ircios Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 (edytowane) Powinien być wyłączony natomiast może działać jeszcze kilka godzin,a nawet dni póki karta nie straci uprawnień. Czyli generalnie loteria...Będzie działać do momentu wygaszenia uprawnień. ..chyba, że wyślą mu zaraz po zakończeniu umowy. A zazwyczaj tak jest i raczej to pewne, że zobaczy ciemność już pierwszego dnia. Edytowane 26 Kwietnia 2016 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Szkoda, myślałem że w ND jeszcze obejrzę mecze ligi angielskiej trudno, znajdę inne źródło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skopek69 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 W zeszłym tygodniu wypowiadałem umowę, która obowiązuje do 31 sierpnia. Z informacji na koncie dostałem informację że wypowiedzenie zostało już zarejestrowane i umowa sie rozwiaze z koncem obowiazywania. Jednak przy wypowiadaniu umowy był problem. W punkcie nc+ Pani wydrukowała wypowiedzenie i zaznaczyla okienko ktore oznaczalo iz NIE zgadzam sie na kontakt w celach marketingowych czy cos w tym stylu (Jak mniemam chodzi o kontakt w celu przedluzenia umowy). Tyle ze mnie sie nikt o to nie spytał. Ja sie na ten kontakt godze. Dostałem informacje, ze oni maja takie narzucone odgórnie i inaczej nie zrobia. Powiedzialem ze ja w takim razie tego nie podpisze i prosze o nowy druk. Niestety nic z tego. Wiec dostałem druk do odstapienia od wypowiedzenia, ktory podpisalem, jednak przypominam, wypowiedzenie zostalo zarejestrowane a ja nowego wypowiedzenia zlozyc nie moge. Co teraz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 (edytowane) Zadzwoń do nc i się upewnij co do kontaktu. Jeśli jest tak jak napisałeś to anuluj telefonicznie zakaz. Swoją drogą to jakaś bzdura w APS. To tylko i wyłącznie Ty decydujesz o tym i nie może być to narzucone odgórnie. Edytowane 9 Maja 2016 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skopek69 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Moze i bzdura ale tak było. Drukują coś nie pytajac wczesniej o zdanie. Zmienic sie tego tez nie da. No paranoja. Narzucone od gory i tyle. Ja mam w domu tylko odstapienie od wypowiedzenia, nie mam zadnego kwitu ktory potwierdza mi ze wypowiedzialem umowe, mimo iz w systemie tak maja.Wczoraj w innym punkcie NC+ dowiedzialem sie ze wypowiedzenie zarejestrowane, oni na miejscu nie moga zaproponowac mi zadnego przedluzenia bo przejeła mnie juz infolinia, wiec prawodpodnie mam odblokowany ten zakaz. Tyle ze tu nic sie kupy nie trzyma [beep] na kółkach i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 APS w każdej chwili może dać Ci ofertę. Nie ma czegoś takiego jak "przejęcie przez infolinie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skopek69 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Też mi się tak wydawało. Chyba trzeba chodzić z dyktafonem przy tyłku bo ludzie takie bzdury gadają. Wg człowieka z punktu NC+ nie może mi przedstawić oferty bo jest już wypowiedzenie (którego nie podpisałem a było zaznaczony brak zgody) i tylko przez infolinie mogę przedłużyć. Kłóć się z takim ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profik Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 (edytowane) APS w każdej chwili może dać Ci ofertę. Nie ma czegoś takiego jak "przejęcie przez infolinie". Niestety nie do końca jest to prawda, w przypadku gdy kontaktowała się z abonentem infolinia, a co ciekawe lub nawet miała zamiar się kontaktować i weszła na kontrakt abonenta w celu symulacji nowych warunków aneksu - dostęp do ofert przedłużeniowych dla tego abonenta jest zablokowany dla APS-ów, jeśli abonent nie zaakceptował w/w oferty konieczny jest kontakt z infolinią w celu usunięcia ich oferty, co nie zawsze jest możliwe (np. poprzez godziny pracy infolinii). Edytowane 9 Maja 2016 przez profik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Bardzo ciekawe to co napisałeś.... Więc APS nie zarobi w takiej sytuacji.......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtmen Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 W zeszłym tygodniu wypowiadałem umowę, która obowiązuje do 31 sierpnia. Z informacji na koncie dostałem informację że wypowiedzenie zostało już zarejestrowane i umowa sie rozwiaze z koncem obowiazywania. Jednak przy wypowiadaniu umowy był problem. W punkcie nc+ Pani wydrukowała wypowiedzenie i zaznaczyla okienko ktore oznaczalo iz NIE zgadzam sie na kontakt w celach marketingowych czy cos w tym stylu (Jak mniemam chodzi o kontakt w celu przedluzenia umowy). Tyle ze mnie sie nikt o to nie spytał. Ja sie na ten kontakt godze. Dostałem informacje, ze oni maja takie narzucone odgórnie i inaczej nie zrobia. Powiedzialem ze ja w takim razie tego nie podpisze i prosze o nowy druk. Niestety nic z tego. Wiec dostałem druk do odstapienia od wypowiedzenia, ktory podpisalem, jednak przypominam, wypowiedzenie zostalo zarejestrowane a ja nowego wypowiedzenia zlozyc nie moge. Co teraz ? Miałem podobną sytuację. Składałem wypowiedzenie w APs, z tym, że pracownik zapytał mi się o zgodę ja jej troche nie świadomie nie dałem Na szczęscie wszystko wyprostowałem wysyłając do nich wiadomość przez kontakt w ICA i rzekomy brak zgody wycofałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanzo Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Bardzo ciekawe to co napisałeś.... Więc APS nie zarobi w takiej sytuacji.......... pewnie o to właśnie chodzi, wiele osób woli podpisywać umowy w punktach bo w razie problemów wiedzą gdzie iść a że infolinia ma lepsze oferty, to wielu by negocjowało na infolinii która odwalałaby czarną robotę a podpisywali w punktach, co do zgody to też słyszałem że jest ona odgórnie narzucona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartc1 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 (edytowane) Bardzo ciekawe to co napisałeś.... Więc APS nie zarobi w takiej sytuacji.......... Jest tak owszem tez to przerabiałem. Początkowo oferta dla mnie była w punkcie natomiast po złożeniu wypowiedzenia własnie w tym punkcie NC+ i przy okazji zakupów po kilkunastu dniach podszedłem do tegoż mi znajomego punktu i ..... brak jakiejkolwiek oferty. Gość stwierdził ze najprawdopodobniej po przejęciu przez DUK przejeli moją umowę. Był OK i kumaty cos tam skrobnął do nich na zasadzie proszę o ofertę gdyz klient w przeciwnym razie przechodzi do konkurencji ( bez jakiegokolwiek parcia na podpisanie aneksu, zrozumiałem ze maja z tego wielkie g.... za podpisanie aneksu) i stwierdzil ze na 100% odezwą sie w ciągu 24 h i tam z nimi negocjować ponownie (zaznaczam ze po złozeniu wypowiedzenia była oferta z DUK ale odrzucona). Telefon z DUK tego samego dnia jeszcze nieco lepsza i podpisana Edytowane 9 Maja 2016 przez bartc1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoffeeBreak Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 (edytowane) pewnie o to właśnie chodzi, wiele osób woli podpisywać umowy w punktach bo w razie problemów wiedzą gdzie iść a że infolinia ma lepsze oferty, to wielu by negocjowało na infolinii która odwalałaby czarną robotę a podpisywali w punktach, co do zgody to też słyszałem że jest ona odgórnie narzucona Infolinia nie ma lepszych ofert, oferty są te same od maja 2015 roku, kwestia tego co obecnie ma abonent bo nie dla każdego jest to samo na przedłużenie. Dlaczego przedłużać w punkcie? Nie wiem jak inni ale przynajmniej ja, jeśli widzę że jest fajna oferta na wymianę dekodera, np. brak aktywacji albo opłaty miesięcznej to ją proponuję, bo dla mnie korzyść a klient zadowolony i wróci. Ale to kwestia podejścia ludzi w APS. Nie raz miałem sytuację że infolinia proponuje bzdurne warunki wymiany dekodera, przychodzi klient do APS i śmiać mi się chce jak słyszę jaką ofertę ma dostać, oczywiście nie mogę jej zrobić i reklamacja. Edytowane 11 Maja 2016 przez CoffeeBreak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudy13 Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Wie ktoś może czy w związku ze zmianą kanału MGM HD na to nowe coś AMC chyba, z reklamami do tego, można wypowiedzieć umowę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Nie można, to tylko rebranding. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 (edytowane) Mi się udało uciec z abonamentu - zrobiłem cesję. Teraz tylko prepaid i sobie chwalę Zmiana MGM na AMC oprocz zmiany nazwy to także zmiana zawartosci programowej i tematycznej. Reklamy też będą za niedługo i pewnie też w trakcie trwaia filmu - serialu. Oczywiscie NC+ będzie twierdzic że nic się nie stało. Będą pluc ci twarz i twierdzic że deszcz pada. Dlatego też uciekłem w prepaid. Chcę oglądac doładuję. Bez tv da się życ. MGM nadal jest dostępny w innych platformach sat. Edytowane 11 Maja 2016 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iceman Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 (edytowane) dekoder dzis zdany, termin byl do jutra, do konca sygnal byl wczoraj jeszcze dzwonili z oferta ale juz mnie nie interesowala co ciekawe dzis przyszedl list informujacy o termnie zdania dekodera i fv na 1.23zl za antene...., ktora to kupilem 6 lat temu placac kurierowi - zlozylem wiec reklamacje Edytowane 13 Maja 2016 przez Barti Przeniesiono post do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziak Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Niestety nie do końca jest to prawda, w przypadku gdy kontaktowała się z abonentem infolinia, a co ciekawe lub nawet miała zamiar się kontaktować i weszła na kontrakt abonenta w celu symulacji nowych warunków aneksu - dostęp do ofert przedłużeniowych dla tego abonenta jest zablokowany dla APS-ów, jeśli abonent nie zaakceptował w/w oferty konieczny jest kontakt z infolinią w celu usunięcia ich oferty, co nie zawsze jest możliwe (np. poprzez godziny pracy infolinii). Wypowiedzenie wysłane przeze mnie listem poleconym i otrzymuje oferty zarówno z DUK jak i APS. Z APS-u dostaje nawet smsy od miłych Pań że zapraszają na przedłużenie umowy :> . Z DUK zresztą też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baranek21 Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Witam. Czy do kogoś dzwonili z ofertą po złożeniu wypowiedzenia w APS z brakiem zgody marketingowej? Pracownik nie pytając się mnie o to wydrukował już wniosek z brakiem zgody, a ja podpisałem. Nie wiem, czy to ma wpływ na kontakt z ich strony. Twierdził później, że to nie ma wpływu, ale czy na pewno? Do końca czerwca mam umowę, więc mają czas jeszcze na kontakt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Musisz sam zadzwonić do nc i anulować brak zgody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baranek21 Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Dzięki za info. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz431 Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Dziś złożyłem wypowiedzenie w APS, ile się czeka na zarejestrowanie wypowiedzenia w systemie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Wypowiedzenie złożone w punkcie jest od razu wprowadzane do systemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamyk8831 Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 witam jestem tu nowy na jaki adres wysłać wypowiedzenie nc+ i czy poleconym czy zwykłym listem pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Najlepiej złożyć w punkcie składasz tylko podpis i załatwione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.