Skocz do zawartości

Rezygnacja z platformy CANAL+


silver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Powinien być wyłączony natomiast może działać jeszcze kilka godzin,a nawet dni póki karta nie straci uprawnień. Czyli generalnie loteria...

Będzie działać do momentu wygaszenia uprawnień. ..chyba, że wyślą mu zaraz po zakończeniu umowy. A zazwyczaj tak jest i raczej to pewne, że zobaczy ciemność już pierwszego dnia. Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W zeszłym tygodniu wypowiadałem umowę, która obowiązuje do 31 sierpnia. Z informacji na koncie dostałem informację że wypowiedzenie zostało już zarejestrowane i umowa sie rozwiaze z koncem obowiazywania. Jednak przy wypowiadaniu umowy był problem. W punkcie nc+ Pani wydrukowała wypowiedzenie i zaznaczyla okienko ktore oznaczalo iz NIE zgadzam sie na kontakt w celach marketingowych czy cos w tym stylu (Jak mniemam chodzi o kontakt w celu przedluzenia umowy). Tyle ze mnie sie nikt o to nie spytał. Ja sie na ten kontakt godze. Dostałem informacje, ze oni maja takie narzucone odgórnie i inaczej nie zrobia. Powiedzialem ze ja w takim razie tego nie podpisze i prosze o nowy druk. Niestety nic z tego. Wiec dostałem druk do odstapienia od wypowiedzenia, ktory podpisalem, jednak przypominam, wypowiedzenie zostalo zarejestrowane a ja nowego wypowiedzenia zlozyc nie moge. Co teraz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do nc i się upewnij co do kontaktu. Jeśli jest tak jak napisałeś to anuluj telefonicznie zakaz. Swoją drogą to jakaś bzdura w APS. To tylko i wyłącznie Ty decydujesz o tym i nie może być to narzucone odgórnie.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze i bzdura ale tak było. Drukują coś nie pytajac wczesniej o zdanie. Zmienic sie tego tez nie da. No paranoja. Narzucone od gory i tyle. Ja mam w domu tylko odstapienie od wypowiedzenia, nie mam zadnego kwitu ktory potwierdza mi ze wypowiedzialem umowe, mimo iz w systemie tak  maja.Wczoraj w innym punkcie NC+ dowiedzialem sie ze wypowiedzenie zarejestrowane, oni na miejscu nie moga zaproponowac mi zadnego przedluzenia bo przejeła mnie juz infolinia, wiec prawodpodnie mam odblokowany ten zakaz. Tyle ze tu nic sie kupy nie trzyma :)  [beep] na kółkach i tyle. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się tak wydawało. Chyba trzeba chodzić z dyktafonem przy tyłku bo ludzie takie bzdury gadają.  Wg człowieka z punktu NC+ nie może mi przedstawić oferty bo jest już wypowiedzenie (którego nie podpisałem a było zaznaczony brak zgody) i tylko przez infolinie mogę przedłużyć. Kłóć się z takim ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

APS w każdej chwili może dać Ci ofertę. Nie ma czegoś takiego jak "przejęcie przez infolinie".

Niestety nie do końca jest to prawda, w przypadku gdy kontaktowała się z abonentem infolinia, a co ciekawe lub nawet miała zamiar się kontaktować i weszła na kontrakt abonenta w celu symulacji nowych warunków aneksu - dostęp do ofert przedłużeniowych dla tego abonenta jest zablokowany dla APS-ów, jeśli abonent nie zaakceptował w/w oferty konieczny jest kontakt z infolinią w celu usunięcia ich oferty, co nie zawsze jest możliwe (np. poprzez godziny pracy infolinii). 

Edytowane przez profik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszłym tygodniu wypowiadałem umowę, która obowiązuje do 31 sierpnia. Z informacji na koncie dostałem informację że wypowiedzenie zostało już zarejestrowane i umowa sie rozwiaze z koncem obowiazywania. Jednak przy wypowiadaniu umowy był problem. W punkcie nc+ Pani wydrukowała wypowiedzenie i zaznaczyla okienko ktore oznaczalo iz NIE zgadzam sie na kontakt w celach marketingowych czy cos w tym stylu (Jak mniemam chodzi o kontakt w celu przedluzenia umowy). Tyle ze mnie sie nikt o to nie spytał. Ja sie na ten kontakt godze. Dostałem informacje, ze oni maja takie narzucone odgórnie i inaczej nie zrobia. Powiedzialem ze ja w takim razie tego nie podpisze i prosze o nowy druk. Niestety nic z tego. Wiec dostałem druk do odstapienia od wypowiedzenia, ktory podpisalem, jednak przypominam, wypowiedzenie zostalo zarejestrowane a ja nowego wypowiedzenia zlozyc nie moge. Co teraz ?

 

Miałem podobną sytuację. Składałem wypowiedzenie w APs, z tym, że pracownik zapytał mi się o zgodę  ja jej troche nie świadomie nie dałem Na szczęscie wszystko wyprostowałem wysyłając do nich wiadomość przez kontakt w ICA i rzekomy brak zgody wycofałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ciekawe to co napisałeś.... Więc APS nie zarobi w takiej sytuacji..........

 

pewnie o to właśnie chodzi, wiele osób woli podpisywać umowy w punktach bo w razie problemów wiedzą gdzie iść a że infolinia ma lepsze oferty, to wielu by negocjowało na infolinii która odwalałaby czarną robotę a podpisywali w punktach, co do zgody to też słyszałem że jest ona odgórnie narzucona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ciekawe to co napisałeś.... Więc APS nie zarobi w takiej sytuacji..........

Jest tak owszem tez to przerabiałem. Początkowo oferta dla mnie była w punkcie  natomiast po złożeniu wypowiedzenia własnie w tym punkcie NC+ i przy okazji zakupów po kilkunastu dniach podszedłem do tegoż mi znajomego  punktu i ..... brak  jakiejkolwiek oferty. Gość stwierdził ze najprawdopodobniej po przejęciu przez DUK  przejeli moją umowę. Był OK i kumaty cos tam skrobnął do nich na zasadzie proszę o ofertę gdyz klient w przeciwnym razie przechodzi do konkurencji ( bez jakiegokolwiek parcia na podpisanie aneksu, zrozumiałem ze maja z tego wielkie g.... za podpisanie aneksu) i stwierdzil ze na 100% odezwą sie w ciągu 24 h i tam z nimi negocjować ponownie (zaznaczam ze po złozeniu wypowiedzenia była oferta z DUK ale  odrzucona). Telefon z DUK tego samego dnia jeszcze nieco lepsza i podpisana

Edytowane przez bartc1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie o to właśnie chodzi, wiele osób woli podpisywać umowy w punktach bo w razie problemów wiedzą gdzie iść a że infolinia ma lepsze oferty, to wielu by negocjowało na infolinii która odwalałaby czarną robotę a podpisywali w punktach, co do zgody to też słyszałem że jest ona odgórnie narzucona

 

Infolinia nie ma lepszych ofert, oferty są te same od maja 2015 roku, kwestia tego co obecnie ma abonent bo nie dla każdego jest to samo na przedłużenie.

 

Dlaczego przedłużać w punkcie? Nie wiem jak inni ale przynajmniej ja, jeśli widzę że jest fajna oferta na wymianę dekodera, np. brak aktywacji albo opłaty miesięcznej to ją proponuję, bo dla mnie korzyść a klient zadowolony i wróci. Ale to kwestia podejścia ludzi w APS. Nie raz miałem sytuację że infolinia proponuje bzdurne warunki wymiany dekodera, przychodzi klient do APS i śmiać mi się chce jak słyszę jaką ofertę ma dostać, oczywiście nie mogę jej zrobić i reklamacja.

Edytowane przez CoffeeBreak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się udało uciec z abonamentu - zrobiłem cesję.

 

Teraz tylko prepaid i sobie chwalę :)

 

Zmiana MGM na AMC oprocz zmiany nazwy to także zmiana zawartosci programowej i tematycznej.

Reklamy też będą za niedługo i pewnie też w trakcie trwaia filmu - serialu.

Oczywiscie NC+ będzie twierdzic że nic się nie stało. Będą pluc ci twarz i twierdzic że deszcz pada.

Dlatego też uciekłem w prepaid. Chcę oglądac doładuję. Bez tv da się życ.

 

MGM nadal jest dostępny w innych platformach sat.

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dekoder dzis zdany, termin byl do jutra, do konca sygnal byl

wczoraj jeszcze dzwonili z oferta ale juz mnie nie interesowala

co ciekawe dzis przyszedl list informujacy o termnie zdania dekodera i fv na 1.23zl za antene...., ktora to kupilem 6 lat temu placac kurierowi - zlozylem wiec reklamacje :)

Edytowane przez Barti
Przeniesiono post do odpowiedniego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie do końca jest to prawda, w przypadku gdy kontaktowała się z abonentem infolinia, a co ciekawe lub nawet miała zamiar się kontaktować i weszła na kontrakt abonenta w celu symulacji nowych warunków aneksu - dostęp do ofert przedłużeniowych dla tego abonenta jest zablokowany dla APS-ów, jeśli abonent nie zaakceptował w/w oferty konieczny jest kontakt z infolinią w celu usunięcia ich oferty, co nie zawsze jest możliwe (np. poprzez godziny pracy infolinii). 

Wypowiedzenie wysłane przeze mnie listem poleconym i otrzymuje oferty zarówno z DUK jak i APS. Z APS-u dostaje nawet smsy od miłych Pań że zapraszają na przedłużenie umowy :> . Z DUK zresztą też :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy do kogoś dzwonili z ofertą po złożeniu wypowiedzenia w APS z brakiem zgody marketingowej? Pracownik nie pytając się mnie o to wydrukował już wniosek z brakiem zgody, a ja podpisałem. Nie wiem, czy to ma wpływ na kontakt z ich strony. Twierdził później, że to nie ma wpływu, ale czy na pewno? Do końca czerwca mam umowę, więc mają czas jeszcze na kontakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...