enski Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Powinno tak być, ale pewnie nie będzie się dało, gdyż tak naprawdę nie straciłeś dostępu do kanału. Wciąż jest on dostępny. Jedynie w wyższej rozdzielczości. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 (edytowane) Konkrety....na które kanały SD które były gwarantowane a które usunęli, można się powołać w piśmie do nich? To że są w HD to mnie nie interesuje zupełnie. Zawsze można spróbować. Edytowane 1 Października 2015 przez johndeacon1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Nie ma takiej mocy ktora pozwoli ci uciec z tej platformy ... kanal gwarantowany w SD zostal zastapiony lepsza wersja w HD ... spojrz co masz zapisane w umowie tj jakie masz wyszczegolnione kanaly i bedziesz miec kawe na lawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Powinno tak być, ale pewnie nie będzie się dało, gdyż tak naprawdę nie straciłeś dostępu do kanału. Wciąż jest on dostępny. Jedynie w wyższej rozdzielczości.Ja straciłem kanał History SD(zosatł usinięty) a wersje w HD mam zakodowaną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
72adam Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Panowie.....i jak, pousuwali coś w SD gwarantowanego dzięki czemu można wypowiedzieć umowę czy nie? Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klucznikdj Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Witam,mam zamiar zrezygnowac z nc+.bo mi sie nie podobaja działania i ceny,chce wysłac wypowiedzenie,ale w wypowiedzeniu ma byc nr umowy,po tylu latach bycia w c+ potem nc+,nie mam numeru umowy,czy zamiast podania nr umowy,numer abonenta bedzie sie liczył? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombadil Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Ja zawsze podawałem numer abonenta i PESEL dla pewności, wystarczy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
werysoft Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Jak umowa kończy się 30 listopada, to kiedy odłączą sygnał, 1 grudnia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 O północy powinni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Ale czasami mogą wyłączyć później do 7 dni, w moim przypadku tak było w tamtym roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekinf Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 (edytowane) Witam. Mam prośbę. Na jaki adres obecnie wysyłamy wypowiedzenie NC+. (ostatnio wysyłałem do ITI Neovision S.A. ,Skr. pocztowa nr 8, 02-100 Warszawa) Z góry dzięki za inf. Edytowane 29 Listopada 2015 przez Mr. Orbita Zły wątek, przenoszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 A nie lepiej do punktu ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel0313 Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Po 5 latach mam dość nc+, jaki jest aktualny adres do wysłania wymówienia umowy wraz z końcem trwania aktualnej? Bo ponoć kiedyś coś tam się zmieniło. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profik Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 nc+, skrytka pocztowa 8, 02-100 Warszawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 (edytowane) Po 5 latach mam dość nc+, jaki jest aktualny adres do wysłania wymówienia umowy wraz z końcem trwania aktualnej? Bo ponoć kiedyś coś tam się zmieniło. PozdrawiamCiężko wyżej spojrzeć? 2 posty nad Twoim. Idź najlepiej do APS. Oni tam wszystko za Ciebie zrobią. Nawet przeczytają to co trzeba. @profik... Edytowane 30 Listopada 2015 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Ciężko spojrzeć, ciężko google odpalić...Takie czasy ;] Albo do APS-u poginać i można 5 zł zaoszczędzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMicek Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Dzisiaj ostatni dzień umowy. Czy jeżeli zaakceptowalem ofertę telefonicznie, ale nie akceptowalem maila aktywacyjnego, mogę kliknąć rezygnuję i wtedy umowa normalnie rozwiąże się z dniem jutrzejszym? Dobrze rozumiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 (edytowane) Jesli zaakceptowales przez tel to automatycznie zrezygnowales z wypowiedzenia I jesli nie klikniesz podejrzewam ze jutro przyjdzie Ci rachunek bez promocji za ok 150-200zl.Trzeba bylo czekac do jutra czyli 1. I mialbys grudzien za free Po co sie spieszyc? Edytowane 30 Listopada 2015 przez grzejnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Zgoda na przesłanie meila to wycofanie wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMicek Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Czyli lipa. Jeżeli kliknę rezygnuje mam starą umowę za pełne stawki i mam 3 miesiące wypowiedzenia. Kto nie ma w głowie ma... w portfelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 (edytowane) @TheMicek Miesiąc wypowiedzenia (pełny) Nie ma już 3 miesięcy. Edytowane 30 Listopada 2015 przez mervel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximus Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Witam. Czy muszę zdać sprzęt osobiście czy może zrobić to np. ktoś z rodziny w moim imieniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Prestige Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Nie ma też pełnego miesiąca, jest dokładnie 30 dni, (30 dni to nie miesiąc) a to robi dużą róznicę jak miesiąc ma 31 dni albo 28 dni... "Umowa wygasa wskutek:1) upływu czasu, na jaki została zawarta, w przypadku Umów zawartych na okres oznaczony w sytuacji,gdy Abonent na 30 dni przed upływem okresu, na jaki Umowa została zawarta, zawiadomi pisemnieDostawcę usług o rezygnacji z korzystania z usług, ze skutkiem na ostatni dzień Okresu rozliczeniowego,w którym przypada koniec okresu oznaczonego Umowy" @TheMicek Miesiąc wypowiedzenia (pełny) Nie ma już 3 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotroaza2008 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Moja rezygnacja, ktora ciagnela sie chyba przez 3 miesiace byla spowodowana tym, ze bez mojej wiedzy NC+ narzucila mi cene ok. PLN 330 bez szansy wycofania, podczas gdy moje rachunki byly na ok. PLN 170 na miesiac. Uznalem to za b. nie-etyczne. Tak oto, po 12-latach uzywania Cyfry+, zadowolony klient ucieka. A przeciez moglem jeszcze "przespac" nastepne 12 lat. Edytowane 6 Stycznia 2016 przez Mr. Orbita Wycięta dyskusja nie na temat, wątek Netflix jest tu: http://forum.satkurier.pl/topic/13810-netflix-polska 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Mam pytanie do autorytetów ws rezygancji. Otóż moja umowa przedłużona w czerwcu 2015 na 12 miesięcy, okres podstawowy kończy się 30.06.2016. Kiedy mogę wysłać oświadczenie o zakończeniu umowy wraz z końcem jej obowiązywania? 1 czy 3 miesiące wcześniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.