Skocz do zawartości

Rezygnacja z platformy CANAL+


silver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Odebrałem dziś druk w punkcie NC+. Są tam głównie pola do danych personalnych, natomiast 1/2 strony zajmuje pusty boks. Tam muszę ręcznie napisać wypowiedzenie, czy tylko wyszczególnić z których usług rezygnuję (czy można napisać, że z wszystkich powiązanych z danym numerem abonenta?)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wczoraj na pewniaka wchodzę do salonu nc+ i proszę o druk wypowiedzenia umowy, a pracownik do mnie, że sam sobie muszę napisać wypowiedzenie, a on tylko może przyjąć, więc na kolanie musiałem na szybko skrobnąć wypowiedzenie. Ot, co salon to obyczaj :) Faktem jest, że potem przybił pieczątkę, wpisał datę wpływu i zrobił dla mnie kserokopię. I na koniec pytanie, po jakim czasie widoczne będzie w systemie moje wypowiedzenie? Czy na 'moje nc+' też będzie widać, że wypowiedzenie zostało zarejestrowane? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak też zrobiliśmy, zamiast pustego druku poszliśmy do punktu, zobaczyli dowód, w systemie coś wpisali, wyszedł wydruk, jeden podpis i po sprawie.

 

Jak wyglądają kary za niezwrócenie sprzętu do nich? U mnie jakoś te dekodery są pomieszane (efekt nieparowanych kart), nie wiem czy ten od multiroom w ogóle odnajdę bo nigdy go na oczy nie widziałem. A ten główny dekoder, 'wifi Premiumbox+' chciałbym zachować by móc w nim używać inną kartę (mamy aż 3 abonamenty...).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem wypowiedzenie już 2 tyg temu, ale żadnego potwierdzenia nie dostałem (umowa do końca lipca ). Chce zadzwonić do NC+ ale jestem obecnie za granicą i dzwonię z VOiP, a te numery z www nie działają . Kiedys tutaj na forum podawaliscie numery do BOK które mi działały, poratuje ktoś numerem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem wypowiedzenie już 2 tyg temu, ale żadnego potwierdzenia nie dostałem (umowa do końca lipca ). Chce zadzwonić do NC+ ale jestem obecnie za granicą i dzwonię z VOiP, a te numery z www nie działają . Kiedys tutaj na forum podawaliscie numery do BOK które mi działały, poratuje ktoś numerem ?

223104747 powinno zadziałać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lukkil. Na pocztę to jest za poźno. Wypowiedzenie już powinno być u nich. Teraz tylko i wyłącznie punkt Ci pozostał.

 

 

.........A ten główny dekoder, 'wifi Premiumbox+' chciałbym zachować by móc w nim używać inną kartę (mamy aż 3 abonamenty...).

Możesz sobie jedynie zachować wspomnienia po nim. ... Chcesz ten dekoder mieć, to musisz go mieć do innej umowy. ..

 

@TrueGrand. +48 12 294 78 79

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...