Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy jednak nie będę odstępował od umowy (zacinający się dekoder- a nie chcę się użerać z punktem serwisowym bo nie mam gwarancji, że akurat w momencie sprawdzania dekodera będzie się on zawieszał).

Moje sytuacja jest taka- 29 kwietnia podpisałem umowę u kuriera (umowa wystawiona z datą 28 kwietnia). Jak to jest w takim przypadku?

Czytałem, że zamawiając przez telefon w momencie gdy rozpoczną nadawanie przed 10 dniem, to nie ma możliwości odstąpić od umowy. Czy w moim przypadku gdy składałem zamówienie przez stronę internetową, nie ma to znaczenia?

 

Jak wygląda to od strony technicznej? Składam pismo w APS o odstąpieniu od umowy jednocześnie zdając sprzęt. A co z opłatą aktywacyjną. Do ilu dni jest zwracana? Trzeba pisać pismo z prośbą o zwrot z podaniem nr konta bankowego? Miał ktoś styczność z taką sytuacją?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swojadroga- znam zapisy ustawy ale to mi dalej niewiele wyjaśnia. Bo prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje jeśli świadczenie usług rozpoczęło się w ciągu tychże 10 dni a nie od nowego okresu rozliczeniowego.

Z drugiej strony powinno się to chyba tyczyć osób które przedłużają/aneksują obecną umowę. Bo jak w przypadku nowych klientów czekać 10 dni na włączenie oferty? No nic, trzeba chyba będzie czekać na odpowiedź doradców nc+ z ich forum.

 

Najlepsze jest to, że podobno moja umowa nie jest jeszcze zarejestrowana w systemie, bo dokumenty nie doszły od kuriera. I jeśli się to nie stanie w ciągu tych 10 dni, to co, przepada mi możliwość odstąpienia od umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swojdroga- dziękuję za przydatny link. Z tego wynikałoby, że jeśli rozpoczęli już nadawanie usług to nie przysługuje mi prawo do odstąpienia od umowy. Z drugiej strony jest to niezrozumiałe, skoro do dokumentów umowy, regulaminu itd... dołączyli mi również pusty druk odstąpienia od umowy?

 

Ale tak czy siak prawdopodobnie jednak zostanę w nc+, gdyż nie mam gwarancji, że w jakiejkolwiek innej platformie dostanę bezawaryjny dekoder PVR. Pewnie wiele zależy od konkretnego egzemplarza. A może były to rzeczy sporadyczne. Najwyżej będzie się wymieniać dekoder do skutku jak miało to miejsce w CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem dzisiaj do nc+ w dalszym ciągu nie mam zarejestrowanej w systemie umowy zawartej dnia 29 kwietnia. Tłumaczą się, że jeszcze nie wróciły dokumenty od kuriera.

Co więcej zamawiałem nc+ poprzez specjalny formularz w promocji dla klientów mbanku, jednakże na umowie od kuriera nie ma wzmianki na ten temat, widnieje nazwa promocji "Comfort+15m", tak jakbym brał normalny pakiet bez żadnej promocji.

Na zapytanie u konsultanta czy w systemie jest zaznaczone, iż było to brane poprzez specjalny formularz dla klientów mbanku, stwierdzono, że dopóki nie jest wprowadzona umowa dopóty nie może mi udzielić takiej informacji.

 

Coś mi to wygląda na grę na zwłokę specjalnie aby przekroczyć te 10 dni zgodnie z tym co jest napisane na umowie, podczas których mogą odstąpić od umowy.

 

Czekam do jutra do południa, jeśli umowy nie będzie dalej w systemie, idę zanieść do APS odstąpienie od umowy na druku załączonym do umowy. Specjalnie zrezygnowałem z promocji dla klientów innych platform aby wziąć promocję dla klientów mbanku, a tu wydaje mi się, że następuje celowe działanie na moją niekorzyść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówienie złożone 28 kwietnia, umowa podpisana u kuriera 29 kwietnia, licząc łącznie z tym dniem mnie wychodzi 8 maja czwartek, to bezpieczniej w razie czego do środy złożyć ewentualne odstąpienie. Nie ma co gdybać, czekam jak rozwinie się sytuacja.

A swoją drogą to jest chore, aby w XXIw. obojętnie w jakiej platformie trzeba było samemu dopilnować, napominać itd.. by wszystko przebiegło ok (w CP ostatnio bezpodstawnie anulowali mi i to w ostatnim dniu trwania umowy -złożone wypowiedzenie- też musiałem interweniować w tej sprawie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swojadroga... dobre pytanie. Niestety na moje osiedle nie mają wejścia największe kablówki typu UPC, Vectra, blokuje to wszystko spółdzielnia która współpracuje z osiedlowym dostawcą kablówki, który to ma chore ceny. DVB-T użytkowałem parę dni ale zdecydowanie nie wystarczające. Niestety kanał MiniMini tak spodobał się dzieciom, że po ewentualnym odstąpieniu od umowy w przypadku nie dotrzymania warunków na których została zawarta czeka mnie.... ponowna umowa w nc+ tyle, że pewnie już w promocji dla abo innych platform. Oj brakuje trzeciego dostawcy jakim była Cyfra+ i to bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę zaśmiecać wątku o przedłużeniu więc piszę tutaj.

 

Nie zauważyłem do tej pory, żeby ktoś się chwalił otrzymaniem warunków przedłużonej umowy na piśmie. Do mnie dziś taka korespondencja doszła i szczerze... nie wiele z niej rozumiem. :lol2: Ca najistotniejsze, nie wynika z niej nawet ile de facto mam płacić! :shock: Więc może przedstawię co dotarło w moje ręce.

 

Wymienię po kolei.

1) Jest papier "powitalny" w którym dziękują mi za "udział w promocji Comfort+ 29,90 zł 15 m dla Abonentów i aktywację usług w jej ramach" (pisownia oryginalna).

2) Jest "Lista kanałów". A na niej wyszczególniony każdy pakiet i rozpisane zawarte w nich programy. Sęk w tym, że jest wszystko co wynegocjowałem prócz EXTRA.

3) Dalej są "Warunki promocji":

(oddzielny papier do każdej z nich)

- "Comfort+ 29,90 zł 15 m dla Abonentów"

- "Multi+ 0 zł 15 m dla Abonentów"

- "Extra+ 10 zł 15 m dla Abonentów"

- "HBO 0 zł 7 m dla Abonentów"

- "Premium Sport&Film 40 zł 15 m dla Abonentów"

- "Najem ultraBox 0 zł przez 15 m dla Abonentów"

- "Multiroom Standart 0 zł 15 m dla Abonentów"

 

W powyższych już widzę zalążek reklamacji bo HBO miało być na całą umowę. Do tego brak warunków na RedlightHD.

 

4) Oraz "Szczegółowe warunki świadczenia":

(oddzielny papier do każdej z nich)

pakietu:

- Comfort+

opcji dodatkowej:

- Multi+

- Extra+

- HBO

- Premium Sport&Film

 

Wszędzie są kwoty na okres gwarantowany i po okresie gwarantowanym. Natomiast nigdzie nie wyszczególniono jakie i na jaki okres czasu udzielono mi rabaty. Dodam, że w ICA kwota za maj pojawiła się poprawna -69,90 natomiast e-rachunek jeszcze jest niedostępny.

 

Jak to wygląda u Was drogie panie i drodzy panowie? Może ktoś się podzieli zawartością swojej koperty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie martw to standard, niestety. :mrgreen: "Aneksy" z tej firmy pozostawiają wiele do życzenia, CP to nie jest, oj nie. Bywa, iż okres oczekiwania na wersję papierową ustaleń telefonicznych to kilka miesięcy a jak już dojdzie to spore szanse, że coś się nie zgadza bądź brakuje. W punkcie 3 masz czas na który przyznano Ci dany element oferty. Jeżeli coś nie jest zgodne z ustaleniami to składaj reklamację i żądaj kompletu warunków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie martw to standard, niestety. :mrgreen: "Aneksy" z tej firmy pozostawiają wiele do życzenia, CP to nie jest, oj nie. Bywa, iż okres oczekiwania na wersję papierową ustaleń telefonicznych to kilka miesięcy a jak już dojdzie to spore szanse, że coś się nie zgadza bądź brakuje. W punkcie 3 masz czas na który przyznano Ci dany element oferty. Jeżeli coś nie jest zgodne z ustaleniami to składaj reklamację i żądaj kompletu warunków.

 

Wiem, wiem. Ta z migracji doszła jakoś po pół oku. Ale tam przynajmniej miałem umowę, a w niej cenę i okres czasu na jaki ją zawarłem. Co do pkt.3 nie zgadza się długość HBO. Poczekam jeszcze na fakturę, a potem reklamacja i mało że będę żądał kompletu warunków to jeszcze małego zadośćuczynienia przykładowo w postaci HistoryHD. :)

 

Dziwię się tylko, że nikt tu tematu nie podnosi. Wszystkim się wszystko zgadza czy nie czytamy umów? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa się wyjaśniła u..... szóstego konsultanta nc+. Takich mają kompetentnych pracowników, że nikt nic nie wie. Gdyby nie to, że mam bezpłatne minuty w ramach abonamentu telefonicznego to bym słono zapłacił za te połączenia.

Szósty konsultant raczył mnie poinformować, że promocja dla klientów mbanku leży w gestii banku, co potwierdzono na infolinii. Umowa w nc+ w końcu została rankiem wprowadzona, po moich wczorajszych wojażach, wygląda na to, że poskutkowały.

Dekoder poza dwoma sporadycznymi zwiechami działa obecnie bez zarzutu, zatem definitywnie zostaję w nc+, z nadzieją na dobrą ofertę przedłużeniową w przyszłości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...