kamyk8831 Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 witam a jeżeli w aps nie chcą wysłać wypowiedzenia tylko każą samemu czy są wybrane punkty aps do złożenia rezygnacji sory za dziwne pytanie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Jak to nie chcą?Mają obowiązek przyjąć jak nie chcą to zadzwoń na infolinię i zgłoś ten punkt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alesso Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 W punkcie mają formularze wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aniol1979 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 ktoś się orientuje czy po przedłużaniu umowy obowiązuje 10 dni na odstąpienie bez konsekwencji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
railroad Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Jak przedłużałeś umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aniol1979 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 (edytowane) jeszcze nie przedłużałem,ale ewentualnie zamierzam przez telefon Edytowane 11 Czerwca 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Przy przedłużaniu Ci wyjaśnią, jeżeli uruchamiasz nowe warunki od razu nie masz możliwości rezygnacji, jeżeli od najbliższego pełnego miesiąca to jest 14 dni. Oczywiście zawsze możesz nie klepnąć potwierdzenia, które dostaniesz na maila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamyk8831 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 witam wysłałem wypowiedzenie umowy do nc + poleconym 2 czerwca a 5 dostałem potwierdzenie dostarczenia a od nich zero reakcji umowę mam do 31 lipca tego roku i co dalej robić czekać czy dzwonić do nich sam pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Czekaj masz jeszcze czas. Sprawdż czy nie masz cofniętej zgody na przedstawienie ofert bo wtedy mogą w ogóle nie zadzwonić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Jeśli mam jeszcze umowę ważną przez 3 miesiące, ale definitywnie ją zamierzam zakończyć (akurat mam drugi abonament i ten nie jest już w ogóle potrzebny), to czy mogę już teraz im wysłać wypowiedzenie by mieć to już z głowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Tak, możesz już wysłać wypowiedzenie umowy. W jego treści napisz wyraźnie, że wypowiadasz umowę wraz z końcem okresu podstawowego określonego w umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Odebrałem dziś druk w punkcie NC+. Są tam głównie pola do danych personalnych, natomiast 1/2 strony zajmuje pusty boks. Tam muszę ręcznie napisać wypowiedzenie, czy tylko wyszczególnić z których usług rezygnuję (czy można napisać, że z wszystkich powiązanych z danym numerem abonenta?)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Jeśli chcesz rozwiązać umowę, a z twojego wcześniejszego postu wynika, że tak to w tym polu, o którym mówisz, musisz właśnie wpisać treść wypowiedzenia umowy. Przykładowe treści wypowiedzenia znajdziesz u wujka Google. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 A po co komu treść?Skoro w punkcie dają gotowca tylko do podpisu.Chyba że ostatnio się coś zmieniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Wczoraj składałem i potrzebny był tylko podpis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Jak tak, to OK. Jest to spore ułatwienie dla abonenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablito Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 A ja wczoraj na pewniaka wchodzę do salonu nc+ i proszę o druk wypowiedzenia umowy, a pracownik do mnie, że sam sobie muszę napisać wypowiedzenie, a on tylko może przyjąć, więc na kolanie musiałem na szybko skrobnąć wypowiedzenie. Ot, co salon to obyczaj Faktem jest, że potem przybił pieczątkę, wpisał datę wpływu i zrobił dla mnie kserokopię. I na koniec pytanie, po jakim czasie widoczne będzie w systemie moje wypowiedzenie? Czy na 'moje nc+' też będzie widać, że wypowiedzenie zostało zarejestrowane? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 Nie prosi się o druk wypowiedzenia tylko daje się dowodzik i mówi, że chcesz złożyć wypowiedzenie. Wtedy on tam się naklika w systemie i drukuje potwierdzenie. Łaski nie robi, musi tak zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 Tak też zrobiliśmy, zamiast pustego druku poszliśmy do punktu, zobaczyli dowód, w systemie coś wpisali, wyszedł wydruk, jeden podpis i po sprawie. Jak wyglądają kary za niezwrócenie sprzętu do nich? U mnie jakoś te dekodery są pomieszane (efekt nieparowanych kart), nie wiem czy ten od multiroom w ogóle odnajdę bo nigdy go na oczy nie widziałem. A ten główny dekoder, 'wifi Premiumbox+' chciałbym zachować by móc w nim używać inną kartę (mamy aż 3 abonamenty...). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueGrand Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 Wysłałem wypowiedzenie już 2 tyg temu, ale żadnego potwierdzenia nie dostałem (umowa do końca lipca ). Chce zadzwonić do NC+ ale jestem obecnie za granicą i dzwonię z VOiP, a te numery z www nie działają . Kiedys tutaj na forum podawaliscie numery do BOK które mi działały, poratuje ktoś numerem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 Gdy wysyłasz pocztą to potwierdzenia od nich nie dostaniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemmoo Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 Wysłałem wypowiedzenie już 2 tyg temu, ale żadnego potwierdzenia nie dostałem (umowa do końca lipca ). Chce zadzwonić do NC+ ale jestem obecnie za granicą i dzwonię z VOiP, a te numery z www nie działają . Kiedys tutaj na forum podawaliscie numery do BOK które mi działały, poratuje ktoś numerem ? 223104747 powinno zadziałać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueGrand Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 Właśnie też nie dziala. Kiedys miałem jakiś ekstra numer do negocjacji dobrej oferty, i tamten działał super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukkil Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 ja mam umowę do 31.07.2016r czyli jutro mam ostatni dzień na wysłanie wypowiedzenia pocztą? czy lepiej iść do punktu? dzięki z góry za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) @lukkil. Na pocztę to jest za poźno. Wypowiedzenie już powinno być u nich. Teraz tylko i wyłącznie punkt Ci pozostał. .........A ten główny dekoder, 'wifi Premiumbox+' chciałbym zachować by móc w nim używać inną kartę (mamy aż 3 abonamenty...). Możesz sobie jedynie zachować wspomnienia po nim. ... Chcesz ten dekoder mieć, to musisz go mieć do innej umowy. .. @TrueGrand. +48 12 294 78 79 Edytowane 29 Czerwca 2016 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.