach wyszedł wczoraj gdy zadzwoniła do mnie Pani konsultant z ofertą przedłużeniową (dziwna sprawa bo jeszcze nie składałem wypowiedzenia z racji tego, że umowę mam do końca tego roku i również nie kontaktowałem się z nimi dotychczas w sprawie ewentualnego przedłużenia umowy mając doświadczenie z lat ubiegłych, że zanim się nie złoży wypowiedzenia to nie można oczekiwać atrakcyjnych ofert). Podczas rozmowy telefonicznej Pani konsultant poinformowała mnie, że proponuje mi umowę za 89,99 zł miesięcznie bo od listopada za to co aktualnie mam będę musiał płacić po 129 zł miesięcznie. Nie za bardzo mi się zgadzały te wyliczenia bo oprócz tych "gwarantowanych" 64 zł do końca umowy za pakiet Canal+Silver i opcję Canal+ Film i Premiere, opłata powinna maksymalnie wzrosnąć o 25 złotych za HBO (aktualnie od maja do października korzystam z promocji na HBO 3 miesiące x 0 zł + 3 miesiące x 20 zł). Poinformowałem Panią, że od listopada maksymalnie powinienem płacić 89 zł przy założeniu, że nie zrezygnuję z HBO i będę płacił opłatę za tę opcję w pełnej wysokości. Na co Pani mnie poinformowała, że od listopada za pakiet Canal+Silver wyniesie nie 64 zł tylko 109 zł. Nie miałem przy sobie umowy więc nie wdawałem się w polemikę z Panią informując, że nie wydaje mi się, żeby sprawa opłat wyglądała tak jak Ona mi to przedstawiła. Po zapoznaniu się z treścią umowy zawartej pod koniec czerwca 2013 r. potwierdziło się to o czym mówiłem Pani konsultant, a mianowicie że korzystam z promocji "Canal+Silver 64 zł przez 18 m dla Stałych Abonentów" przez okres 18 miesięcy (od 01.07.2013 do 31.12.2014).

Zadzwoniłem do Telefonicznego Centrum Abonenta i kolejna Pani konsultant poinformowała mnie, że z systemu informatycznego wynika, że od listopada 2014 r. faktycznie będzie mi naliczania opłata za pakiet Canal+Silver 109 zł, a nie 64 zł. Pani mnie również poinformowała, że jedynie na opcję Canal+ Film i Premiere będę miał nadal 100% rabatu. Oczywiście od razu napisałem reklamację.

 

Pisząc tego posta przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz. A mianowicie do nc+ migrowałem z Cyfry+ w kwietniu 2013 r. i wówczas zawarłem obowiązującą od maja 2013 r. umowę na pakiet Canal+Silver w promocji"Canal+Silver 64 zł przez 18 m dla Stałych Abonentów". W kontekście zawirowań związanych z brakiem możliwości odbierania niektórych kanałów na sprzęcie Cyfry+ złożyłem reklamację i wówczas w czerwcu 2013 r zaproponowano mi renegocjowanie tej "kwietniowej" umowy, która w efekcie została anulowana i od lipca 2013 r. korzystam z tego samego pakietu Canal+Silver w ramach tej samej promocji z tą różnicą, ze mi w ramach rekompensaty dorzucili wraz z "nową" umową opcję Canal+ Film i Premiere.

Być może system powiązał w jakiś sposób te obydwie umowy i ten rabat obejmujący okres 2 miesiący (maj i czerwiec 2013 r.) się nalicza w jakiś niewyjaśniony sposób na "nowej" umowie.

Zobaczę co mi odpiszą, ale wolę wyjaśnić tę nieścisłość przez listopadem bo nie uśmiecha mi się płacić wyższych rachunków na skutek błędów systemu.

 

Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie ;-)

"(...) Wyjaśniam, że ze względu na błąd systemowy zniżka na pakiet CANAL+

Silver została anulowana. Skorygowałam abonament za listopad i grudzień 2014 roku do 64 zł

miesięcznie "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie. W grudniu 2014 kończy mi się umowa z nc+ na pakiet canal+platinum z opcją HBO czy gdybym teraz dokupił sobie opcję cinemax i fimbox za promocyjną cenę 9,90 przez 6 miesięcy czy w tym momencie umowa przedłuży mi się o 6 miesięcy? W warunkach promocji tych opcji pisze że przyznana jest mi ulga w wysokości 30 zł. Chciałbym generalnie kupić te opcje tylko po to by mieć dobrą sytuację wyjściową do negocjacji w grudniu 2014. Czy ktoś przerabiał taką sytuację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam 5x0zl i 11 miesiecy po 79zl, place miesiecznie srednia 53zl, na ica mam napisane -106zl, mam nadzieje ze wszystko ok robie? Nie powinno byc +106zl??
Wszystko jest ok. Masz nadpłatę

Od kiedy kwota na minusie to nadpłata :lol2:

to jest saldo księgowe czyli jest prawidłowo, nadpłata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Z końcem września kończyła mi się umowa, którą przedłużyłem godząc się na 109,90 zł za miesiąc. Dzisiaj dostałem rachunek z tytułem opłata abonamentowa za 10/2014, czy to opłata z góry za październik, czy jeszcze za wrzesień? Dostałem rachunek na 149,90, wcześniej płaciłem 154,90, rozumiem, że to już nowy rachunek i jest zawyżony. Co robić, gdzie napisać, gdzie reklamować, czy na maila, czy trzeba listem, proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płace 152,96 zł abonamentu miesięcznie jestem właścicielem pakietu nie istniejącego już All Inclusiv , kolega z forum ma te kanały co mnie interesują czyli wszystkie canal + wszystkie HBO wszystkie cinemaxy wszystkie filmboxy soundence hd , history hd i redlight i płaci 99,00 , czy mam szansę w trakcie umowy negocjować swoją umowę czy musze czxekać aż się skończy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ledwo co reklamowałem bezpodstawne naliczanie 40zł / m-c za Multi, które miałem mieć za darmo czeka mnie widocznie kolejny bój i nerwy.

Opcję, którą miałem na umowie to Comfort+ za 29,90 + Premium Sport& Film za 40zł.

Tymczasem otrzymałem rachunek na kwotę 79,90 zł. Jak się okazało naliczono mi 10zł za jakiś pakiet Extra+, co to w ogóle jest? Nie było o tym ani słowa w umowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...