Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie odnośnie ewentualnego przedłużenia umowy przy migracji z C+ na nc+. Umowę mam do końca lipca. Dzisiaj pierwszy telefon, jednak jako, że jestem w pracy poprosiłem o kontakt po południu. Dzisiaj z pewnością ofertę odrzucę, nie spodziewam się cudów :P Jednak na przyszłość chciałbym się dowiedzieć, czy jeśli dojdę do porozumienia w sprawie warunków - poproszę o maila z przedstawionymi warunkami w celu potwierdzenia i zabezpieczenia, to w jaki sposób wyglądają opłaty za m-c czerwiec i lipiec? Od kiedy umowa wchodzi w życie, a w związku z tym nowe opłaty? Jak najkorzystniej się dogadać w tej kwestii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KOchani ! zostałem poważnie wyprowadzony z równowagi wczorajszym komunikatem na moim tV jako że mam do zapłąty 149 zł za abonament nc+ gdy zawsze płaciłem 59 miesiecznie. POdstawową sprawą jest fakt żę umowa z nc kończyła mi sie 1 czerwca tego roku toteż najpierw po probach telefonicznych negocjacji gdy juz nie udało mi sie wywalczyc dobrej oferty przedluzenia wyslalem wypowedzieie kotre dotarlo do ich siedziby 15 maja 2014 fakt bylo to o 15 dni za pozno bo w regulaminie pisze ze wyslac nalezy 30 dni przed koncem . POtem dzwonie z pytaniem kiedy moge oddac sprzet bo nie dostaje zadnego komunikjatu o koncu umowe i Pani konsultatnt informuje mnie jak nigdy nic ze moja umowa konczy sie ale 31 sierpnia 2014 bez zadnego uzasadnienia dlaczego ! CO mam zrobic podejrzewam ze teraz przez te 3 miesiace beda chciec ze mnie zedrzec bezprawnie po 149 zl miesiecznie czy moge nie placic i zbuntowac sie oddac im dekoder wszystko i czekac na rozwiazanie ? POmozcie bo nie mam zamiaru placicc tym oszustom i zdziercom !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest zgodne z prawem i regulaminem jaki podpisałeś. Sam sobie odpowiedziałeś. Masz miesięczny okres wypowiedzenia. Wypowiedzenie nie dotarło z miesięcznym wyprzedzeniem (jeden miesiąc rozliczeniowy - pismo o rezygnacji z świadczonych usług powinno być dostarczone do 1maja jeśli umowa kończy się 1czerwca). Dotarło 15maja, czyli Twoja umowa przesuwa się o kolejny miesiąc rozliczeniowy. Ciesz się, że nie masz zrolowanej umowy na 12miesięcy.

 

Na przyszłość pamiętaj żeby najpierw wysłać wypowiedzenie a później telefony o przedłużanie ofert. Nie dostajesz atrakcyjnych ofert i mogą Cie wtedy cmoknąć w cztery litery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czoko - umowa nie wypowiedziana w regulaminowym terminie minimum 30 dni przed upływem okresu oznaczonego przeszła na czas nieokreślony, w którym obowiązuje 3 miesięczny okres wypowiedzenia, w którym kasują cię w standardowych cenach. Pozostaje ci teraz jak najszybciej aneksować umowę by uciec od tych płatności ( na możliwie najkorzystniejszych warunkach oczywiście, choć nie jesteś w najlepszej pozycji do targowania się). Ale i tak w miesiącu zawarcia aneksu będzie standardowa wyższa cena.

A post powinien się znaleźć w istniejącym już wątku o problemach z umowami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam pytanie odnośnie wypowiedzenia. Czy słać je na ITI Neovision S.A., skr. pocztowa nr 8, 02-100 Warszawa?

W umowie mam ITI Neovision Sp. z o.o., ul. Kłobucka 23, a zaznaczam, że jestem byłym użytkownikiem Cyfry+

Czy mogę im wysłać listem poleconym skoro to idzie na skrytkę pocztowa? A może to zły adres? Pomóżcie, bo czas nagli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Doradźcie mi proszę. Jestem po migracji z telewizji N. Posiadam aktualnie pakiet "Canal + Platinium"( Wszystkie programy te co są aktualnie w pakiecie Comfort + Extra) plus całą paczke Canal +, Canal + VOD, Multiroom Standard x 1. Umowę podpisywałem na 24 miesiące. Za dekoder oczywiście nie mam opłat, mam ten sam dekoder od początku związania się z N, czyli jakieś 4-5 lat. Jest to mediabox. Miesięcznie płacę abonament w wysokości 109zł. Umowa kończy mi się z 30 wrzesnia br. Wypowiedzenie zostało wysłane, zarejestrowane bo otrzymałem wiadomość na TV, że z dniam 30.09 zostanie rozwiązana kończąca się umowa. Pewnie niedługo zaczną dzwonić z propozycjami. Czy mogę coś więcej, lepiej, korzystniej wywalczyć niż oferta taka jak jest na internecie? Bo przeważnie podają właśnie tą ofertę co jest w internecie jako niby indywidualna oferta dla stałych klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem od pewnego czasu wyświetla mi się komunikat "Nieprawidłowa karta" kiedyś zdarzyło się to kilka razy, ale teraz coraz częściej przerywa program i na tv pokazuje się ten komunikat i muszę wyciągać i wkładać kartę z 3 razy by zniknął. Kartę mam ponad 4 lata może po prostu coś z nią już jest nie tak albo z dekoderem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jeżeli podpiszę umowę na 24 mce z multiroomem pakiet za 39,90 (+ mc MR) NA 24 MIESIĄCE, to czy po roku (12 miesiącach) będe mógł ją rozwiązać.. (słyszałem, że każda umowa zawarta na odległość można rozwiązać po 12 miesiącach nawet jeżeli jest zawarta na dłuższy okres. Mam na myśli zamówienie ON-LINE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...