Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie ja na ICA mam kwotę za wrzesień 82 złotych bez paru groszy.. ( przez pierwsze 9 miesięcy potem 92 złote zgodnie co zawarłem telef. umową ). A przyszłą mi umowa przedłużeniowa na której za to co mam w podpisie mam płacić 10 złotych miesięcznie..!! Czekam co mi wyrzuci na telewizorze..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie wykonałem telefon do ICA konsultantka powiedziała ze na dzień dzisiejszy wiszę 70,62zł ale nadal coś mi nie pasuje .Nie potrafiła mi odpowiedzieć za jakie miesiące były zaległości chociaż nie jestem w stanie sobie przypomnieć czy w ogóle były jakieś zaległości....

Aha policzyłem tą kwote 70,62zł z kwotą którą ostatnio wpłaciłem razem wychodzi 171,20zł i co wyszło? ze najprawdopodobniej rachunki są takie jak w ICA czyli bez promocji .

@bartolinos napisałem do nich może ktoś bardziej przyłoży się do pomocy...Ale znowu jest problem nie przychodzi mi emailem nr. zgłoszenia...NC+ zaczyna mnie denerwować i to bardzo :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bartolinos napisałem do nich może ktoś bardziej przyłoży się do pomocy...Ale znowu jest problem nie przychodzi mi emailem nr. zgłoszenia...NC+ zaczyna mnie denerwować i to bardzo :evil:

 

System nie generuje na skrzynkę pocztową nadawcy potwierdzenia wniesienia korespondencji za pośrednictwem formularza. Dla bezpieczeństwa zadzwoń do nich za dzień lub dwa i zapytaj czy otrzymali od Ciebie wiadomość. Ja w ubiegłym tygodniu składałem reklamację za pośrednictwem tego formularza i podczas 2 kolejnych rozmów w odstępie 2 dni w konsultantami dowiedziałem się, że takie zgłoszenie nie zostało zarejestrowane w ich systemie. To była pierwsza tego typu sytuacja w moim przypadku, ale się zdarzyło pomimo, że po wysłaniu do nich zapytania na stronce nc+ wyświetlił się komunikat, że dziękują za wysłanie zapytania formularzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bartolinos napisałem do nich może ktoś bardziej przyłoży się do pomocy...Ale znowu jest problem nie przychodzi mi emailem nr. zgłoszenia...NC+ zaczyna mnie denerwować i to bardzo :evil:

 

System nie generuje na skrzynkę pocztową nadawcy potwierdzenia wniesienia korespondencji za pośrednictwem formularza. Dla bezpieczeństwa zadzwoń do nich za dzień lub dwa i zapytaj czy otrzymali od Ciebie wiadomość. Ja w ubiegłym tygodniu składałem reklamację za pośrednictwem tego formularza i podczas 2 kolejnych rozmów w odstępie 2 dni w konsultantami dowiedziałem się, że takie zgłoszenie nie zostało zarejestrowane w ich systemie. To była pierwsza tego typu sytuacja w moim przypadku, ale się zdarzyło pomimo, że po wysłaniu do nich zapytania na stronce nc+ wyświetlił się komunikat, że dziękują za wysłanie zapytania formularzem.

 

ja po złożeniu reklamacji otrzymałem automatyczne potwierdzenie zwrotne na maila o zarejestrowaniu w jakieś 15 minut po wysłaniu, jak nic nie przyszło to trzeba dzwonić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bartolinos napisałem do nich może ktoś bardziej przyłoży się do pomocy...Ale znowu jest problem nie przychodzi mi emailem nr. zgłoszenia...NC+ zaczyna mnie denerwować i to bardzo :evil:

 

System nie generuje na skrzynkę pocztową nadawcy potwierdzenia wniesienia korespondencji za pośrednictwem formularza. Dla bezpieczeństwa zadzwoń do nich za dzień lub dwa i zapytaj czy otrzymali od Ciebie wiadomość. Ja w ubiegłym tygodniu składałem reklamację za pośrednictwem tego formularza i podczas 2 kolejnych rozmów w odstępie 2 dni w konsultantami dowiedziałem się, że takie zgłoszenie nie zostało zarejestrowane w ich systemie. To była pierwsza tego typu sytuacja w moim przypadku, ale się zdarzyło pomimo, że po wysłaniu do nich zapytania na stronce nc+ wyświetlił się komunikat, że dziękują za wysłanie zapytania formularzem.

 

ja po złożeniu reklamacji otrzymałem automatyczne potwierdzenie zwrotne na maila o zarejestrowaniu w jakieś 15 minut po wysłaniu, jak nic nie przyszło to trzeba dzwonić.

 

A widzisz, to cenna informacja. W takim razie u mnie coś musiało być nie tak (w zasadzie z tej formy kontaktu korzystam sporadycznie) - byłem przekonany, że komunikat na ich stronce o poprawnym wysłaniu formularza to już wszystko ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na koniec sierpnia przedłużyłem telefonicznie umowę w nc+ (wcześniej obowiązywała chyba jeszcze mnie umowa z cyfrą +). Z konsultantem ustaliliśmy że koszty abonamentu będą na poziomie 99,90.

Dziś dostałem pierwszą fakturę na kwotę 119,90 gdyż policzyli mi 20 zł za dekoder. Złożyłem od razu reklamację wyrażając emocjonalnie przy tym moje niezadowolenie :)

Moje pytanie do Was to : czy jest szansa że uwzględnią tą reklamacje ? Jestem tak zły że chętnie odstąpiłbym od tej umowy !!! stąd drugie pytanie : Czy konsument ma prawo odstąpić od takiej umowy ?? (nie minęło jeszcze 2 tygodnie)

Proszę o słowo pocieszenia :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Re andy reklamować można zawsze// Jak przedłużałeś umowę poruszyłeś kwestię odpłatności za dekoder..?? No bo jeżeli zapomniałeś o tej drobnostce przy negocjacjach.. Ale załóżmy że to załatwiłeś że za wszystko będziesz płacić 99 złotych masz szansę na reklamację ...

 

 

 

Co się tyczy punktu drugiego

Ustawa przyznaje konsumentowi, który zawarł umowę na odległość, uprawnienie do odstąpienia od umowy, bez podawania przyczyny. Stosownie do art. 10 ust 1 ustawy konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Bieg 10-dniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usług – od dnia zawarcia umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku sierpnia przedłużyłem telefonicznie umowę z NC. Konsultant nie odczytywał treści umowy, przedłużona został na podstawie negocjacji za zgodą przełożonego.

Obecnie dostałem rachunek zgodnie z którym mam zapłacić 174,90 zł.

Część nazwana składniki opłaty abonamentowej jest zgodna z wynegocjowanymi rachunkami i wynosi 54,90.

Niezrozumiała jest dla mnie część druga tzn. dodatkowe opłaty:

zmiany w abonamencie 20 zł; korekty 100 zł.

Wysłałem reklamację.

Czego mogą dotyczyć te opłaty dodatkowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Co się tyczy punktu drugiego

Ustawa przyznaje konsumentowi, który zawarł umowę na odległość, uprawnienie do odstąpienia od umowy, bez podawania przyczyny. Stosownie do art. 10 ust 1 ustawy konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Bieg 10-dniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usług – od dnia zawarcia umowy.

 

 

Dalsza część tego przepisu tj. art. 10 stanowi natomiast, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o ile strony umowy nie umówiły się inaczej, nie przysługuje konsumentowi, jeżeli rozpoczęto świadczenie usług, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu 10 dni, w którym konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyn.

 

Jeśli zatem konsultant podczas rozmowy telefonicznej zapytał Kolegę czy chce żeby nc+ od razu rozpoczęła na jego rzecz świadczyć usługi, a Kolega odpowiedział, że tak to ten przepis, który przytoczyłeś niestety nie będzie miał zastosowania :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku sierpnia przedłużyłem telefonicznie umowę z NC. Konsultant nie odczytywał treści umowy, przedłużona został na podstawie negocjacji za zgodą przełożonego.

Obecnie dostałem rachunek zgodnie z którym mam zapłacić 174,90 zł.

Część nazwana składniki opłaty abonamentowej jest zgodna z wynegocjowanymi rachunkami i wynosi 54,90.

Niezrozumiała jest dla mnie część druga tzn. dodatkowe opłaty:

zmiany w abonamencie 20 zł; korekty 100 zł.

Wysłałem reklamację.

Czego mogą dotyczyć te opłaty dodatkowe?

Umowę miałeś pewnie do końca lipca a przedłużyłeś ją już w sierpniu. Jeśli nie poinformowali Cię o dodatkowych opłatach złóż reklamację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...