Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@mw_92 możesz napisać do moda na oficjalnym forum. Niektórym to znacznie skróciło czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji.

Chyba nie wiesz o czym piszesz na reklamację mają czas do 30 dni i nic mody z oficjalnego forum nie pomogą w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zgoła inne doświadczenie z przedstawicielami NC+ na oficjalnym forum. Potrafią być bardzo pomocni i niejednokrotnie pchali sprawę do przodu. Dość łatwo załapać dlaczego reklamacja dodatkowo opisana na oficjalnym forum bądź facebooku z prośbą o pomoc stosunkowo szybko znajduje rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi nie przyjęli żadnej reklamacji tylko kazali pisać na formularz.A w innej sprawie napisali że nie są w stanie pomóc a pytanie było proste dlaczego zakodowali dzień przed czasem kanał Redlight HD.Facebook jeszcze lepiej pomagają dwa razy pisałem do nich na prv nawet razu nie odpisali.Mało tego twierdzili że nie dostali żadnej wiadomości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę poprzeć słowa Kibo no Hikari. Czy to w nc+ czy jeszcze w telewizji n, wiele razy miałem kontakt mailowy z przedstawicielami nc+ (n) i każdorazowo byli bardzo pomocni. Zdarzyła się również reklamacja, na którą z pomocą ich działań otrzymałem szybko odpowiedź. Jak dla mnie kontakt dla forumowiczów nc+ z przedstawicielami bardzo przydatny. Nie zdarzyło się by kiedykolwiek mnie zbyli, byli nieuprzejmi czy niezbyt chętni do pomocy. Wszystko z wysoką kulturą osobista.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi nie przyjęli żadnej reklamacji tylko kazali pisać na formularz.A w innej sprawie napisali że nie są w stanie pomóc a pytanie było proste dlaczego zakodowali dzień przed czasem kanał Redlight HD.Facebook jeszcze lepiej pomagają dwa razy pisałem do nich na prv nawet razu nie odpisali.Mało tego twierdzili że nie dostali żadnej wiadomości.

 

A próbowałeś może uroku osobistego (czy jak się to tam u facetów nazywa) ? Chyba nie... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak szczególnie Twoja opinia jest cenna bo jesteś abonentem NC+ ok 10 dni.

 

 

Jestem 10 dni i w ciągu tych 10 dni napisałem już 6 maili w różnych sprawach z przedstawicielami z forum nc+. Ponadto w telewizji n byłem ok. 4 lat i też w tamtym okresie niejednokrotnie miałem okazję konwersować mailowo z przedstawicielami ówczesnej telewizji n- a większość z nich to te same osoby które są obecnie w nc+, że wspomnę tylko Pana Piotra i Pana Łukasza. Ja osobiście nie mogę złego słowa powiedzieć, nie dość, że są kompetentni i pomocni to jeszcze na odpowiedź nie trzeba czekać długo.

Zanim więc kogoś zrugasz poznaj wszystkie fakty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były o tym informacje gdy zmieniło się forum z n-ki na nc+(o zmianie adresu mailowego pod który mogą pisać forumowicze nc+) informowali o tym dawni przedstawiciele telewizji n którym się zmienił adres mailowy na nowy w ramach nc+. Część przedstawicieli telewizji n po prostu przeszła do nc+ i jak dawniej dalej udzielają pomocy forumowiczom.

Jakby ktoś potrzebował: doradca@info2.ncplus.com.pl, ale trzeba być zarejestrowanym na forum nc+ i podać w temacie wiadomości mailowej swój nick.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście o nich dobrej opinii nie mam jak nawet nie potrafią mi wyjaśnić sprawy z kanałem Mezzo o innych sprawach nie wspomnę.

Ale co Ci mają wyjaśniać z kanałem Mezzo, skoro pewnie nie wolno im o tym mówić? Natomiast sprawę reklamacji fajnie poruszać na oficjalnych forach czy na fanpejdżach FB, bo to niewygodne dla firm i chcą się popisać szybkim rozwiązaniem zgłoszenia. Dla mnie to takie trochę strzelanie sobie w stopę, bo później ludzie wolą walić od razu na FB i robią tym firmom antyreklamę, no ale to nie ja pracuję w marketingu, najwidoczniej im się to opłaca ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest na liście, bo masz kartę po C+, tak samo jak w nc+ nie było kanałów typu Cartoon Network czy Universal a na liście były.

 

E: A to nie wiedziałem. Tak czy inaczej, nie dziwię się ludziom z forum nc+, że Ci nie udzielają odpowiedzi, pewnie im nie wolno i muszą jakoś kombinować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy mam się martwić czy cieszyć?

podpisałem nową , od 1maja umowę z migracji z C+ do NC+. nie będę pisał jaki pakiet bo nie o to chodzi.

umawiałem się z konsultantem na kwote 65.90 a przyszedł mi rachunek na skrzynkę za maj 54,90.

dzwonić czy olać i zapłacić ile chcą?

umowa papierowa jeszcze nie przyszła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy mam się martwić czy cieszyć?

podpisałem nową , od 1maja umowę z migracji z C+ do NC+. nie będę pisał jaki pakiet bo nie o to chodzi.

umawiałem się z konsultantem na kwote 65.90 a przyszedł mi rachunek na skrzynkę za maj 54,90.

dzwonić czy olać i zapłacić ile chcą?

umowa papierowa jeszcze nie przyszła.

Ja bym napisał do nich meila by sprawdzili czy w systemie wszystko się zgadza z Twoimi ustaleniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,mam mały problem posiadałem abonament w wysokości 100zł, 20 kwietnia kończyła mi się umowa niestety przegapiłem i wysłałem wypowiedzenie zbyt późno dziś patrze na rachunek a tam 200zł jakie mam możliwości uniknięcia płacenia takiego abonamentu do lipca???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...