Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ja mam pytanie które zapewne już padło jednak za dużo wątków i zbędnego offtopu żebym mógł znaleźć odpowiedź. Czy jeśli wysłałem wypowiedzenie pocztą zostanę w jakikolwiek sposób poinformowany przez nc+ że moje wypowiedzenie zostało 'zaksięgowane' w systemie? Jakiś mail, telefon czy też komunikat na dekoderze bądź w ICA?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam umowę do końca października. Wysłałem wypowiedzenie i już dzwonią. I teraz pytanie mam. Co jest w sytuacji gdy przedłużę teraz umowę. Czas jej się sumuje (nowa umowa + czas który pozostał do zakończenia starej) czy może liczona jest ona od czasu podpisania nowej umowy i stara umowa już się nie liczy. Powiedzmy mamy aktualnie 100 zł miesięcznie abonament, to jak podpiszę łamańca ze średnią 53 pln to czy od razu płacę te 53 złote aż do końca trwania umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wypowiedzieć umowę, gdy nikt nie otworzy listu?

[Pieniądze Ekstra]

 

z11498548Q,Platforma-n.jpg

 

Wysłałeś do jakiegoś usługodawcy pismo z wypowiedzeniem umowy? Masz z poczty potwierdzenie, że dotarło do adresata? To jeszcze nic - zawsze może się okazać, że list, choć dostarczony, nie został odebrany.

 

W takim przypadku warto się skontaktować z Ekipą Samcika

 

Pan Cezary w 2009 r. podpisał umowę z telewizją n (dziś platforma ta występuje pod nazwą nc+). Dwa lata później ją przedłużył, a warunki promocyjne kończyły się pod koniec 2013 r. Czytelnik postanowił nie przedłużać po raz kolejny umowy, zadzwonił więc po dokładne informacje, jakich formalności ma dopełnić, aby z końcem roku umowa się zakończyła.

 

- Powiedziano mi, że należy złożyć wypowiedzenie o następującej treści: "Proszę o rozwiązanie ze mną umowy numer taki-a-taki z upływem okresu promocyjnego, tj. z dniem 31.12.2013 r.". Wypowiedzenie to miało wpłynąć do firmy najpóźniej 30 listopada, a więc na miesiąc przed zakończeniem promocyjnego okresu umowy. Podano mi adres, na który miałem wysłać wypowiedzenie (a w zasadzie numer skrytki pocztowej) - opowiada czytelnik. Wypowiedzenie sporządził według tych wytycznych i wysłał listem poleconym. Ale nie takim zwykłym, lecz - bardzo przytomnie - z adnotacją "za potwierdzeniem odbioru". Zgodnie z tymże potwierdzeniem, które poczta odesłała czytelnikowi, przesyłka została doręczona 29 listopada, a więc na dzień przed wymaganym terminem.

 

List doręczony, ale nie otwarty

 

List został "doręczony", ale tak naprawdę tego dnia trafił jedynie do skrzynki pocztowej operatora. A kiedy został faktycznie podjęty? Jak się później okazało dopiero 2 grudnia, czyli w terminie, który był niedostatecznie długi, by klient rozwiązał umowę z upływem okresu promocyjnego, tj. 31 grudnia.

 

- Co ciekawe, na początku grudnia dzwoniono do mnie wielokrotnie i pytano, dlaczego chcę zrezygnować, proponowano nowe pakiety i najróżniejsze promocje. Nikt mnie nie poinformował, że 31 grudnia umowa nie będzie rozwiązana. Co więcej, pierwszego stycznia wyłączono mi sygnał - opowiada pan Cezary.

 

Ucieszył się, bo według niego oznaczało to, że cała procedura związana z rozwiązaniem umowy zakończyła się pomyślnie. - Pobiegłem czym prędzej zwrócić sprzęt należący do nc+ i zadzwoniłem do konsultanta, żeby dowiedzieć się dokładnie, jaką kwotę muszę uregulować, aby być już w całości rozliczonym z nc+ - mówi.

 

I tu zaczęły się schody. Czytelnik został poinformowany, że wyłączenie sygnału bynajmniej nie oznacza, że nc+ rozwiązało z nim umowę. - Konsultant stwierdził, że obowiązuje mnie trzymiesięczny okres wypowiedzenia, ponieważ z początkiem roku moja umowa przekształciła się w umowę na czas nieokreślony. I dopiero jako taka została przeze mnie wypowiedziana - pisze.

 

Dekodera nie oddadzą

 

Nikogo w nc+ nie obchodziło to, że czytelnik i tak nie może już oglądać telewizji, ponieważ zdał dekoder. - Konsultant stwierdził, że mu przykro, ale dekodera już mi nie oddadzą, a ja abonament i tak przez te dodatkowe trzy miesiące będę musiał płacić - żali się pan Cezary.

 

Poprosiliśmy o wyjaśnienie przedstawicieli nc+. Potwierdzili oni, że zgodnie z regulaminem świadczenia usług jeśli abonent na 30 dni przed upływem okresu zapisanego w umowie nie zawiadomi pisemnie o rezygnacji z usług, umowa przechodzi w tryb "na czas nieokreślony" z aż trzymiesięcznym wypowiedzeniem.

 

Tyle że pan Cezary zmieścił się w terminie z dostarczeniem druku rezygnacji, który pozwoliłby mu odejść bez płacenia abonamentu przez kolejne trzy miesiące. To, że w nc+ nie odebrali listu ze skrzynki pocztowej natychmiast, tylko po kilku dniach, nie powinno czytelnika interesować.

 

Poprosiliśmy nc+ o ponowne rozpatrzenie sprawy. Pomogło! - Rezygnacja klienta została przez nas odebrana 2 grudnia, podczas gdy umowa kończyła się 31 grudnia. Jednak w związku z tym, że list został nadany 28 listopada, uznaliśmy reklamację i wyksięgowaliśmy z konta klienta kwotę 397,89 zł. Abonent został już poinformowany o pozytywnym rozpatrzeniu wniosku - poinformował nas Bartosz Olejniczak z nc+. Ekipa Samcika jest ukontentowana takim obrotem sprawy, chociaż szkoda, że w firmie ktoś zawczasu nie spojrzał do kalendarza . I do skrytki.

 

Źródło: wyborcza.biz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Nie raz tutaj pisałem ws przedłużenia umowy itp. Różne rady były mi pisane i proponowane. Umowę mam do końca września br. Byłem wcześniej w N, teraz w NC+. Obecnie mam abonament za 109,90zł Pakiet Canal + Platinium więc w skład wchodziły wszystkie podstawowe kanały plus 6 x Canal +, Canal + VOD, Multiroom Standard x 1. Za dekoder nie płaciłem nigdy bo mam jeszcze z N z dyskiem, i drugi zwykły do multiroomu. Z racji tego, że kończyła mi się umowa wysłałem wypowiedzenie z myślą o lepszych warunkach. Ale cisza cały czas była, nikt się nie odzywał. Więc skorzystałem parę dni temu z opcji e-obsługi na facebooku i napisałem na początku czy moje wypowiedzenie doszło(mimo komunikatu na ekranie TV), gdzie oddać sprzęt itp. konsultant mi odpisał na wszystko i zapytał czy nie chce przedłużyć umowy?. Ja powiedziałem, że za dużo płacę i przechodzę do konkurencji. Na to otrzymałem informację, że jak podam swój numer telefonu to on przekaże go do Działu Utrzymania Klienta. Zgodziłem się(chciałem przedłużyć umowę ale na lepszych warunkach). Ale od razu zastrzegłem, że jak mam dostać jak zwykle ofertę internetową jako specjalną tylko dla mnie to szkoda czasu ich i mojego. Wczoraj DUK do mnie dzwonił. Facet z którym gadałem wydawał się normalny. Długo z nim gadałem w sumie. Oczywiście dlaczego rezygnuje też było. Ale byłem przygotowany, znałem ofertę konkurencji. Po czym facet stwierdził że faktycznie od dawna jestem klientem, płacę regularnie itp i zapytał ile chciałbym płacić i co mieć w składzie. Stwierdziłem, że to on ma mi zaoferować dobra ofertę jeżeli mam zostać. Otrzymałem ten sam pakiet co mam teraz(tylko przy innych nazwach) Ale Canal+ Sport i Film, programy podstawowe, programy extra, multiroom standard, Canal + VOD na okres 15mcy 5 mcy za darmo, 10 mcy 79zł. Multiroom 6 mcy za darmo, 9 mcy 10zł. Średnia jak Pan wyliczył i mówił że mogę przez cały okres wpłacać to 59,27 za cały zestaw z multiroomem. Jak dla mnie bardzo dobra oferta płacąc teraz 109zł. Z oferty internetowej płaciłbym średnio 91zł za to samo na tą chwilę. Jeszcze w sumie chciałem na 24mce, a facet zrobił mi lepszą ofertę na 15mcy. Ja jestem zadowolony. Ale jeszcze czekam na potwierdzenie wszystkiego na meila i na umowę pocztą abym miał pewność że tak jest. Umowa od 1 września ma obowiązywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy bym coś jeszcze wywalczył. I tak jest oferta o 50zł tańsza od poprzedniej. Nie spanikowałem raczej, miałem jeszcze prawie 2 miesiące starej umowy więc moglem poczekać. Ale mniejszego abonamentu raczej bym nie utargował. Nie wiem co więcej mógłbym wynegocjować. Wydaje mi się, ż za duży abonament miałem obecnie aby coś jeszcze wynegocjować lub mieliby coś dorzucić. To też nie było tak że dali mi oferte i ja bez wahania powiedziałem biorę. Dzwonili 3 razy łącznie. Raz z ofertą to stwierdziłem że muszę się zastanowić i żeby oddzwonili. Zadzwonili to powiedziałem że pod koniec dnia bo nie jestem zdecydowany. Zapytałem jeszcze w sumie o HBO które chociaż nie jest mi potrzebne to facet mi powiedział, że za dużo rabatów naliczył i nie jest w stanie mi dodać. Fakt, pewnie jakby ktoś był mega uparty, i walczył to może by coś się udało, tego nie mówię, bo już tu tacy byli co mieli kosmicznie niskie abonamenty. Ale się bardziej sugeruje, że przy następnym przedłużeniu będzie łatwiej wychodząc z ceną ok 60zł na początku a nie 110.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Parę razy poruszałem na forum ten temat. Umowa do końca września, Canal+HD Play.

Dowiedziałem się, że umowy z tego pakietu nie można przedłużyć, jest to dwuletnie zobowiązanie, które wygasa po tym okresie. Czy muszę wysyłać wypowiedzenie w związku z tym? Niby wygasa po dwóch latach, ale nie jestem pewien, czy trzeba, czy nie, wysyłać wypowiedzenie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej jestem po przedłużeniu umowy, zgodziłem się na łamańca 53,26/15 m-cy, stąd pytanie o płatność takiego łamańca. Wcześniej płaciłem przez ICA teraz jak chcę zapłacić to mam 0zł i nie mogę przekierować się na stronę banku. Czy zgadzając się na ofertę łamaną muszę samemu wykonać przelew i od tej pory NC+ będzie wiedziało, że zgodziłem się na średnią (53,26) cenę abonamentu a nie 4x0-11x 79,9?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz sobie może wpierw na fakturze za co właściwie jest ta opłata. Żebyś wiedział co reklamujesz

Okazało się, że naliczają sobie po 20zł miesięcznie za multiroom i za PVR :shock: Miałem je mieć oczywiście za darmo tak jak przy poprzedniej umowie o czym zapewniał mnie konsultant, z którym rozmawiałem zgadzając się na nową umowę. Zgłosiłem sprawę 8 lipca, przedwczoraj dostałem pismo, że sprawa jest rozpatrywana ale jednocześnie jestem bombardowany mailowo i SMSowo powiadomieniami o płatności, których oczywiście nie mam najmniejszego zamiaru uregulować. Już nawet zdążyli mi naliczyć jakieś odsetki !!! Kpiny jakieś :evil:

@seb81, jak to się skończyło?

Mnie też naliczyli 40zł za pejsa i MR. Miało być jak do tej pory... znaczy 0zł za sprzęt i MR. W piątek zadzwoniłem do konsula z którym przedłużałem umowę i powiedział, że to jakiś błąd - miał to wyjaśnić. Minęło dwa dni i 40zł nadal wisi. Chyba będę musiał zapłacić i złożyć reklamację.

Jestem zły, że muszę się tak z nimi kopać. Jakaś paranoja. Prosta sprawa, proste słowa, a takie "pomyłki" wyglądające mi na zwykłe naciąganie. Ręce opadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edward10, HBO za czas nieokreślony jest za 25 zł/mc i wtedy możesz sobie włączać i wyłączać je kiedy chcesz. Jak weźmiesz za 20 zł to musisz je mieć minimum przez pół roku.

Witam. Parę razy poruszałem na forum ten temat. Umowa do końca września, Canal+HD Play.

Dowiedziałem się, że umowy z tego pakietu nie można przedłużyć, jest to dwuletnie zobowiązanie, które wygasa po tym okresie. Czy muszę wysyłać wypowiedzenie w związku z tym? Niby wygasa po dwóch latach, ale nie jestem pewien, czy trzeba, czy nie, wysyłać wypowiedzenie. :)

Lepiej wysłać wypowiedzenie :) Myślę, że jak sprawa przejdzie do DUK to jednak coś Ci ciekawego będą mogli zaproponować.

Hej jestem po przedłużeniu umowy, zgodziłem się na łamańca 53,26/15 m-cy, stąd pytanie o płatność takiego łamańca. Wcześniej płaciłem przez ICA teraz jak chcę zapłacić to mam 0zł i nie mogę przekierować się na stronę banku. Czy zgadzając się na ofertę łamaną muszę samemu wykonać przelew i od tej pory NC+ będzie wiedziało, że zgodziłem się na średnią (53,26) cenę abonamentu a nie 4x0-11x 79,9?

Jak chcesz płacić po 53,26 to musisz płacić przelewem. Nie ma żadnej "zgody" na 53,26, po prostu robisz sobie wtedy nadpłatę :)

@seb81, jak to się skończyło?

Mnie też naliczyli 40zł za pejsa i MR. Miało być jak do tej pory... znaczy 0zł za sprzęt i MR. W piątek zadzwoniłem do konsula z którym przedłużałem umowę i powiedział, że to jakiś błąd - miał to wyjaśnić. Minęło dwa dni i 40zł nadal wisi. Chyba będę musiał zapłacić i złożyć reklamację.

Jestem zły, że muszę się tak z nimi kopać. Jakaś paranoja. Prosta sprawa, proste słowa, a takie "pomyłki" wyglądające mi na zwykłe naciąganie. Ręce opadają.

Ja złożyłem reklamację ponad miesiąc temu i dalej mnie bombardują płatnościami. Może by tak skierować sprawę do UOKiK? Po pierwsze reklamując fakturę musisz w podanym terminie zapłacić tylko bezsporną kwotę (czyli jeśli miałeś mieć parę miesięcy za free to nic nie musisz płacić, dopóki tego nie wyjaśnią), po drugie skoro minęło 30 dni i nie odpowiedzieli to reklamacja została przyjęta, więc zgodzili się na moje warunki. W zeszłym roku też tyle czekałem na odpowiedź na reklamację, ale w tym czasie nie przysyłali mi ponagleń do zapłacenia faktury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

przymierzałem się do nc+ z pakietem 79.90pln ale jak zobaczyłem, że za część kanałów FTA każą sobie płacić 10pln/miesiąc po 6 miesiącach oraz dopłacać 10pln/miesiąc za mediabox+ zaczynam powątpiewać w tą ofertę. Obecnie w CP maksymalny pakiet ze zniżką 50% za LTE w plusie wychodzi 45pln. Zastanawiam się czy warto brać nagrywarkę Sagem ESI-88 do tego pakietu czy może kupić jakiś sprawdzony dekoder z pvr w sieci? Co możecie polecić z dekoderów niezależnych producentów?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie twierdziłem, że nie jestem zielony. Klikam w link

https://ncplus.pl/sklep/promocje/m/comf ... t-film-hbo

 

oferta ktora mnie interesuje i mam +10 zl po 5 miesiącach lub wylaczenie np za:

axn black

cnn

tlc hd

filmbox

tcm

cbs action

cbs europa

bbc knowledge hd

travel

mtv

id hd

animal planet

animal planet hd

nat geo wild hd

i wiele innych - możliwe, że nie są to kanały fta ale są to kanały za które każą sobie dodatkowo płacić.

 

i krok dalej mediabox+ za 5zl (poprawka napisalem ze za 10zl).

Ofertra cenowo d.. nie urywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacytuję sam siebie:

Ja złożyłem reklamację ponad miesiąc temu i dalej mnie bombardują płatnościami. Może by tak skierować sprawę do UOKiK? Po pierwsze reklamując fakturę musisz w podanym terminie zapłacić tylko bezsporną kwotę (czyli jeśli miałeś mieć parę miesięcy za free to nic nie musisz płacić, dopóki tego nie wyjaśnią), po drugie skoro minęło 30 dni i nie odpowiedzieli to reklamacja została przyjęta, więc zgodzili się na moje warunki. W zeszłym roku też tyle czekałem na odpowiedź na reklamację, ale w tym czasie nie przysyłali mi ponagleń do zapłacenia faktury.

Nie wiem czy to przypadek, ale w dzień po opublikowaniu tego posta kwota w ICA jest już prawidłowa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Proszę o wyrozumiałość!Żona przedłużyła telefonicznie umowę dobierając multiroom.Podczas rozmowy telefonicznej zgodziła się na anulowanie wypowiedzenia poprzedniej umowy i rozpoczęcie świadczenia usług od zaraz z nową umową.Problem w tym że nie mogę otrzymać w najbliższych punktach dekodera do multiroom.Czy na tej podstawie moge wypowiedziec umowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W grudniu 2013 r telefonicznie zawarłem umowę z NC+ przechodząc z Nki i do chwili obecnej nie otrzymałem umowy , czy to jest standard w NC+ ,czy ta umowa jest ważna jak nie dali na piśmie ?co można od nich wyrwać za ich niedbalstwo - umowa 18 miesięcy -Universe +HBO 12 miesięcy darmo abonament 49 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Padł mi dekoder z multiroom, umowę mam po "N", w punkcie obsługi klienta dowiedziałem się że muszę przejść do NC+ przedłużając umowę - nie zgodziłem się na to, bo po przeprowadzce mam strasznie kiepski sygnał. Babka powiedziała mi, że tak czy siak będą do mnie dzwonić "oni" z taką informacją, i nie ma innej opcji jak przejść do NC+. Zapytałem co w związku z moją odmową, w końcu oni zmieniają warunki, a nie ja - czy można w takim wypadku rozwiązać umowę? Podobno można, ale trzeba zapłacić karę umowną. Czy naprawdę tak jest?

 

Drugie pytanie - na kwestie cesji umowy (może ktoś będzie chętny - ja mam siłę maks. 13% i mała mżawka powoduje lipę, a nie odiór tv) jest osobny dział?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...