Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w promocji dali ci tylko HBO.i MR,nic więcej.a najgorsze jest to,że takie coś dają mi z wypowiedzeniem.

Tylko czy aż, wcześniej chcieli dużo więcej, nawet za dekoder 20 zł, o MR gratis nie było mowy, a że nie musiałem pisać wypowiedzenia to z oferty jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim wypadku wysłane wypowiedzenie- umowa do końca lipca. Miałem CANAL+ SUPERPREM.HD +Hbo + PVR Pace 500 GB (wynajem) + Pvr Phillips 250 GB (wynajem). Chcę od nich to co miałem za max 100 zł. Na siłę wciskają mi Platinium + to co miałem wszystko za 119 zł na 12 miesięcy. Chcę zostać przy starym sprzęcie i nie potrzebuję Platinium a dla mnie nie ma oferty typu Universe + Canal + x 6 + Hbo .

Podziękowałem i poczekam ile się da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak np.dziś sobie dobierzesz 2 kartę w aps.to masz duże szanse,że przy migracji dostaniesz za frre.

jeśli natomiast przy migracji dadzą ci tą drugą kartę.to raczej będziesz płacił.musisz ją teraz mieć przed migracją

 

 

dzisiaj odebrałem 2 kartę c+ (20 zł miesięcznie )czy muszę ją od razu aktywować przed dalszymi negocjacjami ? czy może sobie leżeć ?

umowa kończy mi się ostatniego lipca .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zmigrowałem do nc

Platinum 99

MR 0

Pace 0

HBO na cały czas umowy 0

Umowa na 12 miesiące

Wypowiedzenie było wysłane umowa była do 31.07.13

Uzgodnione stanowiska po czwartej rozmowie

 

Nie chwalę się tylko informuję pozostałych co są w trakcie negocjacji. Ponadto powiem Wam , że to było trudno wytargować

 

Trudno to jest wytargować pakiet Universe + 6xC do tego MR, oraz Pace PVR za 59 zł plus HBO na 6 - 12 miesięcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ponad 2 tygodniach czekania na odpowiedź na reklamację napisałem do nich emiala.W odpowiedzi napisali że mają 30 dni na odpowiedź więć przyjdzie najpóźniej 5 sierpnia :lol2: Więc odpisałem facetowi że potrzebują 30 dni na wyjaśnienie sprawy która powinna potrwać 1 godzinę? Ciekawe jaką teraz odpowiedź dostane :D .

Przy okazji ważna sprawa bo było sporo postów na ten temat. Dowiedziałem się u rzecznika konsumentów że w czasie trwania procedury reklamacyjnej nie mają prawa wyłączyć sygnału pomimo tego iż sporna płatność nie została dokonana. Ja również nie płacę i czekam na finał sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

został mi tydzień do końca umowy

wypowiedzenie już dawno wysłane - potwierdzono otrzymanie

 

w tym czasie zadzwonili tylko raz i proponowali pakiet Comfort + z 6xC+ i multiroom za 79 zł - co mne nie zadawala

chciałbym universe z 6xC+

 

dziś już nie wytrzymałem i sam zadzwoniłem - niestety nadal ta sama oferta

 

i teraz nie wiem .. dzwonić do nich i wypytywać nadal czy czekać jeszcze aż oni oddzwonią ?

jak to było u was ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje przez formularz na ich stronie wyslac meila. W zwiazku ze zblizajacym sie koncem umowy i nie otrzymaniem interesujacej propozycji utrzymaniowej informuje iz sprzet zostanie zwrocony w regulaminowym terminie. Takie male przypomnienie. Dla nich :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do Pań i Panów którzy dostali już-a może lepszym słowem byłoby dopiero-umowy.Ja dostałem dzisiaj,migrowałem w maju,w umowie nie ma ani słowa o opcjach dodatkowych Canal+ i Filmbox czy wy też tak macie?O multiroomie i dekoderach mowa jest,nie wiem czy już pisać reklamacje,czy tak ma być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...