onifer2 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Czy ja wiem, zależy jak na to patrzeć, ja wolałbym już płacić od maja a mieć umowę ten miesiąc krócej i móc wcześniej negocjować coś bogatszego w dobrej cenie. Ale trudno nie ma rady, uznali maj darmowym i trzeba się z tym pogodzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 @mw_92 możesz napisać do moda na oficjalnym forum. Niektórym to znacznie skróciło czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji. Chyba nie wiesz o czym piszesz na reklamację mają czas do 30 dni i nic mody z oficjalnego forum nie pomogą w tej sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Ja mam zgoła inne doświadczenie z przedstawicielami NC+ na oficjalnym forum. Potrafią być bardzo pomocni i niejednokrotnie pchali sprawę do przodu. Dość łatwo załapać dlaczego reklamacja dodatkowo opisana na oficjalnym forum bądź facebooku z prośbą o pomoc stosunkowo szybko znajduje rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 A mi nie przyjęli żadnej reklamacji tylko kazali pisać na formularz.A w innej sprawie napisali że nie są w stanie pomóc a pytanie było proste dlaczego zakodowali dzień przed czasem kanał Redlight HD.Facebook jeszcze lepiej pomagają dwa razy pisałem do nich na prv nawet razu nie odpisali.Mało tego twierdzili że nie dostali żadnej wiadomości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Muszę poprzeć słowa Kibo no Hikari. Czy to w nc+ czy jeszcze w telewizji n, wiele razy miałem kontakt mailowy z przedstawicielami nc+ (n) i każdorazowo byli bardzo pomocni. Zdarzyła się również reklamacja, na którą z pomocą ich działań otrzymałem szybko odpowiedź. Jak dla mnie kontakt dla forumowiczów nc+ z przedstawicielami bardzo przydatny. Nie zdarzyło się by kiedykolwiek mnie zbyli, byli nieuprzejmi czy niezbyt chętni do pomocy. Wszystko z wysoką kulturą osobista. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Tak szczególnie Twoja opinia jest cenna bo jesteś abonentem NC+ ok 10 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melania Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 A mi nie przyjęli żadnej reklamacji tylko kazali pisać na formularz.A w innej sprawie napisali że nie są w stanie pomóc a pytanie było proste dlaczego zakodowali dzień przed czasem kanał Redlight HD.Facebook jeszcze lepiej pomagają dwa razy pisałem do nich na prv nawet razu nie odpisali.Mało tego twierdzili że nie dostali żadnej wiadomości. A próbowałeś może uroku osobistego (czy jak się to tam u facetów nazywa) ? Chyba nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Jedyne co próbowałem to dostać rzetelne informacje niestety w kilku przypadkach odpowiedzi były wymijające i beż odpowiedzi.Choć i tak zdecydowanie lepiej niż na infolinii bo tam to już całkiem dramat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Tak szczególnie Twoja opinia jest cenna bo jesteś abonentem NC+ ok 10 dni. Jestem 10 dni i w ciągu tych 10 dni napisałem już 6 maili w różnych sprawach z przedstawicielami z forum nc+. Ponadto w telewizji n byłem ok. 4 lat i też w tamtym okresie niejednokrotnie miałem okazję konwersować mailowo z przedstawicielami ówczesnej telewizji n- a większość z nich to te same osoby które są obecnie w nc+, że wspomnę tylko Pana Piotra i Pana Łukasza. Ja osobiście nie mogę złego słowa powiedzieć, nie dość, że są kompetentni i pomocni to jeszcze na odpowiedź nie trzeba czekać długo. Zanim więc kogoś zrugasz poznaj wszystkie fakty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Tak Twoje przygody z NC+ znam dobrze dość często je opisujesz.Skąd pewność że to te same osoby skoro nazwiska brak tylko jest imię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Były o tym informacje gdy zmieniło się forum z n-ki na nc+(o zmianie adresu mailowego pod który mogą pisać forumowicze nc+) informowali o tym dawni przedstawiciele telewizji n którym się zmienił adres mailowy na nowy w ramach nc+. Część przedstawicieli telewizji n po prostu przeszła do nc+ i jak dawniej dalej udzielają pomocy forumowiczom. Jakby ktoś potrzebował: doradca@info2.ncplus.com.pl, ale trzeba być zarejestrowanym na forum nc+ i podać w temacie wiadomości mailowej swój nick. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Ja osobiście o nich dobrej opinii nie mam jak nawet nie potrafią mi wyjaśnić sprawy z kanałem Mezzo o innych sprawach nie wspomnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Szanuję Twoje zdanie masz do niego prawo, choć nie muszę się z nim zgadzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Ja osobiście o nich dobrej opinii nie mam jak nawet nie potrafią mi wyjaśnić sprawy z kanałem Mezzo o innych sprawach nie wspomnę. Ale co Ci mają wyjaśniać z kanałem Mezzo, skoro pewnie nie wolno im o tym mówić? Natomiast sprawę reklamacji fajnie poruszać na oficjalnych forach czy na fanpejdżach FB, bo to niewygodne dla firm i chcą się popisać szybkim rozwiązaniem zgłoszenia. Dla mnie to takie trochę strzelanie sobie w stopę, bo później ludzie wolą walić od razu na FB i robią tym firmom antyreklamę, no ale to nie ja pracuję w marketingu, najwidoczniej im się to opłaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Choćby to po co jest na liście jak nie mogę go wykupić i po co są warunki udostępniania tego kanału.Na FB CP pisałem do nich nie raczyli odpowiedzieć na prv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Jest na liście, bo masz kartę po C+, tak samo jak w nc+ nie było kanałów typu Cartoon Network czy Universal a na liście były. E: A to nie wiedziałem. Tak czy inaczej, nie dziwię się ludziom z forum nc+, że Ci nie udzielają odpowiedzi, pewnie im nie wolno i muszą jakoś kombinować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Niestety nie w tym rzecz, bo ja mam ADB i kanał 197 Mezzo prezentuje się jak każdy inny premium którego nie mam akurat wykupionego w pakiecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inspektor Barnaby Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 czy mam się martwić czy cieszyć? podpisałem nową , od 1maja umowę z migracji z C+ do NC+. nie będę pisał jaki pakiet bo nie o to chodzi. umawiałem się z konsultantem na kwote 65.90 a przyszedł mi rachunek na skrzynkę za maj 54,90. dzwonić czy olać i zapłacić ile chcą? umowa papierowa jeszcze nie przyszła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Może masz ofertę łamaną i kwota 65.90zł to uśredniona kwota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inspektor Barnaby Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 miała być stała na cały (15mcy) okres. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 czy mam się martwić czy cieszyć?podpisałem nową , od 1maja umowę z migracji z C+ do NC+. nie będę pisał jaki pakiet bo nie o to chodzi. umawiałem się z konsultantem na kwote 65.90 a przyszedł mi rachunek na skrzynkę za maj 54,90. dzwonić czy olać i zapłacić ile chcą? umowa papierowa jeszcze nie przyszła. Ja bym napisał do nich meila by sprawdzili czy w systemie wszystko się zgadza z Twoimi ustaleniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 A może masz 4x54.90zł i 11x69.90zł i wychodzi 65.90zł. Konsultanci różne głupoty gadają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Na bank łamana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inspektor Barnaby Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 pożwiom, uwidim. sprawdzę w poniedziałek maila od konsultanta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek2521 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Witam,mam mały problem posiadałem abonament w wysokości 100zł, 20 kwietnia kończyła mi się umowa niestety przegapiłem i wysłałem wypowiedzenie zbyt późno dziś patrze na rachunek a tam 200zł jakie mam możliwości uniknięcia płacenia takiego abonamentu do lipca??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.