Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Kibo no Hikari ale już tyle takich przypadków czytałem na forach.I większość to wina abonent.A póżniej pretensje nie piszę że tak jest i w tym przypadku.Przykład pierwszy z brzegu z dnia dzisiejszego z innego forum.Jak pisze abonent nieświadomie podpisał umowę a jak się okazuje dla nowych jest taniej.I nie ma możliwości odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni.A wiesz dlaczego?Cyt. Pani mówiła dużo, kazała potwierdzać. Zgadnij do kogo teraz pretensje?Czytam ciągle podobne historie i nigdy abonent nie ma nic sobie do zarzucenia.Zawsze winny jest operator.Jak można negocjować umowę nie znając oferty i cenników?Najlepiej napisać po czasie że nieświadomie podpisałem umowę.Też przechodziłem reklamację.Bo moja umowa się nie zgadzała(był brak opcji premium).Ale ja nikogo nie wyzywałem. Bo miałem pewność że moja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie.@banita24 nie liczą się rozmowy tylko końcowe czytanie aneksu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@banita24 no proszę Cię, nie byłem uczestnikiem tej rozmowy, ale w dwojaki sposób to tylko konsultant mógł zrozumieć :P taka sama oferta to taka sama oferta i tylko łoś pozwoli sobie wmówić inaczej.

 

@Helmud jak zaznaczyłem wyżej nie byliśmy stroną tej rozmowy, więc ciężko się zarzekać co i jak, ale jeżeli jest tak jak mówi Kolega alpin to ja bym tego nie popuścił.

 

Należy spokojnie poczekać na rozpatrzenie reklamacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno padło pytanie " wszystkie kanały które miałem dotychczas zostają" ona to potwiedziła i dodała, że będę jeszcze miał dodatkowe kanały. Ta odpowiedz była dla mnie kluczowa, bo na tym mi zależało. I uśpiła moją czujność.

Całe zamieszanie wynikło dla tego, że w starym pakiecie nie miałem HBO.

HBO był gratisem dodanym do pakietu, ona tego po prostu nie zauważyła lub nie chciała zauważyć.

Jak składałem reklamacje to konsultant na początku twierdził, że nie miałem HBO więc o ci mi chodzi.

Dopiero po chwili przyznał, że rzeczywiście miałem HBO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobną sytuację, tyle że chodziło o brakujące C+ w pakiecie Gold. Podczas rozmowy z konsultantką kilka razy podkreślałem, że wycofam wypowiedzenie pod warunkiem zachowania dotychczasowych kanałów (plus Cmaxy). Umowa klepnięta, C+ i C+Sport znikają. Przy odczytywania aneksu nie zwróciłem uwagi czy odczytała info o Canal+Premiere. Prawdopodobnie nie. Reklamacja. Odsłuchanie rozmowy. Brakujące C+ wracają. Kluczowe było zapewnienie, że zachowam dotychczasowe kanały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...